abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85992449
En ik heb naast mijn pakketje nog meer goed nieuws! Ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek voor een gz-psycholoog opleidingsplek! (welke lastig te krijgen zijn :o)
  donderdag 2 september 2010 @ 18:41:52 #177
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85993387
quote:
Op donderdag 2 september 2010 18:13 schreef Lyssa het volgende:
En ik heb naast mijn pakketje nog meer goed nieuws! Ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek voor een gz-psycholoog opleidingsplek! (welke lastig te krijgen zijn :o)
Veel succes!
*O* *O* *O*
pi_85993581
Hier nog geen swap hoor, de brievenbus was goed gevuld maar zonder swap :{

Lijnloos wat een leuke swap!!

Spiegelei, ook een mooie swap zeg!!

Ik vond het portemonneetje trouwens wat iemand gehaakt heeft ook mooi! Wil ik ook wel hoor, maar nog geen deftig (gratis of goedkoop) patroon gevonden, moet even verder zoeken daarvoor :-)

Ynske, ook al zo'n mooie swap!! (hihi kan niets anders verzinnen vrees ik :P )

Idem voor Lyssa, ook al zo fantastisch!!

En natuurlijk heel veel succes Lyssa!!

Nu ga ik even mijn pm gaan lezen die hier bovenaan staat hihi (en hopen dat mijn pakje er morgen is :@ )
pi_85993609
*O* *O* Gefeliciteerd met je gesprek Lyssa! Hopelijk kunnen we je na dat gesprek nog een keer feliciteren! *O* *O*

M@x en Stefanie, ik hoop ook dat jullie morgen dan eindelijk je pakje gekregen hebben!
pi_85993640
of je quote even in plaats van wijzigen... 8)7
pi_85994003
mijsje ik hoop het ook hoor hihi Ik heb veel geduld gekregen met alle zwproblemen maar nu wordt mijn geduld nog meer op de proef gesteld! Dubbel geduld hebben momenteel :P
pi_85994399
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:54 schreef mijsje het volgende:
wow, wat een mooie dingen zie ik weer voorbij komen! O+ en zelfs een aantal keer mijn naam in dit topic als eventuele maker van dat moois... O+ ik ben gevleid! :* maar zeg nog niks... :P ben benieuwd of mijn swapmaatje er zelf achter gaat komen...

wat grappig dat Lyssa en Mmascha elkaar hadden "getrokken"... :D
Ik denk dat jij mijn secret swappert bent :@
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_85995072
Oooeh, weer een paar nieuwe, echt helemaal geweldige swaps gezien O+ (weet even niet meer voor en door wie, maar ik bedoel dus alle foto's na mijn vorige post, hihi :P )
Blijf het zeggen; ik vind het echt zo leuk om te zien wat iedereen gehaakt heeft!

Hier trouwens een foto van mijn re-bag lapje zonder losse draadjes en mét randje eromheen:

Heb het vandaag op de post gedaan, dus als het goed is krijg je het morgen Hoothoot! :)
pi_85996144
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:10 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Ik denk dat jij mijn secret swappert bent :@
:? waarom denk je dat?
pi_85996549
Jeuj mijn lieve swappartner heeft een berichtje gestuurd dat het pakketje niet lang meer op zich laat wachten! Dank je wel lieve swappartner voor dit berichtje :*
pi_85997201
hej, dat had ik ook Stefanie! Het is dat we niet dezelfde swappartner kunnen hebben, want anders zou je toch denken! Of heb jij mij misschien...... :o *achterdochtige blik inzet*
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 2 september 2010 @ 20:29:02 #187
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_85997281
*O* ik heb garen voor mn bloemen gescoord, aanbiedingsbollen van 100 gram voor naald 1,25 / 1,50

ook even bij de xenos geïnformeerd wat ze met lege bloemstelen doen O-)

oogzalf is overigens niet heel handig, ga er wazig door zien
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_85997464
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:27 schreef Ilske het volgende:
hej, dat had ik ook Stefanie! Het is dat we niet dezelfde swappartner kunnen hebben, want anders zou je toch denken! Of heb jij mij misschien...... :o *achterdochtige blik inzet*
Hihi nee hoor! Mijne is al aangekomen :D
pi_85997622
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:58 schreef mijsje het volgende:

[..]

:? waarom denk je dat?
Heb ik het mis dan?
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
  donderdag 2 september 2010 @ 20:39:36 #190
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85997716
Ynske, ik zie ik zie... een romantische avond dankzij jouw zwoele blik :P
Vervelend hoor maar ik hoop dat het helpt en dat het snel over is. Sterkte!
pi_85997877
Wat een vriendin van me ook heeft gedaan (wss leest ze mee :D ) is een stuk elektriciteitsdraad ingestopt, dat kan er blijkbaar net in (valt te zien hoe strak je haakt enzo) dus mss lukt het zo wel :-)

edit: dit gaat over het stukje van Ynske met de bloemenstelen :)
  donderdag 2 september 2010 @ 20:58:17 #192
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_85998572
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:52 schreef Lyssa het volgende:
wowowow! O+ O+ wat een pakket! O+ Geweldig werk Mascha, fantastisch :o O+

lijstje:
[ afbeelding ]

De spulletjes O+
[ afbeelding ]
de toffe onderzetters!

[ afbeelding ]
het superleuke tasje voor mn huidige project!

[ afbeelding ]
de hele gave kabouter!

[ afbeelding ]
de mooie boodschappentas!

[ afbeelding ]
de zachte en mooie omslagdoek

[ afbeelding ]
en de hint :D O+

[ afbeelding ]
en een overzicht!

Dankjewel lieve, lieve Mascha O+ Helemaal gaaf, mooie kleuren en helemaal passend! Ik vind vooral de tassen en omslagdoek erg leuk, omdat dat dingen zijn die ik zelf helemaal niet maak O+ Al ben ik ook verliefd of die kabouter! (Die ik bijna voor jou gemaakt had :P)
:@ O+ Heel erg graag gedaan! Ik heb er heel veel plezier aan gehad om het te maken. Ik vond het wel spannend om te horen wat jouw reactie zou zijn. En de vertraging van de post! Ik moest er niet aan denken alles nog eens te maken. Mijn hint: ik had van jou ook een mushroom :D Wat een toeval dat we iets voor elkaar hebben gemaakt! Dan laat je door een computerprogramma lootjes trekken :P
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_85999669
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:37 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Heb ik het mis dan?
:D hahaha, ik zal het niet langer ontkennen... ;) ik was het inderdaad :Y
ik had al zo'n pret om de foto's te zien die je had neergezet en dat je geen idee had... :D
wat had het nu uiteindelijk weggegeven? ;)
ik ben heel blij dat jij er ook blij mee bent O+
pi_85999934
klopt ie zo?

anitraX kreeg van -Marjo-
trui kreeg van m@x
-sabine- kreeg van Yachiru
mijsje kreeg van YPPY
marjo kreeg van mijsje
lyssa kreeg van mmascha
mmascha kreeg van Lyssa

troel kreeg van -sabine-
Inu kreeg van AnitraX
Vicky kreeg van Trui
spiegelei kreeg van Ynske

YPPY kreeg van ?
Ynske kreeg van ?

b.ertha kreeg van ?
Lijnloos kreeg van ?
yachiru kreeg van ?
m@x kreeg van ?
bubbles kreeg van ?
stefanieV kreeg van ?
ophelia kreeg van ?
Ilske kreeg van ?

vet: pakketje is binnen
onderstreept: ontmaskerd als gever
pi_85999968
edit :') te laat!

[ Bericht 96% gewijzigd door Lyssa op 02-09-2010 21:35:17 ]
pi_86000054
ha, ik was je voor... :P
pi_86000075
quote:
Op donderdag 2 september 2010 21:24 schreef mijsje het volgende:

[..]

:D hahaha, ik zal het niet langer ontkennen... ;) ik was het inderdaad :Y
ik had al zo'n pret om de foto's te zien die je had neergezet en dat je geen idee had... :D
wat had het nu uiteindelijk weggegeven? ;)
ik ben heel blij dat jij er ook blij mee bent O+
Je Ravelry hint maat ik moest nog wel even speuren hoor. Zat eerst naar de projects van iedereen te kijken en toen zag ik ineens bekende kleurtjes :D

Ik vind het echt onwijs tof wat je gemaakt hebt. Wat een werk ook! :o
Woeiii - Blog
pi_86000103
Hmmm, ik moet ook nog steeds mijn swapster raden... Dan ga ik toch (na meerdere hints van anderen) voor Inu! *O*

Het zijn ook echt allemaal mooie dingen he... Ynske, leuke dingetjes heb je gekregen (en mmmascha gemaakt). En Mijsje ontmaskerd :D
pi_86000376
quote:
Op donderdag 2 september 2010 21:31 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Je Ravelry hint maat ik moest nog wel even speuren hoor. Zat eerst naar de projects van iedereen te kijken en toen zag ik ineens bekende kleurtjes :D

Ik vind het echt onwijs tof wat je gemaakt hebt. Wat een werk ook! :o
:D ik dacht, laat ik je eens een kant insturen... ;) en het werk... de granny-driehoekjes waren net zoveel werk bij de tv als gewone granny's, dus dat viel reuze mee... het moeilijkste was nog om de tweede rij vasten van de slinger op zich te maken, en dan de stukjes tussen de vlagjes in.
ik hoop dat je er heel veel plezier van zult beleven :*
(alleen HootHoot strooide wat roet in het eten... :D toen ik de slinger zo goed als klaar had, kwam daar opeens de foto van de slinger van HootHoot, en voelde ik mijn slinger niet meer als origineel... :@ hoe mooi ik de slinger van HootHoot ook vond en vind (en echt Hoot, ik vind de jouwe ook prachtig!) ik baalde op dat moment wel even... :@ (nu niet meer hoor ;) ))
  donderdag 2 september 2010 @ 21:45:31 #200
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_86000738
Ga je het patroon van de grannydriehoekjes verklappen mijsje? Ik vind die slinger zo leuk. Lucy van attic 24 heeft ooit ook zo'n soort slinger gemaakt maar volgens mij heeft ze het patroon nooit online gezet.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')