nee dat was ikquote:Op woensdag 1 september 2010 10:38 schreef chacama het volgende:gooide ik hem dicht?
sorry. Niet gezien.
Ok, dus geen boekjes blijven lezen tot het slapen gaan.... had mooi geweest.
herkenbaarquote:Op woensdag 1 september 2010 10:38 schreef Ticootje het volgende:
Overdag is haar kamer helemaal geen probleem.. Ze gaat er lekker spelen, op dr bed zitten.. Spelen met de knuffels die dan gaan slapen. Ook overdag slapen in haar bed is 0 strijd...
Maf he?
Het is niet het grote licht, maar het verlicht haar hele kamertje. Het geeft net zo veel licht als haar plafondverlichting.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
herkenbaar
laat je een klein lampje aan, of het grote licht?
Wij het laatste omdat ze anders weer begint met huilen
Ja die heeft ze bij oma... Maar dat ding ik rete irritant! Die is helemaal van slag, gaat ook vanzelf aan en uit enzo. Ik werd er echt knettergek van.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:22 schreef simmu het volgende:
selene heeft een eigen nijntje nachtlampje, is dat iets misschien? ding werkt op batterijen en gaat na 2 minuten oid vanzelf uit. ik google ff.....
die is echt <3 die wil ik ook hebben voor Jan ..quote:Op woensdag 1 september 2010 11:22 schreef simmu het volgende:
selene heeft een eigen nijntje nachtlampje, is dat iets misschien? ding werkt op batterijen en gaat na 2 minuten oid vanzelf uit.
deze dus:
http://www.intertoys.nl/s(...)ampje-3d-570326.html
reken dan wel op grootgebruik aan batterijen! selene jaagt er een batterij per dag doorheenquote:Op woensdag 1 september 2010 13:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
die is echt <3 die wil ik ook hebben voor Jan ..
weer snel wegrent uit dit topic, ik hoor hier nog niet(al herken ik mezelf / jan hier vaker dan in t dreumestopic
)
Die is tofquote:Op woensdag 1 september 2010 14:42 schreef Stiemie het volgende:
Esmee krijgt deze van ons voor haar verjaardag![]()
[ afbeelding ]
Is een ledlampje en je laad hem op op dat groene ding en dan kan ie eraf en mee naar bed (is helemaal dciht aan de onderkant)
ik denk dat nijntje doorgeschoven wordt naar ravi als ik het zo eens ziequote:Op woensdag 1 september 2010 14:42 schreef Stiemie het volgende:
Esmee krijgt deze van ons voor haar verjaardag![]()
[ afbeelding ]
Is een ledlampje en je laad hem op op dat groene ding en dan kan ie eraf en mee naar bed (is helemaal dciht aan de onderkant)
Zet hem ook ff in het aanbiedingentopic... daar zitten meer ouders dan alleen peutersouders...quote:Op woensdag 1 september 2010 21:07 schreef _Flash_ het volgende:
Even ter informatie, Deepfreeze en ik verkopen Chris z'n glijbaan vanwege ruimtegebrek:
[TK] indoor glijbaan voor peuters
Ik heb 'm gekocht bij een winkeltje in de buurt, maar ik heb ze ook op internet egzien. Onder andere bij www.vanallesvan.nl. Hij kost 40 euro geloof ik. En hij is er ook nog in het blauw.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:30 schreef simmu het volgende:
[..]
ik denk dat nijntje doorgeschoven wordt naar ravi als ik het zo eens ziewaar hebben ze die en wat kost het?
Fijn dat ze het zo naar haar zin heeft. En voor jou zal het best even wennen zijnquote:Op woensdag 1 september 2010 22:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nieuw topic
De dame mag morgen weer naar school en ze heeft er zin in! Ik begin zelf ook m`n draai aardig te vinden als ze er niet is
Aaah. en ik had nog zo de hoop dat Jen het wel had gedaan, omdat maud om half twee naast me lag. toen dacht ik aan jou en hoopte vurig dat Jen nog niet naast je lag.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:03 schreef Ticootje het volgende:
Nee doorslapen is overrated.. Maar ze heeft wel lang in haar bedje gelegen.
Ah oke, ja school klinkt makkelijker iddquote:Op donderdag 2 september 2010 13:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ze is 2,5 ja en ze noemt het zelf school..en dat neem je dan overPeuterspeelzaal is ook zo`n lang woord
Grijs het was echt even wennen ja, maar ik begin nu ook wel dingen te plannen op juist die ochtenden. Gewoon lekker even iets voor mezelf
Het is hier zo, papa en mama gaan werken en Lilla en Jennifer gaan naar school. Zo komt het.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ah oke, ja school klinkt makkelijker idd
Dana begon een tijdje geleden ineens te gillen als het licht uitging en slaapt tegenwoordig dus met het licht aan (totdat wij naar bed gaan, dan doe ik het uitquote:Op zondag 5 september 2010 13:58 schreef bodpa09 het volgende:
Crosspost: Weet iemand vanaf welke leeftijd (ongeveer ;-)) kindjes bang kunnen worden in het donker?
Ja, zoiets gebeurt bij ons nu ook. Wel grappig: donker noemt hij "Uit" net als wanneer hij het licht uit doet.quote:Op zondag 5 september 2010 14:14 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Dana begon een tijdje geleden ineens te gillen als het licht uitging en slaapt tegenwoordig dus met het licht aan (totdat wij naar bed gaan, dan doe ik het uit
Ha ik keek net ook al op tvgids.nl voor de uitzendtijden van de ballerinaquote:Op maandag 6 september 2010 09:12 schreef simmu het volgende:
stomme nieuwe programmering![]()
we zijn van slag nu. geen angelina ballerina![]()
geen tupu vanmiddag. nu moet arme selene een dagje veel tv doen opdat we erachter komen wat ze leuk vindt
Ja die zijn er.. Wij hadden er 1 maar die is zoekquote:Op maandag 6 september 2010 09:15 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ha ik keek net ook al op tvgids.nl voor de uitzendtijden van de ballerinaWeet iemand of er eigenlijk dvd's van zijn?
Linde vindt alles leuk; als het maar beweegt![]()
Hé wat leuk! Van harte gefeliciteerd!quote:
Ik vind het lijken op stoephoer stoephoer lalalalalaquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:18 schreef simmu het volgende:
grmbl. al sinds de post van gister dus een kleine dame die het tupu liedje blijft zingen en er om blijft vragen. elke 5 minuten. tupuuhtupuuhhh...ladieladielala, tupuuhtupuuuh....
man, wat ben ik blij dat schoonmoeders morgen een dagje komt oppassen zodat wij naar de sauna kunnen! ze wil niks behalve tupu. maf kind!
en ziehier mijn irritatiefactor na 2 dagen tupuzeurenquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:02 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik vind het lijken op stoephoer stoephoer lalalalala![]()
Oei..quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:08 schreef _Flash_ het volgende:
Chris zit hier een beetje lusteloos op de bank tv te kijken met een snel groeiend aantal waterpokken :-(
nee. sorrie. ben zelf ook al in de weer met behang en plaksel. de draak wilde goddank zonet zelf naar bedquote:
Jen negeert haar.. Die is vooral bezig met zelf de aandacht krijgen...quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:06 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Dat zal pittig worden de komende tijd, Tico.
Wat vindt Jen van zuslief ?
Oke, negeren is ook een reactie,laat maar zeggen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jen negeert haar.. Die is vooral bezig met zelf de aandacht krijgen...
juh... veel succes met wennen.quote:
Wat is hij lief aan het spelen, wat wordt hij alweer groot zegquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:10 schreef freecell het volgende:
Ow, serieus, kijk nou
http://s40.photobucket.co(...)urrent=spelen001.mp4
En ja, het is een chaosEn waar is zijn broek? Op de bank
da's toch gewoon heul niet leukquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:44 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Meh vanavond kwamen opa en oma dana terugbrengen want die hadden vandaag opgepast. En ik wil dr overpakken van oma om te knuffel. Wou ze niet, ze wou bij oma blijven. Opa en oma gaan weg, we gaan aan de deur zwaaien dus ik til dr op..wou ze niet, wou naar papa. We brengen dr net samen naar bed, dus ik vraag of mama nog een verhaaltje zal voorlezen..nee wou ze niet, papa moest voorlezen..
dat heb je natuurlijk wel eens, maar ik vond t niet zo leuk want ik had dr de hele dag niet gezien, lekker kinderachtig van mama he![]()
![]()
nee vond het ook echt niet zo leukquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:48 schreef simmu het volgende:
da's toch gewoon heul niet leuk![]()
wel overduidelijk dat ze juist jou gemist had!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |