Groningen niet dan?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:08 schreef Viking84 het volgende:
Oh Den Haag heeft ook een Lush trouwens!.
Neequote:Op woensdag 1 september 2010 19:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Groningen niet dan?![]()
LushIk heb al weer genoeg voor in m'n jacuzzi voor de hele winter
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:07 schreef LadyBlack het volgende:
conleche, ik word wel een beetje sip van je sigwaar is dat van?
Den Haag is een koningquote:Op woensdag 1 september 2010 19:08 schreef Viking84 het volgende:
Oh Den Haag heeft ook een Lush trouwens!.
meer treurig dat hbo zo op de middelbare school lijkt denk ikquote:Op woensdag 1 september 2010 19:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mijn middelbare school was niet zo erg hoor?
Ik zou zeggen: ga een keer mee naar een goeie Koreaanquote:Op woensdag 1 september 2010 19:13 schreef kwakz0r het volgende:
je moet ook echt een keer bij een koreaan gaan eten, bbq aan tafel, lekkah!
dan wil ik mee, want ik wil kwak meeten!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: ga een keer mee naar een goeie Koreaan.
deal, dat gaan we plannen! vraag ik even aan vriend R. wat ook alweer de goede Koreaan is.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan wil ik mee, want ik wil kwak meeten!
Ben Dankbaarquote:Op woensdag 1 september 2010 19:23 schreef sigme het volgende:
Kwak! Peil! peilpeilpeilpeil. Anders schiet ik een pijl in je bevallige achterwerk. Net naast die pijl van Cupido. Hmpf.
Shiny, ik ben fier op u.
Ik denk dat Ben Dankbaar z'n ouders niet ter verantwoording kan roepen, hij is vast wees.
Loveli, ik ben al net zo geemancipeerd. (Trema mag je erbij denken, ik ben leestekenloos).
XM, ik hoop dat ze morgen (of was het overmorgen?) geen extra hoofd op de scan vinden, ofzo. Lijkt me niks lekker eigenlijk, een medici verrassend reservebloedvat. Aan de andere kant - mensen zijn lang niet zo standaard als de boekjes je gemakshalve wijsmaken.
De rest ben ik vergeten.
Ik moest lachen!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:23 schreef sigme het volgende:
Kwak! Peil! peilpeilpeilpeil. Anders schiet ik een pijl in je bevallige achterwerk. Net naast die pijl van Cupido. Hmpf.
Shiny, ik ben fier op u.
Ik denk dat Ben Dankbaar z'n ouders niet ter verantwoording kan roepen, hij is vast wees.
Loveli, ik ben al net zo geemancipeerd. (Trema mag je erbij denken, ik ben leestekenloos).
XM, ik hoop dat ze morgen (of was het overmorgen?) geen extra hoofd op de scan vinden, ofzo. Lijkt me niks lekker eigenlijk, een medici verrassend reservebloedvat. Aan de andere kant - mensen zijn lang niet zo standaard als de boekjes je gemakshalve wijsmaken.
De rest ben ik vergeten.
dat schreef ik, en toen dacht ik "dat is vast fout" omdat ik ij/ei vaak fout doequote:Op woensdag 1 september 2010 19:23 schreef sigme het volgende:
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
deal, dat gaan we plannen! vraag ik even aan vriend R. wat ook alweer de goede Koreaan is.
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:23 schreef sigme het volgende:
Ja helaas.. Aanwezigheidsplicht, werkstukken, etc... Ik had op de havo zelfs gemotiveerde klasgenoten er is veel mbo-instroom en die houdingquote:Op woensdag 1 september 2010 19:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
meer treurig dat hbo zo op de middelbare school lijkt denk ik
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:23 schreef sigme het volgende:
*shoarma-boks*quote:Op woensdag 1 september 2010 20:30 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi. Daglijstsje
o. 3 boterhammen (pindakaas, appelstroop, leverworst)'+ probiotisch drankje
t. nectarine
l. reuzeshoarma met saus
t. karamelijsje
d. 2 volkorenboterhammen met honing en margarine
mijn eerste groenteloze dag sinds jaren
en ik heb zin in meer vet
ik vind marktplaats echt hoerend kut. ik koop er echt nooit wat om precies deze reden...quote:Op woensdag 1 september 2010 20:27 schreef Viking84 het volgende:
Ok, wij hebben toch geen gratis gasfornuis dus. Kreeg gisteren mail met de vraag wanneer ik het wilde komen ophalen. We moesten even overleggen en Nachtwacht mailde vanmiddag dat het morgenavond kon, krijg ik net mail dat het al is opgehaald, omdat iemand anders net even iets sneller was.
Heb dit teruggemaild: "Sorry hoor, maar dat vind ik echt belachelijk.
Sommige mensen moeten werken en ik dacht dat wij min of meer een afspraak hadden. Dank u wel dat u mij weer met een nieuwe zoektocht opzadelt (!)"
Eikel.
Dat zei de zus van Nachtwacht ook alquote:Op woensdag 1 september 2010 20:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind marktplaats echt hoerend kut. ik koop er echt nooit wat om precies deze reden...
bij kringloop zou er voor goedkoop ook wel wat te vinden moeten zijn
Ik ben er niet zo erg in thuis, maar volgens mij is het in ieder geval niet verkeerdquote:Op woensdag 1 september 2010 19:53 schreef Goodbye het volgende:
Volgens de eetmeter heb ik 1624 kcal gegeten vandaag. Is dat nou goed, of toch iets te veel? Ik ben even de kluts kwijt!
O dat komt echt van diep of niet?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind marktplaats echt hoerend kut. ik koop er echt nooit wat om precies deze reden...
bij kringloop zou er voor goedkoop ook wel wat te vinden moeten zijn
whehehe ja!quote:Op woensdag 1 september 2010 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het was wel een onwijs roze aflevering!
Haha, dat was inderdaad een heerlijk makkelijke film!quote:Op woensdag 1 september 2010 21:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik lig op bed '27 Dresses' te kijken. Cliche vanaf moment 1, maar soit, in veel ingewikkelds heb ik ook geen zin
ik ga straks naar vriendjequote:Op woensdag 1 september 2010 21:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lekker toch!
Zometeen komt Inspector Lynley. Maar ik moet eigenlijk naar bed. Morgen personeelsuitje, vroeg op, druk, etc.
Ja, die polarbearquote:
En sigme was me voor. Dat al die andere letterenstudenten nog niets hadden gezegd!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:23 schreef sigme het volgende:
Thnq!quote:Op woensdag 1 september 2010 21:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Haha, dat was inderdaad een heerlijk makkelijke film!
j.t. hoe was je neefje?
Je hebt je thuisgelaten lunch best netjes opgelost vind ik
Omgquote:Op woensdag 1 september 2010 22:39 schreef Laureline het volgende:
De goede Koreaan is de Kimchi House, in het zijstraatje naast de Florencia!
En hier is nog een leuke video voor Vik van haar nieuwe woonomgeving, vorige week:
SPOILER: egoklaagpostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Respect voor de leraren(-in-wording) hier. En op de valreep nog een verjaardagsdansje voor Ewelina
of had ik dat nou verkeerd begrepen?
![]()
Jaaaa lijkt me opzich superleuk, maar ik heb van de meneer van de Coffee United te horen gekregen dat ik echt te oud ben voor zulk werk. Een meisje van 20 jaar kan dat ook prima doen en die verdient véél minder.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:00 schreef Sts het volgende:
Oh trouwens, LB, heb je ook al eens gedacht aan de DE café's? Ik lees telkens zo'n verhaal over barista worden op de Douwe Egberts site en volgens mij komen er ook steeds meer vestigingen. Weet verder niet of je dat wat vind, hoor.
Haha, op zich wel. Maar wil het graag ouderwets-style doen allemaal. Eerst trouwen enzows. Maarja, meneer zit nog op school, ik ben financieel hoofd van ons beidenquote:
Twee weken vakantie aldaar, ook samen met vriendquote:Op woensdag 1 september 2010 23:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
J.t, leuk zeg!Rammel je al?
![]()
Sts: awwik snap je heel goed! Zit er binnenkort een tijd van rust in voor je? En Ewelina is idd jarig vandaag!
![]()
Ontdekking van de Hemel! Het enige boek van Mulisch wat ik te pruimen vond![]()
En hoera, vlucht geboekt, hotel voor de eerste dagen (samen met vriendje) zo goed als uitgezocht!
Shit just got real
Oh ok, ja eigenlijk zijn die inderdaad ook vaak best jong.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaa lijkt me opzich superleuk, maar ik heb van de meneer van de Coffee United te horen gekregen dat ik echt te oud ben voor zulk werk. Een meisje van 20 jaar kan dat ook prima doen en die verdient véél minder.
Bovendien werken er hier in elk geval 2 ontzettende kenaus bij de DE![]()
dat weerhield me ook altijd al een beetje.
Geen vacatures helaas.... heb er wel mn cv achtergelatenquote:Op woensdag 1 september 2010 23:08 schreef Sts het volgende:
[..]
Oh ok, ja eigenlijk zijn die inderdaad ook vaak best jong.Laatste poging: Simon Lévelt? Daar zijn ze in ieder geval niet jong (althans, in Eindhoven)!
Ik ook, alleen kende 'em in het Frans van Nana Mouskouri.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Komt wel goed en dan verander ik het weer.
Ik vind het wel echt een prachtig liedje
Hmm jammer. Ik zou ook wel in een koffiewinkeltje willen werkenquote:Op woensdag 1 september 2010 23:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Geen vacatures helaas.... heb er wel mn cv achtergelatenin het cafégedeelte dan, de winkel moet ik misschien ook nog maar eens vragen.
Die daarna was ook lekker voorspelbaarquote:Op woensdag 1 september 2010 21:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik lig op bed '27 Dresses' te kijken. Cliche vanaf moment 1, maar soit, in veel ingewikkelds heb ik ook geen zin
http://uktv.co.uk/food/recipe/aid/607182quote:Op woensdag 1 september 2010 21:24 schreef P.F. het volgende:
Ik wil dinsdag iets bakken zodat ik dat woensdag avond mee kan nemen, taart achtig oid maar wel iets spannender/fijner van smaak dan cupcakes of brownies.. Hmmmm
Rustig dagje voor mij vandaag, morgen nog wel even druk, maar dan wordt mijn mantra: vanavond zie ik Mark en de katjes weerquote:Op donderdag 2 september 2010 06:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen. Mijn mantra van vandaag: morgenbenikvrijenkanikuitslapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |