Dup heeft toch een nieuwe?quote:Op woensdag 1 september 2010 00:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Van wie is die url not found UI?
Waarom niet gewoon namen? Dat is net zo hendig!quote:Op woensdag 1 september 2010 00:59 schreef Swine het volgende:
[..]
Dup heeft toch een nieuwe?
Die Jari moet er echt eens uitgesloopt worden
Dan maar niets!quote:Op woensdag 1 september 2010 01:05 schreef swarmahoer het volgende:
wie is jari
en namen is kut, doe dan niks, ik herken mensen aan hun avator
quote:Op woensdag 1 september 2010 01:15 schreef Merel1808 het volgende:
Zo, even vet goed nieuwe leden gewerfd in de Nereus-kroeg
quote:Op woensdag 1 september 2010 01:34 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wil je ook lid worden bij Orionis?
Hoi!quote:Op woensdag 1 september 2010 01:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoi. Ik ga binnenkort in Nijmegen op kamers.
Biologie.quote:
watquote:
Maar het is echt heel leuk! Bootje varen, biertje drinken! Lage contributie, leuke mensen, leuke kroeg, geen verplichte avonden en de jaarclubstructuur! En dan mag je ook nog superveel zeilen voor lage prijzen! Alleen maar voordelen!quote:
Die is vernieuwd en verbeterd! Nu nog minder waar voor hetzelfde geld! De avatars kwamen al lang niet meer overheen met de daadwerkelijke posters, dubbele link naar de statistieken et cetera. Maar dat is het voordeel van wiki OP's leef je uit, Hosti en maak er een waar kunstwerk van!quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 11:35 schreef IrishBastard het volgende:
Die 'eerstvolgende meet!' in de OP
Verder vind ik 'm best netjes zo
Hosti fixt het verder af! Dus dat komt goed!quote:
Waar was het avondje nu?quote:Op woensdag 1 september 2010 13:35 schreef Editeur het volgende:
Nou dat avondje met Equus Albus was redelijk geslaagdAlleen daarna uit was een faal, het was te vol. Dikke rij in de kou, toch maar naar huis gegaan
Brandpunt heette het volgens mij!quote:Op woensdag 1 september 2010 13:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar was het avondje nu?
Dikke rij in de kou -> naar huis ja!
Haha goed bezig!quote:Op woensdag 1 september 2010 13:44 schreef Editeur het volgende:
[..]
Brandpunt heette het volgens mij!
Enfin, al met al heb ik mijn colleges vanmorgen gemist en moet ik nu bijblokken. Snel douchen en TVA 3 induiken
Sterrenkunde?quote:Op woensdag 1 september 2010 14:01 schreef IrishBastard het volgende:
Ik net helemaal haasten om op tijd in college te zijn, is het super druk. Ik dus zo een extra stoel neerzetten, en midden in het gangpad gaan zitten (in de eerste vijf minuten van het college, stoorde lichtelijk dus), kijk ik eens rustig rond, zie ik geen studiegenoten
Kijk ik even verder, staat er Sterrenkunde op het bord
Oh, ik had pas om 15.45 college
Bwhehe, ik had vooral niet verwacht dat er 50+ eerstejaars van dat vak zouden zijnquote:Op woensdag 1 september 2010 14:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sterrenkunde?
College 2: Rode reuzen, bruine sterren en zwarte gaten![]()
Nieuw rooster is altijd wennen!
50+ Eerstejaars? Heb je toch mooi tegen je pensioen je master op zak?quote:Op woensdag 1 september 2010 14:04 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Bwhehe, ik had vooral niet verwacht dat er 50+ eerstejaars van dat vak zouden zijn
Ik maak daar ook altijd ruzie. Doorgaans omdat mijn eten ontbreekt of te koud is!quote:Op woensdag 1 september 2010 14:51 schreef Swine het volgende:
Op naar van Buren, ruzie maken over geld
Kan, geen idee meer wat prijzen waren. UIteindelijk kan het ook daar allemaal nog een duur geintje worden. Maar net wat je wilt hebben allemaal.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Weet iemand of je bij de copyshop ook zooi kan laten inbinden en wat dat kost?
[..]
Ik maak daar ook altijd ruzie. Doorgaans omdat mijn eten ontbreekt of te koud is!
Ik heb ze maar ff gemaild! Dan zie ik wel!quote:Op woensdag 1 september 2010 15:04 schreef Swine het volgende:
[..]
Kan, geen idee meer wat prijzen waren. UIteindelijk kan het ook daar allemaal nog een duur geintje worden. Maar net wat je wilt hebben allemaal.
Ik hou van ruzie maken, kom eens eten wanneer ik aan het werk ben!
De Stadstuyn is heeft lekker eten!quote:Op woensdag 1 september 2010 15:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb ze maar ff gemaild! Dan zie ik wel!
Ik houd van lekker eten dus daarom zie je me nooit
Daar ben ik ooit een keer geweest, maar ik kan me niet meer herinneren hoe het eten was!quote:Op woensdag 1 september 2010 15:06 schreef Swine het volgende:
[..]
De Stadstuyn is heeft lekker eten!
Kijk aan, je begint al goedquote:Op woensdag 1 september 2010 13:44 schreef Editeur het volgende:
[..]
Brandpunt heette het volgens mij!
Enfin, al met al heb ik mijn colleges vanmorgen gemist en moet ik nu bijblokken. Snel douchen en TVA 3 induiken
IBfailquote:Op woensdag 1 september 2010 14:01 schreef IrishBastard het volgende:
Ik net helemaal haasten om op tijd in college te zijn, is het super druk. Ik dus zo een extra stoel neerzetten, en midden in het gangpad gaan zitten (in de eerste vijf minuten van het college, stoorde lichtelijk dus), kijk ik eens rustig rond, zie ik geen studiegenoten
Kijk ik even verder, staat er Sterrenkunde op het bord
Oh, ik had pas om 15.45 college
Ja, dat kan. Het is geen superkwaliteit en heel goedkoop is het ook niet, maar een prima oplossing als je wat simpele dingen snel ingebonden wil hebben!quote:Op woensdag 1 september 2010 14:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
De vorige keer heb je 't bij mij netjes opgelostquote:Op woensdag 1 september 2010 15:04 schreef Swine het volgende:
[..]
Kan, geen idee meer wat prijzen waren. UIteindelijk kan het ook daar allemaal nog een duur geintje worden. Maar net wat je wilt hebben allemaal.
Ik hou van ruzie maken, kom eens eten wanneer ik aan het werk ben!
Nog nooit geweest, maar ben wel benieuwd. Vage kennis van me is eigenaar van die toko.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:06 schreef Swine het volgende:
[..]
De Stadstuyn is heeft lekker eten!
Yep Van Buren is wat mij betreft nogal ruk wat de bediening betreft!quote:Op woensdag 1 september 2010 14:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik maak daar ook altijd ruzie. Doorgaans omdat mijn eten ontbreekt of te koud is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er nog nooit gegeten, omdat jij en DK dat niet meer willenquote:Op woensdag 1 september 2010 17:51 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Yep Van Buren is wat mij betreft nogal ruk wat de bediening betreft!
Goede keus! je bent al begonnen? met de intro mee gedaan? 1e jaars?quote:
Soort van introweek nu. Wat te doe bij ... etc. Wat saaie lezingen en meer prut. Maandag beginnen de colleges echt. En ja, natuurlijkquote:Op woensdag 1 september 2010 20:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Goede keus! je bent al begonnen? met de intro mee gedaan? 1e jaars?
Maar niet aan de introductie (15-08 t/m 22-08) meegedaan? En ik ben ook net aan biologie begonnen, maar wel als derdejaars, maar wij begonnen gelijk maandag al met 2 colleges en gister 3 gehad.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Soort van introweek nu. Wat te doe bij ... etc. Wat saaie lezingen en meer prut. Maandag beginnen de colleges echt. En ja, natuurlijk.
Tuurlijk heb ik daar aan mee gedaan!quote:Op woensdag 1 september 2010 20:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Maar niet aan de introductie (15-08 t/m 22-08) meegedaan? En ik ben ook net aan biologie begonnen, maar wel als derdejaars, maar wij begonnen gelijk maandag al met 2 colleges en gister 3 gehad.
groepje?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik daar aan mee gedaan!
Het geeft inderdaad niet veel sfeer daarzo, maar daar hadden ze mij voorquote:Op woensdag 1 september 2010 16:04 schreef swarmahoer het volgende:
brandpunt
als aids een kroeg was...
wat een kutstraat is dat daar
Welk weekend? Wij hadden een behoorlijk aparte biologie groep in ons weekendquote:Op woensdag 1 september 2010 20:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik daar aan mee gedaan!
Waku Waku. En welk groepje zat bij je? Ik denk albatros?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:10 schreef Editeur het volgende:
[..]
Het geeft inderdaad niet veel sfeer daarzo, maar daar hadden ze mij voor![]()
[..]
Welk weekend? Wij hadden een behoorlijk aparte biologie groep in ons weekend
Ik heb ook een kleedachtig iets om. Heb het al twee dagen ijskoud in huis. Denk dat ik te weinig slaap.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:42 schreef SLP_ het volgende:
ik heb het koudheb zelfs de verwarming aan, in augustus
Ah nee ik zat bij een andere. Weekend heette Hitsige Hertjes en Zwoele Zwijntjesquote:Op woensdag 1 september 2010 22:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waku Waku. En welk groepje zat bij je? Ik denk albatros?
Bestuurskunde, haiquote:
Slaap lekkerquote:
Oh, hoe heette dat groepje alweer? Ik heb nog met mensen gesproken die daar waren. Argh.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:33 schreef Editeur het volgende:
[..]
Ah nee ik zat bij een andere. Weekend heette Hitsige Hertjes en Zwoele ZwijntjesMaar bij biologie zaten echt een paar eindbaas-vrouwen, zowel positief als negatief
[..]
Bestuurskunde, hai
Hoeveelste jaar?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:31 schreef xibalba het volgende:
[..]
Ik wel, maar post maar sporadisch hier....lees wel vaak mee
Jullie hadden werkelijk voor elke introgroep een naam?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oh, hoe heette dat groepje alweer? Ik heb nog met mensen gesproken die daar waren. Argh.
Ja elke groep had een dierennaam. Die moet je ze toch wel ooit hebben horen schreeuwen? Gaat hier nog soms zo in de collegezaal. Hoor je iemand bv koe roepen en komen er vanaf alle kanten andere dierennamen op je af.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:55 schreef Editeur het volgende:
[..]
Jullie hadden werkelijk voor elke introgroep een naam?
Lurk jij ook al in het topic over taarten en cupcakes decoreren?quote:
In vergelijking met jullie introgroepnamen waren die van ons (Engels, 2 jaar terug) toch wel erg suf...de rode ballen, de groene ballen etc. En ja, ook de blauwe ballenquote:Op woensdag 1 september 2010 23:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja elke groep had een dierennaam. Die moet je ze toch wel ooit hebben horen schreeuwen? Gaat hier nog soms zo in de collegezaal. Hoor je iemand bv koe roepen en komen er vanaf alle kanten andere dierennamen op je af.
Tja gewoon diernamen gekozen tot er geen groepen meer waren voor het alfabet.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:05 schreef morgane het volgende:
[..]
In vergelijking met jullie introgroepnamen waren die van ons (Engels, 2 jaar terug) toch wel erg suf...de rode ballen, de groene ballen etc. En ja, ook de blauwe ballenhet heeft overigens niks met 'ballen' als in kakstudenten te maken, maar waar het wel vandaan komt weet ik eigenlijk niet.
Ff iets heel anders: ik wil nog steeds weten of het voor mods technisch mogelijk is om mij een hoofdletter in mn username te geven...
Volgens mij kan een mod dat niet. Alleen FA of A's denk ik!quote:Op woensdag 1 september 2010 23:05 schreef morgane het volgende:
Ff iets heel anders: ik wil nog steeds weten of het voor mods technisch mogelijk is om mij een hoofdletter in mn username te geven...
Wij hadden hetvolgende: De groep van *hier een naam van een mentor*. Lam maar effectiefquote:Op woensdag 1 september 2010 23:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Tja gewoon diernamen gekozen tot er geen groepen meer waren voor het alfabet.
Albatros, Bij, Cavia, Das, Ezel, Flamingo, Gorilla, Haring, IJsbeer, Jaguar en Koe.
Bij ons is het gewoon van 'GROEPJE DAS!' en dan hoor je alle dassen schreeuwenquote:Op woensdag 1 september 2010 23:23 schreef Editeur het volgende:
[..]
Wij hadden hetvolgende: De groep van *hier een naam van een mentor*. Lam maar effectief
We doen je een plezier, geloof mequote:Op woensdag 1 september 2010 19:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit gegeten, omdat jij en DK dat niet meer willen
Hoe weet ik wie admin is?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij kan een mod dat niet. Alleen FA of A's denk ik!
Volgens mij doen ze dat sowieso niet (vermoed ik hoor)quote:
Je wattes?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:50 schreef morgane het volgende:
Ik had al zo´n vermoeden dat ze niet aan naamswijzigingen doen...maar als ik een nieuw account aanmaak ben ik mijn post count kwijt.
Dat, noemt men in het Nederlands nou sarcasme!quote:Op woensdag 1 september 2010 23:56 schreef morgane het volgende:
[..]
Mijn aantal posts. Ik denk soms half in het Engels
Gebeurt inderdaad niet, ook niet voor hoofdletters. Alleen afgelopen jaar met Serious Request actie is het op bepaalde voorwaarden wel gedaan. Misschien komend jaar weer, maar dan moet je dus wel donerenquote:Op woensdag 1 september 2010 23:50 schreef morgane het volgende:
Ik had al zo´n vermoeden dat ze niet aan naamswijzigingen doen...maar als ik een nieuw account aanmaak ben ik mijn post count kwijt.
Zo'n taart heeft de moeder van een collegaatje van mij egmaakt!quote:
[Upd] Klink weigert PVV definitiefquote:Op donderdag 2 september 2010 @ 03:16 schreef Swine het volgende:
Vuile landverrader! Kan die man of het land uitgezet worden of een kogel krijgen. Zulks soort mensen zijn net zo crimineel als degene die een bejaarde beroofd of een onschuldige vrouw verkracht. Zulke mensen kunnen wij hier niet gebruiken, al helemaal niet in de politiek. Ik stem op de eerste partij die de belachelijke wachtgeldregeling af wil schaffen.
Succes, dan krijgt Wilders wel zijn meerderheidquote:Op donderdag 2 september 2010 03:26 schreef Swine het volgende:
Trots-wethouder krijgt wachtgeld
Er dienen nieuwe verkiezingen te komen.
Die kan je ook verbergen, probleem opgelostquote:Op woensdag 1 september 2010 23:50 schreef morgane het volgende:
Heb ik toen ook gedaan idd.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gebeurt inderdaad niet, ook niet voor hoofdletters. Alleen afgelopen jaar met Serious Request actie is het op bepaalde voorwaarden wel gedaan. Misschien komend jaar weer, maar dan moet je dus wel doneren.
Daar moet je tegenwoordig een week op wachten toch? Sadismequote:Op donderdag 2 september 2010 10:38 schreef SLP_ het volgende:
Zo naar de drogist om een pasfoto te laten maken en dan mn rijbewijs aanvragen![]()
En daarna flink boodschappen doen want ik heb vanavond een pokerfeest bij mij thuis, maar nu zou ik wel graag de auto willen hebben want ik weet niet hoe ik allemaal flessen [fris] drank mee op de fiets moet nemen
Haha jaa, en bedanktquote:Op donderdag 2 september 2010 12:14 schreef Difficult het volgende:
Maken ze tegenwoordig ook al pasfoto's bij een drogist?
En gefeliciteerd trouwens
Ja verschrikkelijk he. Tenzij ik 75 euro betaal ipv 35, dan kan ik hem morgen ophalen. Mja daar heb ik dan weer geen zin inquote:Op donderdag 2 september 2010 12:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar moet je tegenwoordig een week op wachten toch? Sadisme
Soms is het ook beter om het bij een herinnering te laten, aangezien het in het echt tegenvaltquote:Op donderdag 2 september 2010 10:27 schreef morgane het volgende:
Haha Kindercola! Die had ik laatst ook weer eens gehaald, maar in mijn herinnering was 'ie toch een stuk lekkerder
Euhh, ja volgens mij wel. Hoezo?quote:Op donderdag 2 september 2010 13:49 schreef Merel1808 het volgende:
Iemand hier wel eens in Rome geweest?
Ten alle tijde een helm opquote:Op donderdag 2 september 2010 14:00 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ga begin november en zocht nog goede tips
Ik heb ook eigenlijk geen idee. Ben er geweest, maar als je me vraagt hoe het was heb ik geen antwoord. Gewoon, de toerist uitgehangenquote:Op donderdag 2 september 2010 14:13 schreef Merel1808 het volgende:
Tips die ik niet zelf had kunnen verzinnen
Fucking duur eigenlijk voor die minuut werk die ze erin stoppenquote:Op donderdag 2 september 2010 14:30 schreef swarmahoer het volgende:
in de stad kan je gewoon n pasfoto laten maken, en binnen 3 minuten kan je er 4 voor n tientje meenemen
die foto toko op p44
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:49 schreef Merel1808 het volgende:
Iemand hier wel eens in Rome geweest?
De mcD's tegenover het Pantheon?quote:
Rome? Vraag het de kardinaalquote:Op donderdag 2 september 2010 14:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
De mcD's tegenover het Pantheon?
That was us!!quote:Op woensdag 1 september 2010 22:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waku Waku. En welk groepje zat bij je? Ik denk albatros?
in before the rain dusquote:Op donderdag 2 september 2010 19:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo gelukkig vroeg thuislekker gebbqd
Begint je naam met een A?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:03 schreef Californium het volgende:
[..]
That was us!!We zijn famous bij alle eerstejaars biologie
![]()
Nee... Er zat ook niemand bij wiens naam begint met een A (ofnouja, wel 1 maar die is er 2 dagen bij geweestquote:
Maar je bent derdejaars, vrouw, mentormama en Albatros? Ik niet snap.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee... Er zat ook niemand bij wiens naam begint met een A (ofnouja, wel 1 maar die is er 2 dagen bij geweest)
en na het vleeseten kan je er je billen aan opwarmen, ideaalquote:Op donderdag 2 september 2010 19:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
regent et nu ja in Nijmegen? Zag het in de trein al erg donker worden.. Ga morgen met de motor dus hoop dat het dan lekkerder weer isMeisje uit men groep zou mee gaan achterop, mag ze niet
stomme vooroordelen
![]()
bbq was wel erg creatief qua vormgevingmaargoed het eten smaakte er niet minder om
![]()
[ afbeelding ]
Wat houdt dat Bootcamp nou precies in?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:15 schreef Californium het volgende:
Mijn dag vandaag:
10.45 tot 12.30 College, naar huis en snel eten en dan om 14.00 werken tot 18.00. Toen naar de winkel en naar de bus en dadelijk om iets over half 8 weg want om 8 uur bootcamp workout tot 21.00, morgen middag maar eens tijd maken om te studeren ofzo
kindjequote:Op donderdag 2 september 2010 19:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar je bent derdejaars, vrouw, mentormama en Albatros? Ik niet snap.
Ben je dan ineens derdejaars-biologie student? Dus je kan gelijk weer een bachelor binnen tikken?quote:
tai-bo, beenspieren, armspieren, buispieren cardio allemaal achter elkaar... Ik ben helemaal dood (en ga morgen spierpijn hebben) maar voel me wel getrainedquote:Op donderdag 2 september 2010 19:59 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat houdt dat Bootcamp nou precies in?
Moet 30 studiepunten halen in mijn 3e jaar en dan ben ik masterstudent. (30 studiepunten is 5 vakken)quote:Op donderdag 2 september 2010 21:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ben je dan ineens derdejaars-biologie student? Dus je kan gelijk weer een bachelor binnen tikken?
Dus je bent nu pre-master student?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Moet 30 studiepunten halen in mijn 3e jaar en dan ben ik masterstudent. (30 studiepunten is 5 vakken)
zoietsquote:Op donderdag 2 september 2010 21:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus je bent nu pre-master student?
30 ECTS? Dat is maar een half jaartje werk.
¿Dus je volgt nu gewoon het deficiëntie-programma van 30 ECTS? En dan het jaar erop gewoon aan de Master? Of hoe moet ik het zien?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:52 schreef Californium het volgende:
[..]
zoietsen idd... 2 vakken per blok, dus dat is 2 blokken en 1 vak (in 3e kwartaal kan ik dus 2 vakken doen en kan 1 daarvan al meetellen voor het vrije deel in mijn master
)
Zonder eigen bijdrage zou je premie nog hoger zijn geweest. Tandarts zit toch gewoon binnen je pakket lijkt me? Kost me maximaal een tientje ofzo per keer als er iets gedaan moet worden..quote:Op donderdag 2 september 2010 22:00 schreef swarmahoer het volgende:
wat heb ik toch ook n kankerverzekering
elke maand 100 nogwat euro betalen, en alsnog zon kuttest en tandartsrekeningen moeten betalen, flikker toch op
90 euro voor niks, dikke vingerquote:Op donderdag 2 september 2010 22:03 schreef Swine het volgende:
[..]
Zonder eigen bijdrage zou je premie nog hoger zijn geweest. Tandarts zit toch gewoon binnen je pakket lijkt me? Kost me maximaal een tientje ofzo per keer als er iets gedaan moet worden..
Aha, meneertje heeft gekozen voor de kankerverzekering? En waar had meneer aan gedacht? Hodgkin of non-Hodgkin? Iets in de organen of meer centraal (zenuwstelsel)?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:00 schreef swarmahoer het volgende:
wat heb ik toch ook n kankerverzekering
elke maand 100 nogwat euro betalen, en alsnog zon kuttest en tandartsrekeningen moeten betalen, flikker toch op
waar werk jequote:Op donderdag 2 september 2010 22:21 schreef Difficult het volgende:
Zo ook weer terug van werk, tering weer
Ik heb 30 ECTS nodig om naar mijn master te kunnen. In februari heb er ik 24, dan moet ik nog 1 vak erbij doen in het 3e kwartaal. andere vakken die ik daarnaast / daarna doe telt al mee voor de master... Dus ong een half jaar schakeljaarquote:Op donderdag 2 september 2010 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
¿Dus je volgt nu gewoon het deficiëntie-programma van 30 ECTS? En dan het jaar erop gewoon aan de Master? Of hoe moet ik het zien?
Aha ok! Maar uhhh, wat deed je vorig jaar dan? Toen deed je toch ook al iets biologie-erigs?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb 30 ECTS nodig om naar mijn master te kunnen. In februari heb er ik 24, dan moet ik nog 1 vak erbij doen in het 3e kwartaal. andere vakken die ik daarnaast / daarna doe telt al mee voor de master... Dus ong een half jaar schakeljaar
Is niet voor niks. Anders val je van een ladder af, dan krijg je een paar maanden later een rekening van ¤2000,- voor ambulance vervoer, ongeveer zo'n zelfde bedrag voor CT-scan + spoedhulp @ SEH en nog paar honderd euro voor drie dagen ziekenhuisbed-liggen. Mooie van die rekening is dan dat je hem niet hoeft te betalen omdat DAT nou de reden is waarom je verzekeringspremie betaaldquote:Op donderdag 2 september 2010 22:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
90 euro voor niks, dikke vinger
Even denken of ik weet wie je bent. Nee.quote:
MLW schakeljaar... maar dat ging niet zo geweldigquote:Op donderdag 2 september 2010 22:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha ok! Maar uhhh, wat deed je vorig jaar dan? Toen deed je toch ook al iets biologie-erigs?
Mooiquote:Op donderdag 2 september 2010 22:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Even denken of ik weet wie je bent. Nee.
Ik ken eigenlijk geen HBO instroom bij bio.quote:
Meer succes dan met je bio!quote:Op donderdag 2 september 2010 22:45 schreef Californium het volgende:
[..]
MLW schakeljaar... maar dat ging niet zo geweldig
Swarmi is een man van staal! Het enige wat hij moet betalen is een paar tientjes aan de hoefsmid om zich te laten uitdeuken!quote:Op donderdag 2 september 2010 22:40 schreef Swine het volgende:
[..]
Is niet voor niks. Anders val je van een ladder af, dan krijg je een paar maanden later een rekening van ¤2000,- voor ambulance vervoer, ongeveer zo'n zelfde bedrag voor CT-scan + spoedhulp @ SEH en nog paar honderd euro voor drie dagen ziekenhuisbed-liggen. Mooie van die rekening is dan dat je hem niet hoeft te betalen omdat DAT nou de reden is waarom je verzekeringspremie betaald
Klopt... die zaten allemaal bij ALBATROSSSSSS (met nog een paar 1e jaars omdat er maar 5 HBO doorstromers warenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk geen HBO instroom bij bio.
Die de hele opleiding heeft afgemaakt? Mag ik vragen wat jij ook alweer bent gaan doen?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb ook een klasgenoot nu die van bio afkomt
Thx! I an do itquote:Op donderdag 2 september 2010 22:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Meer succes dan met je bio!
Ik vraag me echt af wie jij nu bent.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Klopt... die zaten allemaal bij ALBATROSSSSSS (met nog een paar 1e jaars omdat er maar 5 HBO doorstromers waren) En zitten nu allemaal in het 3e jaar
![]()
Nop 1e jaars dropoutquote:Op donderdag 2 september 2010 22:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Die de hele opleiding heeft afgemaakt? Mag ik vragen wat jij ook alweer bent gaan doen?
Grapjasquote:Op donderdag 2 september 2010 22:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wie jij nu bent.
Nicequote:Op donderdag 2 september 2010 22:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nop 1e jaars dropoutIndustrieel Product Ontwerpen @ HAN Arnhem
Een wat?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Grapjas
Ik kom wel een keer een cali'tje doen
Ik kom wel een keer langs om een wijntje te drinkenquote:
Wijnquote:Op donderdag 2 september 2010 23:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer langs om een wijntje te drinken
Bier? Er is vast wel een keer een introductie reunie... en dan schreeuwen wij vast wel een keer ALBATROSSSSSSquote:
Ik vind die mannen zo koning hèquote:Op donderdag 2 september 2010 23:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Bier? Er is vast wel een keer een introductie reunie... en dan schreeuwen wij vast wel een keer ALBATROSSSSSS
Jij hier? over bier gesproken... Gaan wij binnenkort nog even bijpratenquote:Op donderdag 2 september 2010 23:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een Le-gen-da-risch Cali' tje
Mijn papa's? Ja! die waren idd super tof! En klopt idd.. Bij sommige groepjes waren ze wat minderquote:Op donderdag 2 september 2010 23:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind die mannen zo koning hè. Maar de meeste ouders zijn wel tof. Alleen van een paar groepjes waren het maar wat dooie mussen, ook die kinderen.
Jazeker, komende weekend ben ik volgens mij OF heel druk OF heel druk met niksen.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij hier? over bier gesproken... Gaan wij binnenkort nog even bijpraten
Mijn ouders kregen toch echt nog een ambulance rekening van 650 euro gepresenteerdquote:Op donderdag 2 september 2010 22:40 schreef Swine het volgende:
[..]
Is niet voor niks. Anders val je van een ladder af, dan krijg je een paar maanden later een rekening van ¤2000,- voor ambulance vervoer, ongeveer zo'n zelfde bedrag voor CT-scan + spoedhulp @ SEH en nog paar honderd euro voor drie dagen ziekenhuisbed-liggen. Mooie van die rekening is dan dat je hem niet hoeft te betalen omdat DAT nou de reden is waarom je verzekeringspremie betaald
Komend weekend.... heb ik nog niet echt wat in de planning... Of ja.. Bijkomen van een drukke week... :pquote:Op donderdag 2 september 2010 23:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jazeker, komende weekend ben ik volgens mij OF heel druk OF heel druk met niksen.
Ook trappen/stoten op van die kussens zegmaar? Of alleen in de luchtquote:Op donderdag 2 september 2010 21:44 schreef Californium het volgende:
[..]
tai-bo, beenspieren, armspieren, buispieren cardio allemaal achter elkaar... Ik ben helemaal dood (en ga morgen spierpijn hebben) maar voel me wel getrained
alleen in de lucht. en krachttraining... Wel push ups en sit ups enzo...quote:Op donderdag 2 september 2010 23:08 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ook trappen/stoten op van die kussens zegmaar? Of alleen in de lucht
En zit er ook krachttraining bij?
Jij hebt nog steeds een mobiel nummer? Dan sms ik je welquote:Op donderdag 2 september 2010 23:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Komend weekend.... heb ik nog niet echt wat in de planning... Of ja.. Bijkomen van een drukke week... :p
Die hoef je niet zelf te betalen, enkel door te sturen naar de verzekeraar.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:07 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mijn ouders kregen toch echt nog een ambulance rekening van 650 euro gepresenteerd
Echte helden vind ik het. En Haring, Flamingo, IJsbeer vond ik saai. Niks van gemerkt tijdens de intro. Hoorde ook na 5 dagen een keer Haring omgeroepen worden en had daar echt nog niet van gehoordquote:Op donderdag 2 september 2010 23:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn papa's? Ja! die waren idd super tof! En klopt idd.. Bij sommige groepjes waren ze wat minder
Ik heb nog steeds een mobiel nummer jahquote:Op donderdag 2 september 2010 23:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij hebt nog steeds een mobiel nummer? Dan sms ik je wel
Ik moet het ook wel met je eens zijn, wtf waren Haring?quote:Op donderdag 2 september 2010 23:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Echte helden vind ik het. En Haring, Flamingo, IJsbeer vond ik saai. Niks van gemerkt tijdens de intro. Hoorde ook na 5 dagen een keer Haring omgeroepen worden en had daar echt nog niet van gehoord.
Fucking goede zaakquote:Op donderdag 2 september 2010 23:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een mobiel nummer jahEn ook nog steeds dezelfde
Ik weet nu wel welke ouders het zijn. Maar die kinderen nooit gezienquote:Op donderdag 2 september 2010 23:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik moet het ook wel met je eens zijn, wtf waren Haring?![]()
Ik heb mijn week er al op zitten! 8 stuks, eentje viel uit!quote:Op donderdag 2 september 2010 23:13 schreef Californium het volgende:
anywayz... Ik ga mijn nest in, morgen mijn 7e en laatste college deze week![]()
Ook geen idee wie de ouders zijnquote:Op donderdag 2 september 2010 23:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik weet nu wel welke ouders het zijn. Maar die kinderen nooit gezien.
DASSEN!
pff!! en sommige mensen hebben er zelfs nog geen gehadquote:Op donderdag 2 september 2010 23:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb mijn week er al op zitten! 8 stuks, eentje viel uit!
Ik nietquote:Op donderdag 2 september 2010 23:07 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mijn ouders kregen toch echt nog een ambulance rekening van 650 euro gepresenteerd
Ik heb op beevee naar de foto's gekeken omdat ik het me afvroegquote:Op donderdag 2 september 2010 23:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Ook geen idee wie de ouders zijn
Oehoe even kijken!quote:Op donderdag 2 september 2010 23:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb op beevee naar de foto's gekeken omdat ik het me afvroeg. Saaie mensen.
Leuk volk hè.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Oehoe even kijken!
Owwww.... dieeeeee!! Nu weet ik het![]()
hmm...quote:
Goodnight.quote:
Welke groepjes? En welke waren chagrijnig?quote:Op donderdag 2 september 2010 23:29 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb ook redelijk wat groepjes ontmoet, en ik heb ook één groepje gezien oohhh.. het was gewoon een ander type mensen denken maar ze wilden aan niks meedoen, overal over zeiken, continu chagrijnig.. bahbah.. verziekt de sfeer
Oh zo. Wij zaten met een fanatieke geneeskunde groep op kamp. Waren wel leuke mensen, die gingen de eerste avond niet gelijk naar bed. Waren alleen hun overquote:Op donderdag 2 september 2010 23:34 schreef LastRequest het volgende:
Niet van bio hoor.. eentje van Engels/Amerikanistiek.
Geneeskunde is wel grappig.. die zijn supersuperenthousiast en fanatiek en altijd aanwezig.. heel leuk vind ik! Maar je merkt altijd wel dat wat rustiger groepjes dat lastig kunnen vinden.. omdat die zelf niet echt de kans krijgen op gang te komen ofzo.
Daan & Jaap.....?quote:Op donderdag 2 september 2010 23:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn papa's? Ja! die waren idd super tof! En klopt idd.. Bij sommige groepjes waren ze wat minder
Ik stond vanavond ook met dat soort mensen te praten in de kroeg, maar die waren toch een stuk eerder naar huisquote:Op vrijdag 3 september 2010 03:51 schreef SLP_ het volgende:
bahb ah, morgen om kwartvoor 8 weer beginnnnen met werken
Lekker hoor! Nog leuke dingen gepland?quote:Op vrijdag 3 september 2010 07:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
4 uurtjes werken en dan weekend
Toch wel fijn om weer weken te hebben waarin het weekend ook weer echt weekend is
We gaan morgen om 12 uur kickfittenquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lekker hoor! Nog leuke dingen gepland?
Das jammer. Voorheen hadden ze dat martial fit waar je dus wel gewoon je trap en stoottechnieken kreeg. Vond ik wel een erg leuke combinatie. Om nou te gaan tai bo'en, nee, das dan weer niets voor mijquote:Op donderdag 2 september 2010 23:09 schreef Californium het volgende:
[..]
alleen in de lucht. en krachttraining... Wel push ups en sit ups enzo...
Ga gewoon kickboksen, of thai boksen, leer je het allemaalquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Das jammer. Voorheen hadden ze dat martial fit waar je dus wel gewoon je trap en stoottechnieken kreeg. Vond ik wel een erg leuke combinatie. Om nou te gaan tai bo'en, nee, das dan weer niets voor mij
Dit was een soort Bommen-plus... Het was dan ook grotendeels (95%) vrouwelijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Das jammer. Voorheen hadden ze dat martial fit waar je dus wel gewoon je trap en stoottechnieken kreeg. Vond ik wel een erg leuke combinatie. Om nou te gaan tai bo'en, nee, das dan weer niets voor mij
dan moet je dinsdag naar Boks Condititraining gaan, je gaat dood. Soort variatie op Kickfit, maar dan met bokstechnieken, situps, pushups, touwtjespringen en inhakken op een boksbal en de handschoenen van de anderquote:Op donderdag 2 september 2010 23:08 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ook trappen/stoten op van die kussens zegmaar? Of alleen in de lucht
En zit er ook krachttraining bij?
Kickfitten wil ik ook weer gaan oppakken, vind 't schoppen toch ook wel erg fijn, maar het is nog even afwachten qua baan/werk of ik dat op de tijden die ze nu hebben kan doen. Denk dat de combinatie boks-conditie + kickfit + het krachttraining schema dat ik heb wel prima is. Kan ik ook nog 2 keer hardlopen in de week vanuit huis en dan is 't wel weer genoeg geweestquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:32 schreef IrishBastard het volgende:
Hmm, klinkt alsof ze het dus een ander naampje gegeven hebbenLijkt namelijk vrijwel hetzelfde als martial fit, alhoewel daar ook nog wat andere krachttraining bij zat. Was wel erg relaxed, wel zwaar, maar werkte erg goed. Denk alleen niet dat het in te passen is in mijn rooster
Overigens vond ik kickboksen wel leuk, maar die USC cursus niet zo boeiend. Zal me daar niet zo snel weer voor inschrijven denk ik
Daarbij ga ik nu als het goed is 2x in de week kickfitten en 2x fitnessen, wat qua rooster dan ook wel weer genoeg isHeb ik in ieder geval een deel conditie, en een deel krachttrainging
Dan moet je daar blijvenquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:01 schreef Dupje het volgende:
Jep!Altijd, haha.
Ben rond 6 uur weer thuis en er komen dus kampeerders in de tuin komende nacht.
Vanavond naar Disco Ensemblein Merleyn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ps. die kampeerders is wel goed hoor, iig ik neem aan dat we er verder geen last van hebben?
Mogen ze niet bij jou op de kamer slapen dan? of in het hok daar bij L? die is toch naar huis..
Betekent dat?quote:
O rly?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:06 schreef Editeur het volgende:
Queer is een parapluterm voor onder andere homoseksualiteit en/of travestie. Maar ook mensen uit de punkscene identificeren zich vaak als queer. De term is meestal bedoeld om zich af te zetten tegen de standaard heteronorm en trekt tegelijkertijd elk mogelijk hokje in twijfel
Huh, ik hier? Haiquote:
fugepackerquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:06 schreef Editeur het volgende:
Queer is een parapluterm voor onder andere homoseksualiteit en/of travestie. Maar ook mensen uit de punkscene identificeren zich vaak als queer. De term is meestal bedoeld om zich af te zetten tegen de standaard heteronorm en trekt tegelijkertijd elk mogelijk hokje in twijfel
Weer zo'n woord dat ik niet kenquote:
precies dat jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
"overdag is het een normale burger, maar 's avonds....... "
van southpark, had gehoopt dat iemand m herkendequote:Op vrijdag 3 september 2010 15:32 schreef Editeur het volgende:
[..]
Weer zo'n woord dat ik niet kenbenadrukken dat ik nieuw ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |