echt zo ontzettend te gek!quote:
Nee, echt nietquote:
welke sago mevrouw in loosduinen? Zit daar een handwerkwinkel dan?quote:Op donderdag 2 september 2010 13:34 schreef BuupWerk het volgende:
Buup heeft een bolletje gekocht bij de sago mevrouw in loosduinen, de haaknaalden van dr mama gekregen, en is begonnen aan een lapje proefsteken
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:34 schreef BuupWerk het volgende:
Buup heeft een bolletje gekocht bij de sago mevrouw in loosduinen, de haaknaalden van dr mama gekregen, en is begonnen aan een lapje proefsteken
Die knoopjes ken ik... van mijn communieklerenquote:Op woensdag 1 september 2010 23:39 schreef Spiegelei het volgende:
Zooo ik moest even een hele rits bijlezen zeg!
Dit is wat ik heb ontvangen:
[ afbeelding ]
een lief tasje!
[ afbeelding ]
versierd met knoopjes
[ afbeelding ]
en een hele leuke sleutelhanger van een muzieknootje (ik speel viool en probeer ook wat te contrabassen). En allemaal zo heel regelmatig gehaakt!
Ik vind het hele swappen echt een heel leuk idee en volgende keer doe ik zeker weer mee. Het is ook zo leuk dat iemand iets voor jou maakt. EN niet te vergeten het is ook leuk om iets voor iemand te maken, gewoon voor de leuk en niet voor de moet zeg maar.
Oh en om meteen maar te raden, ik denk dat Ynske mijn swapper is omdat toen ik het pakje ontving er iets daarvoor ook door Ynske een pakketje aan Hoothoot was gestuurd voor de RE-BAG . Dat had ze anoniem gedaan dus Hoothoot vroeg van wie het was. Ynske's beschrijving was dat het in karton zat met heel veel ducktape. Nou en dat was mijn pakketje dus ook (helaas geen foto). Ik moest meteen aan haar denken. Verder staat in de kaart groeten uit het zonnige zuiden en Ynske is volgens mij niet zo lang geleden (terug?) verhuisd naar Limburg plus het waren Nederlandse postzegels.... Zo dat is nog eens een onderbouwing!
ze kwamen iig wel uit dat omadoosje jaquote:Op donderdag 2 september 2010 14:29 schreef Sjeen het volgende:
Nou, nee wacht... mijn communiekleren liggen, met de knoopjes er nog aan, netjes bij mij op zolder. Dit waren de overgebleven knoopjes
quote:Wel onwijs leuk wat jullie allemaal haken trouwens. Ik zou ook wel willen, maar ik wil zo ontzettend veelDus kijk ik mijn zusje regelmatig lief aan en doe ik verder waar ik goed in ben, koken
Ik zal Isa binnenkort met haar nieuwste aanwinst op de foto zetten, een lieve paarse muts
Goed, dan maakt het niet uitquote:Op donderdag 2 september 2010 16:57 schreef trui het volgende:
ik zie de foto's gewoon recht hoor. waarschijnlijk zitten ze nog gedraaid in jouw cache.
Veel succes!quote:Op donderdag 2 september 2010 18:13 schreef Lyssa het volgende:
En ik heb naast mijn pakketje nog meer goed nieuws! Ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek voor een gz-psycholoog opleidingsplek! (welke lastig te krijgen zijn)
Ik denk dat jij mijn secret swappert bentquote:Op donderdag 2 september 2010 17:54 schreef mijsje het volgende:
wow, wat een mooie dingen zie ik weer voorbij komen!en zelfs een aantal keer mijn naam in dit topic als eventuele maker van dat moois...
ik ben gevleid!
maar zeg nog niks...
ben benieuwd of mijn swapmaatje er zelf achter gaat komen...
wat grappig dat Lyssa en Mmascha elkaar hadden "getrokken"...
quote:Op donderdag 2 september 2010 19:10 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik denk dat jij mijn secret swappert bent
Hihi nee hoor! Mijne is al aangekomenquote:Op donderdag 2 september 2010 20:27 schreef Ilske het volgende:
hej, dat had ik ook Stefanie! Het is dat we niet dezelfde swappartner kunnen hebben, want anders zou je toch denken! Of heb jij mij misschien......*achterdochtige blik inzet*
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:52 schreef Lyssa het volgende:
wowowow!![]()
wat een pakket!
Geweldig werk Mascha, fantastisch
![]()
lijstje:
[ afbeelding ]
De spulletjes
[ afbeelding ]
de toffe onderzetters!
[ afbeelding ]
het superleuke tasje voor mn huidige project!
[ afbeelding ]
de hele gave kabouter!
[ afbeelding ]
de mooie boodschappentas!
[ afbeelding ]
de zachte en mooie omslagdoek
[ afbeelding ]
en de hint![]()
[ afbeelding ]
en een overzicht!
Dankjewel lieve, lieve MaschaHelemaal gaaf, mooie kleuren en helemaal passend! Ik vind vooral de tassen en omslagdoek erg leuk, omdat dat dingen zijn die ik zelf helemaal niet maak
Al ben ik ook verliefd of die kabouter! (Die ik bijna voor jou gemaakt had
)
quote:
Je Ravelry hint maat ik moest nog wel even speuren hoor. Zat eerst naar de projects van iedereen te kijken en toen zag ik ineens bekende kleurtjesquote:Op donderdag 2 september 2010 21:24 schreef mijsje het volgende:
[..]hahaha, ik zal het niet langer ontkennen...
ik was het inderdaad
![]()
ik had al zo'n pret om de foto's te zien die je had neergezet en dat je geen idee had...
wat had het nu uiteindelijk weggegeven?
ik ben heel blij dat jij er ook blij mee bent
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:31 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Je Ravelry hint maat ik moest nog wel even speuren hoor. Zat eerst naar de projects van iedereen te kijken en toen zag ik ineens bekende kleurtjes![]()
Ik vind het echt onwijs tof wat je gemaakt hebt. Wat een werk ook!
Ook al weer zo mooi... dat wordt een heel mooie re-bag, Yachiru!quote:Op donderdag 2 september 2010 19:28 schreef Yachiru het volgende:
Oooeh, weer een paar nieuwe, echt helemaal geweldige swaps gezien(weet even niet meer voor en door wie, maar ik bedoel dus alle foto's na mijn vorige post, hihi
)
Blijf het zeggen; ik vind het echt zo leuk om te zien wat iedereen gehaakt heeft!
Hier trouwens een foto van mijn re-bag lapje zonder losse draadjes en mét randje eromheen:
[ afbeelding ]
Heb het vandaag op de post gedaan, dus als het goed is krijg je het morgen Hoothoot!
Dank jequote:Op donderdag 2 september 2010 22:09 schreef mijsje het volgende:
mooi geworden Muck!ziet er leuk uit!
Hoe kom je daar dan bij?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:32 schreef Lijnloos het volgende:
Hmmm, ik moet ook nog steeds mijn swapster raden... Dan ga ik toch (na meerdere hints van anderen) voor Inu!
Het zijn ook echt allemaal mooie dingen he... Ynske, leuke dingetjes heb je gekregen (en mmmascha gemaakt). En Mijsje ontmaskerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nee! Ik had eerst kleinere gemaakt en gepast op een meisje van 10 maanden, maar die waren veel te klein, dus heb ik ze groter gemaakt... grr...quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:33 schreef Lijnloos het volgende:
Haha, ik wist het wel
Slofjes zijn nog wat aan de grote kant... voetjes kunnen er wel in, maar dan vallen ze er weer af... Even wachten dus nog, maar dat gaat zeker goed komen!
Ik vond ze wel heel tof hoor! Had je die pannenlap nou tunisch gedaan, of gewoon? vroeg ik me nog af...
quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:36 schreef trui het volgende:
misschien van ophelia, ynske?
en voor 't kadootje van yppy gok ik op spiegelei of vicky.
maar 't zijn beiden tamelijk wild guesses hoor.
Ohquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:21 schreef trui het volgende:
hmm, valt 't op dat ik ineens tijd over heb?![]()
[ afbeelding ]
en deze heb ik gisteravond afgemaakt:
[ afbeelding ]
Wat leukquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:21 schreef trui het volgende:
hmm, valt 't op dat ik ineens tijd over heb?![]()
[ afbeelding ]
en deze heb ik gisteravond afgemaakt:
[ afbeelding ]
ik heb om een brede liniaal gewoon een draad precies zoveel keer gewikkeld, dat erafgehaald en met dezelfde kleur een draadje erdoor. toen met de andere kleur omwikkeld zodat er een klein bolletje boven en langere draadjes onder ontstonden. dat heb ik afgehecht door de draad met een naald heen en weer erdoorheen te steken, tot hij vastzat. toen de onderkant van het kwastje nog even opengeknipt en klaar om aan de vlag te hangen...quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:37 schreef trui het volgende:
superleuk gelukt die tas, muck!
mijsje, hoe maak je die kwastjes eigenlijk? die maken 't wel echt af vind ik!
Goed excuus om er wat extra haaknaalden bij te gaan halen. Ik moet dat ding vullen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:18 schreef mijsje het volgende:
Twisted, die ziet er ook vrolijk uitdaar ga je vast veel plezier van hebben
goed idee!quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:06 schreef Lijnloos het volgende:
Haha, trui... je hebt duidelijk tijd over. Maar als je nou ook degene die al hebben of al ontmaskerd zijn bij de overige opties grijs maakt, wordt het nog makkelijker voor de raders
Oh! Dan weet ik wie het isquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:05 schreef caroline88 het volgende:
Swap Hint voor Ynske: De olifant is je hint!!
Ik ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh! Dan weet ik wie het is![]()
Denk ik!
Doe eens verklappen dan!quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:37 schreef mijsje het volgende:![]()
M@x ik weet het!!!
![]()
(dat was ook een loze reactie...)
Die zijn idd ook geweldig. Net zo geweldig als het portomonneetjequote:Op vrijdag 3 september 2010 18:41 schreef Lyssa het volgende:
Ik ben trouwens ook helemaal verliefd of die eierpopjes die -Marjo- gemaakt heeft, wat een ontzettende schatjes
Gaaf! Maak je dat patroon zelf? Of heb je het ergens vandaan, ik zou ook wel graag een orchidee willen makenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:18 schreef Ynske het volgende:
Het eerste blad van een orchidee met naald 1.25
[ afbeelding ]
Jep als je naar het plein toe loopt zeg maar...quote:Op donderdag 2 september 2010 14:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
welke sago mevrouw in loosduinen? Zit daar een handwerkwinkel dan?
Volgens mij is hij ook veranderd de laatste tijd, hij is nu minder herkenbaar. Kijk anders even op Ravelry, volgens mij staat ie daar ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:36 schreef StefanieV het volgende:
Ja ik weet dat de oogjes de hint zijn, maar ik vind hem niet! (ben me suf aan het zoeken op ava's hier op het forum, op ravelry, maar ik vind het gewoon niet! )
You neer not say more.... Het is...... Tromgeroffel....... LIJNLOOS toch?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:38 schreef mijsje het volgende:ik weet het ook Stefanie!
maar nu kijken die oogjes een beetje boos...
M@x, denk groene paddestoelen... volgens mij had zij dat vierkantje gemaakt eerder in het topic...
(mijn reactie over een "loze" reactie, bedoelde ik meer mee dan misschien leek...) must I say more?
Volgens mij staat hij wel op Ravelry, in de Fok! groepquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:42 schreef StefanieV het volgende:
Nee op ravelry staat hij niet. De enige die ik kan bedenken (door mijsje's tip) is Vicky. Was jij het Vicky?
walkmanquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:46 schreef mijsje het volgende:
ow Stefanie, de oogjes kijken niet meer boos, meer een beetje blij... maar denk oorwarmers... (of is het een walkman?)
Volgens mij welquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:50 schreef StefanieV het volgende:
Oh haha dat was mijn 2de keus, Ilske dus!
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:43 schreef m@x het volgende:
[..]
You neer not say more.... Het is...... Tromgeroffel....... LIJNLOOS toch?
haha ik las dit topic dus net even van achter naar voren en dacht dat dit over de inhoud van een van de swappakketjes ging. ik dacht al: oorwarmers bij thema zomer??quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:46 schreef mijsje het volgende:
ow Stefanie, de oogjes kijken niet meer boos, meer een beetje blij... maar denk oorwarmers... (of is het een walkman?)
het wapen van amsterdam!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:55 schreef StefanieV het volgende:
Amsterdamse kruisjes, wat is dat dan?
De kant van de bieb. Loosduinse Hoofdstraat, tegenover Hema en Kruidvat enzoquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
vanaf welke richting?
Straat van de blokker, of die van de kaashandel, of die van de bieb?
Als ik het kan, kan jij het ook!quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:57 schreef StefanieV het volgende:
Ik vind hem leuk TD! Zou ook graag eentje willen, maar heb er de moed niet voor om te beginnenOoit maak k eentje, tot dan doe ik het los in een doos en in een brillenkoker.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:43 schreef m@x het volgende:
[..]
You neer not say more.... Het is...... Tromgeroffel....... LIJNLOOS toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zo heel veel viel er niet eens aan te bedenken hoor. Het was voornamelijk lapjes op maat zien te krijgen en ze vervolgens aan elkaar zetten (al kan dat ook nog even uitvogelen zijn natuurlijk).quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:55 schreef Lijnloos het volgende:
Stefanie, wat gaaf ook zo'n Bubblemonster... leuk gedaan!
En die pannenlap is ook tof!
TD, ik vind je mapje heel mooi gelukt! Helemaal zelf bedacht?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:59 schreef AnitraX het volgende:
M@x en stefanie wat een leuke dingen.
Marjo heeft echt super dingen gemaakt, heb de eipopjes net nog met mijn leven verdedigd. Mijn moeder was er en die vond alles helemaal leuk! En puber is helemaal blij met de sleutel en dr rammeltje. Marjo je bent echt een schat!
Hoe zit die sluiting nou precies? Ziet er leuk uit. Is het handig als sluiting voor een tas?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:55 schreef TwistedDarling het volgende:
Nu issie helemaal af! Met haaknaalden erin ziet ie er nog beter uit
[ afbeelding ]
En nog vrolijker met bloemetjes
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:42 schreef StefanieV het volgende:
Nee op ravelry staat hij niet. De enige die ik kan bedenken (door mijsje's tip) is Vicky. Was jij het Vicky?
Oeh, hoe leg ik dat uit.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:29 schreef wyccie het volgende:
Supermooie swapdingen.![]()
[..]
Hoe zit die sluiting nou precies? Ziet er leuk uit. Is het handig als sluiting voor een tas?
Ik heb het patroon online gezet:quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:41 schreef Lyssa het volgende:
Ik ben trouwens ook helemaal verliefd of die eierpopjes die -Marjo- gemaakt heeft, wat een ontzettende schatjes
Dat zou heel fijn zijn, dank je.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:39 schreef TwistedDarling het volgende:
Oeh, hoe leg ik dat uit.
Misschien kan ik straks of morgen nog even wat foto's nemen om het te verduidelijken. Ik kom erop terug!
Oke, je maakt een 'flapje' (ik kan even niet op een beter woord komenquote:
Je mooie deken?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:11 schreef _Arual_ het volgende:
[ afbeelding ]
Nee he. Steeds losser gaan haken. 3 maanden van mijn leven, wat doen jullie. Nu al helemaal geen zin meer om de draden weg te werken. Bah, wat een mislukking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |