Emma was ook een favoriet bij ons geweest, ware het niet dat de kat zo heet. Julia heet mn schoonzusje dus die viel ook af.. Blijkbaar wel allemaal namen in de zelfde categorie, Emma, Julia, Lotte enz. Vind ze ook nog steeds allemaal leukquote:Op zondag 12 september 2010 12:53 schreef Twinkly het volgende:
Lotte en Emma vind ik ook leukMaar Emma is tegenwoordig wel heel populair.
Julia vind ik zo lief![]()
Loes is hier jaren terug al weggestemd.
Dat is voor mij toch een bonus bij een naam, als die geen modeverschijnsel is. Ik gebruik de site van het Meertens Instituut om te kijken of de naam vroeger ook in zwang was en of er niet een piek aanwezig is na 2000.quote:Op zondag 12 september 2010 12:53 schreef Twinkly het volgende:
Ik vind meisjesachtig en stoer juist goed bij jullie passen! Jullie dochter gaat vast een bètastudie doen.quote:Ronja vind ik ook mooi, en stoer (waarschijnlijk te stoer voor een kind van ons)
Om over Lotte nog maar te zwijgen... allebei top 5 namenquote:Op zondag 12 september 2010 12:53 schreef Twinkly het volgende:
Dank je! Die site was ik kwijt.quote:Op zondag 12 september 2010 13:05 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is voor mij toch een bonus bij een naam, als die geen modeverschijnsel is. Ik gebruik de site van het Meertens Instituut om te kijken of de naam vroeger ook in zwang was en of er niet een piek aanwezig is na 2000.
Wat mankeert er aan Friese namen?quote:Op maandag 13 september 2010 12:48 schreef Poppejans het volgende:
Willow en Rose vind ik erg leuk bij elkaar staan!
Twinkly, ik vind bij jullie juist wel een korte stoere naam passen.Bram,Gijs en Melle vind ik persoonlijk ook alle 3 enorm leuk!
MaarWolf en Gijs.. dat is een iets te hoog Efteling gehalte
Die namen staan ook prima naast Niels.
Mijn man vind Melle ''te Fries" en Jonah vond ik ook heel mooi maar dat is natuurlijk weer ''te bijbels''![]()
mja.quote:
hihi ik ook. Arme jongen krijgt later van zijn vrienden alleen maar Malt voorgezetquote:
Nou ja, Maaike.quote:Op maandag 13 september 2010 14:56 schreef Twinkly het volgende:
[..]
hihi ik ook. Arme jongen krijgt later van zijn vrienden alleen maar Malt voorgezet![]()
Grijs wat grappig, dat is precies de naam die mijn man voor een meisje bedacht heeft!
Maaruh hebben jullie nog meer suggesties voor meisjesnamen?
Jurre![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |