Beterschap met de pokkies Chris. die 40+ doet me aan Maud d'r rug denken... brrrr Nog steeds littekens te zien.
Mrien, wat super van je meisje.!
KP. hoe is de nacht gegaan? En wat gaaf naar de musical van het zandkasteel... lijkt me super. Maud is daar echt gek van. *ff op de site gaat kijken*
Meike een nieuw vriendinnetje

Simmu, tegen elkaar uitspelen is misschien niet de juiste methode. Maar soms wel de snelste. Het omdraaien deed mijn moeder dan. ipv te zeggen Ravi is lief en jij niet. Zei ze dan .....meestal tegen mijn zus. Wat fijn dat jij zo lekker aan het eten bent. Ik zal jou niet op de trap hoeven zetten, straks zullen we iets leuks doen. Dan gaf voor mij wel de doorslag om ook weer positief benaderd te worden.
Ticootje, Jen zal zich inderdaad wel het meest afzetten naar jou. Jij zet haar wereld op zijn kop. Maar uiteindelijk komt het goed. Fleur werd ook anders na de geboorte van Maud, maar ze trok ook redelijk snel weer bij. succes in elk geval.

En Maud wordt groot.... en ik zie het niet. Nou, ja ik ben geloof ik nog in ontkenning. Voor mijn gevoel is ze gewoon nog net drie. Moet ze nog lang niet naar school en is ze dus ook nog gewoon mijn kleine meid. Maar ze is gewoon bijna 4. Weet gewoon al zo veel. Ik sta soms echt te klapperen met mijn oren. En ik zie dingen waarvan ik dan denk.... dat hoor jij toch nog niet te kennen en te kunnen. Maar is dus wel zo. Ze is bijna 4 en kan al netjes knippen, prikken en kleuren. Ze weet al bepaalde letters en kan al cijfers herkennen. Ze 'rekent' (plaatjes tellen) redelijk goed tot 5 en noemt de cijfers tot 13. En benoemd al verbanden. En aan de andere kant ben ik dan ook weer zo ontzettend trots op d'r als ik dan te zien krijg hoe 'groot' ze al is. Zoals ze vanochtend op d'r fietsje naar de oppas gaat en mij dan zegt om om te rijden omdat ik niet door het paadje kan.
En aan de ander kant is ze soms ook nog echt mijn kleine guppie. Dan kruipt ze haast in me als er iemand wat tegen d'r zegt en ze het eng vind. En dat vind ik dan weer heerlijk en ook zo tegenstrijdig. Want ze is eigenlijk helemaal geen verlegen meisje. Ze is juist stoer, maar wel op haar tijd. En daarom juist hou ik zoveel van d'r. En is zij mijn vriendin en ik haar allerliefste knuffelvriend van de heeeeeeeeeeele wereld.

/einde emo-dagboekpost/