Bumba balou. Het circus komt eraan! blablablabla... Ik ken hetquote:Op woensdag 1 september 2010 16:30 schreef Yuki het volgende:
Goed
Edit: alleen word ik helemaal gek van Bumba![]()
Dat maar dan VEEL en moequote:
1 Opmerking kan heel kwetsend zijn...quote:Op woensdag 1 september 2010 16:37 schreef Flippiee het volgende:
1 opmerking van een persoon en ik ben soort van over mn toeren. Snap niet waarom ik waarde hecht aan anderen hun opmerkingen. Dus niet zo goed atm
Ik voel me ook goed.. we zitten aan de goeie kant van de week...quote:Op woensdag 1 september 2010 21:08 schreef drumminggod het volgende:
Ben ik nou de enige die zich opzich best wel lekker voelt?
quote:Op woensdag 1 september 2010 16:30 schreef Yuki het volgende:
Goed
Edit: alleen word ik helemaal gek van Bumba![]()
Je ballen warenquote:Op woensdag 1 september 2010 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens voorzien van overheerlijke gehaktballen
OT: Goed, bezoek van vriendinnetje deed me toch wel goed, had haar wel een beetje gemist
?quote:
Niks ernstigs hoop ik??quote:
Tot morgen.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:35 schreef zyx1981 het volgende:
Ben wel erg blij dat ik overmorgen een goed iemand weer zie.![]()
En het ging vandaag ook hartstikke goedquote:Op donderdag 2 september 2010 09:46 schreef Flippiee het volgende:
Het kan 2 kanten op gaan: hartstikke goed of gedeprimeerd. Meldt me over 9 uur weer wat het is geworden
quote:
* Huppelmuts stuitert hyper met LL meequote:Op donderdag 2 september 2010 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
[stuiter] Hyper[/stuiter], en dat ondanks de enorme pijn
quote:
Ik ook, alleen blijft bij mij stabielquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:03 schreef Premium_Quality het volgende:
Beetje ziek en snotterig, maar het wordt al minder.
Ik ben niet de enige...
quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Paars, er zit meer verf op mij dan op het traphekje
Praat er met iemand over in je omgeving.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:58 schreef Apotheose het volgende:
ik voel me niet goed.... Maar ach, what else is new... Ik weet gewoon niet hoe ik hieruit moet komen...
Ja doe ik ook wel en ik ga maandag praten met degene waar dit over gaat... Alleen ik vrees het ergste...quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Praat er met iemand over in je omgeving.
Het is jammer dat je ergste vreest, maar je hebt 2 opties negatief denken en dat het uiteindelijk meevalt, of positief blijven.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ja doe ik ook wel en ik ga maandag praten met degene waar dit over gaat... Alleen ik vrees het ergste...
ja was het maar een kwestie van negatief denken en was ik er maandag maar vanaf...quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:16 schreef francis998 het volgende:
[..]
Het is jammer dat je ergste vreest, maar je hebt 2 opties negatief denken en dat het uiteindelijk meevalt, of positief blijven.
Maar goed, maandag ben je er in ieder geval vanaf.
OT: voel me wel redelijk, wel super brak. Ben net even stukje wezen fietsen kijken of ik me minder brak en meer wakker ging voelen, juist niet..ga denk ik maar ff op bed liggen
+1quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:42 schreef Ezechielk het volgende:
Geen zin meer in de laatste 3 kwartier. Ik wil weekend, naar huis.
Morgen ga ik voor dronken!!quote:
hier ook, ik wil naar koppelpop of bruisquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:38 schreef candygirl het volgende:
zo moeen zo geen zin in hele weekend werken! zeker niet na alle leuke uitnodigingende smsjes
Wat vervelendquote:Op zaterdag 4 september 2010 08:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Brak, kater
En ik moet vanavond weer
Ik las Fok!bal...quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:08 schreef zyx1981 het volgende:
ATM wel prima. Vanaaf naar een Folkbal in Utrecht waar ik veel zin in heb
Ik ook. Begon me al zorgen te maken waarom ik niet was uitgenodigd.quote:
Nee heb verjaardag vanavondquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:37 schreef zyx1981 het volgende:
Heu d'r is nu toch een Fok!meeting in Stairways in Utrecht? Gaan jullie daar toch heen?
Zo voel jij je al sinds gisteren?quote:
die van de week?quote:Op zaterdag 4 september 2010 07:58 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hier ook, ik wil naar koppelpop of bruisVerder te gekke droom gehad als die nu eens uitkwam
![]()
quote:
Als je online hebt ingechecked, dan krijg je een pdf-formulier met barcode. Dat is je boardingspass welke je moet uitprinten en meenemen naar het vliegveld (staar er heel groot op; al je vluchtgegevens staan er ook duidelijk op). Die pas (printje) vervangt de langwerpige afscheurbare tickets van vroegerquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:35 schreef candygirl het volgende:
ik ga dinsdag nacht op vakantie en besef net dat ik mijn tickets nog niet heb![]()
of zou je die soms niet krijgen als je online al hebt ingecheckt?
Beetje gestressd nu dus
quote:
Er kan een hoop gebeuren in 1 uur en 20 minutenquote:
wat sterk!quote:Op zondag 5 september 2010 12:04 schreef zwartedoos het volgende:
brak. Gister mn ex gezien, ben regelrecht doorgelopen en heb niet meer omgekeken. Trots op mezelf. Was wel moeilijk
goed van jequote:Op zondag 5 september 2010 12:04 schreef zwartedoos het volgende:
brak. Gister mn ex gezien, ben regelrecht doorgelopen en heb niet meer omgekeken. Trots op mezelf. Was wel moeilijk
knap hoor! ga maar weer eens werkenquote:Op zondag 5 september 2010 12:04 schreef zwartedoos het volgende:
Heb er geen zin inquote:Op zondag 5 september 2010 12:43 schreef francis998 het volgende:
wakker. Net ontbeten en nu een beetje schoonmaken en opruimen
Ik ook niet hoorquote:
bijna knap om dat vol te houdenquote:Op zondag 5 september 2010 17:39 schreef zwartedoos het volgende:
pff kmoet naar de super maar mn auto staat in de stad dus moet ik lopenen ben lui vandaag
lig zelfs nog in bed
quote:Op zondag 5 september 2010 12:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
Er kan een hoop gebeuren in 1 uur en 20 minuten
Of verveel je je gewoon
thanksquote:Op zondag 5 september 2010 01:56 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Als je online hebt ingechecked, dan krijg je een pdf-formulier met barcode. Dat is je boardingspass welke je moet uitprinten en meenemen naar het vliegveld (staar er heel groot op; al je vluchtgegevens staan er ook duidelijk op). Die pas (printje) vervangt de langwerpige afscheurbare tickets van vroegerFijne vakantie
Helemaalquote:Op maandag 6 september 2010 00:20 schreef 2xuq773pps het volgende:
njaa mis vooral het vriendin gevoelje weet wel een beetje kroelen geen seks
snaptem?
Precies man, preciesquote:Op maandag 6 september 2010 00:27 schreef 2xuq773pps het volgende:
ik zeg niet dat sex niet leuk isbut sometimes a man just want to hug
Dit, en ook aardig gaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |