Dat is het ook.quote:Op woensdag 1 september 2010 01:35 schreef Vanky het volgende:
[..]
Haha, dat klinkt wel erg overtuigend!
Ik heb het verschil gevondenquote:Op woensdag 1 september 2010 01:39 schreef Patje1987 het volgende:
IK ZOU EEN VAAS IN MIJN VAGINA STOPPEN TERWIJL IK HET DUITSE VOLKSLIED ZING MET EEN SCHOEN OP MIJN HOOFD
Ja, dat ook!quote:Op woensdag 1 september 2010 01:37 schreef Franneh het volgende:
Een vrouw keihard neuken met mijn lul
Kan nu toch ook?quote:
Ik bedoel dan het huis een sopje geven natuurlijk.quote:
oh dacht ik al hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 10:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik bedoel dan het huis een sopje geven natuurlijk.
Vrouwen, kenjeplekje.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik bedoel dan het huis een sopje geven natuurlijk.
vuige secreet pas bier brengen als hij erom vraagtquote:Op woensdag 1 september 2010 10:36 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zou ook een appeltaart voor mijn man bakken voor als hij terug komt van zijn werk. Ik zou vragen hoe zijn dag was en zijn pantoffels en krant klaarleggen en alvast voetbal op TV aanzetten. Ook zou ik die dag bier halen en koudzetten en hem bier aangeven als hij daarom vraagt. Ook zal ik mijn mond houden als mijn man voetbal zit te kijken.
En ongevraagd pijpen zie ik ook nergens staan. Het is gewoon zo'n sjekrokende feminist.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:38 schreef PeZu het volgende:
vuige secreet pas bier brengen als hij erom vraagt
Ja goed dat dit natuurlijk niet kan, ik zou een slechte vrouw zijnquote:Op woensdag 1 september 2010 10:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
vuige secreet pas bier brengen als hij erom vraagt
ik was zo onsteld over het bier dat ik dat was vergeten, getver wie wil er nu zo'n wijf zegquote:Op woensdag 1 september 2010 10:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En ongevraagd pijpen zie ik ook nergens staan. Het is gewoon zo'n sjekrokende feminist.
Ik wed dat ze ook nog iedere maand bloed uit d'r kut gaat persen. Gádverdamme.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:42 schreef PeZu het volgende:
ik was zo onsteld over het bier dat ik dat was vergeten, getver wie wil er nu zo'n wijf zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |