abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86636918
Welkom Jojogirl en Welkom Isis :)

Pff lijkt me ook lastig Tico!

Fijn dat Leander weer wat rustiger is na een even lekker knuffelen
pi_86637362
quote:
Op maandag 20 september 2010 14:19 schreef Ticootje het volgende:
Jen schopt en slaat leyla als ze de kans krijgt. Of ze knijpt mij. Die is echt vreselijk jaloers.
Oei, dat is ook balen :X
't Zal op den duur vast bijtrekken, maar daar heb je nu even niks aan...
pi_86637404
quote:
Fijn dat Leander weer wat rustiger is na een even lekker knuffelen
Min of meer :+ Niet teveel van verwachten, maar hij mekkert niet meer non-stop ;)
pi_86639071
quote:
Op maandag 20 september 2010 15:06 schreef freecell het volgende:

[..]

Min of meer :+ Niet teveel van verwachten, maar hij mekkert niet meer non-stop ;)
min of meer is al toffer als non stop zeuren ;)
pi_86639696
quote:
Op maandag 20 september 2010 15:51 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

min of meer is al toffer als non stop zeuren ;)
Zekerzeker :D
Hij is nu nog steeds moe, maar een stuk handzamer :Y

Edit: laat maar, wat beroepsdeformatie weg-ge-edit :+

[ Bericht 16% gewijzigd door freecell op 20-09-2010 16:13:28 ]
  maandag 20 september 2010 @ 16:16:05 #256
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_86639987
Freecell, mijn oudste had dat ook. Ik kon hem overal achterlaten en hij gedroeg zich dan ook nog voorbeeldig.
En uiteindelijk thuis de boel afreageren. Een teken dat hij thuis wel echt zichzelf durft te zijn en hij thuis dus vertrouwd en veilig voelt.
En als ik je voorgaande posts lees, dan durft Leander zicht thuis ook wel af te reageren ;).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  maandag 20 september 2010 @ 16:17:17 #257
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_86640034
Moet ik mijn post editten?
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_86641856
Dana vroeg net zelf of ze naar bed mocht :D
Ze liep te zeuren dat ze mijn poetsdoekje niet mocht hebben maar een andere kreeg en daar geen poetsspul op mocht. Dus negeren.. Ze heeft 10 minuten gezeurd om vanalles en idd duidelijk mijn aandacht proberen te trekken en toen was het ineens: Daanaaa naaar beeedje toeeeee.
Oke prima, naar boven schoentjes uit en in bedje..stil.
En daar ligt ze nu nog steeds...gek kind.
pi_86641966
selene is eindelijk wat tot rust gekomen van zaterdag. ze kan op het moment zelf prima ertegen, geniet er van, maar erna is het ellende en dan vooral 's nachts :X

het moet eruit he. der neus ziet er overigens wel een snifje sneu uit.

zou er iets in de lucht hangen weer? ik lees over meer kindjes met gedoe. arme schatjes ;(
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_86642106
Snot hangt in de lucht ja.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86644619
quote:
Op maandag 20 september 2010 16:17 schreef Grijs het volgende:
Moet ik mijn post editten?
Nee hoor :) Laat maar staan.
Ja. Afreageren lukt wel :+ En dat merk ik ook echt als het wat drukker is geweest.
  maandag 20 september 2010 @ 20:07:58 #262
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_86649531
Vandaag even een paar uurtjes in blijdorp. Op een gegeven moment was floor weg. Na een paar minuten zag ik haar in de verte slenteren.

Pien en ik naar floor toe. Zegt pien tegen haar : " je moet niet weglopen, dan ben ik mijn zusje kwijt "

Ik heb het maar luchtig besproken met ze, want we waren al genoeg geschrokken geloof ik.
pi_86650110
quote:
Op maandag 20 september 2010 20:07 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Pien en ik naar floor toe. Zegt pien tegen haar : " je moet niet weglopen, dan ben ik mijn zusje kwijt "
O+ O+

Kan me wel voorstellen dat je erg schrikt ja
pi_86739460
quote:
Op maandag 20 september 2010 20:07 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Vandaag even een paar uurtjes in blijdorp. Op een gegeven moment was floor weg. Na een paar minuten zag ik haar in de verte slenteren.

Ik heb het maar luchtig besproken met ze, want we waren al genoeg geschrokken geloof ik.
Da's wel erg schrikken. Zeker in zo'm grote ruimte. Wel mooi dat pien zo duidelijk verwoorde wat ze waarschijnlijk voelde toen jullie floor kwijt waren.

Ticootje, wat balen zeg. Jen zo ondersteboven van d'r kleine zusje. Sterkte met het begeleiden van de frustratie.
pi_86739878
Ze wordt steeds liever voor Leyla. Leyla was vannacht veel wakker (veel is een understatement), en dan probeerde Jen haar te troosten door over haar bolletje te aaien. Dat vond ik dan wel weer heel lief.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86740810
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:44 schreef Ticootje het volgende:
Ze wordt steeds liever voor Leyla. Leyla was vannacht veel wakker (veel is een understatement), en dan probeerde Jen haar te troosten door over haar bolletje te aaien. Dat vond ik dan wel weer heel lief.
O+ Die grote zus Jen. DIe komt er wel.
pi_86740974
Aaaah Jen O+
Devin is de laatste weken ook zo knuffelig naar zijn broertje toe. Dan onderbreekt hij zomaar zijn spel, loopt naar zijn broertje toe, geeft hem een dikke kus en gaat weer verder spelen O+
Zal met Jen straks ook gebeuren als ze gewend is aan d'r zusje, echt waar!

K_P, dan duren die minuten echt uren he?
Wij hebben het laatst ook gehad toen Devin mij uit het oog verloren was bij de geitenboerderij en hij dacht dat ik wel terug gegaan zou zijn naar de auto. Hij was al bijna bij de parkeerplaats in het bos toen een man hem zag rondlopen. "Kom je mee, we gaan je mama zoeken." "Okay!" zei hij braaf, en gaf een handje aan beer-van-een-vent-zonder-kind-maar-met-herdershond.
Bah, ik krijg nog steeds buikpijn als ik er aan denk :{

Moonah, wat word je jongen groot!
Hoe vond hij het wennen?

Isis klinkt als een echte peuter :D Welkom!

Freecell, toevallig heb ik van de week een nieuwe aanpak geprobeerd toen Devin in een agressieve driftaanval zat en er maar niet uit kwam. Ik heb hem heel stevig omarmd (dwangbuis-idee) en kusjes gegeven, net zolang tot hij toegaf en stopte met krijsend schoppen en slaan. En toen ging hij me kusjes terug geven.
Heel heftig, zo kwaad heb ik hem niet vaak meegemaakt, hij was bijna niet te bedaren. Maar de knuffel-aanpak werkte dus wel :Y

edit: Nou lijkt het net alsof ik hem nooit knuffel als hij boos of verdrietig is, maar dat is dus niet zo :@
Dit keer was het anders, een soort liefdevolle houdgreep. Met kusjes.

[ Bericht 3% gewijzigd door Kersjes op 23-09-2010 10:30:20 ]
.... met gevoel voor drama....
pi_86741274
Ik ben over het algemeen vrij geduldig wat betreft kinderen en het opzoeken met grenzen
Maar het woordje NEE komt nu toch echt wel even mij strot uit zeg :r
En alles is een spelletje... misschien moet ik eens vragen stellen waar hij geen Ja of Nee op kan antwoorden
Ik ben 'savonds echt moe _O- :')
pi_86741332
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:18 schreef Kersjes het volgende:
Aaaah Jen O+
Devin is de laatste weken ook zo knuffelig naar zijn broertje toe. Dan onderbreekt hij zomaar zijn spel, loopt naar zijn broertje toe, geeft hem een dikke kus en gaat weer verder spelen O+
Zal met Jen straks ook gebeuren als ze gewend is aan d'r zusje, echt waar!

K_P, dan duren die minuten echt uren he?
Wij hebben het laatst ook gehad toen Devin mij uit het oog verloren was bij de geitenboerderij en hij dacht dat ik wel terug gegaan zou zijn naar de auto. Hij was al bijna bij de parkeerplaats in het bos toen een man hem zag rondlopen. "Kom je mee, we gaan je mama zoeken." "Okay!" zei hij braaf, en gaf een handje aan beer-van-een-vent-zonder-kind-maar-met-herdershond.
Bah, ik krijg nog steeds buikpijn als ik er aan denk :{

Moonah, wat word je jongen groot!
Hoe vond hij het wennen?

Isis klinkt als een echte peuter :D Welkom!

Freecell, toevallig heb ik van de week een nieuwe aanpak geprobeerd toen Devin in een agressieve driftaanval zat en er maar niet uit kwam. Ik heb hem heel stevig omarmd (dwangbuis-idee) en kusjes gegeven, net zolang tot hij toegaf en stopte met krijsend schoppen en slaan. En toen ging hij me kusjes terug geven.
Heel heftig, zo kwaad heb ik hem niet vaak meegemaakt, hij was bijna niet te bedaren. Maar de knuffel-aanpak werkte dus wel :Y
Weet niet wat ik enger vind. Dat ie wegliep en terug naar de auto ging of zomaar iemand een hand gaf in de goedheid dat hij naar jou ging. En dit is niet om jou aan te vallen, maar ik vond het eng om te lezen. Of mijn meiden het anders zouden doen.... weet ik niet. Ik hammer er wel altijd op dat ze met niemand mee mogen lopen. Dat als ze ons kwijt zijn dat ze dan naar iemand lopen die werkt op de plek waar we zijn. Zo spreek ik in blijdorp af dat ze altijd naar iemand gaan in 'zo'n pakje' en dat wijs ik dan aan. Op de arm van de meiden staat in permanente inkt voor die dag mijn nummer geschreven. En Fleur kent het inmiddels uit haar hoofd. En verder maak ik duidelijk dat ze nooit van een terrein af mogen lopen. Dat ze bij een uitgang moeten wachten dan. En tegen Fleur heb ik altijd geroepen dat ze mocht er iets niet goed voelen dat ze dan zo hard ze kan mag gillen en schreeuwen. Of dit genoeg is, weet je pas op het moment dat het gebeurd... helaas.
  donderdag 23 september 2010 @ 11:04:12 #270
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86742175
Heb een voorstukje van de Sesamstraat voorstelling gezien & we wilde eerst gaan maar nu niet meer.
Isa zei al 'hey dat is tommie helemaal niet, hij heeft een hele andere stem' :')
Precies hetzelfde als waar ik op afknapte, 't is gelijk niet meer zo Sesamstraat :D

Waar ik wel zin in heb is de Sinterklaas film, de eerste keer dat ze naar de bios gaat.
Ben benieuwd hoe ze het vind, trailer vond ze erg leuk & spannend.
pi_86743130
ik heb hier mijn mopsje ongegeneerd op de bank, met dekentje en voor de tv gezet. het arm ding zat er gister he-le-maal doorheen. dus we doen vandaag een verwendagje hoor. lekker thee uit een bekertje met een koekje :) pim en pom :) strakjes samen met ravi banaantje eten :) de week was gewoon een beetje teveel voor haar, dus we doen een tandje terug!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_86743159
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:04 schreef SacreCoeur het volgende:
Heb een voorstukje van de Sesamstraat voorstelling gezien & we wilde eerst gaan maar nu niet meer.
Isa zei al 'hey dat is tommie helemaal niet, hij heeft een hele andere stem' :')
Precies hetzelfde als waar ik op afknapte, 't is gelijk niet meer zo Sesamstraat :D

Waar ik wel zin in heb is de Sinterklaas film, de eerste keer dat ze naar de bios gaat.
Ben benieuwd hoe ze het vind, trailer vond ze erg leuk & spannend.
Ik vond het heel erg meevallen hoor, dat van die andere stemmen. Pino vond ik wel erg anders, maar de rest viel mee. Linde is het zelfs helemaal niet opgevallen, die zat alleen maar met open mond te kijken O+
pi_86744522
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:36 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Ik vond het heel erg meevallen hoor, dat van die andere stemmen. Pino vond ik wel erg anders, maar de rest viel mee. Linde is het zelfs helemaal niet opgevallen, die zat alleen maar met open mond te kijken O+
Devin ook :Y
Het is echt een leuke voorstelling en het stoorde me helemaal niet dat de stemmen misschien niet 100% leken op de originele. Wat dat betreft hebben ze goed gecast!

Chacama, ik ben er de laatste tijd misschien wat laks in geweest, vanaf dat moment maken we dus weer heel duidelijke afspraken als we ergens heen gaan. En herhalen, herhalen, herhalen....
Als ik alleen met Devin weg ben dan is er geen probleem, ben ik met allebei de jongens, tja.... De oudste mag van mij vrij spelen op plekken waar het veilig is. Maar dat is natuurlijk niet hetzelfde als op eigen houtje aan de wandel gaan ;)
Haha, ironie:
De avond voordat het gebeurde had ik het met vrienden nog over een 2-jarige die op de camping werd vastgebonden aan een boom zodat zijn ouders rustig konden luieren zonder dat hun kind zou weglopen tijdens het spelen 8)7 Vond (en vind) ik belachelijk, en gevaarlijk bovendien!
En tuurlijk, zelfs als je goede afspraken maakt en je kind niet uit het oog probeert te verliezen kan het misgaan en ben je ze ineens "kwijt". Maar om hem nou nooit meer mee naar buiten te nemen is ook weer zo wat :P
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 23 september 2010 @ 12:17:39 #274
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86744572
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:36 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Nja misschien omdat 't ook op de tv was natuurlijk.
En in 't 'echt' is het misschien anders?
Isa dacht dat ze een grapje aan 't maken waren. :')
Die zat de hele tijd te lachen 'dat kan helemaal niet die stem! wat gek'.
pi_86747015
Weet je dat ik nog helemaal niet zo bezig ben geweest met vertellen dat ze niet zomaar met iemand mee moet gaan... Misschien wel een keer tijd...
Nou moet ik zeggen dat Mirte best wel goed in de buurt blijft over het algemeen. Als we ergens heen gaan doen we zo'n kettinkje met haar naam en onze mobiele nummers om.
Maar misschien best eens goed om dat te noemen. Maar aan de andere kant, ik wil haar natuurlijk ook niet helemaal huiverig maken voor "andere mensen"/"vreemden".
Ik probeer haar wel te zeggen dat ze even moet komen vertellen als ze ergens heen wil gaan. Maar in hoeverre dringt dat door in zo'n koppie he...?!
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')