abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85957529
Ik werd laatst nog voor conspiracytheorist uitgemaakt door Morendo omdat ik riep dat er wel eens druk zou kunnen komen op de dissidenten en dat dat sommigen misschien wel op zouden stappen en er een leuk baantje aan over zouden houden :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_85957603
quote:
Op woensdag 1 september 2010 18:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik werd laatst nog voor conspiracytheorist uitgemaakt door Morendo omdat ik riep dat er wel eens druk zou kunnen komen op de dissidenten en dat dat sommigen misschien wel op zouden stappen en er een leuk baantje aan over zouden houden :D
Russische tijden herleven! Benieuwd wie er straks allemaal verbannen gaan worden uit het politieke leven. c_/
  woensdag 1 september 2010 @ 18:53:01 #28
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_85957650
quote:
Op woensdag 1 september 2010 18:46 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Schinkelshoek had vanaf het begin al aangegeven dat hij niets zag in samenwerking met de PVV.
Gezien de liquidatiecultuur bij het CDA is het erg verstandig van de beste man om een nieuwe baan te gaan zoeken.
:Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_85958785
quote:
Op woensdag 1 september 2010 18:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Daar moest ik nog aan denken idd. Het is nu wel overduidelijk dat er flinke druk op de kamerfractie wordt gezet.
pi_85961195
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:22 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Daar moest ik nog aan denken idd. Het is nu wel overduidelijk dat er flinke druk op de kamerfractie wordt gezet.
'Flinke druk'?? Nog even en ze kunnen niet meer ademen!! 8-)
"Only after the last tree has been cut down, Only after the last river has been poisoned, Only after the last fish has been caught, Only then will you find that money cannot be eaten."
(Cree Indian Prophecy Quotes)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 september 2010 @ 21:07:48 #31
862 Arcee
Look closer
pi_85963328

Zeer opmerkelijk dit stuk uit de brief van Klink, vind ik. Over Wilders dus. Zo kan het toch niet anders dan dat het CDA nooit met Wilders wil samenwerken.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_85963592
Dat lijkt me ook.
pi_85964077
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:07 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]

Zeer opmerkelijk dit stuk uit de brief van Klink, vind ik. Over Wilders dus. Zo kan het toch niet anders dan dat het CDA nooit met Wilders wil samenwerken.
Goed.....Rutte/Verhagen en Klink weten dat Wilders 75% van het beleid niet steunt en toch willen Verhagen en Rutte met Wilders in zee.

Wat een politici zeg....fijn ook voor de VVD en CDA stemmers dat ze zo hard worden gepakt door hun leiders.
  woensdag 1 september 2010 @ 21:43:58 #34
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_85964994
quote:
[ afbeelding ]

Nog opmerkelijker vind ik het stuk dat daarop volgt, namelijk dat men de presentatie dan maar over het CDA congres heen moest tillen....

Niet dat het verwerpelijk is etc. Nee, hoe kunnen we het ondanks dat we publiekelijk 3 dubbel in onze reet genaaid gaan worden door Wilders tóch het akkoord verkopen aan de fractie. Weet je wat, we stellen het naaien uit en vertellen ze het gewoon niet! *O*
pi_85965811
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:43 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Nog opmerkelijker vind ik het stuk dat daarop volgt, namelijk dat men de presentatie dan maar over het CDA congres heen moest tillen....

Niet dat het verwerpelijk is etc. Nee, hoe kunnen we het ondanks dat we publiekelijk 3 dubbel in onze reet genaaid gaan worden door Wilders tóch het akkoord verkopen aan de fractie. Weet je wat, we stellen het naaien uit en vertellen ze het gewoon niet! *O*
Dat viel mij inderdaad ook het meest op. Wat een taktiek zeg (als het waar is). :')
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 1 september 2010 @ 22:01:51 #36
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_85965848
quote:

[..]

haha ja, dat zat ik ook met verbazing te lezen. Over achterkamertjespolitiek gesproken. :')
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  woensdag 1 september 2010 @ 22:22:26 #37
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_85966882
Ferry Mingele vond het ook uiterst opvallend zegt hij net in NOVA
  woensdag 1 september 2010 @ 22:32:10 #38
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_85967454
quote:

[..]

Je moet eens doorlezen naar het stuk tussen haakjes erachter ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_85967636
quote:
Op woensdag 1 september 2010 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Je moet eens doorlezen naar het stuk tussen haakjes erachter ;)
Volgens mij blijkt daar vooralsnog alleen uit dat Verhagen zijn eigen CDA nog voor het congres mocht inlichten. Dus van misleiding van CDA-kant is uiteindelijk geen sprake. Of dit ook voor de VVD geldt vraag ik me af.

Maar het zegt mij genoeg dat ze de intentie hadden om een uitgebreide uitleg over het congres heen willen tillen. Zorgt er bij mij ook voor dat ik de brief van Klink geloof.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 1 september 2010 @ 22:40:02 #40
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_85967836
Wel hilarisch dat Van Rij er nu bij zit om commentaar te geven :') niet bepaald de meest integere CDA'er
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_85967837
Huh, deze was al open? :o

Goede TT wel op dit moment, hehe. :P
gr gr
pi_85967850
die deur.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 september 2010 @ 22:43:09 #43
862 Arcee
Look closer
pi_85967993
quote:
Op woensdag 1 september 2010 22:40 schreef Quyxz_ het volgende:
Huh, deze was al open? :o

Goede TT wel op dit moment, hehe. :P
Dit topic loopt al sinds 24 juli en gaat over de onderhandelingen zelf. Dat het aparte topic over kritiek binnen de CDA ook al 7 delen heeft zegt genoeg over de status van de onderhandelingen. ;)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 september 2010 @ 22:43:53 #44
862 Arcee
Look closer
pi_85968028
quote:
Op woensdag 1 september 2010 22:40 schreef rubbereend het volgende:
Wel hilarisch dat Van Rij er nu bij zit om commentaar te geven :') niet bepaald de meest integere CDA'er
Inderdaad, die man is gladder dan Verhagen en Jack de Vries in het kwadraat.')
  donderdag 2 september 2010 @ 06:55:45 #45
225540 Pugg
Friends forever
pi_85974981
Dit is een zooitje en ik hoop van ganser harte alleen maar uitstel van executie!

Verhagen is een slappe vent, alles tegemoet komen om maar mee te kunnen regeren!

Afblazen, die hele hap, op die stomme 1,4 miljoen PVV stemmers na, wil niemand dit gezeik, we willen een sterk kabinet, een echte regering!

Een regering met 2 benen op de grond die inzien dat 18 miljard bezuinigingen gewoon niet mogelijk is!
Weg met deze kontdraaiers!

CDA geef je verlies nu eens toe!
pi_85975207
NOS Site:

quote:
Wilders:veel vragen aan Verhagen

Toegevoegd: donderdag 2 sep 2010, 02:07
Update: donderdag 2 sep 2010, 07:28

PVV-leider Wilders heeft laten weten dat hij nog veel vragen heeft aan CDA-fractieleider Verhagen als ze elkaar later vandaag treffen. Hij kan nog niet zeggen of hij met de gekozen oplossing van het CDA uit de voeten kan.

Eerder zei Wilders dat hij zich niet herkent in de brief van CDA'er Klink. Die schrijft daarin dat Wilders zich constant zal distantiėren van het kabinet dat hij gedoogt. Daar klopt volgens Wilders niets van.

Informateur Opstelten is vannacht door Maxime Verhagen bijgepraat. Vandaag worden de onderhandelingen hervat.
http://nos.nl/artikel/182(...)S+Journaal+Nieuws%29

Calimero :')

Het zou toch wel grappig zijn als nu Wilders de boel laat klappen (doet hij niet, maar ik zou er toch de humor wel van kunnen inzien..)
  donderdag 2 september 2010 @ 08:06:39 #47
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_85975419
quote:
veel vragen aan Verhagen
:)
Dat rijmt :)
:)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_85975860
quote:
[ afbeelding ]

De VVD wel dan ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_85976580
Leuke truc van het CDA. Ik sluit niet uit dat dit een ultiem pressiemiddel was om Wilders in het gareel te krijgen; als ie nu met een ander geluid komt dan de coalitie, heeft ie iig wel goed staan jokken.
Tevens is de notie dat de PVV zich niet kan vinden in 75% van het concept regeerakkoord, wat mij betreft goed nieuws.
pi_85980685
En we gaan gewoon weer verder 8)7 Om 12 uur beginnen de onderhandelingen weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')