Groningen niet dan?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:08 schreef Viking84 het volgende:
Oh Den Haag heeft ook een Lush trouwens!.
Neequote:Op woensdag 1 september 2010 19:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Groningen niet dan?![]()
LushIk heb al weer genoeg voor in m'n jacuzzi voor de hele winter
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:07 schreef LadyBlack het volgende:
conleche, ik word wel een beetje sip van je sigwaar is dat van?
Den Haag is een koningquote:Op woensdag 1 september 2010 19:08 schreef Viking84 het volgende:
Oh Den Haag heeft ook een Lush trouwens!.
meer treurig dat hbo zo op de middelbare school lijkt denk ikquote:Op woensdag 1 september 2010 19:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mijn middelbare school was niet zo erg hoor?
Ik zou zeggen: ga een keer mee naar een goeie Koreaanquote:Op woensdag 1 september 2010 19:13 schreef kwakz0r het volgende:
je moet ook echt een keer bij een koreaan gaan eten, bbq aan tafel, lekkah!
dan wil ik mee, want ik wil kwak meeten!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: ga een keer mee naar een goeie Koreaan.
deal, dat gaan we plannen! vraag ik even aan vriend R. wat ook alweer de goede Koreaan is.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan wil ik mee, want ik wil kwak meeten!
Ben Dankbaarquote:Op woensdag 1 september 2010 19:23 schreef sigme het volgende:
Kwak! Peil! peilpeilpeilpeil. Anders schiet ik een pijl in je bevallige achterwerk. Net naast die pijl van Cupido. Hmpf.
Shiny, ik ben fier op u.
Ik denk dat Ben Dankbaar z'n ouders niet ter verantwoording kan roepen, hij is vast wees.
Loveli, ik ben al net zo geemancipeerd. (Trema mag je erbij denken, ik ben leestekenloos).
XM, ik hoop dat ze morgen (of was het overmorgen?) geen extra hoofd op de scan vinden, ofzo. Lijkt me niks lekker eigenlijk, een medici verrassend reservebloedvat. Aan de andere kant - mensen zijn lang niet zo standaard als de boekjes je gemakshalve wijsmaken.
De rest ben ik vergeten.
Ik moest lachen!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:23 schreef sigme het volgende:
Kwak! Peil! peilpeilpeilpeil. Anders schiet ik een pijl in je bevallige achterwerk. Net naast die pijl van Cupido. Hmpf.
Shiny, ik ben fier op u.
Ik denk dat Ben Dankbaar z'n ouders niet ter verantwoording kan roepen, hij is vast wees.
Loveli, ik ben al net zo geemancipeerd. (Trema mag je erbij denken, ik ben leestekenloos).
XM, ik hoop dat ze morgen (of was het overmorgen?) geen extra hoofd op de scan vinden, ofzo. Lijkt me niks lekker eigenlijk, een medici verrassend reservebloedvat. Aan de andere kant - mensen zijn lang niet zo standaard als de boekjes je gemakshalve wijsmaken.
De rest ben ik vergeten.
dat schreef ik, en toen dacht ik "dat is vast fout" omdat ik ij/ei vaak fout doequote:Op woensdag 1 september 2010 19:23 schreef sigme het volgende:
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
deal, dat gaan we plannen! vraag ik even aan vriend R. wat ook alweer de goede Koreaan is.
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:23 schreef sigme het volgende:
Ja helaas.. Aanwezigheidsplicht, werkstukken, etc... Ik had op de havo zelfs gemotiveerde klasgenoten er is veel mbo-instroom en die houdingquote:Op woensdag 1 september 2010 19:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
meer treurig dat hbo zo op de middelbare school lijkt denk ik
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:23 schreef sigme het volgende:
*shoarma-boks*quote:Op woensdag 1 september 2010 20:30 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi. Daglijstsje
o. 3 boterhammen (pindakaas, appelstroop, leverworst)'+ probiotisch drankje
t. nectarine
l. reuzeshoarma met saus
t. karamelijsje
d. 2 volkorenboterhammen met honing en margarine
mijn eerste groenteloze dag sinds jaren
en ik heb zin in meer vet
ik vind marktplaats echt hoerend kut. ik koop er echt nooit wat om precies deze reden...quote:Op woensdag 1 september 2010 20:27 schreef Viking84 het volgende:
Ok, wij hebben toch geen gratis gasfornuis dus. Kreeg gisteren mail met de vraag wanneer ik het wilde komen ophalen. We moesten even overleggen en Nachtwacht mailde vanmiddag dat het morgenavond kon, krijg ik net mail dat het al is opgehaald, omdat iemand anders net even iets sneller was.
Heb dit teruggemaild: "Sorry hoor, maar dat vind ik echt belachelijk.
Sommige mensen moeten werken en ik dacht dat wij min of meer een afspraak hadden. Dank u wel dat u mij weer met een nieuwe zoektocht opzadelt (!)"
Eikel.
Dat zei de zus van Nachtwacht ook alquote:Op woensdag 1 september 2010 20:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind marktplaats echt hoerend kut. ik koop er echt nooit wat om precies deze reden...
bij kringloop zou er voor goedkoop ook wel wat te vinden moeten zijn
Ik ben er niet zo erg in thuis, maar volgens mij is het in ieder geval niet verkeerdquote:Op woensdag 1 september 2010 19:53 schreef Goodbye het volgende:
Volgens de eetmeter heb ik 1624 kcal gegeten vandaag. Is dat nou goed, of toch iets te veel? Ik ben even de kluts kwijt!
O dat komt echt van diep of niet?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind marktplaats echt hoerend kut. ik koop er echt nooit wat om precies deze reden...
bij kringloop zou er voor goedkoop ook wel wat te vinden moeten zijn
whehehe ja!quote:Op woensdag 1 september 2010 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het was wel een onwijs roze aflevering!
Haha, dat was inderdaad een heerlijk makkelijke film!quote:Op woensdag 1 september 2010 21:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik lig op bed '27 Dresses' te kijken. Cliche vanaf moment 1, maar soit, in veel ingewikkelds heb ik ook geen zin
ik ga straks naar vriendjequote:Op woensdag 1 september 2010 21:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lekker toch!
Zometeen komt Inspector Lynley. Maar ik moet eigenlijk naar bed. Morgen personeelsuitje, vroeg op, druk, etc.
Ja, die polarbearquote:
En sigme was me voor. Dat al die andere letterenstudenten nog niets hadden gezegd!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:23 schreef sigme het volgende:
Thnq!quote:Op woensdag 1 september 2010 21:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Haha, dat was inderdaad een heerlijk makkelijke film!
j.t. hoe was je neefje?
Je hebt je thuisgelaten lunch best netjes opgelost vind ik
Omgquote:Op woensdag 1 september 2010 22:39 schreef Laureline het volgende:
De goede Koreaan is de Kimchi House, in het zijstraatje naast de Florencia!
En hier is nog een leuke video voor Vik van haar nieuwe woonomgeving, vorige week:
SPOILER: egoklaagpostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Respect voor de leraren(-in-wording) hier. En op de valreep nog een verjaardagsdansje voor Ewelina
of had ik dat nou verkeerd begrepen?
![]()
Jaaaa lijkt me opzich superleuk, maar ik heb van de meneer van de Coffee United te horen gekregen dat ik echt te oud ben voor zulk werk. Een meisje van 20 jaar kan dat ook prima doen en die verdient véél minder.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:00 schreef Sts het volgende:
Oh trouwens, LB, heb je ook al eens gedacht aan de DE café's? Ik lees telkens zo'n verhaal over barista worden op de Douwe Egberts site en volgens mij komen er ook steeds meer vestigingen. Weet verder niet of je dat wat vind, hoor.
Haha, op zich wel. Maar wil het graag ouderwets-style doen allemaal. Eerst trouwen enzows. Maarja, meneer zit nog op school, ik ben financieel hoofd van ons beidenquote:
Twee weken vakantie aldaar, ook samen met vriendquote:Op woensdag 1 september 2010 23:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
J.t, leuk zeg!Rammel je al?
![]()
Sts: awwik snap je heel goed! Zit er binnenkort een tijd van rust in voor je? En Ewelina is idd jarig vandaag!
![]()
Ontdekking van de Hemel! Het enige boek van Mulisch wat ik te pruimen vond![]()
En hoera, vlucht geboekt, hotel voor de eerste dagen (samen met vriendje) zo goed als uitgezocht!
Shit just got real
Oh ok, ja eigenlijk zijn die inderdaad ook vaak best jong.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaa lijkt me opzich superleuk, maar ik heb van de meneer van de Coffee United te horen gekregen dat ik echt te oud ben voor zulk werk. Een meisje van 20 jaar kan dat ook prima doen en die verdient véél minder.
Bovendien werken er hier in elk geval 2 ontzettende kenaus bij de DE![]()
dat weerhield me ook altijd al een beetje.
Geen vacatures helaas.... heb er wel mn cv achtergelatenquote:Op woensdag 1 september 2010 23:08 schreef Sts het volgende:
[..]
Oh ok, ja eigenlijk zijn die inderdaad ook vaak best jong.Laatste poging: Simon Lévelt? Daar zijn ze in ieder geval niet jong (althans, in Eindhoven)!
Ik ook, alleen kende 'em in het Frans van Nana Mouskouri.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Komt wel goed en dan verander ik het weer.
Ik vind het wel echt een prachtig liedje
Hmm jammer. Ik zou ook wel in een koffiewinkeltje willen werkenquote:Op woensdag 1 september 2010 23:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Geen vacatures helaas.... heb er wel mn cv achtergelatenin het cafégedeelte dan, de winkel moet ik misschien ook nog maar eens vragen.
Die daarna was ook lekker voorspelbaarquote:Op woensdag 1 september 2010 21:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik lig op bed '27 Dresses' te kijken. Cliche vanaf moment 1, maar soit, in veel ingewikkelds heb ik ook geen zin
http://uktv.co.uk/food/recipe/aid/607182quote:Op woensdag 1 september 2010 21:24 schreef P.F. het volgende:
Ik wil dinsdag iets bakken zodat ik dat woensdag avond mee kan nemen, taart achtig oid maar wel iets spannender/fijner van smaak dan cupcakes of brownies.. Hmmmm
Rustig dagje voor mij vandaag, morgen nog wel even druk, maar dan wordt mijn mantra: vanavond zie ik Mark en de katjes weerquote:Op donderdag 2 september 2010 06:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen. Mijn mantra van vandaag: morgenbenikvrijenkanikuitslapen.
quote:Op donderdag 2 september 2010 07:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Rustig dagje voor mij vandaag, morgen nog wel even druk, maar dan wordt mijn mantra: vanavond zie ik Mark en de katjes weer.
veel plezier!quote:Op donderdag 2 september 2010 07:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het hele zwikkie ongeregeld zit in de bus!![]()
dank je!quote:Op donderdag 2 september 2010 07:37 schreef Phaidra het volgende:
Iedereen succes vandaag!
Moblo, beterschap!
Nog 8 uurtjes werken en dan 2 weken vrij!! Dat wordt mijn mantra, en dan elk uur -1 natuurlijk
Nou zegquote:Op donderdag 2 september 2010 11:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
GRAAAAAWWRRRR!!
Stomme Bravofly dinges heeft mn vluchten bij cancelled gezet, en alles terugbetaald, zonder te melden waarom! Dus nu weet ik ook niet of ik dezelfde vlucht via een andere aanbieder kan proberen
Beter dan van vorige maandquote:Op donderdag 2 september 2010 11:38 schreef Sts het volgende:
Dat mocht wel, want ik vond 2 van mijn 5 boterhammen van gisteren in mijn tasIk dacht dat ik die op had.
Nou zegquote:Op donderdag 2 september 2010 11:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
GRAAAAAWWRRRR!!
Stomme Bravofly dinges heeft mn vluchten bij cancelled gezet, en alles terugbetaald, zonder te melden waarom! Dus nu weet ik ook niet of ik dezelfde vlucht via een andere aanbieder kan proberen
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Beter dan van vorige maand
En kudo's voor Maria.
Hij heeft zijn vingertop eraf gefietst.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:13 schreef Perruche het volgende:
MiMu, wat heeft je man eigenlijk gedaan met z'n hand?
Ik ga lekker even naar de spasauna, turks stoombad, zwemmen Lekkerrrr!!
Dankje!quote:Op donderdag 2 september 2010 11:22 schreef Pandorah het volgende:
MinderMutsig: sportkleding koop ik vaak bij de V&D of H&M of Perry Sport. Ook in een wat grotere maat.
Stom.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
GRAAAAAWWRRRR!!
Dankje!quote:Op donderdag 2 september 2010 11:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hij heeft zijn vingertop eraf gefietst.
Stak tijdens het fietsen op de ligfiets zijn hand onder het zitje omdat hij iets hoorde rammelen en toen was het *ping!* vinger tussen de ketting en het topje eraf.![]()
Veel plezier straks! Lekker hoor.![]()
[..]
Dankje!
[..]
Stom.![]()
STS
Goed bezig V1z0r!
Ritme vinden is inderdaad lastig, heb zelf 4mnd rondgelopen met elk eetmoment in m'n telefoon als alarm ingesteld. Is nu gewoon een routine geworden, krijg ook vaak zin in eten wanneer het tijd is.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:24 schreef vamperotica het volgende:
Pfff... ritme in t eten vinden wil nog nie zo lekker....
Moet zeggen dat ik er overdag echt aan moet denken ( ben ook druk bezig met van alles uit zoeken en ruimen in huis, voor als t straks zover is en ik naar een eigen plekkie kan) maar 's avonds laat moet ik me echt inhouden om niets ( lekkers en zooow fouts) te pakken)
Vanaf maandag ook weer proberen te sporten!
Mmm da's wel een goed idee van die telefoon...Nou ja..Maandag gaan de kids ook weer naar school, geeft ook meteen meer ritmequote:Op donderdag 2 september 2010 12:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ritme vinden is inderdaad lastig, heb zelf 4mnd rondgelopen met elk eetmoment in m'n telefoon als alarm ingesteld. Is nu gewoon een routine geworden, krijg ook vaak zin in eten wanneer het tijd is.
Probeer 's avonds laat anders een glas melk te drinken, vult goed en houdt je stofwisseling niet zo lang op gang als vast voedsel.
Succes alvast voor maandag!
Je lust wel chocomelk? Doe dan bij het sporten ook wat krachttraining (definitie oefeningen tot uitputting) want dan is chocomelk heel goed!quote:Op donderdag 2 september 2010 12:45 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mmm da's wel een goed idee van die telefoon...Nou ja..Maandag gaan de kids ook weer naar school, geeft ook meteen meer ritme
Alleen melk .... da krijg ik nie weg! Maar ik ga dus gewoon de avonden sporten, als de kids op bed liggen dus dan worden de "snaaimomenten" ook vanzelf minder.
Meer eten lijkt me inderdaad wel verstandig gezien het kickboksen, maar heb je alleen problemen met gewoon(volkoren) brood? Er zijn namelijk genoeg andere vormen van brood wat heel gezond is.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:06 schreef Kozmic het volgende:
Hoi,
Ik kom hier maar even om advies vragen. De laatste tijd heb ik er namelijk steeds meer een hekel aan gekregen om brood te eten, ik vind het gewoon echt niet lekker meer. Dus nu probeer ik daar alternatieven voor te vinden maar dat blijkt nog best lastig te zijn vind ik. Ik merk nu dat ik, omdat ik niet weet wat ik moet eten, maar helemaal niets eet en das ook niet goed natuurlijk...
's Morgens eet ik meestal griekse yoghurt met wat muesli
Lunch... ja dat is dus vooral het probleem; ik eet 2 gekookte eieren, nog wat griekse yoghurt OF een paar crackers
Tussendoor probeer ik nog wat noten / studentenhaver te eten of een banaan
Diner is wel goed denk ik; meestal veel groenten + wat vlees en rijst/pasta/aardappels
Eigenlijk vind ik dit te weinig, vooral omdat ik sinds gisteren ook 2 à 3 keer per week sport (kickboksen). Ik heb trouwens ook niet zoveel honger tussendoor, dat maakt het extra lastig om meer te eten.
Dus; ik zoek vooral tips voor lunch zonder brood, als het kan ook nog makkelijk en snel te maken (anders blijf ik het toch niet volhouden)
Alvast bedankt!
Ik wil (weer) beginnen met bodypump...En als mn knie een beetje mee wil werken hardlopen..Maar chocomelk is mischien wel een idee dan!quote:Op donderdag 2 september 2010 13:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je lust wel chocomelk? Doe dan bij het sporten ook wat krachttraining (definitie oefeningen tot uitputting) want dan is chocomelk heel goed!
SPOILER: klaagpostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Kozmic, misschien 1x in de week een grote bak salade maken, in de koelkast zetten en daar een paar dagen mee doen als lunch? Ik ben ook geen fan van brood, maar omdat het zo makkelijk mee te nemen is, eet ik het toch dagelijks. Maar niet als ontbijt en tussendoor, alleen als lunch.Venus in pocketformaat
© loveli
haha in sommige gevallen is betweterigheid wel OK hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 13:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Meer eten lijkt me inderdaad wel verstandig gezien het kickboksen, maar heb je alleen problemen met gewoon(volkoren) brood? Er zijn namelijk genoeg andere vormen van brood wat heel gezond is.
Eventuele alternatieven:
- Knackerbrod, kun je combineren met allerlei broodbeleg
- Kruidkoek, meer suikers maar i.c.m. kickboksen niet echt verkeerd
- Dadels, zelfde als hierboven (veel vezels trouwens)
- Klinkt misschien raar, bruine bonen
Anders gewoon pasta's en rijst
(Zit vol met tips en betweterigheid vandaag)
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:23 schreef Phaidra het volgende:Geniet van de muffin, neem er een kop thee bij en zorg eerst even voor een klein zen-momentje van 5 minuutjes. Laat de nieuwe problemen voor zover mogelijk voor wat het is, je kunt niet heksen! First things firstSPOILER: klaagpostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Kozmic, misschien 1x in de week een grote bak salade maken, in de koelkast zetten en daar een paar dagen mee doen als lunch? Ik ben ook geen fan van brood, maar omdat het zo makkelijk mee te nemen is, eet ik het toch dagelijks. Maar niet als ontbijt en tussendoor, alleen als lunch.
![]()
You're only human!![]()
Tickets geboekt trouwens! Via KLMEn nu zit mn nekspier vast
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Klopt inderdaad van die knackerbrod, zelf vul ik het aan met gerookte vleeswaren maarja doe dan ook veel aan krachttraining.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:33 schreef Kozmic het volgende:
[..]
haha in sommige gevallen is betweterigheid wel OK hoor![]()
- Knackebrod eet ik idd ook vaak (dat bedoel ik met crackers), is opzich ook wel prima, alleen het duurt zolang voordat je er evenveel calorieën mee binnen hebt als met brood.
- Kruidkoek (=ontbijtkoek toch?) ben ik eigenlijk best wel tegen, vooral ook vanwege de glucose-fructose stroop die ze er in stoppen
- Dadels hm nooit aan gedacht, is wel een idee
- Bruine bonen, die had ik idd al eerder gehoord maarja ehh gas enzo
Phaidra, van die salade is ook wel slim ja, een pasta salade met tonijn ofzo
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je lust wel chocomelk? Doe dan bij het sporten ook wat krachttraining (definitie oefeningen tot uitputting) want dan is chocomelk heel goed!
Omdat ze dat bodypump doet kan het juist wel! Beter behoud van spieren waardoor de extra vetten niet zoveel uitmaken. Enige mindere eraan zijn de suikers, daarom ook beter gewoon melk. Het is in ieder geval beter dan een halve zak chips opeten.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op? Melk wordt gebruikt als bulkvoer, vooral voor hardgainers. Dus ik denk dat je _ver_ uit de buurt van chocomelk moet blijven als je af wil vallen....
En waarom zou je dan melk moeten drinken? Kcal's? Voedingswaarde? Vol gevoel?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Omdat ze dat bodypump doet kan het juist wel! Beter behoud van spieren waardoor de extra vetten niet zoveel uitmaken. Enige mindere eraan zijn de suikers, daarom ook beter gewoon melk. Het is in ieder geval beter dan een halve zak chips opeten.
En de hoeveelheid melk die bij het gainen komt kijken is wel meer dan 1 glas
Vol gevoel inderdaad, ze kon moeilijk van de slechte dingen afblijven 's avonds.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:34 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
En waarom zou je dan melk moeten drinken? Kcal's? Voedingswaarde? Vol gevoel?
Ja die is zo leukquote:Op donderdag 2 september 2010 00:31 schreef neen het volgende:
Oh ladyblack in dat koffiezaakje in de herestraat, waar je boven zo voor het raam lekker mensen kan kijken. Heb je die ook al geprobeerd?
Als je een vol gevoel wil, dan kan je beter wat kwark eten. Zit casseine in, een eiwit wat trager afgebroken wordt en dus langer een vol gevoel geeft. Verder zit er ook meer eiwit in kwark dan in melk. eiwit = anti spierpijn.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vol gevoel inderdaad, ze kon moeilijk van de slechte dingen afblijven 's avonds.
Daarbij zijn de vitamines en het calcium geen verkeerde toevoeging.
Thanks Mariabeeb! Het heeft geholpen. Heb nog een halve muffin over, ik zat halverwege propvol & beetje misselijkquote:Op donderdag 2 september 2010 13:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Geniet van de muffin, neem er een kop thee bij en zorg eerst even voor een klein zen-momentje van 5 minuutjes. Laat de nieuwe problemen voor zover mogelijk voor wat het is, je kunt niet heksen! First things first![]()
You're only human!![]()
Tickets geboekt trouwens! Via KLMEn nu zit mn nekspier vast
*trots is*quote:Op donderdag 2 september 2010 15:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Thanks Mariabeeb! Het heeft geholpen. Heb nog een halve muffin over, ik zat halverwege propvol & beetje misselijk. Al halverwege mijn to-do list en counting! Mijn leidinggevende belde nog even en vroeg of ze nog langs moest komen (haar man is aan het revalideren na een zware operatie en daardoor is ze momenteel niet zoveel hier) maar heb gezegd dat het niet nodig was
Zenheid, tofheid!
Ook fijn van je ticket, scheelt ook weer stress!
Nee, het zit nogal buitenaf...En we hadden elkaar nu zullen ontmoeten, maar ze moest ook naar de garage, misschien loopt dat wat uit ofzo..quote:Op donderdag 2 september 2010 15:14 schreef LadyBlack het volgende:
Way to go Phaidra! (en geef die andere halve muffin dan maar aan mij)
Oh no Nynke!!wat irritant!! Is er een cafeetje in de buurt waar je even terecht kunt? En wanneer had je de sleutel zullen krijgen dan?
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:12 schreef AKnynke het volgende:
Daar zit ik dan, voor m'n nieuwe huis...zonder iemand die thuis is en de eigenaar die de hele dag telefonisch onbereikbaar is. En ik moet heel nodig naar de wc...gelukkig had ik het wachtwoord voor de wifi al....
Misschien krijg je trek omdat je te weinig binnenkrijgt? Dat is bij mij meestal wel het geval. Weinig eten = verlangen tot snaaien.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:04 schreef LadyBlack het volgende:
En ik moet me zo beheersen om niet naar de snackbar of supermarkt te lopen voor een Twix, een chocolademuffin of een pak luxe koeken
Tsja, haar telefoon staat uit denk ik. Vooral ook jammer dat ik maar 2 uurtjes geslapen heb vannacht, maakt het nog lastiger.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:59 schreef Sts het volgende:
Ah NynkeHopelijk komt ze er snel aan! Heb je ook geen telefoonnummer oid? Of kun je bij iemand anders even terecht?
Net anderhalf uur uur geslapenEn wakkergebeld door vriendje; hij moet vanavond weer werken
En dat is stom! Want ik moet na vandaag weer vanalles doen, maar had mezelf vanmiddag en vanavond *vrij* gegeven. Gaan ze hem er weer halfhalf erop wijzen dat ie straks maar liefst twéé hele weken weggaat, poehpoeh. Hij werkte gisteren ook al over en vanmorgen was ie eerder begonnen. Maar zijn baas had alleen vanavond tijd om ernaar te kijken...
![]()
Kwam je nu veel duurder uit Maria?
Auwquote:Op donderdag 2 september 2010 11:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Hij heeft zijn vingertop eraf gefietst.
Stak tijdens het fietsen op de ligfiets zijn hand onder het zitje omdat hij iets hoorde rammelen en toen was het *ping!* vinger tussen de ketting en het topje eraf.![]()
Veel plezier straks! Lekker hoor.![]()
Welkomquote:Op donderdag 2 september 2010 16:03 schreef majtje het volgende:
Omdat ik weer begonnen met lijnen ben ik dit topic gaan volgen en ik dacht: laat ik eens mee gaan kletsen!
Ik ben 22 jaar en net iets te breed/bol voor het mooie. Ik ben 1.80 lang en weeg 84,1kg (ben begonnen met 87). Ik heb op dit moment een BMI van 26 dus heb ik volgens de cijfers (en ook volgens mezelf) licht overgewicht. Mijn streefgewicht is 75kg (minder mag altijd natuurlijk). Dit is haalbaar want dit woog ik voordat ik zoveel ben aangekomen.
Wat eet ik nou op een dag:
O: rookkaascracker met ontbijtspek en selderysalade
T: halve atkinsreep (heerlijke cappuccino nut smaak)
L: sojameel tortilla met zalm
T: de andere helft van de reep
D: zelfgemaakte lasagne met een salade
Ohhhh wat waardeloos!!!quote:Op donderdag 2 september 2010 17:04 schreef AKnynke het volgende:
oi oioi, de huiseigenaar komt uit estland, en had zich vergist in de datum. Ze zit nu op de boot en komt morgen pas hier aan. er wonen nu nog 2 andere mensen hier, en ze is aan het kijken of ze de nummers voor me kan vinden. bah bah bah...
Wat stom!quote:Op donderdag 2 september 2010 17:04 schreef AKnynke het volgende:
oi oioi, de huiseigenaar komt uit estland, en had zich vergist in de datum. Ze zit nu op de boot en komt morgen pas hier aan. er wonen nu nog 2 andere mensen hier, en ze is aan het kijken of ze de nummers voor me kan vinden. bah bah bah...
Klinkt heerlijk allemaal VIk! Fijn dat je zo op je plek bent daarquote:Op donderdag 2 september 2010 17:05 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Wat hebben jullie weinig gepost, goed zo!.
Lekker rustig dagje gehad, al is het laatste uur 3Havo wel altijd druk. En morgen heb ik 2 keer 4Havo (godzijdank niet achter elkaar) en dat zijn ook drukke baasjes. Zal ze even aan de werkwoordsspelling zetten.
Het gaat nog steeds hartstikke goed en het is nog steeds hartstikke leuk. Vanmiddag ook even met de directeur gesproken en tegen hem gezegd dat ik na maandag echt het gevoel had dat ik daar op m'n plek was. Gewoon, alles klopt! De collega's, de leerlingen, de sfeer, de discipline!.
Ga zo even pasta halen en dan nog even voorbereiden voor morgen. Of ik bereid nu voor en haal straks pasta. Ben ik meteen van m'n werk af.
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:04 schreef AKnynke het volgende:
Aankomende week nog weinig, beetje rommelen in huis, klusjes afmaken die steeds blijven liggen enzo. En dan vertrekken we volgende week vrijdag een weekje naar Durbuy (Belgische Ardennen)! Daar hebben we een huisje gehuurd en gaan we wandelen, marktjes afstruinen, leuke dorpjes bekijken en lekker etenquote:Op donderdag 2 september 2010 17:10 schreef LadyBlack het volgende:
Phaidra vakantie!! Fijn!![]()
Wat staat er allemaal op de planning?
Oh neequote:Op donderdag 2 september 2010 17:04 schreef AKnynke het volgende:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Ja dat las ik idd ookquote:Op donderdag 2 september 2010 17:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk allemaal VIk! Fijn dat je zo op je plek bent daar
En goedzo voor de werkwoordsspelling, ik las laatst nog dat het spellen pas op het voortgezet onderwijs weer achteruit gaatDus leer het ze maar weer goed!
Ik had er gister ook een maar ik ga nooitquote:Op donderdag 2 september 2010 17:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh nee![]()
.
Dr is beneden een borrel om mensen uit het complex te leren kennen. Ik wil dr best heen en sociaal doen, maar ik heb (letterlijk) geen stem meer over dus zit ik op mn kamertje. Zo maar weer wat dozen uitpakken en het (zelf gemonteerde
) kastje inruimen.
[..]
Dr is nu een toespraak zo te horen/zien. En gratis drinken/nootjes oid. Zou bijna op mn balkon gaan staan om te luisteren, maar dan zien ze me en dat is ook genantquote:Op donderdag 2 september 2010 17:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik had er gister ook een maar ik ga nooit
En dan de rekening naar haar sturen!quote:Op donderdag 2 september 2010 17:18 schreef AKnynke het volgende:
grr...nu heeft ze me telefoonnummers van huisgenoten gegeven, maar die nemen niet op. Plus, het is een duits nummer, grote kans dat die jongen een Zweeds nummer heeft ondertussen. Ze heeft ook aangeboden dat ik een vriendin van haar kan proberen, die in de buurt woont of ik daar kan slapen, maar daar zit ik ook niet zo op te wachten. ik denk dat ik maar ga kijken of ik in een hotel terecht kan ofzo...
Snel voordat ik naar m'n werk moet: ik ga volgende week 3 volledige lessen geven. En de leerlingen zijn schatjes.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:26 schreef Viking84 het volgende:
Hoe gaat het met DuivelsEnStof? Mag je al een minilesje geven?. En hoe zijn de leerlingen?
Ja in dat hotel zit ik iddquote:Op donderdag 2 september 2010 17:36 schreef Laureline het volgende:
Ha Vik! Ik was vandaag nog met mijn meneer in Scheveningen voor wat boodschappen (zit jij in het hotel boven de fietsenwinkel?), we hebben gelunchd in de Keizerstraat onder de kerk, waar een enorm klokconcert gaande was rond 12 uur, het leek wel Bienvenue chez les Ch'tis. En raad eens wat ik bij de Kringloopwinkel in de Badhuisstraat vond bij de boeken voor 2,- per kilo? De ontdekking van de zemel!![]()
![]()
Ik dacht nog: "Die moet ik laten liggen voor Vik!" maar ik heb dit pareltje zelf ook nog nooit gelezen. Meestal haak ik af bij de dikkere Mulischjes![]()
Het gaat niet om hemels he, om zemels!quote:Op donderdag 2 september 2010 17:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja in dat hotel zit ik idd. Geweldig hè, die klokken
.
De ontdekking van de hemel heb ik zelf al.
quote:De Ontdekking van een Zemel - Autobiografisch Zelf-onderzoek
Blijkt 'geluncht' toch met een T te moeten zeg!quote:Op donderdag 2 september 2010 17:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja in dat hotel zit ik idd. Geweldig hè, die klokken
.
De ontdekking van de hemel heb ik zelf al.
Ja, ik! Hoezo?quote:Op donderdag 2 september 2010 17:42 schreef neen het volgende:
Zijn er eigenlijk ook mensen die alleen vlees wokken
Mehe!quote:Op donderdag 2 september 2010 17:42 schreef Viking84 het volgende:
Bestaat dat boek echt of zitten jullie me nu te dollen?![]()
.
Ik zou trouwens wel via de foon van Nachtwacht kunnen internetten op mijn laptop, maar geen idee of we dat werkende krijgen. Anders kan ik iig nog internetten op de iPhone.
Nee, het was de Hemel hoor Vik. Alleen is die grap uit de Donald Duck me altijd bijgebleven (en Coldfeet ook, als ik het me goed herinner), dat Donald dan De Ontdekking van de Zemel ligt te lezen, door Harry Muesliquote:Op donderdag 2 september 2010 17:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Het gaat niet om hemels he, om zemels!
[..]
Ik heb de Ontdekking nooit gelezen. Ben er meerdere keren aan beginnen, maar kwam er niet doorheen. Idd om de reden die jij noemt ja. Maar nu moet ik het met m'n 4V gaan lezen. Ze hebben 8 weken. Ik dus ookquote:Op donderdag 2 september 2010 17:43 schreef Laureline het volgende:
[..]
Blijkt 'geluncht' toch met een T te moeten zeg!
Wat vind jij er nou van, die Ontdekking? Ik weet nog van vroeger (niet dit boek hoor) dat ik me altijd zo te pletter ergerde aan al die 'geleerde' namen waar hij om de twee pagina's mee strooide, maar die verder geen enkel nut hadden voor het hele boek, zo van "Jaja, nu weet ik wel dat je een belezen Harry bent hoor.". Van de oude Grote Drie vond ik Harry toch de minste, beetje het sukkeltje.
En gasfornuizen? Oei, te rap verdwenen uit de winkel. Even een rondje langs andere Kringloops misschien, er zijn er ook een aantal die garantie geven op dat soort producten in Den Haag, dat is wel tof!
gelukt...Pokkeduur hotel, 150 euro per nacht. Maar, bijna het enige beschikbaar. Het moet maar. Nu naar de supermarkt voor een magnetronmaaltijd, want die is hier wel...quote:Op donderdag 2 september 2010 17:31 schreef Swietje het volgende:
Nynke, wat een gedoe zeg!Hopelijk lukt het je snel een slaapplaats te vinden voor vannacht!
het is mijn lievelingsboek. Ik heb het denk ik wel 5 keer gelezen, en elke keer snap ik het beter...quote:Op donderdag 2 september 2010 17:43 schreef Laureline het volgende:
[..]
Blijkt 'geluncht' toch met een T te moeten zeg!
Wat vind jij er nou van, die Ontdekking? Ik weet nog van vroeger (niet dit boek hoor) dat ik me altijd zo te pletter ergerde aan al die 'geleerde' namen waar hij om de twee pagina's mee strooide, maar die verder geen enkel nut hadden voor het hele boek, zo van "Jaja, nu weet ik wel dat je een belezen Harry bent hoor.". Van de oude Grote Drie vond ik Harry toch de minste, beetje het sukkeltje.
En gasfornuizen? Oei, te rap verdwenen uit de winkel. Even een rondje langs andere Kringloops misschien, er zijn er ook een aantal die garantie geven op dat soort producten in Den Haag, dat is wel tof!
pfoe dat is duur jaquote:Op donderdag 2 september 2010 18:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
gelukt...Pokkeduur hotel, 150 euro per nacht. Maar, bijna het enige beschikbaar. Het moet maar. Nu naar de supermarkt voor een magnetronmaaltijd, want die is hier wel...
Nee, dat denk ik niet. Ik huur van een particulier, dus ja. Ach ja, ik hoef de komende maand maar 250 euro huur te betalen, dus dat valt wel mee...quote:Op donderdag 2 september 2010 18:28 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
pfoe dat is duur ja! Denk je dat je dat nog vergoed gaat krijgen? Wel fijn dat je nu een plekje gevonden hebt en lekker kunt ontspannen, het zit je ook niet mee zeg..
ach en anders kijk je toch gewoon de filmquote:Op donderdag 2 september 2010 18:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoop dat ik me ook door De ontdekking van de hemel heen kan bijten. Moet wel, maar zou het ook nog graag een beetje léuk vinden.
Vanmorgen was je anders niet zo gelukkigquote:Op donderdag 2 september 2010 19:52 schreef Perruche het volgende:
Ik ben helemaal alleen thuisis echt lang geleden!! heerlijk. Indiaas eten besteld, filmpje erbij en ik ben gelukkig!
ik heb echt geen idee wat dat allemaal betekentquote:Op donderdag 2 september 2010 20:06 schreef Syrena het volgende:
Wat maf, krijg op mijn twitter een retweet binnen die zeker weten van huuphuup is die in OUD post
En snitzel?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:09 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee wat dat allemaal betekent![]()
j.t.: tampenade?
ik vind guacamole lekker bij rundvlees en kip, maar je bedoelt zeker als tussendoortje ipv als D? in dat geval weet ik het ook niet
Hee PF, hoe gaat het nu? Ik las ergens dat je geswitcht bent van studierichting?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:10 schreef P.F. het volgende:
Ik weet niet wat deprimerender is, mijn container of de bus naar Almere.
Als het een beetje goed met mijn studie gaat, ga ik eens kijken voor een ander plekje!
oh ja...helemaal met je eens...quote:Op donderdag 2 september 2010 20:01 schreef Tinkepink het volgende:
De ontdekking van de hemel.
Dat vond ik nou een heel erg makkelijk (ja, ook de diepere lagen) en prettig leesbaar boek. Nooit bij stil gestaan dat mensen er een ander mening over konden hebben.
Aan de andere kant kom ik weer niet door 'Knielen op een bed violen' heen. Wat een draak van het boek. Hetzelfde met de Slinger van Foucoult (pin me niet vast op de spelling) van Eco. Het lukt gewoon niet
Gaat wel, het is een beetje winter in mijn hoofd.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hee PF, hoe gaat het nu? Ik las ergens dat je geswitcht bent van studierichting?
valt het op dat ik moe ben? heb vandaag nog een nieuw boek gekocht dat zelfs naast me ligt, maar ik was te lui om te kijken hoe ik het nu spelde....quote:Op donderdag 2 september 2010 20:27 schreef Viking84 het volgende:
Hoeiii, we hebben een fornuis! Graties!
Mark heeft al gebeld om een afspraak te maken en de advertentie is al van MP gehaald. Dus dat zit wel goedDie man mailt ook nog de hele tijd wat er allemaal nog bij zit enzo
(er mist alleen een gaspitje, maar goed, we koken toch zelden met 4 gaspitjes en het is toch gratis, dus kunnen we ons er ook geen buil aan vallen).
'Knielen op een bed violen' is trouwens weer één van míjn favo boeken. De eerste pakweg 100 blz zijn een drama, dat klopt, maar daarna wordt het echt mooi
.
En ik kom ook niet door De slinger van Foucault heen. Er staan zoveel woorden in die ik niet ken, dat ik echt denk: "Wat léés ik nu eigenlijk?!".
Marakoumi. Hij heet: Murakami
.
En gaat het een beetje goed?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:26 schreef ihatefastcars het volgende:
Klaar met lesgeven. Voor deze week althans. Lessen van maandag grotendeels voorbereid, alleen nog even het boek lezen van 't weekend - we gaan 't in de les lezen maar wil toch even zeker weten dat ik weet wat alles betekent natuurlijk!
Knielen op een bed violen vond ik lekker weglezen, hoewel ik niks met de inhoud had - op een vreemde manier intrigerend omdat het zo ver van mij staat, en totaal niet herkenbaar was. Gelezen toen ik echt even niets anders had want het trok me totaal niet.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:01 schreef Tinkepink het volgende:De ontdekking van de hemel.
Dat vond ik nou een heel erg makkelijk (ja, ook de diepere lagen) en prettig leesbaar boek. Nooit bij stil gestaan dat mensen er een ander mening over konden hebben.
Aan de andere kant kom ik weer niet door 'Knielen op een bed violen' heen. Wat een draak van het boek. Hetzelfde met de Slinger van Foucoult (pin me niet vast op de spelling) van Eco. Het lukt gewoon niet
Hmm, ik hoop het niet. Heb iig van leerjaar 1 de eerste drie hoofdstukken al gekopieerdquote:Op donderdag 2 september 2010 20:37 schreef Syrena het volgende:
Ik ben een Eat Pray Love epubversie aan het eh "kopen" nu, we gaan 15 september kennelijk naar de filmversie(was uitgenodigd voor ladiesnight, net even gekeken wat 't is, die film dus + modeshow).
Knielen wil ik graag lezen, maar is steeds uitgeleend in de bieb![]()
Vik, het kan best even duren eer je die docentenexemplaren hebt. Bij ons klagen de docenten er tenminste altijd over (of dat doen ze zodat ze de niet/uitleenbare mee mogen nemen uit de bieb)
Ja idd, als tussendoortje. Heb niets mexicaans in huis. Hmm. Behalve dan ingredienten voor een guacamole.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:09 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee wat dat allemaal betekent![]()
j.t.: tampenade?
ik vind guacamole lekker bij rundvlees en kip, maar je bedoelt zeker als tussendoortje ipv als D? in dat geval weet ik het ook niet
Met wat uitschieters her en der naar boven en beneden (tweede klas die de boel nog net niet verbouwt en zo'n -nog- zo lieve eerste klas bijvoorbeeld) gaat het wel. Geen enkele garantie dat die klassen die deze week wel wilden volgende week nog steeds meedoen natuurlijk, haha. En heb 1-4 vmbo, en vooral die 4e is even (vooral van hun kant!) uittesten geblazen. Maar ook veel leuke momenten dus, en die ga ik dit weekend even koesteren.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En gaat het een beetje goed?. Heb je ook zo'n rottige Havo 4-klas? Bij mij zitten er maar 5 in, maar o wat zijn ze moeilijk stil te krijgen
. En dan ook nog zeggen dat ik degene ben die hen afleidt
. Morgen maar eens wat mensen van plaats verwisselen als het weer zo gaat als dinsdag.
Ik heb morgen mijn drukste dag: van het tweede t/m het zevende uur onafgebroken lesgeven (wel pauzes natuurlijk). Volgende week gaat het nieuwe rooster in en ik ga er dan wel op vooruit geloof ik .Geen tussenuren meer op dodagmiddag (ben dodagochtend vrij) en een tussenuur op vrijdag, zodat ik even dingen kan kopieren en/of voorbereiden.
Hihiquote:
Ja dat las ik op Haifs bij iemand die eerst mee zou gaan, vandaar dat ik t ff wilde tjekken. Ga 'm zo op mijn telefoon zetten.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:40 schreef Blurred86 het volgende:
Ik vond Eat Pray Love toch wel zo'n verschrikkelijk boek! ik zou hem lekker overslaan als ik jou was Syrena
Met Aldiko, en dan je boeken in .epub formaat in het mapje importbooks oid zetten. Maar op het internetz zijn alleen Engelstalige boeken illegaal te krijgen. In het NL ben ik alleen de Stieg Larsson-trilogie tegengekomen (en ik balen dat ik die gekocht in papieren versiequote:Op donderdag 2 september 2010 21:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Lees jij boeken op je foon syrena? Hoe dan?
Ik heb alleen maar bovenbouw.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:33 schreef Viking84 het volgende:
Ja dat doen ze in de onderbouw nog. Wacht maar tot je Havo 4 krijgt (grappig genoeg lees ik overal dat Havo 4 de drukste klas is
). En tof dat je volgende week al volledige lessen mag geven
.
Echt, ik heb het mooiste beroep van de wereld, wat wil ik nog meer?.
Wat minder leuk is: gisteravond internet+tv aangevraagd en het duurt tot eind van de maand voor het geregeld is. Ik hoop dus heel erg dat één van de bewoners (nieuwe, niet één vd bejaarden uiteraard) een draadloos netwerk heeft waar ik tegen een kleine vergoeding op mee mag liften tot die tijd.
Én geen internet én geen tv. En de eerste week ook geen Nachtwacht. Wel 2 katjes.
Volgende week zaterdag heb ik een cursusdag in Utrecht.
haha, ja het verschilt nogal, nu ben ik ook weer minder gelukkigquote:Op donderdag 2 september 2010 19:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vanmorgen was je anders niet zo gelukkig.
Ik geloof dat wij een gasfornuis hebben. Gratisss, want die man wil ervan af. Telnrs uitgewisseld enzo. Alleen moet Mark even vervoer zien te regelen nu.
Ik middenbouw ...quote:Op donderdag 2 september 2010 21:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar bovenbouw..
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:43 schreef Syrena het volgende:
Inleiding gelezen en in hoofdstuk 1 zegt ze dat ze een jaar celibatair wil zijn. Ik voel nu al een band![]()
Oh ja, jij werd ook nog juf! Hoe bevalt het bij jou?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar bovenbouw..
Ben je juf?quote:
Ja ik ben juf en kijk ook Oh Oh Chersoquote:Op donderdag 2 september 2010 22:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ben je juf?
Ik ben Oh Oh Cherso aan het kijken![]()
ja, over aangeschoten, ik heb hier echt lekker bier trouwens, het heet "Deus - Brut de Flandres", en als iemand anders nog aangeschoten wil worden is het echt een aanrader!!quote:
Ik heb geen flauw idee waar ze uithangt eigenlijk.quote:
Ja, ergens in een bus of zo, ergens...quote:
Ik denk het.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:33 schreef Merel het volgende:
Of is het dat bedrijfsuitje nog steeds?
Over je spoiler: heb ik ook. Betekent bij mij niets geks, behalve dat ik dingen heb gegeten waar ik neit tegen kan. In mijn geval brood met gist.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh nee![]()
.
Dr is beneden een borrel om mensen uit het complex te leren kennen. Ik wil dr best heen en sociaal doen, maar ik heb (letterlijk) geen stem meer over dus zit ik op mn kamertje. Zo maar weer wat dozen uitpakken en het (zelf gemonteerde
) kastje inruimen.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |