abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86013224
Ik denk dat het ze gaat lukken :)

Een zegen voor Nederland!
Und ein frau ist ein frau
pi_86013234
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 09:58 schreef Jud1th het volgende:
Nou, ik weet ook niet wat Frits Wester precies gezegd heeft, maar het lijkt mij dat geen enkel netwerk, hoe goed en groot ook, hem kan vertellen of Klink die gesprekken wel of niet goed geïnterpreteerd heeft.
Denk je nu echt dat er niemand uit de school klapt? (als ze het al niet allemaal doen). De notulist, de mevrouw die de broodjes komt brengen, de koffiejuffrouw, de secondanten die erbij zitten... om het nog maar niet te hebben over de heren zelf natuurlijk. Er praat altijd wel iemand, dat is gewoon de mens eigen...

Dat is hetzelfde als managers die hun afdelingen nooit informeren, terwijl het nieuws in de wandelgangen al gewoon rond zingt. Er is er altijd minstens één die z'n mond niet kan houden...
pi_86013377
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 10:02 schreef PaarsBeestje het volgende:
Denk je nu echt dat er niemand uit de school klapt? (als ze het al niet allemaal doen). De notulist, de mevrouw die de broodjes komt brengen, de koffiejuffrouw, de secondanten die erbij zitten... om het nog maar niet te hebben over de heren zelf natuurlijk. Er praat altijd wel iemand, dat is gewoon de mens eigen...
De mensen die er aan mee doen zijn allemaal partijdig. Zo'n beetje iedereen die er bij was is er bij gebaat om Klink zwart te maken. Al dat nieuws is dus onbetrouwbaar en als Wester dat letterlijk overneemt in het nieuws doet hij gewoon mee aan de CDA-spin.

Maar zoals ik al zei, ik weet niet wat Wester precies gezegd heeft. :)
pi_86013456
wat 'hapt' die Frits Wester snel wanneer hij kritiek krijgt op Twitter :')
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_86016095
We kunnen het wel gaan hebben over machtsgeile personen :') maar die Roemer van de SP kan er ook wat van. Iedereen is machtsgeil, niemand heeft zin om in de oppositie te gaan zitten.
AJAX AMSTERDAM!
pi_86016167
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 11:47 schreef bloodysunday het volgende:
We kunnen het wel gaan hebben over machtsgeile personen :') maar die Roemer van de SP kan er ook wat van. Iedereen is machtsgeil, niemand heeft zin om in de oppositie te gaan zitten.
Wilders wil maar wat graag in de oppositie denk ik. Lekker schoppen tegen een links of paars kabinet ...
pi_86016213
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 11:49 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Wilders wil maar wat graag in de oppositie denk ik. Lekker schoppen tegen een links of paars kabinet ...
Uiteraard, maar ik ben ook al te blij dat hij geen ministers gaat leveren.
AJAX AMSTERDAM!
  vrijdag 3 september 2010 @ 12:05:05 #188
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_86016703
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 11:50 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Uiteraard, maar ik ben ook al te blij dat hij geen ministers gaat leveren.
Dat vind ik juist jammer. Ik had de LPF-soap ook niet willen missen en die was juist snel voorbij doordat ze ministers leverden. Met gedoogsteun ettert die PVV-wond nog een tijdje door.
pi_86016738
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 12:05 schreef Pool het volgende:

[..]

Dat vind ik juist jammer. Ik had de LPF-soap ook niet willen missen en die was juist snel voorbij doordat ze ministers leverden. Met gedoogsteun ettert die PVV-wond nog een tijdje door.
Voor jou een wond, voor de ander een mooie oplossing.
AJAX AMSTERDAM!
  vrijdag 3 september 2010 @ 12:20:06 #190
104871 remlof
Europees federalist
pi_86017210
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 12:05 schreef Pool het volgende:

[..]

Dat denk ik niet, elke CDAer of VVDer in de Kamer kan de PVV van de beademing afhalen >:)
pi_86017406
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 12:20 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat denk ik niet, elke CDAer of VVDer in de Kamer kan de PVV van de beademing afhalen >:)
Zodat Wilders Calimero kan spelen en roepen: "Kijk eens wat Pietje van het CDA nu doet! Hij wil de strijd tegen de islam stoppen!? Net als Balkenende had, heeft deze CDA'er de ruggengraat van een banaan. Maar ik ga door tegen de islamitsiche vloedgolf van de linkse elite in de grachtengordel bladiebla"

Het is beter als het hele volk duidelijk kan zien hoe de PVV stuntelt. Wat ze niet krijgen te zien als Wilders alleen maar gedoogd en niet ministers levert.
pi_86017935
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 10:02 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Ik denk dat het ze gaat lukken :)

Een zegen voor Nederland!
Ben benieuwd of je dat aan het einde van de kabinetsperiode nog denkt...

Ik denk dat VVD en CDA heel veel spijt gaan krijgen, maar goed dat is hun eigen schuld.
pi_86018074
quote:
DominiqueHeyde: Rutte en Wilders zullen om 12u met informateur Opstelten en met Verhagen bespreken of ze nog verder willen
^spannend w/
pi_86018361
Ik denk dat de VVD wel verder wil praten. Rutte had namelijk zijn collega Schippers mee.
pi_86018470
Rutte wil koste wat kost premier worden.....Verhagen wil koste wat kost minister en vice-premier worden......Geert Wilders kan dus doen en laten wat ie wilt, die andere 2 zijn bereid heel ver te gaan.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_86018654
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 12:53 schreef Toad het volgende:
Rutte had namelijk zijn collega Schippers mee.
Dus?
pi_86019096
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 13:00 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Dus?
Ik vermoed dat dat duidt op het open staan voor inhoudelijke onderhandelingen. Als je het allemaal wil afblazen, hoeft Schippers natuurlijk niet per se mee.
  vrijdag 3 september 2010 @ 13:34:06 #198
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_86020130
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 12:06 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Voor jou een wond, voor de ander een mooie oplossing.
Ik kan me zo gauw niemand bedenken voor wie de PVV daadwerkelijk oplossingen, laat staan verbetering, biedt.
pi_86020187
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 13:34 schreef Pool het volgende:

[..]

Ik kan me zo gauw niemand bedenken voor wie de PVV daadwerkelijk oplossingen, laat staan verbetering, biedt.
Inwoners van Rucphen wordt anders een tsunami aan moslims bespaard als de PVV aan de macht komt!
pi_86021200
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 12:41 schreef Jojoke het volgende:
Ik denk dat VVD en CDA heel veel spijt gaan krijgen, maar goed dat is hun eigen schuld.
Wel ontroerend hoor, de meelevendheid van links met CDA en VVD. ;(
pi_86021263
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 13:34 schreef Pool het volgende:

[..]

Door CDA en VVD beleid te steunen zijn kan de PVV zeer nuttig bezig zijn hoor. Tenzij je PvdA'er bent natuurlijk, maar dat hangt dan gewoon van je politieke smaak af.
pi_86021653
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 13:11 schreef Toad het volgende:

[..]

Ik vermoed dat dat duidt op het open staan voor inhoudelijke onderhandelingen. Als je het allemaal wil afblazen, hoeft Schippers natuurlijk niet per se mee.
tja. ik weet het niet.
pi_86021703
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 13:59 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Door CDA en VVD beleid te steunen zijn kan de PVV zeer nuttig bezig zijn hoor. Tenzij je PvdA'er bent natuurlijk, maar dat hangt dan gewoon van je politieke smaak af.
Dan is Wilders nog steeds niet meer dan een useful idiot en niet iemand die zelf oplossingen of verbetering brengt. En dan was je nog steeds beter af geweest met extra zetels voor CDA of VVD dan voor Wilders.
pi_86021763
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 13:57 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Wel ontroerend hoor, de meelevendheid van links met CDA en VVD. ;(
Meelevendheid is dan ook een typisch linkse hobby, dus logisch dat rechtse mensen dat niet begrijpen.
  Moderator vrijdag 3 september 2010 @ 14:12:16 #205
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_86021791
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 14:09 schreef StormWarning het volgende:

En dan was je nog steeds beter af geweest met extra zetels voor CDA of VVD dan voor Wilders.
Ik denk ook dat (16 mln - 1.5 mln) mensen het daarmee eens zijn. :P
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_86021846
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 14:12 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik denk ook dat (16 mln - 1.5 mln) mensen het daarmee eens zijn. :P
inderdaad. zelfs de baby's en mensen in coma zouden het ermee eens zijn.
  Moderator vrijdag 3 september 2010 @ 14:14:31 #207
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_86021888
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 14:13 schreef Klaudias het volgende:

[..]

inderdaad. zelfs de baby's en mensen in coma zouden het ermee eens zijn.
Sorry dat ik even geen zin had om het precieze aantal stemgerechtigden op te zoeken. :')
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  vrijdag 3 september 2010 @ 14:48:44 #208
312734 Hassish
Puur uit interesse
pi_86023178
Misschien is dit al langs gekomen (weet zeker van niet). Dit kwam ik tegen op de site van het AD. ben benieuwd hoe het CDA congres hier op reageert:

quote:
Ophef over afnemen paspoort van criminele Marokkanen

DEN HAAG - Het plan om criminele Marokkanen hun Nederlands paspoort af te nemen heeft tot verbazing en afkeuring geleid in de Tweede Kamer. In de uitgelekte brief van Ab Klink (CDA) aan Maxime Verhagen en Henk Bleker wordt gesuggereerd dat de VVD, CDA en PVV hier overeenstemming over hebben bereikt. D66 en ChristenUnie reageerden ontstemd.

Klink vraagt zich in zijn brief af hoe een officier van justitie het ervaart als hij vraagt om denaturalisatie van een crimineel van Marokkaanse komaf, zodra het wetboek van strafrecht is veranderd door een kleine Kamermeerderheid, waarvan een fractie, de PVV, dit deed om de islamisering tegen te gaan. De motieven van de VVD en het CDA om deze maatregel in te voeren zouden anders zijn, schrijft Klink.

Klopjacht op migranten
D66-Kamerlid Gerard Schouw stelt echter dat de VVD en het CDA 'de klopjacht op migranten' overnemen van Geert Wilders. "Het afnemen van de Nederlandse nationaliteit is pure symboolpolitiek, die bovendien niet effectief en onuitvoerbaar is. Het is bovendien in strijd met Europese regels." Helemaal overvallen door het plan is Schouw niet: "In de onderhandelingen over Paars-plus kwam de VVD ook al met dit soort plannen."

ChristenUnie-leider André Rouvoet was ook verbaasd over de passage uit de brief van Klink. "Er is nog weinig aandacht voor het feit dat VVD en CDA kennelijk hebben besloten om het wetboek van strafrecht te wijzigen om denaturalisatie mogelijk te maken", twitterde hij. Zijn partij wil eerst weten wat de wijziging precies inhoudt, maar staat afwijzend tegenover het afnemen van paspoorten van Marokaanse criminelen. (NOVUM)
Dit is slechts de eerste stap. Dit is iets wat dus door de VVD blijkbaar naar voren word gebracht. En dan te bedenken dat het CDA de rechtsorde zou respecteren.

Bron: AD
Een dogma is al stil staan in stromend water, wat over blijft is slechts een onherkenbaar gezicht
pi_86023383
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 09:21 schreef Pool het volgende:
Als de brief van Klink echt niet zou kloppen, dan zouden de drie heren het óf veel stelliger hebben ontkend en hebben gezegd dat Klink een leugenaar is, óf ze zouden hebben gezegd wat er dan wel is gezegd waarop het 'misverstand' bij Klink is gebaseerd.

Het zijn gewoon drie machtsgeile, brallende heren die even het integere lulletje moesten lozen.
Dit.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_86023651
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 14:48 schreef Hassish het volgende:
Misschien is dit al langs gekomen (weet zeker van niet). Dit kwam ik tegen op de site van het AD. ben benieuwd hoe het CDA congres hier op reageert:
[..]

Dit is slechts de eerste stap. Dit is iets wat dus door de VVD blijkbaar naar voren word gebracht. En dan te bedenken dat het CDA de rechtsorde zou respecteren.

Bron: AD
Het zou gvd eens tijd worden. Overigens is dit allang mogelijk binnen de Europese regels wanneer sprake is van een ernstig misdrijf. Sowieso, in Frankrijk lijken ze zelfs een stap verder te willen gaan. Waar een wil is is een weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')