Dat is het ook.quote:Op woensdag 1 september 2010 01:35 schreef Vanky het volgende:
[..]
Haha, dat klinkt wel erg overtuigend!
Ik heb het verschil gevondenquote:Op woensdag 1 september 2010 01:39 schreef Patje1987 het volgende:
IK ZOU EEN VAAS IN MIJN VAGINA STOPPEN TERWIJL IK HET DUITSE VOLKSLIED ZING MET EEN SCHOEN OP MIJN HOOFD
Ja, dat ook!quote:Op woensdag 1 september 2010 01:37 schreef Franneh het volgende:
Een vrouw keihard neuken met mijn lul
Kan nu toch ook?quote:
Ik bedoel dan het huis een sopje geven natuurlijk.quote:
oh dacht ik al hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 10:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik bedoel dan het huis een sopje geven natuurlijk.
Vrouwen, kenjeplekje.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik bedoel dan het huis een sopje geven natuurlijk.
vuige secreet pas bier brengen als hij erom vraagtquote:Op woensdag 1 september 2010 10:36 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zou ook een appeltaart voor mijn man bakken voor als hij terug komt van zijn werk. Ik zou vragen hoe zijn dag was en zijn pantoffels en krant klaarleggen en alvast voetbal op TV aanzetten. Ook zou ik die dag bier halen en koudzetten en hem bier aangeven als hij daarom vraagt. Ook zal ik mijn mond houden als mijn man voetbal zit te kijken.
En ongevraagd pijpen zie ik ook nergens staan. Het is gewoon zo'n sjekrokende feminist.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:38 schreef PeZu het volgende:
vuige secreet pas bier brengen als hij erom vraagt
Ja goed dat dit natuurlijk niet kan, ik zou een slechte vrouw zijnquote:Op woensdag 1 september 2010 10:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
vuige secreet pas bier brengen als hij erom vraagt
ik was zo onsteld over het bier dat ik dat was vergeten, getver wie wil er nu zo'n wijf zegquote:Op woensdag 1 september 2010 10:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En ongevraagd pijpen zie ik ook nergens staan. Het is gewoon zo'n sjekrokende feminist.
Ik wed dat ze ook nog iedere maand bloed uit d'r kut gaat persen. Gádverdamme.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:42 schreef PeZu het volgende:
ik was zo onsteld over het bier dat ik dat was vergeten, getver wie wil er nu zo'n wijf zeg
quote:Op woensdag 1 september 2010 01:38 schreef Penisbaard het volgende:
Een pittig kapsel nemen, krabbelplaatjes achterlaten op hyves, naar Jan Smit luisteren en nordic walken.
Kan nu toch ook? Worden alleen je benen + voeten nat.quote:
We zouden het bij jou moeten doen, je zou gelijk een topic openen in de klaagbak dat één of andere gozer je heeft ondergekwakt!quote:Op woensdag 1 september 2010 12:16 schreef verleiding het volgende:
Random mensen op straat onderkwakken.
quote:Op woensdag 1 september 2010 16:37 schreef TjeerdHoltrop het volgende:
Ik zou naar Amsterdam gaan en als hoer achter de ramen gaan staan en de hele dag neuken en nog geld ervoor krijgen ook!![]()
Nee johquote:Op woensdag 1 september 2010 12:24 schreef Vanky het volgende:
[..]
We zouden het bij jou moeten doen, je zou gelijk een topic openen in de klaagbak dat één of andere gozer je heeft ondergekwakt!
dat zal nooit gebeurenquote:Op woensdag 1 september 2010 18:29 schreef TheFamousMan het volgende:
kijken of je automatisch fan bent van Justin Bieber![]()
Met je geweerloopquote:Op woensdag 1 september 2010 18:40 schreef Fanta-stick het volgende:
Bij het korps marinier zitten natuurlijk! En keihard een vrouw palen!
Met mijn leuter die ik dan heb. Of voor een dag homo zijn en me laten nemen door de lekkerste mannenquote:
Doe dan een vrouw met zo'n voorbindapparaatquote:Op woensdag 1 september 2010 18:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Met mijn leuter die ik dan heb. Of voor een dag homo zijn en me laten nemen door de lekkerste mannen
quote:Op woensdag 1 september 2010 10:08 schreef cerror het volgende:
De hele dag zeuren en uit m'n vagina bloeden zonder dood te gaan.
quote:Op woensdag 1 september 2010 01:38 schreef Penisbaard het volgende:
Een pittig kapsel nemen, krabbelplaatjes achterlaten op hyves, naar Jan Smit luisteren en nordic walken.
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:33 schreef Jelleb18 het volgende:
Dus de meeste mannen die vrouwen zouden worden, willen opeens een man hebben ..
Ik zou gewoon keihard lesbisch worden, dat ben ik nu toch ook ..
quote:Op woensdag 1 september 2010 01:39 schreef Patje1987 het volgende:
IK ZOU EEN VAAS IN MIJN VAGINA STOPPEN TERWIJL IK HET DUITSE VOLKSLIED ZING MET EEN SCHOEN OP MIJN HOOFD
Om wat te doen?quote:Op donderdag 2 september 2010 18:59 schreef Ace-of-Spades het volgende:
De hele dag in de kleedkamer van de sportschool zitten
Lekker hè, die geur en gevoel van schone kleren opnieuw en opnieuw, ik zou daar met een natte rondlopenquote:Op donderdag 2 september 2010 23:41 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Lekker vaak omkleden, lijkt me heerlijk.
Stoer.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:53 schreef jogy het volgende:
Snel mijn lichaam zoeken waar de vrouw in zit waar ik mee gewisseld heb en me door mijn lichaam laten neuken. Hard en diep. Narcist dat ik ben.
Lekker nonchalant.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:51 schreef deepart het volgende:
Niet veel anders dan nu, ik kijk nergens meer van op.
Eerder homofobisch. Als ik mij door mezelf laat neuken kan ik het door mezelf nog rechtvaardigen.quote:
ook die 20cm van je vader waar je moeder al jaren niet meer naar omgekeken heeft?quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:52 schreef eucalyptus het volgende:
Alles krijgen van m'n pa
Zolang ik maar geen sex hoef te hebben met anderen.quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ook die 20cm van je vader waar je moeder al jaren niet meer naar omgekeken heeft?
1 man 1 jarquote:Op woensdag 1 september 2010 01:39 schreef Patje1987 het volgende:
ik prefereer winbledon.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |