abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 september 2010 @ 19:02:50 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85957998

Het vorige deel: Slank # 1150: Waar XM mensen vetmest met stroopwafels...

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden

[ Bericht 99% gewijzigd door Viking84 op 01-09-2010 19:40:10 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_85958051
Lijstje:

O: gekookt ei
T: bacon crackers filet americain
L: stukje Ardenner paté, stukje gerookte kip, komkommer
T: wodka, 2 kleine rundgehaktballetjes
D: 400 gram gewokte wilde spinazie met ui, oosters gekruid en kipdijfiletjes
T: blokje pure choco

tevens fipo. :7
pi_85958164
conleche, ik word wel een beetje sip van je sig ;( waar is dat van?
pi_85958187
Hoi O+ Meh, ik heb de Zumba les niet gehaald aangezien die vijf minuten geleden begon en ik tien minuten geleden thuis kwam. Yaaaaaay NS -O-

Verder ben ik best happy, trouwens! :D Lijstje is niet zo goed denk ik, maar ik ben de afgelopen twee weken braaf geweest :@ Sowieso al een hele poos niet meer gesnoept *O*

O: bakje brinta (eerst maanden yoghurt met muesli eten en dan ineens hooked zijn aan brinta :P het zal wel liggen aan dat herfstige weer)
T: boterham appelstroop, appel, banaan
L: bruine boerenbol met filet americain, klein kopje groentensoep
T: boterham sandwichspread, sultana
D: bakje lasagne verde, zo kant en klaar voor in de oven :@
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 1 september 2010 @ 19:08:18 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85958188
Oh Den Haag heeft ook een Lush trouwens! *O*.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 1 september 2010 @ 19:09:35 #6
236335 neen
schone schijn
pi_85958236
O o den haag
het lijkt niet wat het is
pi_85958237
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:08 schreef Viking84 het volgende:
Groningen niet dan? :o

Lush O+ Ik heb al weer genoeg voor in m'n jacuzzi voor de hele winter :9
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_85958294
Pizza van La Lanterna Vik? :9
Ja doei.
pi_85958316
Hoi!

Shiny *O* het duimen heeft geholpen :D

Vik, fijn dat Den Haag nu al zo goed bevalt!

Kwak, vermoeiende dag maar je raakt er vast wel aan gewend ;)

En PF, wat een lieve lerares O+, je nieuwe opleiding bevalt goed tot nu toe he? je klinkt zo gemotiveerd...!
  woensdag 1 september 2010 @ 19:11:54 #10
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85958341
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:09 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Groningen niet dan? :o

Lush O+ Ik heb al weer genoeg voor in m'n jacuzzi voor de hele winter :9
Nee ;( -O-
pi_85958364
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:07 schreef LadyBlack het volgende:
conleche, ik word wel een beetje sip van je sig ;( waar is dat van?
pi_85958376
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

best treurig :{.
Mijn middelbare school was niet zo erg hoor?
pi_85958393
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:08 schreef Viking84 het volgende:
Den Haag is een koning

welke La Lanterna was je? die naast de connaisseur in t centrum?

je moet ook echt een keer bij een koreaan gaan eten, bbq aan tafel, lekkah!
Kwak
pi_85958405
Lijstje:

O: havermout met banaan (van 1 der Slankies die het vaak op d'r lijstje heeft staan!)
T: boterham pindakaas, appel
L: salade met: sla, bacon, 1/2 avocado, tomaat, komkommer. Daarnaast een croissant :@ en een restje risotto
T: chai latte (was op schiphol > starbucks!), klein flesje vruchtensap
D:zo uit eten, weet nog niet wat, iets goedkoops want ik trakteer :')
pi_85958421
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Mijn middelbare school was niet zo erg hoor?
meer treurig dat hbo zo op de middelbare school lijkt denk ik ;)
Kwak
pi_85958460
:W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_85958467
La Lanterna in de O+ Keizerstraat O+ neem ik aan? :9
Ja doei.
  woensdag 1 september 2010 @ 19:14:33 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85958477
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:11 schreef motorbloempje het volgende:
Pizza van La Lanterna Vik? :9
Ja :D. Echt vet lekker idd.

@ GB: Groningen heeft geen Lush nee, duh :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 1 september 2010 @ 19:15:13 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85958504
La Laterna in de Keizerstraat in Scheveningen idd :Y. Paar passen hiervandaan :).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 1 september 2010 @ 19:16:46 #20
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85958559
Ik ga zo denk ik maar een uitsmijter maken :Y)

En ik ga ook Sex & the City seizoen 2 in de dvdspeler duwen 8-) maar even gebruik maken van mn kerelloze avond.
pi_85958570
^O^
Ja doei.
  woensdag 1 september 2010 @ 19:17:24 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85958580
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:13 schreef kwakz0r het volgende:

je moet ook echt een keer bij een koreaan gaan eten, bbq aan tafel, lekkah!
Ik zou zeggen: ga een keer mee naar een goeie Koreaan :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_85958598
houd je van Thais (heet) eten Vik?

In de Keizerstraat zit ook een goede Thai :9
Ja doei.
pi_85958609
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: ga een keer mee naar een goeie Koreaan :P.
dan wil ik mee, want ik wil kwak meeten! :o
Ja doei.
pi_85958626
Zag dat ik ook niet meer fatsoenlijk kan quoten, oh well. Maar nogmaals bedankt voor de tip, Kwak! Nu dus best moe, en ga nog eerst maar wat eten en dan straks in bed nog een blik op de lessen van morgen werpen. Meeste van de lastige klassen weer, en ook mijn achtste en laatste klas voor hun eerste les.
  woensdag 1 september 2010 @ 19:20:11 #26
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85958693
quote:
Ja, heftig dus :{
pi_85958856
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:20 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja, heftig dus :{
Komt wel goed en dan verander ik het weer.

Ik vind het wel echt een prachtig liedje :@
pi_85958857
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:18 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dan wil ik mee, want ik wil kwak meeten! :o
deal, dat gaan we plannen! vraag ik even aan vriend R. wat ook alweer de goede Koreaan is.
Kwak
pi_85958874

Kwak! Peil! peilpeilpeilpeil. Anders schiet ik een pijl in je bevallige achterwerk. Net naast die pijl van Cupido. Hmpf.

Shiny, ik ben fier op u.

Ik denk dat Ben Dankbaar z'n ouders niet ter verantwoording kan roepen, hij is vast wees.

Loveli, ik ben al net zo geemancipeerd ;). (Trema mag je erbij denken, ik ben leestekenloos).

XM, ik hoop dat ze morgen (of was het overmorgen?) geen extra hoofd op de scan vinden, ofzo. Lijkt me niks lekker eigenlijk, een medici verrassend reservebloedvat. Aan de andere kant - mensen zijn lang niet zo standaard als de boekjes je gemakshalve wijsmaken.

De rest ben ik vergeten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_85958928
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:23 schreef sigme het volgende:

Kwak! Peil! peilpeilpeilpeil. Anders schiet ik een pijl in je bevallige achterwerk. Net naast die pijl van Cupido. Hmpf.

Shiny, ik ben fier op u.

Ik denk dat Ben Dankbaar z'n ouders niet ter verantwoording kan roepen, hij is vast wees.

Loveli, ik ben al net zo geemancipeerd ;). (Trema mag je erbij denken, ik ben leestekenloos).

XM, ik hoop dat ze morgen (of was het overmorgen?) geen extra hoofd op de scan vinden, ofzo. Lijkt me niks lekker eigenlijk, een medici verrassend reservebloedvat. Aan de andere kant - mensen zijn lang niet zo standaard als de boekjes je gemakshalve wijsmaken.

De rest ben ik vergeten.
Ben Dankbaar :') die geeft hier les aan de Radboud Universiteit _O-
Ja doei.
pi_85958939
quote:

Shiny, ik ben fier op u.

De rest ben ik vergeten.
Ik moest lachen!
pi_85958961
quote:

dat schreef ik, en toen dacht ik "dat is vast fout" omdat ik ij/ei vaak fout doe :')
Kwak
pi_85958980
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:23 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

deal, dat gaan we plannen! vraag ik even aan vriend R. wat ook alweer de goede Koreaan is.
*O*
Ja doei.
pi_85959062
quote:

_O-
pi_85959440
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:13 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

meer treurig dat hbo zo op de middelbare school lijkt denk ik ;)
Ja helaas.. Aanwezigheidsplicht, werkstukken, etc... Ik had op de havo zelfs gemotiveerde klasgenoten er is veel mbo-instroom en die houding :|W
pi_85960079
Hoi ik ben verhuisd. Al mn zooi staat hier. Nog even dingen inruimen zodat mijn matras ook ergens kan zijn zonder op zijn kant te liggen. En zo bijlezen. Internet werkt (zoals te zien) al prima *O*.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_85960179
quote:
:D

Oh, die 'courgettepizza's' (gegrilde courgette met tomaat, ui, knof en een beetje geraspte kaas) waren een groot succes! Echt heel erg lekker. Dat recept houd ik er in. :9
pi_85960181
Volgens de eetmeter heb ik 1624 kcal gegeten vandaag. Is dat nou goed, of toch iets te veel? Ik ben even de kluts kwijt! :)
  woensdag 1 september 2010 @ 20:18:48 #39
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85961261
Whoooooopppp! Fietsen ging heerlijk! Komt vast door dat extra bloedvat :7.

En sigme, ik ben al blij dat m'n neus van voren zit en niet opzij. En dat ik geen drie armen heb ofzo :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 1 september 2010 @ 20:27:21 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85961653
Ok, wij hebben toch geen gratis gasfornuis dus :{. Kreeg gisteren mail met de vraag wanneer ik het wilde komen ophalen. We moesten even overleggen en Nachtwacht mailde vanmiddag dat het morgenavond kon, krijg ik net mail dat het al is opgehaald, omdat iemand anders net even iets sneller was.

Heb dit teruggemaild: "Sorry hoor, maar dat vind ik echt belachelijk.
Sommige mensen moeten werken en ik dacht dat wij min of meer een afspraak hadden. Dank u wel dat u mij weer met een nieuwe zoektocht opzadelt (!)"

Eikel :% .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 1 september 2010 @ 20:28:01 #41
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85961679
Marktplaats zeker ;(. Wel balen!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 1 september 2010 @ 20:30:52 #42
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85961833
Hoi. Daglijstsje

o. 3 boterhammen (pindakaas, appelstroop, leverworst)'+ probiotisch drankje
t. nectarine
l. reuzeshoarma met saus
t. karamelijsje
d. 2 volkorenboterhammen met honing en margarine

:o mijn eerste groenteloze dag sinds jaren :o en ik heb zin in meer vet :o
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_85961834
Lijstje:

O: 2 boterhammen met kipfilet, 250ml melk
T: appel
L: 2 boterhammen met pindakaas, water
T: 2 mentos en 1 lolly :')
D: 1,5 broodje shoarma (zonder saus btw), glas melk
T: glas cola
A: skaten
pi_85961860
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:30 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi. Daglijstsje

o. 3 boterhammen (pindakaas, appelstroop, leverworst)'+ probiotisch drankje
t. nectarine
l. reuzeshoarma met saus
t. karamelijsje
d. 2 volkorenboterhammen met honing en margarine

:o mijn eerste groenteloze dag sinds jaren :o en ik heb zin in meer vet :o
*shoarma-boks* *O*
pi_85961880
mooi liedje van Joni :Y

Ik ben goulash aan het maken, maar hij smaakt net niet goed. Kan mijn vinger er ook niet op leggen wat er nou mist. Maar even wachten tot lief thuis is en dan mag hij proberen uit te vogelen wat er mist.

Lekker irritant :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 1 september 2010 @ 20:31:57 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85961885
Ja MP ja. Ik had al duidelijk gezegd: Uiterlijk vrijdag kunnen we het ophalen en ik moet nog even overleggen wanneer precies. En dank je wel! Meteen maar even een nieuwe zoeken dan.
Niet meer actief op Fok!
pi_85961899
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:27 schreef Viking84 het volgende:
Ok, wij hebben toch geen gratis gasfornuis dus :{. Kreeg gisteren mail met de vraag wanneer ik het wilde komen ophalen. We moesten even overleggen en Nachtwacht mailde vanmiddag dat het morgenavond kon, krijg ik net mail dat het al is opgehaald, omdat iemand anders net even iets sneller was.

Heb dit teruggemaild: "Sorry hoor, maar dat vind ik echt belachelijk.
Sommige mensen moeten werken en ik dacht dat wij min of meer een afspraak hadden. Dank u wel dat u mij weer met een nieuwe zoektocht opzadelt (!)"

Eikel :% .
ik vind marktplaats echt hoerend kut. ik koop er echt nooit wat om precies deze reden...

bij kringloop zou er voor goedkoop ook wel wat te vinden moeten zijn :Y
Kwak
  woensdag 1 september 2010 @ 20:33:39 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85961961
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:32 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik vind marktplaats echt hoerend kut. ik koop er echt nooit wat om precies deze reden...

Dat zei de zus van Nachtwacht ook al ;).

Ik heb dit nog nooit meegemaakt via MP.

Ik ben echt boos :').
Niet meer actief op Fok!
pi_85962031
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:53 schreef Goodbye het volgende:
Volgens de eetmeter heb ik 1624 kcal gegeten vandaag. Is dat nou goed, of toch iets te veel? Ik ben even de kluts kwijt! :)
Ik ben er niet zo erg in thuis, maar volgens mij is het in ieder geval niet verkeerd :)

Mijn BMR is 1375Kc, en ik heb vandaag 1526 Kc gegeten. Zolang je niet onder je BMR komt, is het volgens mij prima, toch?
  woensdag 1 september 2010 @ 20:59:50 #50
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85963004
Eindstand!

O: 250 ml Biogarde met verse aardbeien
T: grote krentenbol
T: theeleutje
L: 2 boterhammen pindakaaz
T: appel, theeleutje
S: RPM *O*
D: beefburger, rode kool en ovenfriet
  woensdag 1 september 2010 @ 21:11:24 #51
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85963484
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:32 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

O dat komt echt van diep of niet? _O-
  woensdag 1 september 2010 @ 21:12:52 #52
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85963553
Sonja Bakker op tv, heerlijk vermaak :')

Zojuist 3 afleveringen SATC gezien O+
Het enige wat nu nog ontbreekt is heel veel chocola :@
pi_85963595
ik zit bijna te janken om hello/goodbye :') :'(
Kwak
  woensdag 1 september 2010 @ 21:14:35 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85963636
O ik zit ook te kijken!
  woensdag 1 september 2010 @ 21:15:36 #55
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85963684
Het was wel een onwijs roze aflevering! :+
pi_85963903
ik lig op bed '27 Dresses' te kijken. Cliche vanaf moment 1, maar soit, in veel ingewikkelds heb ik ook geen zin :')
Ja doei.
pi_85963940
Weer een baggerlijstje van mij vandaag. Laat ik mn gezonde fruit en breodtrommel staan. Sta ik op mn werk!

O1: banaan (gelukkig, anders verhongerde ik)
O2: heel dun plakje cake op school dus
T: liga milkbreak
L: *naar winkel* 2 meergranen broodjes met 20+ kaas
T: beschuit met muisje bij mn nieuwe neefje O+
D: rode kool, 2 hamburgertjes
T: halve foccacia rode ui

:{ ach ja
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  woensdag 1 september 2010 @ 21:21:32 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85963942
Lekker toch!

Zometeen komt Inspector Lynley :9. Maar ik moet eigenlijk naar bed. Morgen personeelsuitje, vroeg op, druk, etc.
pi_85963965
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het was wel een onwijs roze aflevering! :+
whehehe ja!

Kwak
  woensdag 1 september 2010 @ 21:23:03 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85964016
Pff, wat een gedoe zeg.

Had ik weer een gasfornuis gezien, maar weer net naast het net gevist :(. En nu moeten we een internetprovider zoeken, das ook nog een hele klus :').
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 1 september 2010 @ 21:23:11 #61
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85964027
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik lig op bed '27 Dresses' te kijken. Cliche vanaf moment 1, maar soit, in veel ingewikkelds heb ik ook geen zin :')
Haha, dat was inderdaad een heerlijk makkelijke film!

j.t. hoe was je neefje? O+
Je hebt je thuisgelaten lunch best netjes opgelost vind ik :Y
pi_85964029
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lekker toch!

Zometeen komt Inspector Lynley :9. Maar ik moet eigenlijk naar bed. Morgen personeelsuitje, vroeg op, druk, etc.
ik ga straks naar vriendje O+ die had repetitie vanavond... ik zou dus vanavodn voorbereiden voor vrijdag, dan zouden we morgenavond ook tijd samen hebben, maar ik kon het echt niet opbrengen, ben zo kapot... maar even kijken hoe ik t morgen doe...
Kwak
  woensdag 1 september 2010 @ 21:23:46 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85964054
quote:
Ja, die polarbear _O- :D!
pi_85964092
Ik wil dinsdag iets bakken zodat ik dat woensdag avond mee kan nemen, taart achtig oid maar wel iets spannender/fijner van smaak dan cupcakes of brownies.. Hmmmm
  woensdag 1 september 2010 @ 21:29:43 #65
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85964344
Narf! Reizen naar Leeds zijn best duur -O-

Maar ik heb iets! 8-)

[ Bericht 31% gewijzigd door MariaEtcetera op 01-09-2010 22:13:10 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_85967795
De goede Koreaan is de Kimchi House, in het zijstraatje naast de Florencia!

En hier is nog een leuke video voor Vik van haar nieuwe woonomgeving, vorige week:
pi_85967891
quote:

En sigme was me voor. Dat al die andere letterenstudenten nog niets hadden gezegd! :o

Wel een leuk verslag Kwak, van je verschillende klassen. Ik word alleen al moe als ik het lees, chapeau voor je inzet en energie dus.
  woensdag 1 september 2010 @ 22:50:03 #68
331 Merel
Be here now.
pi_85968319
TVP
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_85968495
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:23 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Haha, dat was inderdaad een heerlijk makkelijke film!

j.t. hoe was je neefje? O+
Je hebt je thuisgelaten lunch best netjes opgelost vind ik :Y
Thnq!
En mn neefje was echt zoooooo O+ Echt hele ieniemini en van die lieve ghagha babygeluidjes. Heeft een uur op mn arm liggen slapen, met mn vinger in zijn hand vast O+ Ik ben verliefd :P
  woensdag 1 september 2010 @ 22:56:19 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85968637
quote:
Op woensdag 1 september 2010 22:39 schreef Laureline het volgende:
De goede Koreaan is de Kimchi House, in het zijstraatje naast de Florencia!

En hier is nog een leuke video voor Vik van haar nieuwe woonomgeving, vorige week:
Omg _O-.

Ik heb van zaterdag t/m eind van de maand geen internet thuis :'(.

We hebben het net aangevraagd, maar het duurt wel een aantal weken. Dus dat wordt afkicken...

Maar ik moet De ontdekking van de hemel lezen met de leerlingen, dus daar kan ik dan mooi mee beginnen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_85968808
SPOILER: egoklaagpost
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Respect voor de leraren(-in-wording) hier ^O^ . En op de valreep nog een verjaardagsdansje voor Ewelina *O* of had ik dat nou verkeerd begrepen? :@
pi_85968885
Oh trouwens, LB, heb je ook al eens gedacht aan de DE café's? Ik lees telkens zo'n verhaal over barista worden op de Douwe Egberts site en volgens mij komen er ook steeds meer vestigingen. Weet verder niet of je dat wat vind, hoor.
  woensdag 1 september 2010 @ 23:01:25 #73
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85968904
J.t, leuk zeg! :D Rammel je al? :+

Sts: aww :* ik snap je heel goed! Zit er binnenkort een tijd van rust in voor je? En Ewelina is idd jarig vandaag! O+

Ontdekking van de Hemel! Het enige boek van Mulisch wat ik te pruimen vond :7

En hoera, vlucht geboekt, hotel voor de eerste dagen (samen met vriendje O+ ) zo goed als uitgezocht! *O* Shit just got real (8>
  woensdag 1 september 2010 @ 23:04:52 #74
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85969035
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:00 schreef Sts het volgende:
Oh trouwens, LB, heb je ook al eens gedacht aan de DE café's? Ik lees telkens zo'n verhaal over barista worden op de Douwe Egberts site en volgens mij komen er ook steeds meer vestigingen. Weet verder niet of je dat wat vind, hoor.
Jaaaa lijkt me opzich superleuk, maar ik heb van de meneer van de Coffee United te horen gekregen dat ik echt te oud ben voor zulk werk. Een meisje van 20 jaar kan dat ook prima doen en die verdient véél minder.

Bovendien werken er hier in elk geval 2 ontzettende kenaus bij de DE :X :') dat weerhield me ook altijd al een beetje.
  woensdag 1 september 2010 @ 23:05:31 #75
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85969068
Hoeiii Maria, vlucht geboekt!! ^O^

Hebben jullie een leuk hotelletje gevonden?
pi_85969077
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:01 schreef MariaEtcetera het volgende:

Haha, op zich wel. Maar wil het graag ouderwets-style doen allemaal. Eerst trouwen enzows. Maarja, meneer zit nog op school, ik ben financieel hoofd van ons beiden :') en ik wil volgend jaar terug verhuizen, naar waa rik vandaan kwam. Dus voorlopig zit er even niks in geloof ik.
En ow ja, meneer zegt niet e willen trouwen en wil ook geen kinderen. Maar dat zegt hij denk ik maar. Want hij is leuk met kinderen en speelt 24/7 met ze als ze in onze buurt zijn. :P

Waar ga je heen?
pi_85969086
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:01 schreef MariaEtcetera het volgende:

Sts: aww :* ik snap je heel goed! Zit er binnenkort een tijd van rust in voor je? En Ewelina is idd jarig vandaag! O+

Ontdekking van de Hemel! Het enige boek van Mulisch wat ik te pruimen vond :7

En hoera, vlucht geboekt, hotel voor de eerste dagen (samen met vriendje O+ ) zo goed als uitgezocht! *O* Shit just got real (8>
Twee weken vakantie aldaar, ook samen met vriend :P . Ik wilde eigenlijk nog een beetje 'afscheid' nemen van NL en mijn vriend door wat kneuterige dingetjes te doen zoals een fietstochtje, bioscoopje, keertje zwemmen etc. Gelukkig wel een mail gekregen van mijn begeleider daar dat het niet zo erg is dat ik de ervaring mis, dus er zit wat minder druk achter de cursussen en misschien kan ik dus nog wel even kneuterig doen :P . Jij was ook klaar met je paper he O+
pi_85969180
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:04 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Jaaaa lijkt me opzich superleuk, maar ik heb van de meneer van de Coffee United te horen gekregen dat ik echt te oud ben voor zulk werk. Een meisje van 20 jaar kan dat ook prima doen en die verdient véél minder.

Bovendien werken er hier in elk geval 2 ontzettende kenaus bij de DE :X :') dat weerhield me ook altijd al een beetje.
Oh ok, ja eigenlijk zijn die inderdaad ook vaak best jong. -O- Laatste poging: Simon Lévelt? Daar zijn ze in ieder geval niet jong (althans, in Eindhoven)! :')
  woensdag 1 september 2010 @ 23:16:13 #79
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85969559
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:08 schreef Sts het volgende:

[..]

Oh ok, ja eigenlijk zijn die inderdaad ook vaak best jong. -O- Laatste poging: Simon Lévelt? Daar zijn ze in ieder geval niet jong (althans, in Eindhoven)! :')
Geen vacatures helaas.... heb er wel mn cv achtergelaten :Y in het cafégedeelte dan, de winkel moet ik misschien ook nog maar eens vragen.
  woensdag 1 september 2010 @ 23:17:06 #80
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85969597
Mensen, ik ga lekker slapen!

Aan mn lijstje kunnen een uitsmijter en veel te veel dropjes toegevoegd worden, dus ik ben enigzins misselijk :')
Hoofdpijn en buikpijn zijn gelukkig wel grotendeels over.

Trusten! :W
pi_85969644
Ik ook te bed!
Weltrusten! :W
pi_85969741
Hoi!

Jammer eigenlijk dat barista zijn hier niet speciaal is. In italie is het echt een tof beroep met aanzien enzo :') hier niet, draait alleen om geld, jammer.

Ik heb net een nieuw OS geïnstalleerd O+ Mac SnowLeopard, whiehoo, maakt automatische backups, superhandig voor iemand als ik!
  Vis een optie? woensdag 1 september 2010 @ 23:25:19 #83
70532 loveli
N
pi_85969926
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Komt wel goed en dan verander ik het weer.

Ik vind het wel echt een prachtig liedje :@
Ik ook, alleen kende 'em in het Frans van Nana Mouskouri.
crap in = crap out
pi_85970239
27 dresses heb ik ook net gekeken :o Ik voelde me zielig, heb al een paar dagen zware buikkrampen. Dan heb je zoiets voorspelbaars nodig ;). En ik merkte dat ik thuis geen paracetamol meer heb, ligt erg handig op mijn werk :')

Lijstje:
O: glas optimel + 2 bruine boterhammen kaas
L: 2 crackers met salade + bruine boterham kaas
T1: muffin (omdat ik me zo zielig voelde)
T2: bakje vitalinea,+ banaan + druiven
D: gekookte aardappelen, kipfilet en broccoli
T: bak kwarkyoghurt + handje amandelen
pi_85970322
Ik heb Enemy of the State gekeken :7
  woensdag 1 september 2010 @ 23:36:13 #86
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85970410
Milady: ik denk het wel! In het centrum, en schijnt wel een puik hotelletje te zijn, en we nemen ontbijt bij want we zijn lui :Y)

j.t: Leeds, voor studie! En eerst mini-vakantietje met vriendje dus :D Afwachten dus, mbt je vriend! :P Wie weet hoe hij er over een tijdje over denkt, als ie zelf ook klaar is met z';n studie enzo :Y

Sts: ook vakantie met vriend dus :D Tof O+ En fijn dat er voor die extra cursussen minder druk achter zit, scheelt toch weer stress! Kneuteren is fijn O+ Ik wilde eigenlijk ook nog even langs oma enzo maar ik heb eigenlijk nauwelijks tijd :') En jaaa, paper af! Iig eerste versie, maandag krijg ik commentaar als het goed is! :7

Und jetzt: slapies doen! :z
pi_85971046
Ik was ook van plan 27 dresses te kijken, ipv sporten. Wegens al gezien en heel erge slechtheid ben ik toen gaan bellen met vriendin en paps, thee gaan drinken met buurjongen, mijn bed ingedoken (niet met hem :+) en lig vervolgens al een hele tijd wakker. En nu voel ik me bla omdat ik niet ben gaan sporten. Meuh.

Maria, spannend hoor!! Zo snel dat je al gaat!

j.t.: cute! :P
pi_85971055
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:16 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Geen vacatures helaas.... heb er wel mn cv achtergelaten :Y in het cafégedeelte dan, de winkel moet ik misschien ook nog maar eens vragen.
Hmm jammer. Ik zou ook wel in een koffiewinkeltje willen werken O+. Ik wist trouwens niet dat Simon Lévelt café's had, leuk.
pi_85971108
LB: dat sucks -O-
  donderdag 2 september 2010 @ 00:31:12 #90
236335 neen
schone schijn
pi_85972409
Oh ladyblack in dat koffiezaakje in de herestraat, waar je boven zo voor het raam lekker mensen kan kijken. Heb je die ook al geprobeerd?

Het lag in de planning nu beter te zijn maar nee hoor, het schiet geen meter op. Nu lig ik te woelenin bed :') dat je de slaap zegmaar niet kan vatten. Naar school moet ik morgen sowieso want er is iets wat ik anders pas weer over een jaar kan doen.

:{
pi_85972686
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:20 schreef motorbloempje het volgende:
Die daarna was ook lekker voorspelbaar :+.

Leuk, mijn eerste dag dat ik hier woon en dan visite op de eerste avond, voel me nu helemaal niet alleen ofzo, maar juist blij enzo O+.
pi_85973290
Oh en gefeliciteerd Shiny *O* En Ewelina, als ik je vergeten was :o *O*
  Vis een optie? donderdag 2 september 2010 @ 02:42:14 #93
70532 loveli
N
pi_85974362
:')
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 2 september 2010 @ 03:40:43 #94
70532 loveli
N
pi_85974664
:O
crap in = crap out
  donderdag 2 september 2010 @ 04:36:19 #95
236335 neen
schone schijn
pi_85974781
pi_85974902
Goedemorgen. Mijn mantra van vandaag: morgenbenikvrijenkanikuitslapen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_85974924
Mogge! Bedrijfsuitje vandaag!

En dan is er maar 1 nummer toepasselijk:

pi_85974987
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:24 schreef P.F. het volgende:
Ik wil dinsdag iets bakken zodat ik dat woensdag avond mee kan nemen, taart achtig oid maar wel iets spannender/fijner van smaak dan cupcakes of brownies.. Hmmmm
http://uktv.co.uk/food/recipe/aid/607182

misschien is dat wat :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 2 september 2010 @ 07:06:26 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85975007
quote:
Op donderdag 2 september 2010 06:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen. Mijn mantra van vandaag: morgenbenikvrijenkanikuitslapen.
Rustig dagje voor mij vandaag, morgen nog wel even druk, maar dan wordt mijn mantra: vanavond zie ik Mark en de katjes weer O+.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 2 september 2010 @ 07:06:53 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85975009
Douchen, ontbijten en schoolwaarts :W.
Niet meer actief op Fok!
pi_85975018
quote:
Op donderdag 2 september 2010 07:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Rustig dagje voor mij vandaag, morgen nog wel even druk, maar dan wordt mijn mantra: vanavond zie ik Mark en de katjes weer O+.
:D Aww O+ Geniet van je rustige dagje.

En moraturi te salutant ;( *over-een-paar-uur-is-de-stage-eindelijk-afgelopen-bijna-ongeacht-de-uitkomst*
pi_85975092
ik heb in geen tijden zoooooo slecht geslapen.... ziek ;(
Ja doei.
pi_85975161
Iedereen succes vandaag!
Moblo, beterschap!

Nog 8 uurtjes werken en dan 2 weken vrij!! Dat wordt mijn mantra, en dan elk uur -1 natuurlijk :P
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 2 september 2010 @ 07:53:30 #104
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85975295
Het hele zwikkie ongeregeld zit in de bus! :') *O*
pi_85975483
echt geweldig... eerste collegedag, al weken zin in, zit ik hier met ogen die nauwelijks open te krijgen zijn, keelpijn en algehele misère -O- bah!
Ja doei.
pi_85975490
quote:
Op donderdag 2 september 2010 07:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het hele zwikkie ongeregeld zit in de bus! :') *O*
veel plezier!
quote:
Op donderdag 2 september 2010 07:37 schreef Phaidra het volgende:
Iedereen succes vandaag!
Moblo, beterschap!

Nog 8 uurtjes werken en dan 2 weken vrij!! Dat wordt mijn mantra, en dan elk uur -1 natuurlijk :P
dank je! :) en geniet van de laatste 8 uurtjes ;)
Ja doei.
  donderdag 2 september 2010 @ 08:15:20 #107
236335 neen
schone schijn
pi_85975530
I feel ya moblo maarja de timing is nooit goed natuurlijk, beterschap hè :*

Ik ga 2 broeken aantrekken en 3 shirts :') heb ook nog Engels en dat zijn altijd mooie vrouwen dus ja.
pi_85975544
Neen, succes met ziekzijn op school!

MoBlo beterschap :).

Goeiemorgen!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_85975754
Morning!

Neen & MoBlo: beterschap :*

Ik ga me vandaag verder bezighouden met de intro van de 1ejaars. Maar eerst.... ontbijten c_/

Planning voor vandaag:
O: 2 boterhammen met pindakaas
T: banaan
L: 2 boterhammen met kipfilet
T: tomaatjes
D: bij mijn ouders, dus iets gezonds :p
T: nog geen idee.

Fijne dag iedereen!
pi_85975851
Morning!

Mo, hoezo heb je al weken geen zin in college dan? geniet je teveel van je vakantie? Iig beterschap en ook aan neen :* Edit: hehe, goedemorgen! :O :z oO<

Ik heb vannacht echt naar gedroomd en ik werd wakker met een bloedneus... en wakker worden zonder vriendje is saaaaaai!

Nynke gaat vandaag toch naar Zweden? If so, goede reis :)

[ Bericht 24% gewijzigd door Perruche op 02-09-2010 08:53:19 ]
pi_85975936
perruche: post nog 's lezen... ;) wel zin!
Ja doei.
pi_85976043
Ik ga straks lekker naar de sauna :)

Lijstje:
O: muesli met magere yoghurt, banaan en zaden
L: denk een broodje in de sauna
D: keine Ahnung :)

:') oftewel nog geen idee...
pi_85976141
Ik heb Pretty Woman gekeken gister O+
pi_85976193
Goedemorgen. :)

Beterschap voor de zieken en succes voor wie het nodig heeft.
pi_85977565
:z ;(
Ja doei.
pi_85977579
Het is stil hier :D
pi_85978109
Mogguh! :W

Waar kopen kochten jullie een beetje kittige sportkleding in een wat grotere maat?
Ik had wel een leuk setje maar die is aardig versleten en zakt inmiddels ook gewoon van mijn kont af en ik heb geen idee waar ik die ooit gekocht had.

Lijstje:
O: bak kwark met muesli met noten en pitten
S: fietsen, geen idee hoe ver want Mr. Mimu wil het ook weer proberen maar het doet hem nog pijn om zijn hand lang naar beneden te houden
L: 2 meergranenzuurdesemboterhammen (scrabble!) met humus en tomaat, beker karnemelk en misschien nog een paar crackers
T: meloensalade met drie soorten meloen en basilicum
D: geen zin om te koken dus ik mik denk ik wat rijst en gemengde groente uit de diepvries in de stoomoven met iets van gegrilde kip of gestoomde vis erbij
T: een paar olijven en een glas rode wijn

Is dit nou een beetje een redelijk lijstje? Ik ben de draad een beetje kwijt de laatste dagen.

* MinderMutsig heeft baaldag
There is no love sincerer than the love of food.
pi_85978169
Beterschap Mo en neen! :*

Ik ben ook wel toe aan college maar ik moet nog twee weken wachten. :') Vakantie begint enorm te vervelen!
pi_85978835
Hier nog iemand die beroerd geslapen heeft. Maar vandaag wel vrij *O* en aan de zelfstudie. -O-
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_85979199
MiMu, wat heeft je man eigenlijk gedaan met z'n hand?

Ik ga lekker even naar de spa O+ sauna, turks stoombad, zwemmen Lekkerrrr!!
pi_85979489
MinderMutsig: sportkleding koop ik vaak bij de V&D of H&M of Perry Sport. Ook in een wat grotere maat :).

Beterschap aan de ziekelingen! Ik voel me gelukkig vandaag weer wat beterder.

Planning vandaag:
O: glas optimel + 2 boterhammen kaas
L: 3 crackers met salade + pistolet gekookt ei
T1: banaan, druiven, amandelen
T2: boterham kaas + vitalinea
S: spinning denk ik
D: maaltijdsalade
T: bak yoghurtkwark
  donderdag 2 september 2010 @ 11:31:29 #122
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85979745
GRAAAAAWWRRRR!!

Stomme Bravofly dinges heeft mn vluchten bij cancelled gezet, en alles terugbetaald, zonder te melden waarom! Dus nu weet ik ook niet of ik dezelfde vlucht via een andere aanbieder kan proberen }:|
pi_85979974
quote:
Op donderdag 2 september 2010 11:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
GRAAAAAWWRRRR!!

Stomme Bravofly dinges heeft mn vluchten bij cancelled gezet, en alles terugbetaald, zonder te melden waarom! Dus nu weet ik ook niet of ik dezelfde vlucht via een andere aanbieder kan proberen }:|
Nou zeg -O- Succes met het vinden van een nieuwe vlucht/aanbieder dan maar weer :*

Jeej, klaar met stage en presentatie *O* Ik heb spontaan mijn eetlust weer terug, dus ik zit nu aan twee kaascroissants en een bak framboosvlierbesyoghurt. :9 Dat mocht wel, want ik vond 2 van mijn 5 boterhammen van gisteren in mijn tas :@ Ik dacht dat ik die op had. Maakte totale score van gisteren:
O: 3 boterhammen kaas
L: 3 handen studentenhaver
T: heavenly hazel (lees, zoete en vette hazelnootcappuccino)
D: blikje tonijn-bonensalade
T: handje studentenhaver
Dat kan natuurlijk niet :') . Maar ik was op van de zenuwen.
  Vis een optie? donderdag 2 september 2010 @ 11:40:08 #124
70532 loveli
N
pi_85980025
quote:
Op donderdag 2 september 2010 11:38 schreef Sts het volgende:
Dat mocht wel, want ik vond 2 van mijn 5 boterhammen van gisteren in mijn tas :@ Ik dacht dat ik die op had.
Beter dan van vorige maand :')

En kudo's voor Maria.
crap in = crap out
pi_85980070
quote:
GRAAAAAWWRRRR!!

Nou zeg -O-. Bellen/mailen waarom?

Eerste nacht in eigen huisje viel me mee. Heb de hele boel bij elkaar gehoest, zit vol blauwe plekken op benen/armen (dozen tillen is blijkbaar niet goed voor me?) en ben nu wel van plan echt snel alles uit te gaan pakken, wie weet vind ik mijn dekbedovertrek en slaapkleding dan ook terug :+.
pi_85980108
quote:
Op donderdag 2 september 2010 11:40 schreef loveli het volgende:

[..]

Beter dan van vorige maand :')

En kudo's voor Maria.
:D . Eergisteren vond ik de restanten van een banaan van vorige maand in mijn andere tas :X
  donderdag 2 september 2010 @ 11:44:28 #127
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85980149
Awww beterschap voor Chico en Mo en neen geloof ik ook nog! :*

Ja vond wel een mailtje in mn ongewenste dinges, maar daarin staat alleen dat het niet mogelijk was, niet waaróm niet ):O nouja dat was eens maar nooit weer met bravofly :+

Oh en le hoeraaaaa voor de affe stage van Sts! *O*
pi_85980257
Zo, wat gaan die Slank-topics snel... Druk op 't werk dus niet alles gevolgd

Hier ook iemand die er de balen in heeft :(
Heb sinds lange tijd weer een rust-weekje, maar kan nu moeilijk slapen omdat ik niet moe ben van sporten.
Hierdoor al 2 dagen chagrijnig, bah!
Zaterdag de rust-week maar stiekem verbreken en 's ochtends lekker sporten, nu al zin in.
(genoeg gezeikt nu)

Lijstje:
O: Fruitshake, hele paprika, 1/2L melk
T: Assortiment vis (zalm, weiting, spekbokking, paling)
L: 2 Kaas/ui bolletjes met snijworst
T: Aardbeien :9
D: Bruine bonen met zigeunersalade + 2 speklappen })
T: Beetje kroepoek

Wat wel positief is, was gister voor het eerst < 105Kg en kwam een oude trui tegen waar er nu misschien wel 3 van mij in passen :D

Voor de zieke mensen beterschap!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_85980460
quote:
Op donderdag 2 september 2010 11:13 schreef Perruche het volgende:
MiMu, wat heeft je man eigenlijk gedaan met z'n hand?

Ik ga lekker even naar de spa O+ sauna, turks stoombad, zwemmen Lekkerrrr!!
Hij heeft zijn vingertop eraf gefietst. :')
Stak tijdens het fietsen op de ligfiets zijn hand onder het zitje omdat hij iets hoorde rammelen en toen was het *ping!* vinger tussen de ketting en het topje eraf. :X

Veel plezier straks! Lekker hoor. O+

quote:
Op donderdag 2 september 2010 11:22 schreef Pandorah het volgende:
MinderMutsig: sportkleding koop ik vaak bij de V&D of H&M of Perry Sport. Ook in een wat grotere maat :).
Dankje!

quote:
GRAAAAAWWRRRR!!

Stom. -O-

STS *O*

Goed bezig V1z0r! ^O^
pi_85980971
quote:
Op donderdag 2 september 2010 11:54 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Stak tijdens het fietsen op de ligfiets zijn hand onder het zitje omdat hij iets hoorde rammelen en toen was het *ping!* vinger tussen de ketting en het topje eraf. :X

[..]

Dankje!
[..]

Stom. -O-

STS *O*

Goed bezig V1z0r! ^O^
Dankje!

Wou ook perrysport aanraden en dan vooral Adidas shirtjes (zitten mega-fijn imo en zijn fris tijdens hevig zweten), maar zie net dat die al snel 10 tot 20 euro duurder zijn dan mannenshirts...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_85981033
Ja, dat heb ik nooit begrepen. Vrouwensportkleding is heel vaak duurder dan die voor mannen. -O- Bizar!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_85981370
Pfff... ritme in t eten vinden wil nog nie zo lekker....
Moet zeggen dat ik er overdag echt aan moet denken ( ben ook druk bezig met van alles uit zoeken en ruimen in huis, voor als t straks zover is en ik naar een eigen plekkie kan) maar 's avonds laat moet ik me echt inhouden om niets ( lekkers en zooow fouts) te pakken)

Vanaf maandag ook weer proberen te sporten!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_85981493
Lijstje:

O: Koffie en S: 30 min. fietsen
O: havermoutprutje
T: roggebrood+ pindakaas+ham
L: Shake en courgettestukjes
T: tomaten en 1/2 komkommer
D: Rijst en goulash. Waar niks mis mee was, alleen hij was niet pittig. Dus lief vond 'm goed :P
S: fitness
T: Kwark en light siroop

Ik ben volgens mij virtueel ongesteld want ik hou vocht vast bij mijn buik. Dacht eerst dat ik zwaarder geworden was, maar vanmorgen gewogen en er is niks bij (maar ook niks af). Vanaaf maar even vetjes laten meten...
pi_85981665
Ow en ik zit net onder de 80 kilo nu... Dus van de week was t inderdaad veel vocht!
Nog 20 a 25 te gaan
pi_85981779
quote:
Op donderdag 2 september 2010 12:24 schreef vamperotica het volgende:
Pfff... ritme in t eten vinden wil nog nie zo lekker....
Moet zeggen dat ik er overdag echt aan moet denken ( ben ook druk bezig met van alles uit zoeken en ruimen in huis, voor als t straks zover is en ik naar een eigen plekkie kan) maar 's avonds laat moet ik me echt inhouden om niets ( lekkers en zooow fouts) te pakken)

Vanaf maandag ook weer proberen te sporten!
Ritme vinden is inderdaad lastig, heb zelf 4mnd rondgelopen met elk eetmoment in m'n telefoon als alarm ingesteld. Is nu gewoon een routine geworden, krijg ook vaak zin in eten wanneer het tijd is.

Probeer 's avonds laat anders een glas melk te drinken, vult goed en houdt je stofwisseling niet zo lang op gang als vast voedsel.

Succes alvast voor maandag!
pi_85981953
quote:
Op donderdag 2 september 2010 12:39 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ritme vinden is inderdaad lastig, heb zelf 4mnd rondgelopen met elk eetmoment in m'n telefoon als alarm ingesteld. Is nu gewoon een routine geworden, krijg ook vaak zin in eten wanneer het tijd is.

Probeer 's avonds laat anders een glas melk te drinken, vult goed en houdt je stofwisseling niet zo lang op gang als vast voedsel.

Succes alvast voor maandag!
Mmm da's wel een goed idee van die telefoon...Nou ja..Maandag gaan de kids ook weer naar school, geeft ook meteen meer ritme
Alleen melk .... da krijg ik nie weg! Maar ik ga dus gewoon de avonden sporten, als de kids op bed liggen dus dan worden de "snaaimomenten" ook vanzelf minder.
pi_85982425
quote:
Op donderdag 2 september 2010 12:45 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Mmm da's wel een goed idee van die telefoon...Nou ja..Maandag gaan de kids ook weer naar school, geeft ook meteen meer ritme
Alleen melk .... da krijg ik nie weg! Maar ik ga dus gewoon de avonden sporten, als de kids op bed liggen dus dan worden de "snaaimomenten" ook vanzelf minder.
Je lust wel chocomelk? Doe dan bij het sporten ook wat krachttraining (definitie oefeningen tot uitputting) want dan is chocomelk heel goed!
pi_85982552
Hoi,

Ik kom hier maar even om advies vragen. De laatste tijd heb ik er namelijk steeds meer een hekel aan gekregen om brood te eten, ik vind het gewoon echt niet lekker meer. Dus nu probeer ik daar alternatieven voor te vinden maar dat blijkt nog best lastig te zijn vind ik. Ik merk nu dat ik, omdat ik niet weet wat ik moet eten, maar helemaal niets eet en das ook niet goed natuurlijk...

's Morgens eet ik meestal griekse yoghurt met wat muesli
Lunch... ja dat is dus vooral het probleem; ik eet 2 gekookte eieren, nog wat griekse yoghurt OF een paar crackers
Tussendoor probeer ik nog wat noten / studentenhaver te eten of een banaan
Diner is wel goed denk ik; meestal veel groenten + wat vlees en rijst/pasta/aardappels

Eigenlijk vind ik dit te weinig, vooral omdat ik sinds gisteren ook 2 à 3 keer per week sport (kickboksen). Ik heb trouwens ook niet zoveel honger tussendoor, dat maakt het extra lastig om meer te eten.

Dus; ik zoek vooral tips voor lunch zonder brood, als het kan ook nog makkelijk en snel te maken (anders blijf ik het toch niet volhouden)

Alvast bedankt!
pi_85982881
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:06 schreef Kozmic het volgende:
Hoi,

Ik kom hier maar even om advies vragen. De laatste tijd heb ik er namelijk steeds meer een hekel aan gekregen om brood te eten, ik vind het gewoon echt niet lekker meer. Dus nu probeer ik daar alternatieven voor te vinden maar dat blijkt nog best lastig te zijn vind ik. Ik merk nu dat ik, omdat ik niet weet wat ik moet eten, maar helemaal niets eet en das ook niet goed natuurlijk...

's Morgens eet ik meestal griekse yoghurt met wat muesli
Lunch... ja dat is dus vooral het probleem; ik eet 2 gekookte eieren, nog wat griekse yoghurt OF een paar crackers
Tussendoor probeer ik nog wat noten / studentenhaver te eten of een banaan
Diner is wel goed denk ik; meestal veel groenten + wat vlees en rijst/pasta/aardappels

Eigenlijk vind ik dit te weinig, vooral omdat ik sinds gisteren ook 2 à 3 keer per week sport (kickboksen). Ik heb trouwens ook niet zoveel honger tussendoor, dat maakt het extra lastig om meer te eten.

Dus; ik zoek vooral tips voor lunch zonder brood, als het kan ook nog makkelijk en snel te maken (anders blijf ik het toch niet volhouden)

Alvast bedankt!
Meer eten lijkt me inderdaad wel verstandig gezien het kickboksen, maar heb je alleen problemen met gewoon(volkoren) brood? Er zijn namelijk genoeg andere vormen van brood wat heel gezond is.
Eventuele alternatieven:
- Knackerbrod, kun je combineren met allerlei broodbeleg
- Kruidkoek, meer suikers maar i.c.m. kickboksen niet echt verkeerd
- Dadels, zelfde als hierboven (veel vezels trouwens)
- Klinkt misschien raar, bruine bonen
Anders gewoon pasta's en rijst

(Zit vol met tips en betweterigheid vandaag :D)
pi_85982904
ik zit vol met snot ;(
Ja doei.
pi_85982926
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:01 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Je lust wel chocomelk? Doe dan bij het sporten ook wat krachttraining (definitie oefeningen tot uitputting) want dan is chocomelk heel goed!
Ik wil (weer) beginnen met bodypump...En als mn knie een beetje mee wil werken hardlopen..Maar chocomelk is mischien wel een idee dan!
pi_85983058
SPOILER: klaagpost
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Kozmic, misschien 1x in de week een grote bak salade maken, in de koelkast zetten en daar een paar dagen mee doen als lunch? Ik ben ook geen fan van brood, maar omdat het zo makkelijk mee te nemen is, eet ik het toch dagelijks. Maar niet als ontbijt en tussendoor, alleen als lunch.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_85983408
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:18 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Meer eten lijkt me inderdaad wel verstandig gezien het kickboksen, maar heb je alleen problemen met gewoon(volkoren) brood? Er zijn namelijk genoeg andere vormen van brood wat heel gezond is.
Eventuele alternatieven:
- Knackerbrod, kun je combineren met allerlei broodbeleg
- Kruidkoek, meer suikers maar i.c.m. kickboksen niet echt verkeerd
- Dadels, zelfde als hierboven (veel vezels trouwens)
- Klinkt misschien raar, bruine bonen
Anders gewoon pasta's en rijst

(Zit vol met tips en betweterigheid vandaag :D)
haha in sommige gevallen is betweterigheid wel OK hoor :)
- Knackebrod eet ik idd ook vaak (dat bedoel ik met crackers), is opzich ook wel prima, alleen het duurt zolang voordat je er evenveel calorieën mee binnen hebt als met brood.
- Kruidkoek (=ontbijtkoek toch?) ben ik eigenlijk best wel tegen, vooral ook vanwege de glucose-fructose stroop die ze er in stoppen
- Dadels hm nooit aan gedacht, is wel een idee :)
- Bruine bonen, die had ik idd al eerder gehoord maarja ehh gas enzo

Phaidra, van die salade is ook wel slim ja, een pasta salade met tonijn ofzo :)
  donderdag 2 september 2010 @ 13:34:23 #144
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85983429
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:23 schreef Phaidra het volgende:
SPOILER: klaagpost
@Kozmic, misschien 1x in de week een grote bak salade maken, in de koelkast zetten en daar een paar dagen mee doen als lunch? Ik ben ook geen fan van brood, maar omdat het zo makkelijk mee te nemen is, eet ik het toch dagelijks. Maar niet als ontbijt en tussendoor, alleen als lunch.
Geniet van de muffin, neem er een kop thee bij en zorg eerst even voor een klein zen-momentje van 5 minuutjes. Laat de nieuwe problemen voor zover mogelijk voor wat het is, je kunt niet heksen! First things first :*
You're only human! ;)

Tickets geboekt trouwens! Via KLM >:O En nu zit mn nekspier vast _O-
pi_85983753
@vamp Zie dat bodypump echt op definitie is gericht dus gewoon doen met die chocomelk!

@phaidra: Is inderdaad een goede oplossing! Kun je ook toepassen op andere dingen, zo heb ik voor de hele week fruitshakes klaar staan, vis assortimenten, salades.
Zaterdags naar de markt voor je noten, vis, groente en fruit. Ben je 1 ochtend mee bezig om het klaar te maken en het is goedkoper dan wanneer je elke dag voor 1 persoon dit soort dingen moet ophalen.
pi_85984130
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:33 schreef Kozmic het volgende:

[..]

haha in sommige gevallen is betweterigheid wel OK hoor :)
- Knackebrod eet ik idd ook vaak (dat bedoel ik met crackers), is opzich ook wel prima, alleen het duurt zolang voordat je er evenveel calorieën mee binnen hebt als met brood.
- Kruidkoek (=ontbijtkoek toch?) ben ik eigenlijk best wel tegen, vooral ook vanwege de glucose-fructose stroop die ze er in stoppen
- Dadels hm nooit aan gedacht, is wel een idee :)
- Bruine bonen, die had ik idd al eerder gehoord maarja ehh gas enzo

Phaidra, van die salade is ook wel slim ja, een pasta salade met tonijn ofzo :)
Klopt inderdaad van die knackerbrod, zelf vul ik het aan met gerookte vleeswaren maarja doe dan ook veel aan krachttraining.
Heb door de vele eiwitten al bovengemiddeld last van gas, dus die bruine bonen doen mij niet zoveel :P Gooi er zelfs lepels versnipperde ui doorheen :D
pi_85984269
Kozmic, is roggebrood wel eetbaar?
Daar zit nogal veel calorie in, reuze gezond, en besmeerd met pindakaas mijn favoriete kantoorlunch (ik vraag m'n collega's maar niet wat zij ervan vinden ;) )
pi_85984593
Sigme, roggebrood heb ik volgens mij maar 1x gegeten toen ik 12 was ofzo, vond het echt verschrikkelijk vies. Maar misschien vind ik het ondertussen wel heel lekker dus binnenkort maar eens kopen :)

Over die chocomel trouwens; dat lijkt me eigenlijk juist geen goed plan als je probeert af te vallen, daar zit veel meer suiker in dan in melk en mijn broertje (bodybuilder) drinkt dat juist om aan te komen... Dan kun je denk ik beter magere yoghurt o.i.d. eten.
pi_85984647
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:01 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:X

En waar baseer je dat op? Melk wordt gebruikt als bulkvoer, vooral voor hardgainers. Dus ik denk dat je _ver_ uit de buurt van chocomelk moet blijven als je af wil vallen....
pi_85984699
@ kozmic: Soep is ook goed te doen als lunch :)
pi_85984826
Kent iemand nog iemand die een huisgenootje zoekt in Amsterdam?
pi_85985083
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:10 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

En waar baseer je dat op? Melk wordt gebruikt als bulkvoer, vooral voor hardgainers. Dus ik denk dat je _ver_ uit de buurt van chocomelk moet blijven als je af wil vallen....
Omdat ze dat bodypump doet kan het juist wel! Beter behoud van spieren waardoor de extra vetten niet zoveel uitmaken. Enige mindere eraan zijn de suikers, daarom ook beter gewoon melk. Het is in ieder geval beter dan een halve zak chips opeten.
En de hoeveelheid melk die bij het gainen komt kijken is wel meer dan 1 glas :P
pi_85985403
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:24 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Omdat ze dat bodypump doet kan het juist wel! Beter behoud van spieren waardoor de extra vetten niet zoveel uitmaken. Enige mindere eraan zijn de suikers, daarom ook beter gewoon melk. Het is in ieder geval beter dan een halve zak chips opeten.
En de hoeveelheid melk die bij het gainen komt kijken is wel meer dan 1 glas :P
En waarom zou je dan melk moeten drinken? Kcal's? Voedingswaarde? Vol gevoel?
pi_85985606
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:34 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

En waarom zou je dan melk moeten drinken? Kcal's? Voedingswaarde? Vol gevoel?
Vol gevoel inderdaad, ze kon moeilijk van de slechte dingen afblijven 's avonds.
Daarbij zijn de vitamines en het calcium geen verkeerde toevoeging.
  donderdag 2 september 2010 @ 14:46:06 #155
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85985806
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:31 schreef neen het volgende:
Oh ladyblack in dat koffiezaakje in de herestraat, waar je boven zo voor het raam lekker mensen kan kijken. Heb je die ook al geprobeerd?
Ja die is zo leuk O+ Vond het altijd wel een hork van een eigenaar, maar dat was mooi wel degene die me tenminste eerlijk vertelde waarom ik nergens aangenomen werd, namelijk om het geld / mn leeftijd. ^O^ Kan ik heel hard leeftijdsdiscriminatie gaan roepen, maar zo werkt het dus overal.

Sneu dat je nog steeds ziek bent! En Mo en shiny dus ook al? -O- Beterschap laiverds!!
pi_85986100
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:40 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Vol gevoel inderdaad, ze kon moeilijk van de slechte dingen afblijven 's avonds.
Daarbij zijn de vitamines en het calcium geen verkeerde toevoeging.
Als je een vol gevoel wil, dan kan je beter wat kwark eten. Zit casseine in, een eiwit wat trager afgebroken wordt en dus langer een vol gevoel geeft. Verder zit er ook meer eiwit in kwark dan in melk. eiwit = anti spierpijn.

Dan zou het wel over moeten zijn met de trek/honger :P

Je hebt ook van kesbeke tafelzuur wat gezoet is met zoetstof. Iig zilveruitjes en augurken.
  donderdag 2 september 2010 @ 15:04:45 #157
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85986434
Kwark is voor mij een prima vervanger voor brood ja :Y doe er dan wat jam of honing en nootjes door :9

Lijst so far:
O: bak kwark met jam en nootjes
T: dropjes
L: dubbele boterham met kaas en verse basilicum, boterham jam
D: waarschijnlijk een Knorr-wereldgerecht (bij mn oppasadres)

En ik moet me zo beheersen om niet naar de snackbar of supermarkt te lopen voor een Twix, een chocolademuffin of een pak luxe koeken :X
pi_85986480
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Geniet van de muffin, neem er een kop thee bij en zorg eerst even voor een klein zen-momentje van 5 minuutjes. Laat de nieuwe problemen voor zover mogelijk voor wat het is, je kunt niet heksen! First things first :*
You're only human! ;)

Tickets geboekt trouwens! Via KLM >:O En nu zit mn nekspier vast _O-
Thanks Mariabeeb! Het heeft geholpen. Heb nog een halve muffin over, ik zat halverwege propvol & beetje misselijk :+ . Al halverwege mijn to-do list en counting! Mijn leidinggevende belde nog even en vroeg of ze nog langs moest komen (haar man is aan het revalideren na een zware operatie en daardoor is ze momenteel niet zoveel hier) maar heb gezegd dat het niet nodig was *) Zenheid, tofheid!

Ook fijn van je ticket, scheelt ook weer stress! ^O^
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 2 september 2010 @ 15:12:03 #159
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_85986679
Daar zit ik dan, voor m'n nieuwe huis...zonder iemand die thuis is en de eigenaar die de hele dag telefonisch onbereikbaar is. En ik moet heel nodig naar de wc...gelukkig had ik het wachtwoord voor de wifi al....
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  donderdag 2 september 2010 @ 15:14:23 #160
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85986752
Way to go Phaidra! (en geef die andere halve muffin dan maar aan mij :+ )

Oh no Nynke!! -O- wat irritant!! Is er een cafeetje in de buurt waar je even terecht kunt? En wanneer had je de sleutel zullen krijgen dan? :?
  donderdag 2 september 2010 @ 15:15:30 #161
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85986790
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:06 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Thanks Mariabeeb! Het heeft geholpen. Heb nog een halve muffin over, ik zat halverwege propvol & beetje misselijk :+ . Al halverwege mijn to-do list en counting! Mijn leidinggevende belde nog even en vroeg of ze nog langs moest komen (haar man is aan het revalideren na een zware operatie en daardoor is ze momenteel niet zoveel hier) maar heb gezegd dat het niet nodig was *) Zenheid, tofheid!

Ook fijn van je ticket, scheelt ook weer stress! ^O^
*trots is* O+

wat goed!
  donderdag 2 september 2010 @ 15:16:11 #162
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_85986805
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:14 schreef LadyBlack het volgende:
Way to go Phaidra! (en geef die andere halve muffin dan maar aan mij :+ )

Oh no Nynke!! -O- wat irritant!! Is er een cafeetje in de buurt waar je even terecht kunt? En wanneer had je de sleutel zullen krijgen dan? :?
Nee, het zit nogal buitenaf...En we hadden elkaar nu zullen ontmoeten, maar ze moest ook naar de garage, misschien loopt dat wat uit ofzo..

Ach ja, het regent in ieder geval niet...
  donderdag 2 september 2010 @ 15:16:15 #163
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85986807
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:12 schreef AKnynke het volgende:
Daar zit ik dan, voor m'n nieuwe huis...zonder iemand die thuis is en de eigenaar die de hele dag telefonisch onbereikbaar is. En ik moet heel nodig naar de wc...gelukkig had ik het wachtwoord voor de wifi al....
:o

Buren? cafeetje? winkel?

Naar! -O-
pi_85986871
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:04 schreef LadyBlack het volgende:
En ik moet me zo beheersen om niet naar de snackbar of supermarkt te lopen voor een Twix, een chocolademuffin of een pak luxe koeken :X
Misschien krijg je trek omdat je te weinig binnenkrijgt? Dat is bij mij meestal wel het geval. Weinig eten = verlangen tot snaaien.

Wat mij wel helpt bij 'zoete trek' is een cracker of knäckebröd met een dun laagje pindakaas. Kan ik weer uren, zonder hongergevoel, op voort. ^O^

Lijstje:
O: knäckebröd (volkoren) met dun laagje 'verse kaas', beschuitje (volkoren) met klein plakje oude kaas
L: klein restje, goed gevulde, pastasalade
T: bonbon }:| , koffie verkeerd, knäckebröd (volkoren) pindakaas
D: weet nog niet, komt een vriendinnetje eten
T: perzik (mits 'ie eetbaar is. Die van gisteren was droog en bitter :r )
  donderdag 2 september 2010 @ 15:21:18 #165
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85986958
Ik heb vandaag al best wat gegeten :{ 3 boterhammen voor de lunch.

Misschien maak ik zo een kopje soep! Ik maak nóóit soep, maar het is even een heel andere smaak, wie weet dat ik dan van mn zoet-trek af kom :')
  donderdag 2 september 2010 @ 15:54:46 #166
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_85988113
NOg steeds niets...Het wordt nu ook wel een beetje koud.....
pi_85988278
Ah Nynke :{ Hopelijk komt ze er snel aan! Heb je ook geen telefoonnummer oid? Of kun je bij iemand anders even terecht?

Net anderhalf uur uur geslapen :X En wakkergebeld door vriendje; hij moet vanavond weer werken :{ En dat is stom! Want ik moet na vandaag weer vanalles doen, maar had mezelf vanmiddag en vanavond *vrij* gegeven. Gaan ze hem er weer halfhalf erop wijzen dat ie straks maar liefst twéé hele weken weggaat, poehpoeh. Hij werkte gisteren ook al over en vanmorgen was ie eerder begonnen. Maar zijn baas had alleen vanavond tijd om ernaar te kijken... -O-

Kwam je nu veel duurder uit Maria?
pi_85988405
Omdat ik weer begonnen met lijnen ben ik dit topic gaan volgen en ik dacht: laat ik eens mee gaan kletsen!

Ik ben 22 jaar en net iets te breed/bol voor het mooie. Ik ben 1.80 lang en weeg 84,1kg (ben begonnen met 87). Ik heb op dit moment een BMI van 26 dus heb ik volgens de cijfers (en ook volgens mezelf) licht overgewicht. Mijn streefgewicht is 75kg (minder mag altijd natuurlijk). Dit is haalbaar want dit woog ik voordat ik zoveel ben aangekomen.

Wat eet ik nou op een dag:
O: rookkaascracker met ontbijtspek en selderysalade
T: halve atkinsreep (heerlijke cappuccino nut smaak)
L: sojameel tortilla met zalm
T: de andere helft van de reep
D: zelfgemaakte lasagne met een salade
pi_85988532
:W Majtje

Gister:
O: 1 boterham met mosterdrollade + halfvolle melk
L: grote kom erwtensoep met worst
D: 2 opschepl. chili con carne + halfvolle melk
T: verse jus d'orange

Vandaag:
O: 1 boterham met mosterdrollade + halfvolle melk
L: 125ml. activia START
D: macaroni + schaaltje vla/yoghurt
T: fruit
T: verse jus d'orange

Heb last van m'n slokdarm en eten blijft steken/vliegt er weer uit. Maandag afspraak bij de huisarts. :{
pi_85988794
@ Nynke, wel raar dat ze niets laat horen, oke dat ze te laat is maar laat het tenminste weten...

@ Sts, zeuren doen ze toch altijd! heb dit jaar nog geen vakantie gehad, iets van 5 dagen vrij genomen en nog gezeur...

Merk nu dat ik vandaag niet echt goed gepland heb, had de vis beter vanmiddag kunnen doen. Zit nu met een aankomend honger gevoel en het duurt nog dik 1,5 uur voordat ik eet. DOM!
Had die calorieën van m'n diner ook kunnen verdelen maar wou zo graag speklapjes :D

@ majtje, Succes! ^O^
  donderdag 2 september 2010 @ 16:24:17 #171
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_85989073
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:59 schreef Sts het volgende:
Ah Nynke :{ Hopelijk komt ze er snel aan! Heb je ook geen telefoonnummer oid? Of kun je bij iemand anders even terecht?

Net anderhalf uur uur geslapen :X En wakkergebeld door vriendje; hij moet vanavond weer werken :{ En dat is stom! Want ik moet na vandaag weer vanalles doen, maar had mezelf vanmiddag en vanavond *vrij* gegeven. Gaan ze hem er weer halfhalf erop wijzen dat ie straks maar liefst twéé hele weken weggaat, poehpoeh. Hij werkte gisteren ook al over en vanmorgen was ie eerder begonnen. Maar zijn baas had alleen vanavond tijd om ernaar te kijken... -O-

Kwam je nu veel duurder uit Maria?
Tsja, haar telefoon staat uit denk ik. Vooral ook jammer dat ik maar 2 uurtjes geslapen heb vannacht, maakt het nog lastiger.

k wacht tot een uur of 5/half zes, en dan ga ik terug naar de stad om wat te eten ergens ofzo..Daarna nog een keer terug, en als ze er dan nog niet is wordt het een nachtje hotel.... -O-
pi_85989177
Terug van de spa, niet zo luxe als gedacht, aar desalniettetoch erg lekker :)

quote:
Op donderdag 2 september 2010 11:54 schreef MinderMutsig het volgende:

Auw :X is het bijna beter? Mijn pa had laatst bijna hetzelfde... gelukkig alleen een stuk nagel eraf!
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:03 schreef majtje het volgende:
Omdat ik weer begonnen met lijnen ben ik dit topic gaan volgen en ik dacht: laat ik eens mee gaan kletsen!

Ik ben 22 jaar en net iets te breed/bol voor het mooie. Ik ben 1.80 lang en weeg 84,1kg (ben begonnen met 87). Ik heb op dit moment een BMI van 26 dus heb ik volgens de cijfers (en ook volgens mezelf) licht overgewicht. Mijn streefgewicht is 75kg (minder mag altijd natuurlijk). Dit is haalbaar want dit woog ik voordat ik zoveel ben aangekomen.

Wat eet ik nou op een dag:
O: rookkaascracker met ontbijtspek en selderysalade
T: halve atkinsreep (heerlijke cappuccino nut smaak)
L: sojameel tortilla met zalm
T: de andere helft van de reep
D: zelfgemaakte lasagne met een salade
Welkom :W doe je aan atkins? met die reep enzo?
pi_85989211
Oeh nynke, succes, wat verschrikkelijk k*t...! hopelijk is ze er straks!
pi_85989339
@ Majtje, ook handig ja, een tortilla met zalm ofzo als lunch, ga ik ook doen!

Sowieso bedankt voor alle tips hier, krijg echt inspiratie van dit topic haha

En AKnynke, dat klinkt echt als een kut dag... hopen dat morgen beter gaat.
  donderdag 2 september 2010 @ 16:55:05 #175
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85990169
Ik organiseer dit echt nooit meer. Pffff!
  donderdag 2 september 2010 @ 16:58:10 #176
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85990279
Wa hebbu dan XM? :o

Ohai aan de nieuwelingen! :W Succes!

Sts: wel wat duurder ja, maar alsnog niet zo duur als het had kúnnen zijn :+ (heb o.a. gekozen om mijn terugreis ook vast te boeken, want enkel = veeeel duurder dan retour :X mocht ik dan die dag echt nog niet terug kunnen dan kost het me minder dan dat ik twee enkeltjes zou kopen, of een annuleringsmogelijkheid bij zou kopen :') )
pi_85990322
Hehe, werkdag er weer op en de honger valt mee! Straks dus gewoon lekker speklapjes :P

xCuze, je moet ook niet met collega's aan uitjes doen! De 40 uur/week dat je ze ziet is al genoeg toch? :D
  donderdag 2 september 2010 @ 17:04:05 #178
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_85990464
oi oioi, de huiseigenaar komt uit estland, en had zich vergist in de datum. Ze zit nu op de boot en komt morgen pas hier aan. er wonen nu nog 2 andere mensen hier, en ze is aan het kijken of ze de nummers voor me kan vinden. bah bah bah...
  donderdag 2 september 2010 @ 17:04:52 #179
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85990480
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:04 schreef AKnynke het volgende:
oi oioi, de huiseigenaar komt uit estland, en had zich vergist in de datum. Ze zit nu op de boot en komt morgen pas hier aan. er wonen nu nog 2 andere mensen hier, en ze is aan het kijken of ze de nummers voor me kan vinden. bah bah bah...
Ohhhh wat waardeloos!!! :o -O-
  donderdag 2 september 2010 @ 17:05:59 #180
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85990510
Hoi :W.

Wat hebben jullie weinig gepost, goed zo! ^O^.

Lekker rustig dagje gehad, al is het laatste uur 3Havo wel altijd druk. En morgen heb ik 2 keer 4Havo (godzijdank niet achter elkaar) en dat zijn ook drukke baasjes. Zal ze even aan de werkwoordsspelling zetten }) .

Het gaat nog steeds hartstikke goed en het is nog steeds hartstikke leuk. Vanmiddag ook even met de directeur gesproken en tegen hem gezegd dat ik na maandag echt het gevoel had dat ik daar op m'n plek was. Gewoon, alles klopt! De collega's, de leerlingen, de sfeer, de discipline! O+.

Ga zo even pasta halen en dan nog even voorbereiden voor morgen. Of ik bereid nu voor en haal straks pasta. Ben ik meteen van m'n werk af.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 2 september 2010 @ 17:06:35 #181
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85990523
quote:
Wat stom! :X Crisis zeg! Ze mogen je wel een maand huur kado doen ofzo }:|
pi_85990582
Jee nynke, wat vervelend.. hopelijk kom je nog binnen... :*

XM, wat heb je georganiseerd?

En Vik wat fijn dat het zo goed bevalt!!!
pi_85990617
Jakkes Nynke, wat irritant! Kan je je koffer daar op een beschutte plek achterlaten als je naar de stad zou gaan, of moet je er dan mee blijven slepen? Hopelijk komt ze zo toch aan... Dat gaat niet meer lukken dus... :X

Welkom majtje, en succes!

Ik ben klaaaaar!!! Volgens mij heb ik alles wat belangrijk isk afgehandeld danwel overgedragen. Dat laatste grotendeels virtueel, dus hopen dat ze er uit gaan komen ):O . Vakantie!! *O* *O* *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 2 september 2010 @ 17:09:29 #184
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85990620
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:05 schreef Viking84 het volgende:
Hoi :W.

Wat hebben jullie weinig gepost, goed zo! ^O^.

Lekker rustig dagje gehad, al is het laatste uur 3Havo wel altijd druk. En morgen heb ik 2 keer 4Havo (godzijdank niet achter elkaar) en dat zijn ook drukke baasjes. Zal ze even aan de werkwoordsspelling zetten }) .

Het gaat nog steeds hartstikke goed en het is nog steeds hartstikke leuk. Vanmiddag ook even met de directeur gesproken en tegen hem gezegd dat ik na maandag echt het gevoel had dat ik daar op m'n plek was. Gewoon, alles klopt! De collega's, de leerlingen, de sfeer, de discipline! O+.

Ga zo even pasta halen en dan nog even voorbereiden voor morgen. Of ik bereid nu voor en haal straks pasta. Ben ik meteen van m'n werk af.
Klinkt heerlijk allemaal VIk! Fijn dat je zo op je plek bent daar :)

En goedzo voor de werkwoordsspelling, ik las laatst nog dat het spellen pas op het voortgezet onderwijs weer achteruit gaat :o Dus leer het ze maar weer goed! ^O^
  donderdag 2 september 2010 @ 17:10:06 #185
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85990634
Phaidra vakantie!! Fijn! *O*

Wat staat er allemaal op de planning?
pi_85990645
quote:

hopelijk krijgt ze iemand te pakken....
pi_85990763
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:10 schreef LadyBlack het volgende:
Phaidra vakantie!! Fijn! *O*

Wat staat er allemaal op de planning?
Aankomende week nog weinig, beetje rommelen in huis, klusjes afmaken die steeds blijven liggen enzo. En dan vertrekken we volgende week vrijdag een weekje naar Durbuy (Belgische Ardennen)! Daar hebben we een huisje gehuurd en gaan we wandelen, marktjes afstruinen, leuke dorpjes bekijken en lekker eten *O* . Zin in! Oh ja, ik moet ook nog een stapeltje boeken inslaan voor als het vies weer is. Wat een straf ;) .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_85990827
Nynke, wat waardeloos! -O- . Ik hoop dat je er snel in kan!
pi_85990846
quote:
Oh nee :o :{.

Dr is beneden een borrel om mensen uit het complex te leren kennen. Ik wil dr best heen en sociaal doen, maar ik heb (letterlijk) geen stem meer over dus zit ik op mn kamertje :'). Zo maar weer wat dozen uitpakken en het (zelf gemonteerde 8-) ) kastje inruimen.

quote:
SPOILER
pi_85990889
Beterschap Chico! En ik weet niet of het normaal is, maar ik had het ook na de verhuizing.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 2 september 2010 @ 17:17:44 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85990895
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:09 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Klinkt heerlijk allemaal VIk! Fijn dat je zo op je plek bent daar :)

En goedzo voor de werkwoordsspelling, ik las laatst nog dat het spellen pas op het voortgezet onderwijs weer achteruit gaat :o Dus leer het ze maar weer goed! ^O^
Ja dat las ik idd ook :P.

Volgens mijn collega is het echt heel hard nodig er aandacht aan te besteden. Ben benieuwd :X.
Niet meer actief op Fok!
pi_85990912
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:16 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dr is beneden een borrel om mensen uit het complex te leren kennen. Ik wil dr best heen en sociaal doen, maar ik heb (letterlijk) geen stem meer over dus zit ik op mn kamertje :'). Zo maar weer wat dozen uitpakken en het (zelf gemonteerde 8-) ) kastje inruimen.
[..]

Ik had er gister ook een maar ik ga nooit :')
  donderdag 2 september 2010 @ 17:18:27 #193
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_85990920
grr...nu heeft ze me telefoonnummers van huisgenoten gegeven, maar die nemen niet op. Plus, het is een duits nummer, grote kans dat die jongen een Zweeds nummer heeft ondertussen. Ze heeft ook aangeboden dat ik een vriendin van haar kan proberen, die in de buurt woont of ik daar kan slapen, maar daar zit ik ook niet zo op te wachten. ik denk dat ik maar ga kijken of ik in een hotel terecht kan ofzo...
pi_85991006
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik had er gister ook een maar ik ga nooit :')
Dr is nu een toespraak zo te horen/zien. En gratis drinken/nootjes oid. Zou bijna op mn balkon gaan staan om te luisteren, maar dan zien ze me en dat is ook genant :').

Edit: oh iedereen loopt weg, het zal wel afgelopen zijn.
  donderdag 2 september 2010 @ 17:23:59 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85991080
Zo, klaar :P. Weinig voor te bereiden, omdat ik voor vandaag teveel had gepland en dat schuift dus op naar morgen.
Even lezen wat er met Nynke aan de hand is.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 2 september 2010 @ 17:25:44 #196
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85991128
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:18 schreef AKnynke het volgende:
grr...nu heeft ze me telefoonnummers van huisgenoten gegeven, maar die nemen niet op. Plus, het is een duits nummer, grote kans dat die jongen een Zweeds nummer heeft ondertussen. Ze heeft ook aangeboden dat ik een vriendin van haar kan proberen, die in de buurt woont of ik daar kan slapen, maar daar zit ik ook niet zo op te wachten. ik denk dat ik maar ga kijken of ik in een hotel terecht kan ofzo...
En dan de rekening naar haar sturen!
Nee sowieso, ik zou ook naar een hotel gaan hoor, even lekker uitrusten en opwarmen.

Phaidra, klinkt heerlijk!!

Chico (ik typte choco ;( ik wil écht chocola... :') ) ik heb ook altijd blauwe plekken als ik ook maar iets zwaars heb getild :') op mn heupen, de binnenkant van mn armen..... standaard. Schijnt een vitaminetekort te zijn :?
  donderdag 2 september 2010 @ 17:26:14 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85991137
Oh Nynke's huisbaas heeft zich 1 dag vergist in de datum? Aan de ene kant denk ik: 'tis maar één nachtje', maar aan de andere kant is het echt niet leuk om daar met je boeltje aan te komen en je kunt je huis niet in. Bah!
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 2 september 2010 @ 17:26:38 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85991148
Hoe gaat het met DuivelsEnStof? Mag je al een minilesje geven? :9. En hoe zijn de leerlingen?
Niet meer actief op Fok!
pi_85991168
Wat balen Nynke -O-
pi_85991262
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:26 schreef Viking84 het volgende:
Hoe gaat het met DuivelsEnStof? Mag je al een minilesje geven? :9. En hoe zijn de leerlingen?
Snel voordat ik naar m'n werk moet: ik ga volgende week 3 volledige lessen geven. En de leerlingen zijn schatjes. O+. ("Mevrouw? Is dit huiswerk?")
pi_85991299
Nynke, wat een gedoe zeg! -O- Hopelijk lukt het je snel een slaapplaats te vinden voor vannacht! :{
  donderdag 2 september 2010 @ 17:33:56 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85991363
Ja dat doen ze in de onderbouw nog :P. Wacht maar tot je Havo 4 krijgt (grappig genoeg lees ik overal dat Havo 4 de drukste klas is :')). En tof dat je volgende week al volledige lessen mag geven ^O^.

Echt, ik heb het mooiste beroep van de wereld, wat wil ik nog meer? O+.

Wat minder leuk is: gisteravond internet+tv aangevraagd en het duurt tot eind van de maand voor het geregeld is }:|. Ik hoop dus heel erg dat één van de bewoners (nieuwe, niet één vd bejaarden uiteraard) een draadloos netwerk heeft waar ik tegen een kleine vergoeding op mee mag liften tot die tijd.

Én geen internet én geen tv. En de eerste week ook geen Nachtwacht. Wel 2 katjes O+.

Volgende week zaterdag heb ik een cursusdag in Utrecht.
Niet meer actief op Fok!
pi_85991415
Ha Vik! Ik was vandaag nog met mijn meneer in Scheveningen voor wat boodschappen (zit jij in het hotel boven de fietsenwinkel?), we hebben geluncht in de Keizerstraat onder de kerk, waar een enorm klokconcert gaande was rond 12 uur, het leek wel Bienvenue chez les Ch'tis. En raad eens wat ik bij de Kringloopwinkel in de Badhuisstraat vond bij de boeken voor 2,- per kilo? De ontdekking van de zemel! :o _O-

Ik dacht nog: "Die moet ik laten liggen voor Vik!" maar ik heb dit pareltje zelf ook nog nooit gelezen. Meestal haak ik af bij de dikkere Mulischjes :P
  donderdag 2 september 2010 @ 17:37:49 #204
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85991473
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:36 schreef Laureline het volgende:
Ha Vik! Ik was vandaag nog met mijn meneer in Scheveningen voor wat boodschappen (zit jij in het hotel boven de fietsenwinkel?), we hebben gelunchd in de Keizerstraat onder de kerk, waar een enorm klokconcert gaande was rond 12 uur, het leek wel Bienvenue chez les Ch'tis. En raad eens wat ik bij de Kringloopwinkel in de Badhuisstraat vond bij de boeken voor 2,- per kilo? De ontdekking van de zemel! :o _O-

Ik dacht nog: "Die moet ik laten liggen voor Vik!" maar ik heb dit pareltje zelf ook nog nooit gelezen. Meestal haak ik af bij de dikkere Mulischjes :P
Ja in dat hotel zit ik idd _O-. Geweldig hè, die klokken :').

De ontdekking van de hemel heb ik zelf al :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 2 september 2010 @ 17:38:51 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85991504
Hadden ze in die kringloopwinkel eigenlijk ook gasfornuizen (of evt alleen een gaststel) of heb je daar niet op gelet? :P/
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 2 september 2010 @ 17:40:16 #206
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85991548
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het gaat niet om hemels he, om zemels!

quote:
De Ontdekking van een Zemel - Autobiografisch Zelf-onderzoek
  donderdag 2 september 2010 @ 17:41:43 #207
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85991592
Tevens, gezondste lijstje in tijden! B-) :P

O: volkorenbroodtosti
T: paar plakjes spianata romana
L: snee brood met mango-sinaasappeljam (oeps 2e sneetje vergeten te eten!)
T: bakje Griekse yoghurt met ananasschijven
D: wokken met wat vrienden O+ ik ga me te buiten aan veggies :9
  donderdag 2 september 2010 @ 17:42:44 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85991616
Bestaat dat boek echt of zitten jullie me nu te dollen? :') :@.

Ik zou trouwens wel via de foon van Nachtwacht kunnen internetten op mijn laptop, maar geen idee of we dat werkende krijgen. Anders kan ik iig nog internetten op de iPhone :).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 2 september 2010 @ 17:42:54 #209
236335 neen
schone schijn
pi_85991625
Zijn er eigenlijk ook mensen die alleen vlees wokken :@
pi_85991633
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Blijkt 'geluncht' toch met een T te moeten zeg!

Wat vind jij er nou van, die Ontdekking? Ik weet nog van vroeger (niet dit boek hoor) dat ik me altijd zo te pletter ergerde aan al die 'geleerde' namen waar hij om de twee pagina's mee strooide, maar die verder geen enkel nut hadden voor het hele boek, zo van "Jaja, nu weet ik wel dat je een belezen Harry bent hoor.". Van de oude Grote Drie vond ik Harry toch de minste, beetje het sukkeltje.

En gasfornuizen? Oei, te rap verdwenen uit de winkel. Even een rondje langs andere Kringloops misschien, er zijn er ook een aantal die garantie geven op dat soort producten in Den Haag, dat is wel tof!
pi_85991638
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:42 schreef neen het volgende:
Zijn er eigenlijk ook mensen die alleen vlees wokken :@
Ja, ik! Hoezo? :@
  donderdag 2 september 2010 @ 17:44:41 #212
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85991674
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:42 schreef Viking84 het volgende:
Bestaat dat boek echt of zitten jullie me nu te dollen? :') :@.

Ik zou trouwens wel via de foon van Nachtwacht kunnen internetten op mijn laptop, maar geen idee of we dat werkende krijgen. Anders kan ik iig nog internetten op de iPhone :).
Mehe!

http://oncyclopedia.net/wiki/Harry_Mulisch B-)

Nee maar eigenlijk is het natuurlijk het vermaarde werk van Harry Muesli, in Duckstad zeer beroemd ):O
pi_85991681
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:40 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Het gaat niet om hemels he, om zemels!
[..]

Nee, het was de Hemel hoor Vik. Alleen is die grap uit de Donald Duck me altijd bijgebleven (en Coldfeet ook, als ik het me goed herinner), dat Donald dan De Ontdekking van de Zemel ligt te lezen, door Harry Muesli _O-

edit: Maria heeft ook een voorkeur voor de Duckstadversie! :D
  donderdag 2 september 2010 @ 17:50:34 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85991825
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:43 schreef Laureline het volgende:

[..]

Wat vind jij er nou van, die Ontdekking? Ik weet nog van vroeger (niet dit boek hoor) dat ik me altijd zo te pletter ergerde aan al die 'geleerde' namen waar hij om de twee pagina's mee strooide, maar die verder geen enkel nut hadden voor het hele boek, zo van "Jaja, nu weet ik wel dat je een belezen Harry bent hoor.". Van de oude Grote Drie vond ik Harry toch de minste, beetje het sukkeltje.

En gasfornuizen? Oei, te rap verdwenen uit de winkel. Even een rondje langs andere Kringloops misschien, er zijn er ook een aantal die garantie geven op dat soort producten in Den Haag, dat is wel tof!
Ik heb de Ontdekking nooit gelezen. Ben er meerdere keren aan beginnen, maar kwam er niet doorheen. Idd om de reden die jij noemt ja. Maar nu moet ik het met m'n 4V gaan lezen. Ze hebben 8 weken. Ik dus ook :').
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 2 september 2010 @ 17:51:26 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85991843
En thx voor de kringlooptip. Mark gaat nog even in Groningen kijken en anders kijken we in DH/Scheveningen idd.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 2 september 2010 @ 18:26:10 #216
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_85992852
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:31 schreef Swietje het volgende:
Nynke, wat een gedoe zeg! -O- Hopelijk lukt het je snel een slaapplaats te vinden voor vannacht! :{
gelukt...Pokkeduur hotel, 150 euro per nacht. Maar, bijna het enige beschikbaar. Het moet maar. Nu naar de supermarkt voor een magnetronmaaltijd, want die is hier wel...
  donderdag 2 september 2010 @ 18:27:25 #217
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_85992886
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:43 schreef Laureline het volgende:

[..]

het is mijn lievelingsboek. Ik heb het denk ik wel 5 keer gelezen, en elke keer snap ik het beter... :')
pi_85992905
quote:
Op donderdag 2 september 2010 18:26 schreef AKnynke het volgende:

[..]

gelukt...Pokkeduur hotel, 150 euro per nacht. Maar, bijna het enige beschikbaar. Het moet maar. Nu naar de supermarkt voor een magnetronmaaltijd, want die is hier wel...
pfoe dat is duur ja :X ! Denk je dat je dat nog vergoed gaat krijgen? Wel fijn dat je nu een plekje gevonden hebt en lekker kunt ontspannen, het zit je ook niet mee zeg..
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_85992938
ik vond de ontdekking van de hemel ook best leuk eigenlijk! alleen idd dat gestrooi met al die slimme feitjes heel de tijd is wel een beetje irritant, op een gegeven moment las ik daar maar gewoon overheen :')
  donderdag 2 september 2010 @ 18:30:00 #220
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_85992966
quote:
Op donderdag 2 september 2010 18:28 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

pfoe dat is duur ja :X ! Denk je dat je dat nog vergoed gaat krijgen? Wel fijn dat je nu een plekje gevonden hebt en lekker kunt ontspannen, het zit je ook niet mee zeg..
Nee, dat denk ik niet. Ik huur van een particulier, dus ja. Ach ja, ik hoef de komende maand maar 250 euro huur te betalen, dus dat valt wel mee...

Nu echt richting super!
  donderdag 2 september 2010 @ 18:31:18 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85993011
Ik hoop dat ik me ook door De ontdekking van de hemel heen kan bijten. Moet wel, maar zou het ook nog graag een beetje léuk vinden :').
Niet meer actief op Fok!
pi_85993051
quote:
Op donderdag 2 september 2010 18:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoop dat ik me ook door De ontdekking van de hemel heen kan bijten. Moet wel, maar zou het ook nog graag een beetje léuk vinden :').
ach en anders kijk je toch gewoon de film :')
  donderdag 2 september 2010 @ 18:36:52 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85993199
Ja daag, dat kan natuurlijk niet :P.

Ik ga even pasta halen.

Vanochtend na het ontbijt een vork meegesmokkeld uit de eetzaal :').
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 2 september 2010 @ 19:31:50 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85995186
Weer een hele drukte om gasfornuizen hier :').

Heb er eentje gevonden voor 175, paar jaar oud, wel heel schoon (op de foto's zie ik dat) en ik kan eentje voor 30 krijgen, maar daar weet ik niks van, want de ad is inmiddels verwijderd en ik weet de specs ook niet meer, want ik heb op alles wat los en vast zit gereageerd :').
Niet meer actief op Fok!
pi_85995558
nynke, wat balen! :*

ik zie t even niet zo zitten, morgen weer 4 uur lesgeven, en ik moet nu gaan voorbereiden, maar ik heb geen idee hoe ik het huiswerk ga overhoren.verwerken... en er is nog niet echt een planning... en ik moet een miljoen dingen meenemen... en ik wil eigenlijk alleen even op de bank liggen met vriendje.

dus ja, ik ga zo aan de slag :P
Kwak
pi_85995611
Lijstje:

O: 1 boterham met pindakaas
L: omelet met boterhammen (3 sneetjes witbrood :X ) op terras
D: aardappelen, spinazie, braadworstje
A: skaten
  donderdag 2 september 2010 @ 19:47:53 #227
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_85995744
ha, ik voel me eindelijk weer mens na wat eten in m'n maag...M'n lijstje is belachelijk:

O: wat muesli met yoghurt
T: krentebol
T/L: chocoladecroissant
T: zak koekjes
D: coleslaw en toretellini met ricotta en spinazie
T: iets met nog meer chocolade

Ach ja.
pi_85995925
Ik ben helemaal alleen thuis O+ is echt lang geleden!! heerlijk. Indiaas eten besteld, filmpje erbij en ik ben gelukkig!

Lijstje:

O: magere yoghurt met muesli en pitten en banaan
T: 1 boterham met kaas, 4 dunne plakjes droge worst
S: fietsen en een beetje zwemmen
L: 6 stukjes "dim sum" (helaas geen echte dimsum, meer gefrituurde dingen, 6 eenhapsporties)
T: boterham kaas, thee met melk
D: indiaas, met pappadum en lam en nom nom nom...
  donderdag 2 september 2010 @ 19:54:19 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85996005
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:52 schreef Perruche het volgende:
Ik ben helemaal alleen thuis O+ is echt lang geleden!! heerlijk. Indiaas eten besteld, filmpje erbij en ik ben gelukkig!
Vanmorgen was je anders niet zo gelukkig ;).

Ik geloof dat wij een gasfornuis hebben. Gratisss, want die man wil ervan af. Telnrs uitgewisseld enzo. Alleen moet Mark even vervoer zien te regelen nu.
Niet meer actief op Fok!
pi_85996087
Popjes! :* Wat fijn dat jullie allemaal een IRL leven hebben :P scheelt bijlezen.
Ik ging net mijn waterstand doorgeven en kreeg commentaar :o Mijn vebruik week af, of ik even de reden wilde aanklikken. Dus ik heb in het commentaarvenster gezet dat "helaas voor WML degene die elke morgen in een vol bad ging is verhuisd" :') Hebben ze daar ook weer wat te lachen, en het is nog waar ook _O-

Als ik goed reken zou ik 40 euro terugkrijgen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_85996143
Vik en kwak, ik vind het echt stoer hoe jullie zoiets nieuws aanpakken. :)

Wat een gedoe zeg Nynke. :{ Nou ja, geniet maar lekker van je hotelkamer, nu je er toch aan vast zit.

Hier is het 2 uur 's middags en ik ben nog steeds niet op m'n werk, ik denk dat het vandaag ook niet meer gaat gebeuren. :') Dan maar wat thuis werken en straks iets leuks doen met vriendje die nog een paar dagen hier is (wat ook verklaart waarom ik jullie totaal niet meer bijhou).
Are you pondering what I'm pondering?
pi_85996152
en mijn lijstje:
O: havermout, banaan, lijnzaad
T: v boterham cheddar/mayo
L: dubbele v boterham ei/mayo +cappuccino
T: dubbele v boterham ham/mayo
T: perzik
D: 2 (kleine) wraps: mayo, sla, kipfilet, avocado, gebakken paprika en ui, tomaat
T: geroosterde v boterham pindakaas +koffie met v melk

eventueel nog magere kwark met een lepel jam straks, mocht het nodig zijn..
  donderdag 2 september 2010 @ 20:01:41 #233
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85996265
O+ De ontdekking van de hemel.
Dat vond ik nou een heel erg makkelijk (ja, ook de diepere lagen) en prettig leesbaar boek. Nooit bij stil gestaan dat mensen er een ander mening over konden hebben.

Aan de andere kant kom ik weer niet door 'Knielen op een bed violen' heen. Wat een draak van het boek. Hetzelfde met de Slinger van Foucoult (pin me niet vast op de spelling) van Eco. Het lukt gewoon niet -O-
pi_85996331
Zo net thuis, moet nog koken. Dus even makkelijk:

O: broodje pindakaas
T: 2 vd 3 sultanakoekjes (hartig, tomaat)
L: broodje kalkoenfilet, kersenkwark, kipbouillon en en peer
T: broodje kalkoenfilet, dun plakje cake
D: rode kool met appel, 3 rostirondjes en kipsnitzel
T: heb tampenade gehaald van olijf en 1 tomaat , dus dat misschien met stukje brood erbij

Waarbij kun je guacamole eten, dat wil ik maken namelijk. Ja met chips is het lekker, maar das net niet de bedoeling :9
pi_85996339
Oja, lijst. Even kijken hoe het vandaag is gegaan.

O: Brinta
T: Nepfruitkick (aka suikerkick :') )
T: Kop koffie met drie koffiemelkcupjes
L: Twee sneetjes puntsterre met kalkoenfilet, komkommer en mayo
T: Italiaans cakeding
T: Pakje gezouten crackers
D: Aardappelgratin (2 eetlepels), sla met avocado, gepocheerde vis met een sausje van Griekse yoghurt met olijven en zongedroogde tomaten
T: Rosébier
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_85996404
Wat maf, krijg op mijn twitter een retweet binnen die zeker weten van huuphuup is die in OUD post :D
pi_85996483
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:06 schreef Syrena het volgende:
Wat maf, krijg op mijn twitter een retweet binnen die zeker weten van huuphuup is die in OUD post :D
ik heb echt geen idee wat dat allemaal betekent :')

j.t.: tampenade?
ik vind guacamole lekker bij rundvlees en kip, maar je bedoelt zeker als tussendoortje ipv als D? in dat geval weet ik het ook niet :P
pi_85996513
Ik weet niet wat deprimerender is, mijn container of de bus naar Almere. :')
Als het een beetje goed met mijn studie gaat, ga ik eens kijken voor een ander plekje!
pi_85996541
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:09 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

ik vind guacamole lekker bij rundvlees en kip, maar je bedoelt zeker als tussendoortje ipv als D? in dat geval weet ik het ook niet :P
En snitzel? :P

Guacamole is lekker in wraps of bij taco's, eigenlijk bij alle Mexicaanse dingen. :9
-edit- Oh het moest een snack zijn. :@ Nou ja, van wraps kun je ook kleinere snacks maken, of een soort tosti's (en dan in puntjes snijden) die ook lekker zijn met guacamole, maar echt mager wordt het nooit.
pi_85996717
Ik heb nog een avocado liggen, eens kijken wat ik daar mee kan, behalve op de boterham (wat ook lekker is, maar erg veel). Oh en ik heb suikermais gekocht, 99 cent bij de Lidl. Zoooooo lekker. Alleen niet heel slank, maar ook weer niet zo erg als de cakejes die ik heb gegeten maandag :@
pi_85996789
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:10 schreef P.F. het volgende:
Ik weet niet wat deprimerender is, mijn container of de bus naar Almere. :')
Als het een beetje goed met mijn studie gaat, ga ik eens kijken voor een ander plekje!
Hee PF, hoe gaat het nu? Ik las ergens dat je geswitcht bent van studierichting?
  donderdag 2 september 2010 @ 20:17:43 #242
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_85996831
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:01 schreef Tinkepink het volgende:
Dat vond ik nou een heel erg makkelijk (ja, ook de diepere lagen) en prettig leesbaar boek. Nooit bij stil gestaan dat mensen er een ander mening over konden hebben.

Aan de andere kant kom ik weer niet door 'Knielen op een bed violen' heen. Wat een draak van het boek. Hetzelfde met de Slinger van Foucoult (pin me niet vast op de spelling) van Eco. Het lukt gewoon niet -O-
oh ja...helemaal met je eens...

Ik heb Marakoumi ontdekt op vakantie, wat tof zeg!
pi_85996891
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:16 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Hee PF, hoe gaat het nu? Ik las ergens dat je geswitcht bent van studierichting?
Gaat wel, het is een beetje winter in mijn hoofd.
pi_85997193
Klaar met lesgeven. Voor deze week althans. Lessen van maandag grotendeels voorbereid, alleen nog even het boek lezen van 't weekend - we gaan 't in de les lezen maar wil toch even zeker weten dat ik weet wat alles betekent natuurlijk! :D

En even heel wat anders: maakt hier iemand wel eens kerriesoep? Heb zo'n zin in lekkere verse kerriesoep. Of iets met paprika ofzo? Sowieso zin in lekkere verse soep (heb nog niet gegeten, valt vast niet op), met een vers gebakken stokbroodje enzo....
  donderdag 2 september 2010 @ 20:27:15 #245
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85997203
Hoeiii, we hebben een fornuis! Graties!
Mark heeft al gebeld om een afspraak te maken en de advertentie is al van MP gehaald. Dus dat zit wel goed :) Die man mailt ook nog de hele tijd wat er allemaal nog bij zit enzo :') (er mist alleen een gaspitje, maar goed, we koken toch zelden met 4 gaspitjes en het is toch gratis, dus kunnen we ons er ook geen buil aan vallen).

'Knielen op een bed violen' is trouwens weer één van míjn favo boeken :'). De eerste pakweg 100 blz zijn een drama, dat klopt, maar daarna wordt het echt mooi O+.

En ik kom ook niet door De slinger van Foucault heen. Er staan zoveel woorden in die ik niet ken, dat ik echt denk: "Wat léés ik nu eigenlijk?!" :').

Marakoumi _O-. Hij heet: Murakami :*.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 2 september 2010 @ 20:28:12 #246
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_85997248
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:27 schreef Viking84 het volgende:
Hoeiii, we hebben een fornuis! Graties!
Mark heeft al gebeld om een afspraak te maken en de advertentie is al van MP gehaald. Dus dat zit wel goed :) Die man mailt ook nog de hele tijd wat er allemaal nog bij zit enzo :') (er mist alleen een gaspitje, maar goed, we koken toch zelden met 4 gaspitjes en het is toch gratis, dus kunnen we ons er ook geen buil aan vallen).

'Knielen op een bed violen' is trouwens weer één van míjn favo boeken :'). De eerste pakweg 100 blz zijn een drama, dat klopt, maar daarna wordt het echt mooi O+.

En ik kom ook niet door De slinger van Foucault heen. Er staan zoveel woorden in die ik niet ken, dat ik echt denk: "Wat léés ik nu eigenlijk?!" :').

Marakoumi _O-. Hij heet: Murakami :*.
valt het op dat ik moe ben? heb vandaag nog een nieuw boek gekocht dat zelfs naast me ligt, maar ik was te lui om te kijken hoe ik het nu spelde....
pi_85997326
murakami O+
  donderdag 2 september 2010 @ 20:30:24 #248
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85997335
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:26 schreef ihatefastcars het volgende:
Klaar met lesgeven. Voor deze week althans. Lessen van maandag grotendeels voorbereid, alleen nog even het boek lezen van 't weekend - we gaan 't in de les lezen maar wil toch even zeker weten dat ik weet wat alles betekent natuurlijk! :D
En gaat het een beetje goed? :). Heb je ook zo'n rottige Havo 4-klas? Bij mij zitten er maar 5 in, maar o wat zijn ze moeilijk stil te krijgen :'). En dan ook nog zeggen dat ik degene ben die hen afleidt _O-. Morgen maar eens wat mensen van plaats verwisselen als het weer zo gaat als dinsdag.

Ik heb morgen mijn drukste dag: van het tweede t/m het zevende uur onafgebroken lesgeven (wel pauzes natuurlijk). Volgende week gaat het nieuwe rooster in en ik ga er dan wel op vooruit geloof ik .Geen tussenuren meer op dodagmiddag (ben dodagochtend vrij) en een tussenuur op vrijdag, zodat ik even dingen kan kopieren en/of voorbereiden. Beetje irritant: er zijn voor drie klassen geen boeken voor mij, dus ik moest vandaag van alles kopieren en morgen ga ik even gebruikersexemplaren (gratis) aanvragen bij de uitgeverij.
Niet meer actief op Fok!
pi_85997437
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:01 schreef Tinkepink het volgende:

Knielen op een bed violen vond ik lekker weglezen, hoewel ik niks met de inhoud had - op een vreemde manier intrigerend omdat het zo ver van mij staat, en totaal niet herkenbaar was. Gelezen toen ik echt even niets anders had want het trok me totaal niet.

Slinger kon ik dan ook weer echt niets mee overigens. Maar misschien ga ik de ontdekking toch ook maar eens proberen, denk ik!
pi_85997630
Ik ben een Eat Pray Love epubversie aan het eh "kopen" nu, we gaan 15 september kennelijk naar de filmversie :') (was uitgenodigd voor ladiesnight, net even gekeken wat 't is, die film dus + modeshow).
Knielen wil ik graag lezen, maar is steeds uitgeleend in de bieb ;(

Vik, het kan best even duren eer je die docentenexemplaren hebt. Bij ons klagen de docenten er tenminste altijd over (of dat doen ze zodat ze de niet/uitleenbare mee mogen nemen uit de bieb }:| )
  donderdag 2 september 2010 @ 20:38:47 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85997685
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:37 schreef Syrena het volgende:
Ik ben een Eat Pray Love epubversie aan het eh "kopen" nu, we gaan 15 september kennelijk naar de filmversie :') (was uitgenodigd voor ladiesnight, net even gekeken wat 't is, die film dus + modeshow).
Knielen wil ik graag lezen, maar is steeds uitgeleend in de bieb ;(

Vik, het kan best even duren eer je die docentenexemplaren hebt. Bij ons klagen de docenten er tenminste altijd over (of dat doen ze zodat ze de niet/uitleenbare mee mogen nemen uit de bieb }:| )
Hmm, ik hoop het niet. Heb iig van leerjaar 1 de eerste drie hoofdstukken al gekopieerd :).
Morgen even lln van twee andere klassen lief aankijken of ze hun boek even willen afstaan aan mij O+.

Die uit jaar 1 durven geen 'nee' te zeggen, maar de bovenbouw miss wel :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_85997696
Ik vind mulisch juist heerlijk weglezen, tenminste niet van die cliché zinnen die ik ook zelf wel had kunnen bedenken.
pi_85997749
Nyn! :o wat klote!

:*

verder niet bijgelezen.. ben echt ziek :') maar na een ibu 600mg weer wat opgeknapt...

O+ college was weer leuk O+ heb er echt helemaal zin in :9
Ja doei.
pi_85997757
Ik vond Eat Pray Love toch wel zo'n verschrikkelijk boek! ik zou hem lekker overslaan als ik jou was Syrena :P
pi_85997973
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:09 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Ja idd, als tussendoortje. Heb niets mexicaans in huis. Hmm. Behalve dan ingredienten voor een guacamole.
Ik verzin wel weer iets, anders morgen of overmorgen maken.
pi_85997995
het is tapenade ;) zonder 'm' ;)
Ja doei.
pi_85998047
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En gaat het een beetje goed? :). Heb je ook zo'n rottige Havo 4-klas? Bij mij zitten er maar 5 in, maar o wat zijn ze moeilijk stil te krijgen :'). En dan ook nog zeggen dat ik degene ben die hen afleidt _O-. Morgen maar eens wat mensen van plaats verwisselen als het weer zo gaat als dinsdag.

Ik heb morgen mijn drukste dag: van het tweede t/m het zevende uur onafgebroken lesgeven (wel pauzes natuurlijk). Volgende week gaat het nieuwe rooster in en ik ga er dan wel op vooruit geloof ik .Geen tussenuren meer op dodagmiddag (ben dodagochtend vrij) en een tussenuur op vrijdag, zodat ik even dingen kan kopieren en/of voorbereiden.
Met wat uitschieters her en der naar boven en beneden (tweede klas die de boel nog net niet verbouwt en zo'n -nog- zo lieve eerste klas bijvoorbeeld) gaat het wel. Geen enkele garantie dat die klassen die deze week wel wilden volgende week nog steeds meedoen natuurlijk, haha. En heb 1-4 vmbo, en vooral die 4e is even (vooral van hun kant!) uittesten geblazen. Maar ook veel leuke momenten dus, en die ga ik dit weekend even koesteren. :D

Jouw nieuwe rooster klinkt goed, sowieso ben ik nu al blij met de paar tussenuren: even voorbereiden, of wat dingen doen voor mijn mentorklas enzo.
  donderdag 2 september 2010 @ 20:48:02 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85998072
culi nazi :{w.

Ik ga zo m'n tas eens inpakken en dan naar bed. Morgen ben ik op z'n vroegst rond half 7 in Groningen :').
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 2 september 2010 @ 20:54:00 #259
236335 neen
schone schijn
pi_85998359
Ik ga misschien dit jaar weer voetballen, alleen wat trainen dan doordeweeks met studiegenoten. Alleen nog even zoeken naar een accommodatie waar ook een bar is :')
pi_85998495
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
het is tapenade ;) zonder 'm' ;)
Hihi :D
En heb een gezond tussendoortje gevonden met guacamole:

Guacamole, op witlofblaadje met beetje kaas erover. Lijkt me wel lekker
  donderdag 2 september 2010 @ 20:57:47 #261
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85998553
Handig :'). Ik krijg mail via m'n studentenmail als m'n diploma klaar is, maar aangezien ik me heb uitgeschreven per 1 sept kan ik niet meer bij m'n studentenmail :') Maar weer even over bellen dan 8)7.
Niet meer actief op Fok!
pi_85999128
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:40 schreef Blurred86 het volgende:
Ik vond Eat Pray Love toch wel zo'n verschrikkelijk boek! ik zou hem lekker overslaan als ik jou was Syrena :P
Ja dat las ik op Haifs bij iemand die eerst mee zou gaan, vandaar dat ik t ff wilde tjekken. Ga 'm zo op mijn telefoon zetten.

Noukje, ik heb die verschillende pakjes ontbijtflakes ook gekocht. Die met nougatvulling zijn iig vies :') (ik eet ze nu als T, zonder melk. Denk niet dat ze lekkerder worden van melk).
pi_85999260
Lees jij boeken op je foon syrena? Hoe dan?
pi_85999294
O+ voor de nerds: er zijn nieuwe afleveringen van The Guild O+ _O_ ze zijn al bij seizoen 4! :o

Ja doei.
pi_85999325
Hm, met melk spoel je wel de vieze nasmaak wel weg :') Rest van het zakje ga ik nu weggooien.
Zo, nog 7 pakjes te gaan. Die geheid even smerig zijn, ik leer het ook nooit.
pi_85999440
quote:
Op donderdag 2 september 2010 21:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Lees jij boeken op je foon syrena? Hoe dan?
Met Aldiko, en dan je boeken in .epub formaat in het mapje importbooks oid zetten. Maar op het internetz zijn alleen Engelstalige boeken illegaal te krijgen. In het NL ben ik alleen de Stieg Larsson-trilogie tegengekomen (en ik balen dat ik die gekocht in papieren versie _O- :') ). Hoe het met legale boeken werkt weet ik niet, die zijn meestal beveiligd met DRM en dat pakt hij dan niet. Zeker weet ik 't niet, maar ik ga geen 12-20 euro betalen voor een epub die ik dan alleen op m'n pc zou kunnen lezen.
  donderdag 2 september 2010 @ 21:22:26 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85999573
In VWO 4 zat trouwens een meisje dat niet wist waar Groningen lag :').

Ik: "Groningen is dé stad van het noorden!". Keken ze allemaal zo: :').
Niet meer actief op Fok!
pi_85999601
in vwo vier niet weten waar groningen ligt ;(
Ja doei.
  donderdag 2 september 2010 @ 21:23:59 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85999645
Ja, dat is best ernstig :').

En wel diepe filosofische discussies voeren _O-.

De docent die ze vorig jaar had zei ook: aanpakken die lui! Ze vinden zichzelf zó slim, maar dat moeten ze maar eens laten zien.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 2 september 2010 @ 21:24:59 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85999695
Ik ga pitten! :W. Tot morgenavond in Groningen!
Niet meer actief op Fok!
pi_86000240
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:33 schreef Viking84 het volgende:
Ja dat doen ze in de onderbouw nog :P. Wacht maar tot je Havo 4 krijgt (grappig genoeg lees ik overal dat Havo 4 de drukste klas is :')). En tof dat je volgende week al volledige lessen mag geven ^O^.

Echt, ik heb het mooiste beroep van de wereld, wat wil ik nog meer? O+.

Wat minder leuk is: gisteravond internet+tv aangevraagd en het duurt tot eind van de maand voor het geregeld is }:|. Ik hoop dus heel erg dat één van de bewoners (nieuwe, niet één vd bejaarden uiteraard) een draadloos netwerk heeft waar ik tegen een kleine vergoeding op mee mag liften tot die tijd.

Én geen internet én geen tv. En de eerste week ook geen Nachtwacht. Wel 2 katjes O+.

Volgende week zaterdag heb ik een cursusdag in Utrecht.
Ik heb alleen maar bovenbouw. :).
pi_86000451
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Vanmorgen was je anders niet zo gelukkig ;).

Ik geloof dat wij een gasfornuis hebben. Gratisss, want die man wil ervan af. Telnrs uitgewisseld enzo. Alleen moet Mark even vervoer zien te regelen nu.
haha, ja het verschilt nogal, nu ben ik ook weer minder gelukkig :') nou ja maar even genieten van m'n private time..!
pi_86000633
quote:
Op donderdag 2 september 2010 21:34 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik middenbouw ... :') groep 5-6 :P
pi_86000646
Inleiding gelezen en in hoofdstuk 1 zegt ze dat ze een jaar celibatair wil zijn. Ik voel nu al een band O+
Ik ga naar m'n bed, nog een beetje lezen.
pi_86000912
Eat pray love :Y

Murakami O+

Knielen op een bed violen O+ Siebelink O+

Mulisch :?
pi_86000926
quote:
Op donderdag 2 september 2010 21:43 schreef Syrena het volgende:
Inleiding gelezen en in hoofdstuk 1 zegt ze dat ze een jaar celibatair wil zijn. Ik voel nu al een band O+
:D
  donderdag 2 september 2010 @ 21:54:14 #277
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86001168
hfkdkdww
pi_86001303
quote:
Op donderdag 2 september 2010 21:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
hfkdkdww
whut?
pi_86001323
quote:
Op donderdag 2 september 2010 21:34 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh ja, jij werd ook nog juf! Hoe bevalt het bij jou?
Men, ik ben echt niet meer bij. :@

Ontopic: ik heb zojuist Peanutbutter M&M's ontdekt. ;(
pi_86001693
what's up XM?

mini O+ en reese's peanut butter cups O+ O+
pi_86001736
ik krijg er honger van :')
pi_86001832
quote:
Op donderdag 2 september 2010 21:43 schreef j.t het volgende:

[..]

Ik middenbouw ... :') groep 5-6 :P
Ben je juf?

Ik ben Oh Oh Cherso aan het kijken :') _O-
pi_86002335
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:03 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ben je juf?

Ik ben Oh Oh Cherso aan het kijken :') _O-
Ja ik ben juf en kijk ook Oh Oh Cherso :s) _O- :7 hilarisch
Volgensmij heeft dat 20 jarige kereltje een pilletje op ofso. Grote ogen en heeft een tick met zn hoofd ... beweeglijk enzo ... heel raar
pi_86003045
@ Chico: Ik zou even naar de huisarts gaan. Zo snel blauwe plekken krijgen is niet normaal....

@ Nynke: Hopelijk is 't een erg goed hotel voor dat geld :X :P

Vanaaf even opgemeten. Qua spekkies is er niet zoveel vanaf. Ben 2 ons lichter dan 2 weken geleden. Maar qua cm's gaan we weer de goede kant op. 2 cm van mijn kont en benen af :) Terwijl ik me eigenlijk een bolletje voelde de afgelopen dagen :@ Zo zie je maar weer, meten = weten.
  donderdag 2 september 2010 @ 22:34:22 #285
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86003989
Eat Pray Love; wat een pretentieus kutboek (sorry). Bah.
  donderdag 2 september 2010 @ 22:52:47 #286
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86004972
Eens met de drakerigheid van Knielen op een bed violen! Wat een rukboek ):O Boeit mij die ouwe taart in dat huis iets, of de werkzaamheden in die kas, of die rare vent met die grote voeten (ofzo). Ach ieder z'n ding! :+
  donderdag 2 september 2010 @ 23:01:06 #287
331 Merel
Be here now.
pi_86005396
Chaos in m'n hoofd, dus ik ben niet bijgelezen. Ik zag een extra bloedvat bij XM en Shiny gaat studeren en Vik heeft een gratis gasfornuis! Verder nog iets?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 2 september 2010 @ 23:12:54 #288
331 Merel
Be here now.
pi_86005930
Oh en Nynke in een hotel zag ik :{
  donderdag 2 september 2010 @ 23:15:36 #289
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86006019
quote:
Op donderdag 2 september 2010 21:56 schreef Perruche het volgende:

[..]

whut?
Goeie vraag. :')
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86006160
xm is 'aangeschoten'?
Ja doei.
pi_86006229
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
xm is 'aangeschoten'?
ja, over aangeschoten, ik heb hier echt lekker bier trouwens, het heet "Deus - Brut de Flandres", en als iemand anders nog aangeschoten wil worden is het echt een aanrader!!
  donderdag 2 september 2010 @ 23:28:13 #292
331 Merel
Be here now.
pi_86006473
Ik dacht dat het misschien wel een leuk idee zou zijn om m'n hoofd eens op Relatieplanet te zetten, ik moet toch op de een of andere manier over de meneer heen komen. Heb nu na een dag 100 reacties. En wel één waarvan ik denk "kan er misschien mee door" :')
  donderdag 2 september 2010 @ 23:30:09 #293
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86006531
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
xm is 'aangeschoten'?
Ik heb geen flauw idee waar ze uithangt eigenlijk. :{
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 2 september 2010 @ 23:30:45 #294
331 Merel
Be here now.
pi_86006556
Huh?
  donderdag 2 september 2010 @ 23:31:50 #295
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86006592
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:30 schreef Merel het volgende:
Huh?
Ja, ergens in een bus of zo, ergens...
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 2 september 2010 @ 23:33:40 #296
331 Merel
Be here now.
pi_86006670
Maar hoezo "ergens" dan? Moeten we ons zorgen maken, is ze kwijt?
  donderdag 2 september 2010 @ 23:33:53 #297
331 Merel
Be here now.
pi_86006682
Of is het dat bedrijfsuitje nog steeds?
  donderdag 2 september 2010 @ 23:35:50 #298
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86006741
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:33 schreef Merel het volgende:
Of is het dat bedrijfsuitje nog steeds?
Ik denk het. :') Ik maak me nog niet echt zorgen, maar ze had best ff een gil mogen geven. Nu reageert ze nergens op.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86006953
Nou laten we hopen dat XM goed thuis komt :)

Ik ga m'n bed in, truste :W
  Vis een optie? donderdag 2 september 2010 @ 23:42:20 #300
70532 loveli
N
pi_86006956
Nog niet bijgelezen, hoop dat Nynke binnen zit. Pluspunt: het is geen Zimbabwe en daar is het ook allemaal gelukt!

quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:16 schreef Chicolate het volgende:

[..]

[..]

Over je spoiler: heb ik ook. Betekent bij mij niets geks, behalve dat ik dingen heb gegeten waar ik neit tegen kan. In mijn geval brood met gist.
crap in = crap out
pi_86006990
Mijn bed staat in elkaar *O*. Vanavond niet meer op een matras op de grond slapen, maar in mn eigen (mega) bed dat de halve kamer in beslag neemt :P.

Ik ken al die boeken die jullie noemen niet eigenlijk :@.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')