misschien nemen " jongeren "daar inderdaad genoegen meequote:Op dinsdag 28 september 2010 17:59 schreef Blik het volgende:
http://www.newsiam.net/ bijvoorbeeld
Prima guesthouse zonder al teveel poespas, New Siam 1 kost 600 Baht voor 2 personen. Aircon en eigen badkamer. Is dus nog geen 15 euro.
quote:
quote:ใครว่ะแก
แฟนใหม่หรอ
กร๊ากกกกกก
quote:หล่อๆๆอ่ะมีมั้ยยยยย
quote:ยุ้ย กูตลกคนนี้อ่ะ
quote:แต่เค้าดูแฮปปี้ดีเน๊อะ อิอิ
quote:ยุ้ย อย่าสอนมันนะ กูกัวมันมาตีกู
quote:มึงนี่ -*-
มันเริ่มอยากเรียนแล้วแน่เลย
Wie de f*ck is ditquote:ใครว่ะแก
แฟนใหม่หรอ
กร๊ากกกกกก
Is er een knappe jongenquote:หล่อๆๆอ่ะมีมั้ยยยยย
- NAAM (Jui) - Hij is grappigquote:ยุ้ย กูตลกคนนี้อ่ะ
Volgens mij lijkt hij gelukkigquote:แต่เค้าดูแฮปปี้ดีเน๊อะ อิอิ
- NAAM (Jui) - Leer hem niet, ik ben bang dat hij mij slaatquote:ยุ้ย อย่าสอนมันนะ กูกัวมันมาตีกู
Jij!quote:มึงนี่ -*-
มันเริ่มอยากเรียนแล้วแน่เลย
Thanks, nu weet ik een beetje wat ze over mij zeggenquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:29 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Wie de f*ck is dit
Nieuwe vriendin / vriend
Hard gelach (hahahaha)
[..]
Is er een knappe jongen
[..]
- NAAM (Jui) - Hij is grappig
[..]
Volgens mij lijkt hij gelukkig
[..]
- NAAM (Jui) - Leer hem niet, ik ben bang dat hij mij slaat
[..]
Jij!
Ik denk dat hij het nu graag wil leren
chatslogs bekijkenquote:Op woensdag 29 september 2010 16:55 schreef Ruud het volgende:
[..]
Thanks, nu weet ik een beetje wat ze over mij zeggen
moet je in typen thai trainrailway by google ,dan krijg je infoquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:39 schreef TUFKAL het volgende:
Zeg zo'n treinreis van Chiang Mai naar Phuket is dat wat?
Ja maar ervaringen iemand? Goeie zit/slaapplek etc.?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:43 schreef jeloen het volgende:
[..]
moet je in typen thai trainrailway by google ,dan krijg je info
maar is wel een heule lange zit!
Maar je hoeft het niet in 1 keer te doen, in stukjes lijkt me dit een perfecte infrastructurele ader om het land door te trekken.quote:.....
maar is wel een heule lange zit!
ik zou voor je zelf sowizo een planning maken maar weet niet of je kan reserverenquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:57 schreef buxx het volgende:
[..]
Maar je hoeft het niet in 1 keer te doen, in stukjes lijkt me dit een perfecte infrastructurele ader om het land door te trekken.
Volgend jaar ben ik ook die kant op, en we zo rond het Thaise nieuwjaar. Ik heb gehoord en gelezen dat het dan nog wel eens druk kon zijn op en rond het spoor omdat iedereen uit de stad naar het platte land trekt, net als in China dus.
Is reserveren dan verstandig, of is dat sowieso verstanding om delen van die route van te voren vast te leggen, als dat mogelijk is?
mijn pa wil ook niet met de trein met veel bagae enzoquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:57 schreef buxx het volgende:
[..]
Maar je hoeft het niet in 1 keer te doen, in stukjes lijkt me dit een perfecte infrastructurele ader om het land door te trekken.
Volgend jaar ben ik ook die kant op, en we zo rond het Thaise nieuwjaar. Ik heb gehoord en gelezen dat het dan nog wel eens druk kon zijn op en rond het spoor omdat iedereen uit de stad naar het platte land trekt, net als in China dus.
Is reserveren dan verstandig, of is dat sowieso verstanding om delen van die route van te voren vast te leggen, als dat mogelijk is?
?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:03 schreef BeardedDragon het volgende:
ik zou me eerder druk maken om het zeikenat worden van je bagage dan om opstoppingen hehe
das toch geen trein nee dat is een autoquote:
je meent het ik ga er ook ieder jaar heen heb familie daar en woon op paier ook daar dus je dacht dat ik dat niet wist? ben alleen pas 12 dus had niet in de gaten dat het over nieuwjaar gingquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:41 schreef Guppyfriend het volgende:
GastThais nieuwjaar wordt gevierd met een watergevecht
tja, dat krijg je met internet hequote:Op maandag 11 oktober 2010 17:38 schreef jeloen het volgende:
[..]
je meent het ik ga er ook ieder jaar heen heb familie daar en woon op paier ook daar dus je dacht dat ik dat niet wist? ben alleen pas 12 dus had niet in de gaten dat het over nieuwjaar gingik dacht dat we het nog over die treing kwestie hadden
??? wat krijg je met internet ????quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
tja, dat krijg je met internet he
Ook schijnen er piloten in de cockpit te sterven.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:03 schreef ozzietukker het volgende:Ik ben onderweg naar Bangkok, halverwege in Doha.
Voor de mensen die ooit ook eens met Qatar gaan vliegen, met de maatschappij is niets mis, met het vliegveld wel, alhoewel de Lounge wel uitkomst bied, blijft het een soort India qua hygiene en aantal mensen die overal voor dringen....
vertel er aub wat meer ook ga volgend jaar ook zelfde toestel en maatschapy vanaf brusselquote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:03 schreef ozzietukker het volgende:Ik ben onderweg naar Bangkok, halverwege in Doha.
Voor de mensen die ooit ook eens met Qatar gaan vliegen, met de maatschappij is niets mis, met het vliegveld wel, alhoewel de Lounge wel uitkomst bied, blijft het een soort India qua hygiene en aantal mensen die overal voor dringen....
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:31 schreef jeloen het volgende:
[..]
vertel er aub wat meer ook ga volgend jaar ook zelfde toestel en maatschapy vanaf brussel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |