Gaaf! Maak je dat patroon zelf? Of heb je het ergens vandaan, ik zou ook wel graag een orchidee willen makenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:18 schreef Ynske het volgende:
Het eerste blad van een orchidee met naald 1.25
[ afbeelding ]
Jep als je naar het plein toe loopt zeg maar...quote:Op donderdag 2 september 2010 14:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
welke sago mevrouw in loosduinen? Zit daar een handwerkwinkel dan?
Volgens mij is hij ook veranderd de laatste tijd, hij is nu minder herkenbaar. Kijk anders even op Ravelry, volgens mij staat ie daar ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:36 schreef StefanieV het volgende:
Ja ik weet dat de oogjes de hint zijn, maar ik vind hem niet! (ben me suf aan het zoeken op ava's hier op het forum, op ravelry, maar ik vind het gewoon niet! )
You neer not say more.... Het is...... Tromgeroffel....... LIJNLOOS toch?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:38 schreef mijsje het volgende:ik weet het ook Stefanie!
maar nu kijken die oogjes een beetje boos...
M@x, denk groene paddestoelen... volgens mij had zij dat vierkantje gemaakt eerder in het topic...
(mijn reactie over een "loze" reactie, bedoelde ik meer mee dan misschien leek...) must I say more?
Volgens mij staat hij wel op Ravelry, in de Fok! groepquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:42 schreef StefanieV het volgende:
Nee op ravelry staat hij niet. De enige die ik kan bedenken (door mijsje's tip) is Vicky. Was jij het Vicky?
walkmanquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:46 schreef mijsje het volgende:
ow Stefanie, de oogjes kijken niet meer boos, meer een beetje blij... maar denk oorwarmers... (of is het een walkman?)
Volgens mij welquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:50 schreef StefanieV het volgende:
Oh haha dat was mijn 2de keus, Ilske dus!
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:43 schreef m@x het volgende:
[..]
You neer not say more.... Het is...... Tromgeroffel....... LIJNLOOS toch?
haha ik las dit topic dus net even van achter naar voren en dacht dat dit over de inhoud van een van de swappakketjes ging. ik dacht al: oorwarmers bij thema zomer??quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:46 schreef mijsje het volgende:
ow Stefanie, de oogjes kijken niet meer boos, meer een beetje blij... maar denk oorwarmers... (of is het een walkman?)
het wapen van amsterdam!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:55 schreef StefanieV het volgende:
Amsterdamse kruisjes, wat is dat dan?
De kant van de bieb. Loosduinse Hoofdstraat, tegenover Hema en Kruidvat enzoquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
vanaf welke richting?
Straat van de blokker, of die van de kaashandel, of die van de bieb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |