Russische tijden herleven! Benieuwd wie er straks allemaal verbannen gaan worden uit het politieke leven.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik werd laatst nog voor conspiracytheorist uitgemaakt door Morendo omdat ik riep dat er wel eens druk zou kunnen komen op de dissidenten en dat dat sommigen misschien wel op zouden stappen en er een leuk baantje aan over zouden houden
quote:Op woensdag 1 september 2010 18:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Schinkelshoek had vanaf het begin al aangegeven dat hij niets zag in samenwerking met de PVV.
Gezien de liquidatiecultuur bij het CDA is het erg verstandig van de beste man om een nieuwe baan te gaan zoeken.
Daar moest ik nog aan denken idd. Het is nu wel overduidelijk dat er flinke druk op de kamerfractie wordt gezet.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik werd laatst nog voor conspiracytheorist uitgemaakt door Morendo omdat ik riep dat er wel eens druk zou kunnen komen op de dissidenten en dat dat sommigen misschien wel op zouden stappen en er een leuk baantje aan over zouden houden
'Flinke druk'?? Nog even en ze kunnen niet meer ademen!!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Daar moest ik nog aan denken idd. Het is nu wel overduidelijk dat er flinke druk op de kamerfractie wordt gezet.
Goed.....Rutte/Verhagen en Klink weten dat Wilders 75% van het beleid niet steunt en toch willen Verhagen en Rutte met Wilders in zee.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:07 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Zeer opmerkelijk dit stuk uit de brief van Klink, vind ik. Over Wilders dus. Zo kan het toch niet anders dan dat het CDA nooit met Wilders wil samenwerken.
Nog opmerkelijker vind ik het stuk dat daarop volgt, namelijk dat men de presentatie dan maar over het CDA congres heen moest tillen....quote:Op woensdag 1 september 2010 21:07 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Zeer opmerkelijk dit stuk uit de brief van Klink, vind ik. Over Wilders dus. Zo kan het toch niet anders dan dat het CDA nooit met Wilders wil samenwerken.
Dat viel mij inderdaad ook het meest op. Wat een taktiek zeg (als het waar is).quote:Op woensdag 1 september 2010 21:43 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Nog opmerkelijker vind ik het stuk dat daarop volgt, namelijk dat men de presentatie dan maar over het CDA congres heen moest tillen....
Niet dat het verwerpelijk is etc. Nee, hoe kunnen we het ondanks dat we publiekelijk 3 dubbel in onze reet genaaid gaan worden door Wilders tóch het akkoord verkopen aan de fractie. Weet je wat, we stellen het naaien uit en vertellen ze het gewoon niet!![]()
haha ja, dat zat ik ook met verbazing te lezen. Over achterkamertjespolitiek gesproken.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:43 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Nog opmerkelijker vind ik het stuk dat daarop volgt, namelijk dat men de presentatie dan maar over het CDA congres heen moest tillen....
Niet dat het verwerpelijk is etc. Nee, hoe kunnen we het ondanks dat we publiekelijk 3 dubbel in onze reet genaaid gaan worden door Wilders tóch het akkoord verkopen aan de fractie. Weet je wat, we stellen het naaien uit en vertellen ze het gewoon niet!![]()
Je moet eens doorlezen naar het stuk tussen haakjes erachterquote:Op woensdag 1 september 2010 21:43 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Volgens mij blijkt daar vooralsnog alleen uit dat Verhagen zijn eigen CDA nog voor het congres mocht inlichten. Dus van misleiding van CDA-kant is uiteindelijk geen sprake. Of dit ook voor de VVD geldt vraag ik me af.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je moet eens doorlezen naar het stuk tussen haakjes erachter
Dit topic loopt al sinds 24 juli en gaat over de onderhandelingen zelf. Dat het aparte topic over kritiek binnen de CDA ook al 7 delen heeft zegt genoeg over de status van de onderhandelingen.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:40 schreef Quyxz_ het volgende:
Huh, deze was al open?
Goede TT wel op dit moment, hehe.
Inderdaad, die man is gladder dan Verhagen en Jack de Vries in het kwadraat.')quote:Op woensdag 1 september 2010 22:40 schreef rubbereend het volgende:
Wel hilarisch dat Van Rij er nu bij zit om commentaar te gevenniet bepaald de meest integere CDA'er
http://nos.nl/artikel/182(...)S+Journaal+Nieuws%29quote:Wilders:veel vragen aan Verhagen
Toegevoegd: donderdag 2 sep 2010, 02:07
Update: donderdag 2 sep 2010, 07:28
PVV-leider Wilders heeft laten weten dat hij nog veel vragen heeft aan CDA-fractieleider Verhagen als ze elkaar later vandaag treffen. Hij kan nog niet zeggen of hij met de gekozen oplossing van het CDA uit de voeten kan.
Eerder zei Wilders dat hij zich niet herkent in de brief van CDA'er Klink. Die schrijft daarin dat Wilders zich constant zal distantiėren van het kabinet dat hij gedoogt. Daar klopt volgens Wilders niets van.
Informateur Opstelten is vannacht door Maxime Verhagen bijgepraat. Vandaag worden de onderhandelingen hervat.
quote:veel vragen aan Verhagen
De VVD wel dan ?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:07 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |