abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86950162
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:59 schreef Blik het volgende:
http://www.newsiam.net/ bijvoorbeeld

Prima guesthouse zonder al teveel poespas, New Siam 1 kost 600 Baht voor 2 personen. Aircon en eigen badkamer. Is dus nog geen 15 euro.
misschien nemen " jongeren "daar inderdaad genoegen mee :P
iig heeft Thailand voor ieders budget ...hoog of laag geschikte accomodatie.
andere vinden luxe op vakantie belangrijk.
andere proberen weer zo goedkoop mogelijk proberen te reizen.
als je onder de 30 bent is zo een hostel prima denk ik, maar als je 30-80 bent en je al wat langer werkt dan kan je logisch ook wat meer andere hotels betalen.

maar hij vroeg niet over de accomodatieprijzen om maar weer ontopic te reageren.
Hij vroeg om uit te gaan, eten en excursies en souveniers.
maar ook voor dat geld je kan het zo duur maken als je zelf wilt

de goedkopere excursies zit je meestal met 30+ personen
de wat duurdere misschien met 10 man
de meeste exotische en dure heb je een persoonlijke gids voor je eigen groepje van 4

qua eten
voor minder dan 100 baht zit je op een thaise eettentje op straat zonder airco etc en waar de smaakpolitie niet blij zal zijn. Ik zeg niet dat het niet lekker is, want dat is het zeker. maar als een beginnend toerist weet je niet hoe je gaat bestellen of wat je gaat bestellen.

voor 100-400 baht zit je al in een redelijk restaurantje of een allyoucan eat restaurant in de shopping malls.

400-1500 baht kan je luxe eten. verse seafood, of in restaurants in hotels.

1500+ kom je alleen tegen in de luxere hotel restos of in de upper class fine dining in thailand. Hetzelfde als de michelin sterren resto's in europa. Voor toeristen niet aan te raden, voornamelijk meer voor zakenlui, rijke thai of misschien als je wat te vieren hebt. Alhoewel Vertigo wel een aanrader is! Dineren op de rooftop van de bayan tree met fantastisch uitzicht.

qua uitgaan
voor 50-70 baht heb je in principe een draftbeer chang in een beerbar
maar de actie is daar ver te zoeken, meestal zit je daar tussen de wat oudere mannen die of voor de sex komen of gewoon daar aan het lummelen zijn.

op khao san road heb je talloze barren waar veel jongeren komen. semi goedkoop drinken
cocktails voor 120-250 baht , maar vaak slecht gemaakt. Khao San road is niet meer wat het geweest is.

voor de echte uitgaansgevoel moet je toch naar RCA of Soi 12?
RCA heeft hippe clubs zonder entree
Soi 12 heeft clubs met entree. vaak 300 baht met 1 drankje of je kan een fles bestellen vanaf 1600b
dan kunnen er 4 personen mee naar binnen

dan nog talloze " underground" clubs die tot vroeg in de ochtend geopend zijn. Ze zijn bevolkt met toeristen en hoeren die nog een klant zoeken. prijzen ongeveer zelfde op soi 12

[ Bericht 16% gewijzigd door YebCar op 28-09-2010 18:38:27 ]
pi_86952124
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:15 schreef Flammie het volgende:

[..]

Post die zinnen eens :)
quote:
ใครว่ะแก

แฟนใหม่หรอ

กร๊ากกกกกก
quote:
หล่อๆๆอ่ะมีมั้ยยยยย
quote:
ยุ้ย กูตลกคนนี้อ่ะ
quote:
แต่เค้าดูแฮปปี้ดีเน๊อะ อิอิ
quote:
ยุ้ย อย่าสอนมันนะ กูกัวมันมาตีกู
quote:
มึงนี่ -*-
มันเริ่มอยากเรียนแล้วแน่เลย
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:29:07 #128
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_86955299
quote:
ใครว่ะแก

แฟนใหม่หรอ

กร๊ากกกกกก
Wie de f*ck is dit

Nieuwe vriendin / vriend

Hard gelach (hahahaha)

quote:
หล่อๆๆอ่ะมีมั้ยยยยย
Is er een knappe jongen

quote:
ยุ้ย กูตลกคนนี้อ่ะ
- NAAM (Jui) - Hij is grappig

quote:
แต่เค้าดูแฮปปี้ดีเน๊อะ อิอิ
Volgens mij lijkt hij gelukkig

quote:
ยุ้ย อย่าสอนมันนะ กูกัวมันมาตีกู
- NAAM (Jui) - Leer hem niet, ik ben bang dat hij mij slaat

quote:
มึงนี่ -*-
มันเริ่มอยากเรียนแล้วแน่เลย
Jij!
Ik denk dat hij het nu graag wil leren
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_86986486
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:29 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Wie de f*ck is dit

Nieuwe vriendin / vriend

Hard gelach (hahahaha)
[..]

Is er een knappe jongen
[..]

- NAAM (Jui) - Hij is grappig
[..]

Volgens mij lijkt hij gelukkig
[..]

- NAAM (Jui) - Leer hem niet, ik ben bang dat hij mij slaat
[..]

Jij!
Ik denk dat hij het nu graag wil leren
Thanks, nu weet ik een beetje wat ze over mij zeggen :D
pi_86986574
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:55 schreef Ruud het volgende:

[..]

Thanks, nu weet ik een beetje wat ze over mij zeggen :D
chatslogs bekijken ~O>
pi_86987247
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:57 schreef YebCar het volgende:

[..]

chatslogs bekijken ~O>
Wat :?
pi_87140119
Zeg zo'n treinreis van Chiang Mai naar Phuket is dat wat?
pi_87144694
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:39 schreef TUFKAL het volgende:
Zeg zo'n treinreis van Chiang Mai naar Phuket is dat wat?
moet je in typen thai trainrailway by google ,dan krijg je info
maar is wel een heule lange zit!
Een patriciër is bovengemiddeld begaafd in manuele handelingen.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
pi_87148920
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:43 schreef jeloen het volgende:

[..]
moet je in typen thai trainrailway by google ,dan krijg je info
Ja maar ervaringen iemand? Goeie zit/slaapplek etc.?
  maandag 4 oktober 2010 @ 16:57:39 #135
22534 buxx
http://www.buxx.nl
pi_87174570
quote:
.....
Maar je hoeft het niet in 1 keer te doen, in stukjes lijkt me dit een perfecte infrastructurele ader om het land door te trekken.

Volgend jaar ben ik ook die kant op, en we zo rond het Thaise nieuwjaar. Ik heb gehoord en gelezen dat het dan nog wel eens druk kon zijn op en rond het spoor omdat iedereen uit de stad naar het platte land trekt, net als in China dus.

Is reserveren dan verstandig, of is dat sowieso verstanding om delen van die route van te voren vast te leggen, als dat mogelijk is?
pi_87177710
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:57 schreef buxx het volgende:

[..]

Maar je hoeft het niet in 1 keer te doen, in stukjes lijkt me dit een perfecte infrastructurele ader om het land door te trekken.

Volgend jaar ben ik ook die kant op, en we zo rond het Thaise nieuwjaar. Ik heb gehoord en gelezen dat het dan nog wel eens druk kon zijn op en rond het spoor omdat iedereen uit de stad naar het platte land trekt, net als in China dus.

Is reserveren dan verstandig, of is dat sowieso verstanding om delen van die route van te voren vast te leggen, als dat mogelijk is?
ik zou voor je zelf sowizo een planning maken maar weet niet of je kan reserveren :P
en ik ga volgend jaar ook weer maar dan met het vliegtuig (in verhouding niet veel duurder) moet je ook ff op de website van airasia kijken (intypen bij google) die hebben ook scherpe aanbiedingen en in mijn geval goedkoper en sneller dan met de trein.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
pi_87177738
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:57 schreef buxx het volgende:

[..]

mijn pa wil ook niet met de trein met veel bagae enzo ;)
pi_87352801
ik zou me eerder druk maken om het zeikenat worden van je bagage dan om opstoppingen hehe
pi_87358561
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 12:03 schreef BeardedDragon het volgende:
ik zou me eerder druk maken om het zeikenat worden van je bagage dan om opstoppingen hehe
?
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 16:49:17 #140
6941 APK
Factual, I think.
pi_87358814
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 16:38 schreef jeloen het volgende:

[..]

?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_87366162
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 16:49 schreef APK het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
das toch geen trein nee dat is een auto :Y
  Moderator zaterdag 9 oktober 2010 @ 21:41:42 #142
155227 crew  Guppy
dus
pi_87366543
Gast :') Thais nieuwjaar wordt gevierd met een watergevecht
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_87425030
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 21:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Gast :') Thais nieuwjaar wordt gevierd met een watergevecht
je meent het ik ga er ook ieder jaar heen heb familie daar en woon op paier ook daar dus je dacht dat ik dat niet wist? ben alleen pas 12 dus had niet in de gaten dat het over nieuwjaar ging :P ik dacht dat we het nog over die treing kwestie hadden :P
  Moderator maandag 11 oktober 2010 @ 19:44:18 #144
155227 crew  Guppy
dus
pi_87430144
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:38 schreef jeloen het volgende:

[..]

je meent het ik ga er ook ieder jaar heen heb familie daar en woon op paier ook daar dus je dacht dat ik dat niet wist? ben alleen pas 12 dus had niet in de gaten dat het over nieuwjaar ging :P ik dacht dat we het nog over die treing kwestie hadden :P
tja, dat krijg je met internet he
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_87463851
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:44 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

tja, dat krijg je met internet he
??? wat krijg je met internet ????
  donderdag 14 oktober 2010 @ 01:03:45 #146
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_87520489
:) Ik ben onderweg naar Bangkok, halverwege in Doha.

Voor de mensen die ooit ook eens met Qatar gaan vliegen, met de maatschappij is niets mis, met het vliegveld wel, alhoewel de Lounge wel uitkomst bied, blijft het een soort India qua hygiene en aantal mensen die overal voor dringen....
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 11:48:40 #147
14616 bluesparkle
Wat Suwannaphumaham
pi_87527684
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 01:03 schreef ozzietukker het volgende:

Voor de mensen die ooit ook eens met Qatar gaan vliegen, met de maatschappij is niets mis, met het vliegveld wel, alhoewel de Lounge wel uitkomst bied, blijft het een soort India qua hygiene en aantal mensen die overal voor dringen....
Ook schijnen er piloten in de cockpit te sterven.
http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?id=36643 _O-
Explore the World
  donderdag 14 oktober 2010 @ 13:27:25 #148
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_87530773
Nu in Phuket na een maand door Laos, Vietnam en Cambodja gereist te hebben.

Paar tips:
- vlieg vooral niet met JetStar, maar met AirAsia. JetStar wordt VAAK geannuleerd of heeft vetraging, AirAsia heeft spiksplinternieuwe toestellen. _O_
- boek The Nap Patong in Phuket via AsiaRooms of Agoda (dikke korting, net open, zitten wij nu: http://www.thenappatong.com/)

Ook weer wat meegemaakt vandaag en gisteren zeg..... :cow

En dat noemt men een vegetarisch festival... Heb er een blog over geschreven op mijn site.
pi_87535250
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 01:03 schreef ozzietukker het volgende:

vertel er aub wat meer ook ga volgend jaar ook zelfde toestel en maatschapy vanaf brussel
  donderdag 14 oktober 2010 @ 17:57:04 #150
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_87540632
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:31 schreef jeloen het volgende:

[..]

vertel er aub wat meer ook ga volgend jaar ook zelfde toestel en maatschapy vanaf brussel
:) Ik ben inmiddels veilig op mijn eindbestemming aangekomen.

Ik had al wat verhalen gelezen over Doha Airport, en helaas is veel daarvan waar, het begint al bij aankomst, het toestel wordt ogenschijnlijk ergens midden op het vliegveld geparkeerd en je moet per bus naar de terminal. Je kan vanaf het toestel echter de terminal niet zien liggen, en de busrit zelf (Dus niet het wachten en in de bus gaan), maar de daadwerkelijke busrit duurt 10-15 minuten.
Dan wordt je gedumpt in de arrivals hal, als je Doha zelf in wil is er geen probleem en zijn de rijen bij de paspoortcontole niet lang. As je een transitpassagier bent, ben je niet de enige, wat resulteert in een enorme chaos met voordringende mensen met allemaal korte connecties.
Eerlijk is eerlijk, ondanks dat het lijkt alsof je uren vast zal staan, ben je vanaf uitstappen in de bus uit het viegtuig binnen 45 minuten er doorheen, dat wil zeggen, je moet als economy class passagier achterin zitten, gezien je op Doha achter uit het vliegtuig de bus in stapt. De snelheid zit hem vooral in de manier van controleren, ze zien dit echt als een soort nutteloze verplichting gezien de scanner bij niemand afgaat, en als je kijkt naar de medewerkers die de X-ray controleren gaat er nog wel eens een tas doorheen waar niet naar wordt gekeken.

Doha airport is nu nog een oud vliegveld, en de prijzen om wat te eten zijn wat aan de hoge kant, echte airportprijzen, alleen water en pepsi frisdranken zijn in een winkeltje op de tweede verdieping weer relatief goedkoop, onder de U$ 1.

Als je een lange connectie hebt kan ik de lounge wel aanraden, verwacht niets super de luxe, maar een comfortabele stoel om te zitten, en onberkt frisdrank en maximaal 6 alcohlische dranken, en wat te eten. Daarnaast heb je de mogelijkheid om te douchen, handdoek is uiteraard beschikbaar.
Let op, toegang kost 40 U$ of als je via bijvoorbeeld loungepass.com ongeveer 22 UK pond. Dan mag je er maximaal 6 uur verblijven. (Ze controleren niet heel strict, maar ze houden het wel een beetje in de gaten, tip, vraag bij een lange connectie de handdoek eerder, want op het moment dat je deze vraagt kunnen ze e.e.a. controleren).

De toestellen van Qatar zijn prima, vanaf Frankfurt een Airbus 330 met kleine schermen, daar hebben ze ook mooiere versies van, maar naar Bangkok zowel de 777-200 of 777-300 hebben een fantastisch entertainmentsysteem.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')