Iets genuanceerder verwoordde Frits Wester het ook zo idd. Dat Klink de stoere mannen-praat van de 3 heren te serieus had genomen en dat bepaalde zaken uit zijn brief dus idd wel gerelativeerd konden worden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:21 schreef Pool het volgende:
Het zijn gewoon drie machtsgeile, brallende heren die even het integere lulletje moesten lozen.
Je kunt veel zeggen over Frits Wester (dat het een enorm arrogante lul is bijvoorbeeld), maar z'n netwerk is natuurlijk fantastisch en hij weet vrijwel altijd als eerste de nieuwtjes wel op te diepen...quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:33 schreef Jud1th het volgende:
Oh, en hoe weet Frits Wester dat dan, was hij ook bij die formatiegesprekken aanwezig?
Denk je nu echt dat er niemand uit de school klapt? (als ze het al niet allemaal doen). De notulist, de mevrouw die de broodjes komt brengen, de koffiejuffrouw, de secondanten die erbij zitten... om het nog maar niet te hebben over de heren zelf natuurlijk. Er praat altijd wel iemand, dat is gewoon de mens eigen...quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:58 schreef Jud1th het volgende:
Nou, ik weet ook niet wat Frits Wester precies gezegd heeft, maar het lijkt mij dat geen enkel netwerk, hoe goed en groot ook, hem kan vertellen of Klink die gesprekken wel of niet goed geïnterpreteerd heeft.
De mensen die er aan mee doen zijn allemaal partijdig. Zo'n beetje iedereen die er bij was is er bij gebaat om Klink zwart te maken. Al dat nieuws is dus onbetrouwbaar en als Wester dat letterlijk overneemt in het nieuws doet hij gewoon mee aan de CDA-spin.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:02 schreef PaarsBeestje het volgende:
Denk je nu echt dat er niemand uit de school klapt? (als ze het al niet allemaal doen). De notulist, de mevrouw die de broodjes komt brengen, de koffiejuffrouw, de secondanten die erbij zitten... om het nog maar niet te hebben over de heren zelf natuurlijk. Er praat altijd wel iemand, dat is gewoon de mens eigen...
Wilders wil maar wat graag in de oppositie denk ik. Lekker schoppen tegen een links of paars kabinet ...quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:47 schreef bloodysunday het volgende:
We kunnen het wel gaan hebben over machtsgeile personenmaar die Roemer van de SP kan er ook wat van. Iedereen is machtsgeil, niemand heeft zin om in de oppositie te gaan zitten.
Uiteraard, maar ik ben ook al te blij dat hij geen ministers gaat leveren.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:49 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Wilders wil maar wat graag in de oppositie denk ik. Lekker schoppen tegen een links of paars kabinet ...
Dat vind ik juist jammer. Ik had de LPF-soap ook niet willen missen en die was juist snel voorbij doordat ze ministers leverden. Met gedoogsteun ettert die PVV-wond nog een tijdje door.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:50 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik ben ook al te blij dat hij geen ministers gaat leveren.
Voor jou een wond, voor de ander een mooie oplossing.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:05 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat vind ik juist jammer. Ik had de LPF-soap ook niet willen missen en die was juist snel voorbij doordat ze ministers leverden. Met gedoogsteun ettert die PVV-wond nog een tijdje door.
Dat denk ik niet, elke CDAer of VVDer in de Kamer kan de PVV van de beademing afhalenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:05 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat vind ik juist jammer. Ik had de LPF-soap ook niet willen missen en die was juist snel voorbij doordat ze ministers leverden. Met gedoogsteun ettert die PVV-wond nog een tijdje door.
Zodat Wilders Calimero kan spelen en roepen: "Kijk eens wat Pietje van het CDA nu doet! Hij wil de strijd tegen de islam stoppen!? Net als Balkenende had, heeft deze CDA'er de ruggengraat van een banaan. Maar ik ga door tegen de islamitsiche vloedgolf van de linkse elite in de grachtengordel bladiebla"quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, elke CDAer of VVDer in de Kamer kan de PVV van de beademing afhalen
Ben benieuwd of je dat aan het einde van de kabinetsperiode nog denkt...quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:02 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Ik denk dat het ze gaat lukken![]()
Een zegen voor Nederland!
^spannendquote:DominiqueHeyde: Rutte en Wilders zullen om 12u met informateur Opstelten en met Verhagen bespreken of ze nog verder willen
Dus?quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:53 schreef Toad het volgende:
Rutte had namelijk zijn collega Schippers mee.
Ik vermoed dat dat duidt op het open staan voor inhoudelijke onderhandelingen. Als je het allemaal wil afblazen, hoeft Schippers natuurlijk niet per se mee.quote:
Ik kan me zo gauw niemand bedenken voor wie de PVV daadwerkelijk oplossingen, laat staan verbetering, biedt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:06 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Voor jou een wond, voor de ander een mooie oplossing.
Inwoners van Rucphen wordt anders een tsunami aan moslims bespaard als de PVV aan de macht komt!quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:34 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik kan me zo gauw niemand bedenken voor wie de PVV daadwerkelijk oplossingen, laat staan verbetering, biedt.
Wel ontroerend hoor, de meelevendheid van links met CDA en VVD.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:41 schreef Jojoke het volgende:
Ik denk dat VVD en CDA heel veel spijt gaan krijgen, maar goed dat is hun eigen schuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |