echt? dat bekt ook niet lekker zeg!quote:
Ja, tis ook meer de amerikaanse uitspraak geloof ik, die tweede, die spreekt m wel een beetje meer als augn uit imo.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:32 schreef trui het volgende:
da's dan toch meer sje-vààn? zit geen au in, noch een g!
Ja!quote:
Als het aan mij alleen had gelegen had Ylana zo gehetenquote:
En Indra dan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:49 schreef Saffier het volgende:
[..]
Als het aan mij alleen had gelegen had Ylana zo geheten
quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:50 schreef Poppedein het volgende:
Ik vind Siobhan op papier echt heel erg mooi, maar of je er nou sjevon/chevonne/chevaugh/sjuh-fon van maakt, ik vind de uitspraak (althans hier in NL, daarbuiten ken ik m niet) echt een hoog pauper gehalte hebben...
Valt voor mij qua NL uitspraak echt in het rijtje Destiny/Charity/D'shontay
Ik heb twee neefjes, Indra en Chandraquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:09 schreef innepin het volgende:
[..]
En Indra dan?![]()
Jasmijn vind ik ook héél mooi. Maar ik had vroeger een vriendin die zo heette en dat was áltijd "Jas". Dat vond ik zo stom
Niels & Catoquote:Op zondag 12 september 2010 11:50 schreef Twinkly het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat voor namen jullie bij Niels vinden passen? Nee, ik heb niets op te biechten, ik ben gewoon op tijd met nadenken over een naam![]()
Vind ik ook leukquote:Op zondag 12 september 2010 12:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Niels & Cato
Niels & Emma
Niels & Floor
Niels & Julia (Juultje)
Niels & Lieke
Niels & Loes
Niels & Lola
Niels & Lotte
Niels & Maartje
Niels & Madelief
Niels & Olga (ik blijf een zwak houden voor deze naam)
Niels & Merel
Niels & Ronja
Niels & Roos (te leuk om niet te nemen vanwege vrienden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |