Fijn dat ze het zo naar haar zin heeft. En voor jou zal het best even wennen zijnquote:Op woensdag 1 september 2010 22:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nieuw topic
De dame mag morgen weer naar school en ze heeft er zin in! Ik begin zelf ook m`n draai aardig te vinden als ze er niet is
Aaah. en ik had nog zo de hoop dat Jen het wel had gedaan, omdat maud om half twee naast me lag. toen dacht ik aan jou en hoopte vurig dat Jen nog niet naast je lag.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:03 schreef Ticootje het volgende:
Nee doorslapen is overrated.. Maar ze heeft wel lang in haar bedje gelegen.
Ah oke, ja school klinkt makkelijker iddquote:Op donderdag 2 september 2010 13:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ze is 2,5 ja en ze noemt het zelf school..en dat neem je dan overPeuterspeelzaal is ook zo`n lang woord
Grijs het was echt even wennen ja, maar ik begin nu ook wel dingen te plannen op juist die ochtenden. Gewoon lekker even iets voor mezelf
Het is hier zo, papa en mama gaan werken en Lilla en Jennifer gaan naar school. Zo komt het.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ah oke, ja school klinkt makkelijker idd
Dana begon een tijdje geleden ineens te gillen als het licht uitging en slaapt tegenwoordig dus met het licht aan (totdat wij naar bed gaan, dan doe ik het uitquote:Op zondag 5 september 2010 13:58 schreef bodpa09 het volgende:
Crosspost: Weet iemand vanaf welke leeftijd (ongeveer ;-)) kindjes bang kunnen worden in het donker?
Ja, zoiets gebeurt bij ons nu ook. Wel grappig: donker noemt hij "Uit" net als wanneer hij het licht uit doet.quote:Op zondag 5 september 2010 14:14 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Dana begon een tijdje geleden ineens te gillen als het licht uitging en slaapt tegenwoordig dus met het licht aan (totdat wij naar bed gaan, dan doe ik het uit
Ha ik keek net ook al op tvgids.nl voor de uitzendtijden van de ballerinaquote:Op maandag 6 september 2010 09:12 schreef simmu het volgende:
stomme nieuwe programmering![]()
we zijn van slag nu. geen angelina ballerina![]()
geen tupu vanmiddag. nu moet arme selene een dagje veel tv doen opdat we erachter komen wat ze leuk vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |