abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86034978
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:18 schreef Ynske het volgende:
Het eerste blad van een orchidee met naald 1.25

[ afbeelding ]
Gaaf! Maak je dat patroon zelf? Of heb je het ergens vandaan, ik zou ook wel graag een orchidee willen maken :D
  vrijdag 3 september 2010 @ 19:25:27 #252
241000 BuupWerk
hAsTaLaPaStA
pi_86034979
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

welke sago mevrouw in loosduinen? Zit daar een handwerkwinkel dan? :o
Jep als je naar het plein toe loopt zeg maar...
  vrijdag 3 september 2010 @ 19:27:59 #253
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86035093
vanaf welke richting? :P
Straat van de blokker, of die van de kaashandel, of die van de bieb?
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_86035231
HIer de foto's van mijn swap!! Ik ben er nog steeds blij mee, heb al honderden keren verteld aan J hoe schattig ik het wel vind :D

En hier het schattige beestje wat er in zat!! Ik ga hem in mijn auto hangen denk k, echt, ik vind hem zoooooo leuk :D En de slippers ook natuurlijk, zodra het weer mooi weer is en goed genoeg voor mijn slippers doe ik ze aan! En anders volgende week. En de kleurtjes zijn ook geslaagd, jeuj, ben echt blij!

Nu even denken van wie het kan zijn. Hmm geen idee, er staat een hint op het adres label maar ik heb hem nog niet ontcijferd, straks eens zien op het gemak :-)

Muck je tas is leuk!!

Trui wat een leuke paddenstoel! Lijkt mij fijn om (als ik ooit zwanger ben) ook zo'n zaken te maken, wil er nu al aan beginnen haha

Nu even terug lezen om de geheime swapster te vinden. Oja hier de hint (wie helpt!)

edit: oja de foto's zijn echt van crappy kwaliteit maar heb geen zin om mijn camera uit te halen en het is hier al kunstlicht :P
pi_86035294
Ik weet van wie jou pakketje is Stefanie *O* De oogjes onder de x-jes zijn de hint :D

En wat een leuk bubble leg monster! Blijft een gaaf patroontje, daar heb ik er ook al 3 van gemaakt :D
pi_86035464
Ja ik weet dat de oogjes de hint zijn, maar ik vind hem niet! (ben me suf aan het zoeken op ava's hier op het forum, op ravelry, maar ik vind het gewoon niet! )
pi_86035567
:D ik weet het ook Stefanie! :D maar nu kijken die oogjes een beetje boos... ;)

M@x, denk groene paddestoelen... volgens mij had zij dat vierkantje gemaakt eerder in het topic... ;)
(mijn reactie over een "loze" reactie, bedoelde ik meer mee dan misschien leek... :P ) must I say more? ;)
pi_86035582
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:36 schreef StefanieV het volgende:
Ja ik weet dat de oogjes de hint zijn, maar ik vind hem niet! (ben me suf aan het zoeken op ava's hier op het forum, op ravelry, maar ik vind het gewoon niet! )
Volgens mij is hij ook veranderd de laatste tijd, hij is nu minder herkenbaar. Kijk anders even op Ravelry, volgens mij staat ie daar ook ;) (Weet ik niet zeker ;))
pi_86035693
Nee op ravelry staat hij niet. De enige die ik kan bedenken (door mijsje's tip) is Vicky. Was jij het Vicky?
  vrijdag 3 september 2010 @ 19:43:00 #260
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_86035710
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:38 schreef mijsje het volgende:
:D ik weet het ook Stefanie! :D maar nu kijken die oogjes een beetje boos... ;)

M@x, denk groene paddestoelen... volgens mij had zij dat vierkantje gemaakt eerder in het topic... ;)
(mijn reactie over een "loze" reactie, bedoelde ik meer mee dan misschien leek... :P ) must I say more? ;)
You neer not say more.... Het is...... Tromgeroffel....... LIJNLOOS toch?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_86035842
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:42 schreef StefanieV het volgende:
Nee op ravelry staat hij niet. De enige die ik kan bedenken (door mijsje's tip) is Vicky. Was jij het Vicky?
Volgens mij staat hij wel op Ravelry, in de Fok! groep ;)
pi_86035874
ow Stefanie, de oogjes kijken niet meer boos, meer een beetje blij... maar denk oorwarmers... (of is het een walkman? ;) )
pi_86035948
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:46 schreef mijsje het volgende:
ow Stefanie, de oogjes kijken niet meer boos, meer een beetje blij... maar denk oorwarmers... (of is het een walkman? ;) )
walkman ;)
pi_86036048
Oh haha dat was mijn 2de keus, Ilske dus!
pi_86036049
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:48 schreef Lyssa het volgende:

[..]

walkman ;)
:D
pi_86036123
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:50 schreef StefanieV het volgende:
Oh haha dat was mijn 2de keus, Ilske dus!
Volgens mij wel *O*

En het is gewoon een koptelefoon natuurlijk :') er zal vast geen walkman meer aan vast zitten, maar een iPod ofzo tegenwoordig :+
pi_86036137
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:43 schreef m@x het volgende:

[..]

You neer not say more.... Het is...... Tromgeroffel....... LIJNLOOS toch?
:Y die bedoelde ik... :P nou zou het helemaal erg zijn als het niet klopt... zit ik helemaal iets voor te zeggen wat niet klopt... :P
  vrijdag 3 september 2010 @ 19:53:54 #268
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_86036184
jajoh, klaar als een klontje inderdaad! lijnloos met 'r smiley en ilske met haar amsterdamse kruisjes + de oogjes uit haar avatar. leuke kadootjes gemaakt! O+ ^O^
in de haak.
pi_86036225
Van je bubble leg moet je morgen in het licht even een nieuwe foto maken hoor! Die zijn zo leuk O+ En dan kunnen we de kleurtjes goed zien!
pi_86036253
Amsterdamse kruisjes, wat is dat dan?

Maar Ilske, echt dank je dank je dank je dank je dank je dank je dank je voor het mooie swapprojectje!! Ik ben er echt super blij mee en het bubble leg monstertje komt echt in de auto te hangen!
  vrijdag 3 september 2010 @ 19:55:39 #271
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_86036266
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:46 schreef mijsje het volgende:
haha ik las dit topic dus net even van achter naar voren en dacht dat dit over de inhoud van een van de swappakketjes ging. ik dacht al: oorwarmers bij thema zomer?? :o
in de haak.
pi_86036281
Lyssa, deal! Ik ga kijken om morgen een deftige foto te nemen als k tijd heb, anders komt er volgende week een, maar er komt zeker een nieuwe foto hoor, want het is te spijtig om hem niet deftig op de foto te zetten!
  vrijdag 3 september 2010 @ 19:56:18 #273
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_86036297
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:55 schreef StefanieV het volgende:
Amsterdamse kruisjes, wat is dat dan?
het wapen van amsterdam!
in de haak.
pi_86036383
Oooooh weer wat bijgeleerd!
  vrijdag 3 september 2010 @ 20:06:43 #275
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_86036723
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
vanaf welke richting? :P
Straat van de blokker, of die van de kaashandel, of die van de bieb?
De kant van de bieb. Loosduinse Hoofdstraat, tegenover Hema en Kruidvat enzo :) B-quadraat heet ie! Niet super veel garen (wel wat, katoen enzo :) ook andere dingen), maar ook hoop andere dingen.

Wat een super mooie dingen weer langs gekomen!:D Mooie swaps, mooi tasje, mooie beenwarmers (althans het voorbeeld dus) en mooi haaknaalden hoesje en de rest wat ik vergeten ben! :D:D

Ben deze week begonnen met co-schappen en NU al geen tijd meer om te haken :o Hopelijk straks weer iets meer, maar moet even goed project bedenken en wol voor gaan scoren.
Was dus begonnen met Floortje maar lukte niet met de pluizige wol.
Wil denk ik de stapeltoren die Ynske ook eens heeft gemaakt maken, voor m'n nichtjes! Maar daar dus goede kleuren voor zoeken eerst.

Of alvast een wintermuts ofzo.
De voering van m'n Lucy Bag is nu al kapot (had ik stiekem al verwacht, niet zo netjes genaaid :() dus die moet ik gaan repareren voor ik 'm kan gebruiken :( Vriendin zei wel gelijk al: ooohhh je zou me er wel heeeel blij mee maken met zo'n tas!!!! Dus weet d'r verjaardagskado (april pas) al hahaha

[ Bericht 1% gewijzigd door EsseEi op 03-09-2010 20:16:52 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')