abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 september 2010 @ 15:19:32 #211
312734 Hassish
Puur uit interesse
pi_86024516
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:00 schreef nikk het volgende:

[..]

Het zou gvd eens tijd worden. Overigens is dit allang mogelijk binnen de Europese regels wanneer sprake is van een ernstig misdrijf. Sowieso, in Frankrijk lijken ze zelfs een stap verder te willen gaan. Waar een wil is is een weg.
Laten we dat maar eens gaan toetsen, aangezien als je dat doet voor een dubbele paspoort. Dan geldt dat uiteraard voor alle Nederlandse staats burgers binnen Nederland met een dubbele paspoort. Maar daarnaast is dat in strijd met de het grondbeginsel: Alle Nederlandse staatsburgers dienen in alle gevallen gelijk behandeld te worden. Dat betekend dat je dus als je dit door trekt dat Nederlandse staatsburgers de kans lopen om statenloos te raken.
Een dogma is al stil staan in stromend water, wat over blijft is slechts een onherkenbaar gezicht
  vrijdag 3 september 2010 @ 15:21:29 #212
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_86024599
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 13:35 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Inwoners van Rucphen wordt anders een tsunami aan moslims bespaard als de PVV aan de macht komt!
Klopt, maar daar krijgen ze wel een tsunami van dorpscommando's voor terug, die alle Willebrordse wietplantages komen ontmantelen. B-)
  vrijdag 3 september 2010 @ 15:23:26 #213
104871 remlof
Europees federalist
pi_86024700
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:19 schreef Hassish het volgende:

[..]

Laten we dat maar eens gaan toetsen, aangezien als je dat doet voor een dubbele paspoort. Dan geldt dat uiteraard voor alle Nederlandse staats burgers binnen Nederland met een dubbele paspoort. Maar daarnaast is dat in strijd met de het grondbeginsel: Alle Nederlandse staatsburgers dienen in alle gevallen gelijk behandeld te worden. Dat betekend dat je dus als je dit door trekt dat Nederlandse staatsburgers de kans lopen om statenloos te raken.
Zo'n voorstel krijgen ze echt met geen mogelijkheid door deze Tweede Kamer. Kan me niet voorstellen dat Klink c.s. hier voor zouden stemmen namelijk.
pi_86024754
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 14:48 schreef Hassish het volgende:
Dit is slechts de eerste stap. Dit is iets wat dus door de VVD blijkbaar naar voren word gebracht. En dan te bedenken dat het CDA de rechtsorde zou respecteren.

Bron: AD
Ik sta er toch niet onverdeeld negatief tegenover, crimineel zijn doe je maar ergens anders. En de Marokkanen hebben het voordeel dat zij een dubbele nationaliteit hebben, ze kunnen dus prima naar Marokko zonder dat ze stateloos worden.
  vrijdag 3 september 2010 @ 15:25:35 #215
312734 Hassish
Puur uit interesse
pi_86024812
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:23 schreef remlof het volgende:

[..]

Zo'n voorstel krijgen ze echt met geen mogelijkheid door deze Tweede Kamer. Kan me niet voorstellen dat Klink c.s. hier voor zouden stemmen namelijk.
Blijkbaar heeft Rutte het zelfs voorgesteld tijdens de onderhandeling met Paars+. Dat vind ik toch wel een teken van ballen hebben. Of een voorzetje om de boel te laten barsten uiteraard.
Een dogma is al stil staan in stromend water, wat over blijft is slechts een onherkenbaar gezicht
pi_86025087
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:23 schreef remlof het volgende:

[..]

In Nederland bestaat de mogelijk al om mensen met een dubbele nationaliteit de Nederlandse af te nemen na een ernstig misdrijf. Ingevoerd tijdens CDA bewind.
  vrijdag 3 september 2010 @ 15:32:28 #217
104871 remlof
Europees federalist
pi_86025154
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:30 schreef nikk het volgende:

[..]

In Nederland bestaat de mogelijk al om mensen met een dubbele nationaliteit de Nederlandse af te nemen na een ernstig misdrijf. Ingevoerd tijdens CDA bewind.
In het geval van terrorisme ja, niet voor het "straatterrorisme" waar de PVV het steeds over heeft :')
pi_86025276
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:32 schreef remlof het volgende:

[..]

In het geval van terrorisme ja, niet voor het "straatterrorisme" waar de PVV het steeds over heeft :')
Klopt. En dat kan dus verruimd worden. Zoals men ook in Frankrijk van plan is.
pi_86025324
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:32 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik dacht ook bij verkrachting, moord en andere zware misdrijven. Het 'straatterrorisme' waar jij het over hebt bestaat deels uit gewelddadige, recidiverende overvallers die winkeliers bedreigen en berovingen doen, dat zijn mijns inziens dermate zware misdrijven dat het mooi zou zijn als die naar een ander land kunnen. De situatie rondom Marokkanen is van dien aard, dubbele nationaliteit, dat dat makkelijk kan.
  vrijdag 3 september 2010 @ 15:48:59 #220
104871 remlof
Europees federalist
pi_86025884
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:36 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ik dacht ook bij verkrachting, moord en andere zware misdrijven. Het 'straatterrorisme' waar jij het over hebt bestaat deels uit gewelddadige, recidiverende overvallers die winkeliers bedreigen en berovingen doen, dat zijn mijns inziens dermate zware misdrijven dat het mooi zou zijn als die naar een ander land kunnen. De situatie rondom Marokkanen is van dien aard, dubbele nationaliteit, dat dat makkelijk kan.
Die jochies kennen Marokko alleen van het bezoek aan oma in de zomervakantie :')
  vrijdag 3 september 2010 @ 15:52:11 #221
312734 Hassish
Puur uit interesse
pi_86026007
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:35 schreef nikk het volgende:

[..]

Klopt. En dat kan dus verruimd worden. Zoals men ook in Frankrijk van plan is.
Ik ben benieuwd of ze die wetswijziging door de 2e kamer krijgen. En dan zit je nog met een probleem in de 1e kamer. Dat wordt pas interessant straks. Die verkiezing word de graad meter voor het nieuw te formeren kabint (in welke form dan ook). Ik wacht af in spanning.
pi_86026266
Is er al nieuws?
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
  vrijdag 3 september 2010 @ 15:59:44 #223
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_86026312
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:58 schreef Compatibel het volgende:
Is er al nieuws?
deur is dicht :P
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_86026595
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:52 schreef Hassish het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of ze die wetswijziging door de 2e kamer krijgen. En dan zit je nog met een probleem in de 1e kamer. Dat wordt pas interessant straks. Die verkiezing word de graad meter voor het nieuw te formeren kabint (in welke form dan ook). Ik wacht af in spanning.
Als het in het regeerakkoord staat zal de TK geen probleem zijn. Zeker niet wanneer je ook de SGP meerekent. De EK is een hobbel inderdaad, maar dat geldt voor álle wetgeving waarmee dit mogelijke kabinet komt.
pi_86026692
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:48 schreef remlof het volgende:

[..]

Die jochies kennen Marokko alleen van het bezoek aan oma in de zomervakantie :')
Uitgelezen kans dus om het land nog beter te leren kennen. Ik vermoed overigens dan Marokko dan snel in beweging gaat komen zodat we af zijn van die belachelijke dubbele paspoorten die Marokko maar uit blijft delen.
pi_86026706
Vanwaar die drang van sommige mensen om criminelen binnen de grenzen te houden?
pi_86026722
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:36 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Dan krijg je dus rechtsongelijkheid, een autochtoon krijgt gevangenisstraf, een mocro wordt gedeporteerd omdat hij zijn dubbele nationaliteit niet op kan geven :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_86026745
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 16:08 schreef Lavenderr het volgende:
Jij wilt ze allemaal op een bootje zetten in de Noordzee?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_86026840
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dan krijg je dus rechtsongelijkheid, een autochtoon krijgt gevangenisstraf, een mocro wordt gedeporteerd omdat hij zijn dubbele nationaliteit niet op kan geven :')
Daar heeft de minister dus zijn ambtenaren voor, verzin een list.
pi_86026858
quote:
Dit dus.
  vrijdag 3 september 2010 @ 16:14:00 #231
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_86026948
quote:
Omdat ONZE criminelen ook ONS probleem zijn en daarom ONZE straffen verdienen.

Flikker jij je vuilniszakken ook over de schutting?
pi_86026981
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 16:11 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Daar heeft de minister dus zijn ambtenaren voor, verzin een list.
Que?
pi_86027016
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 16:14 schreef Pool het volgende:
Verwerk jij het afval in je eigen tuin? Ik geef het mee, en tegenwoordig wordt het meestal in het buitenland verwerkt.
pi_86027049
quote:

[..]

En een allochtoon straf je natuurlijk veel harder dan een autochtoon. Belastingformulier verkeerd ingevuld? Deportatie!! :(
pi_86027060
quote:

[..]

Te makkelijk Pool, ben beter gewend van je.
pi_86027076
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 16:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Te makkelijk Pool, ben beter gewend van je.
Ik wacht nog steeds op antwoord wat jij met criminelen wilt doen?
pi_86027126
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 16:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op antwoord wat jij met criminelen wilt doen?
Voor jou hetzelfde antwoord, te makkelijk. Dat bootje op de Noordzee.
pi_86027176
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 16:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Voor jou hetzelfde antwoord, te makkelijk. Dat bootje op de Noordzee.
Voor jou geldt hetzelfde: vraag ontwijken, te makkelijk.
pi_86027271
quote:
Omdat ONZE criminelen ook ONS probleem zijn
Dit dus.

Overigens vind ik ook nogal hypocriet dat de mensen die het hardst roepen dat we criminelen het land uit moeten zetten ook altijd het hardst roepen dat Nederlanders die in het buitenland een misdaad begaan daar maar moeten blijven.
pi_86027304
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 16:15 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Verwerk jij het afval in je eigen tuin? Ik geef het mee, en tegenwoordig wordt het meestal in het buitenland verwerkt.
De Westerse wereld scheept inderdaad maar al te graag anderen op met hun teringzooi, dat klopt, is lekker makkelijk en hoef je zelf geen verantwoordelijkheid te nemen. Daar houden we niet van namelijk, verantwoordelijkheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')