Rutte heeft dan ook geen andere keus dan zo lang mogelijk ontkennen en hopen dat de storm weer gaat liggen. Hij kan niet meer serieus terug naar andere opties en dan is zijn enige kans ooit op het premierschap definitief verkeken.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
toch gek dat diezelfde vvd dan nu verklaard dat de brief van klink Wilders geen recht doet.
Ze kunnen het proberen, maar...quote:Op woensdag 1 september 2010 21:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat niet wegneemt dat ze wel druk kunnen uitoefenen om die zetel af te staan.
Maar gezien zijn brief is dat nu niet echt waarschijnlijk, tenzij hij gelogen blijkt te hebben (of als iedereen beweert dat hij liegt).
Wat dan?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:24 schreef Monidique het volgende:
Hij kan veel halen uit zo'n kabinet, als hij zich daarvoor inzet. Met gemak. Maarja....
Jij zit in het kamp Klink?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
*ploft middenin discussie*
Uitstekende brief van klink.
Ik denk dat de kans groter is dat Verhagen zich moet terug trekken na deze brief..quote:Op woensdag 1 september 2010 21:25 schreef arjan1212 het volgende:
trekt klink zich nu terug uit de politiek ?
Ja vooral dat stukje over de moslima met 'r broodtrommeltje. Ik heb direct mijn viool gepakt voor het juiste sfeertje.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
*ploft middenin discussie*
Uitstekende brief van klink.
Die maar had ik al voor je ingevuldquote:Op woensdag 1 september 2010 21:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze kunnen het proberen, maar...
neequote:Op woensdag 1 september 2010 21:25 schreef arjan1212 het volgende:
Geloof ik niet. Volgende verkiezingen kan Rutte gewoon blijven en de grootste worden.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Rutte heeft dan ook geen andere keus dan zo lang mogelijk ontkennen en hopen dat de storm weer gaat liggen. Hij kan niet meer serieus terug naar andere opties en dan is zijn enige kans ooit op het premierschap definitief verkeken.
Het hoeft toch niet perse liegen te zijn. Het kan best zo zijn dat Klink oorzaak en gevolg anders interpreteert dan Verhagen, Rutte en Wilders.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:24 schreef Monidique het volgende:
Misschien liegt Klink, misschien heeft die isolatie en zijn Messias-missie Geert Wilders geestelijk niet zo goed gedaan. Zoals het staat in Klinks brief, lijkt het erg stom van Wilders. Hij kan veel halen uit zo'n kabinet, als hij zich daarvoor inzet. Met gemak. Maarja....
Kom kom Swets. Als PVV stemmer moet je dat soort retoriek toch trekken?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja vooral dat stukje over de moslima met 'r broodtrommeltje. Ik heb direct mijn viool gepakt voor het juiste sfeertje.
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja vooral dat stukje over de moslima met 'r broodtrommeltje. Ik heb direct mijn viool gepakt voor het juiste sfeertje.
Lijkt me niet (zou vrij stom zijn).. Maar je weet het nooit natuurlijk..quote:Op woensdag 1 september 2010 21:25 schreef arjan1212 het volgende:
http://twitter.com/ronfresen/status/22734080439quote:ronfresen #Bleker: Als cda onderh met truc congres om tuin zouden leiden, hebben ze gigantisch probleem met de partij. #debrief
Vond jij het ook geen prima brief?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:26 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Jij zit in het kamp Klink?
jij bent toch cda-er?
Tja, beetje hypocriet KOM. Als Geert wilders zich daarvan bedient is het een populist, en bij klink is het "een goede brief".quote:Op woensdag 1 september 2010 21:26 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kom kom Swets. Als PVV stemmer moet je dat soort retoriek toch trekken?
Dat kan goed. Sommige mensen horen alleen wat ze willen horen, en ik denk dat het goed mogelijk is dat Rutte en Verhagen zo in de "gedoogkabinetmodus" zitten, dat ze idd alleen horen wat ze willen horen.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet perse liegen te zijn. Het kan best zo zijn dat Klink oorzaak en gevolg anders interpreteert dan Verhagen, Rutte en Wilders.
Ik zit zeker in kamp klink.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:26 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Jij zit in het kamp Klink?
jij bent toch cda-er?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |