abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:50:15 #1
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_85905260

Komt een man bij de dokter.
Zegt de dokter "Ruim je het wel even op?"

Kwam ik laast bij de fotograaf. Vraag ik "Maakt u pasfoto's?"
Zegt ie: "Nee, al 10 jaar"

Ik ken een hele leuke mop,
3 drollen in een envelop :').

Nu jullie, welke grapjes waren er in jullie jeugd in?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:51:51 #2
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_85905307
ik ken een mop, 2 tieten in een envelop.

Elke uitbereiding op dit versje is niks waard. Laat dat gezetgt zijn.
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_85905323
wat is het verschil tussen een boer en een koning?

een koning kan wel boeren laten maar een boer geen koningen
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:52:59 #4
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_85905347
Dat Jantje's oma uitglijdt over een banaan
En dat Jantje haar dan nog op mag rapen want alles wat op de grond ligt is vies. (want daarvoor wilde hij iets oprapen ofzoiets)

Leuk he :P :P :D
pi_85905405
Waarom kan henk zijn rijbewijs niet halen?

- Henk is een steen.

Het is geel en rijd achter je auto.

- Een banaanhangwagen.
pi_85905508
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:52 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Dat Jantje's oma uitglijdt over een banaan
En dat Jantje haar dan nog op mag rapen want alles wat op de grond ligt is vies. (want daarvoor wilde hij iets oprapen ofzoiets)

Leuk he :P :P :D
Ja 5 gulden, maar dat mag niet van oma, want alles wat op de grond ligt is vies...
vervolgens 10, zelfde verhaal..
daarna 25.. zelfde verhaal..

vervolgens valt oma zich te barstte en dan wil jantje haar niet oprapen omdat alles wat op de grond ligt vies is.
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:58:12 #7
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_85905510
Ik ken nog wel een schuine bak...

- een bak op een helling.
* I intend to live forever, so far so good! *
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:59:23 #8
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_85905542
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:58 schreef Laurensius het volgende:

[..]

Ja 5 gulden, maar dat mag niet van oma, want alles wat op de grond ligt is vies...
vervolgens 10, zelfde verhaal..
daarna 25.. zelfde verhaal..

vervolgens valt oma zich te barstte en dan wil jantje haar niet oprapen omdat alles wat op de grond ligt vies is.
Oja
pi_85905597
Er lopen twee Romeinen door de woestijn. Op een gegeven moment kwamen er twee leeuwen voorbij. Zegt de ene leeuw tegen de ander: "We eten toch niet weer vlees uit blik!" *O*
Lurf is the message and the message is Lurf
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:01:42 #10
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_85905636
Lopen twee zandkorrels door de woestijn, zegt de een tegen de ander: Ik heb het gevoel dat we gevolgd worden :')
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_85905766
Tis zwart en als het uit de boom valt is je kachel kapot..
Je kachel

Tis geel en je kan erop springen..
Een kuikentje

Tis geel en als het in je oog komt ben je dood..
Een sneltrein

Tis groen en als je er een half uur onder ligt ben je dood...
Een waterlelie

Er vliegt een duif over een weiland waar een koe instaat. Zegt die duif: "Roekoe!". Zegt die koe: "Boe duif!".

Er liggen 2 muffins in een schaaltje zegt die ene muffin tegen de andere: Zeg hoelang lig jij hier al? Zegt die andere: WAAAAAAAA een pratende muffin!
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
pi_85906018
Lopen twee ballonnen door de woestijn. Zegt de een tegen de ander: "Pas op, een cactusssssssssssssssss"

Een jood, een christen en een moslim staan boven op een flatgebouw dat in brand staat.
De christen zegt: "ik heb zo'n goed leven geleid, als ik naar beneden spring, zal mijn god mij opvangen." en springt naar beneden. Een meter boven de grond verschijnt een wezen dat hem opvangt en zachtjes op de grond neerzet.
De moslim zegt: "ik heb zo'n goed leven geleid, als ik naar beneden spring, zal mijn god mij opvangen." en springt naar beneden. Een meter boven de grond verschijnt een wezen dat hem opvangt en zachtjes op de grond neerzet.
De jood zegt: "ik heb zo'n goed leven geleid, als ik naar beneden spring, zal mijn god mij opvangen." en springt naar beneden. Een meter boven de grond verschijnt een wezen dat hem lijkt op te vangen, maar op het laatste moment weggaat. De jood valt te pletter.
Hij gaat, dood als ie is, naar God en zegt wat 'm overkomen is. God zet alle reddingswezens op een rij en de jood wijst het wezen aan dat hem te pletter heeft laten vallen. God schudt zijn hoofd en zegt tegen het wezen: "Leer je het nou nooit, Adolf?".

Lopen twee ijsberen door de woestijn. Zegt de een tegen de ander: "wat hebben ze hier veel gestrooid he?"
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_85906026
Het is bruin en hangt om je nek?
Een krokettinkje

Het is geel en hangt achter een auto?
Een banaanhangwagen

Kees Krent komt met zijn vrachtwagen vol met spruitjes bij de grens en is zijn paspoort vergeten, de douanier zegt dat hij door mag als hij 10 spruiten in zijn mond kan proppen. Kees doet dit, spuugt ze uit en begint hard te lachen.
Waarom lach je nou zo hard vraagt de douanier? Nou, zegt Kees, Straks komt Arie en die is zijn paspoort ook vergeten, maar hij vervoert bloemkolen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_85906061
Er liggen drie tomaten in een schaal. Zegt nummer 1 tegen nummer 2: "Wat is er met hem aan de hand?"
Nummer 2: "zijn broer zit in de puree."
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_85906126
Oh ik weet er nog meer :P

het is groen en het drijft?
Andrijvie.

Het is oranje en weet het niet zeker?
Een misschienasappeltje

Het is groen en hangt onder je auto?
Een spruitlaat

Het is bruin en glijd van de berg?
Een skiwi

Waarom heeft een belg een hamer in de auto?
Voor als hij wil afslaan

Waarom heeft een belg een krant in de auto?
Kan hij lekker scheuren
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_85906164
Een douanier verdenkt Henkie ervan iets te smokkelen. Elke dag komt Henkie op zn fiets met een jute zak de grens over. Elke dag controleert de douanier Henkie volledig maar kan nooit iets illegaals vinden. Henkie lacht alleen maar betekenisvol, maar de douanier heeft geen bewijs.
Jaren later, beide met pensioen, zitten ze naast elkaar in de kroeg. Zegt die douanier: "Zeg Henkie.. ik weet dat je iets smokkelde, maar ik weet niet wat. Wat heb je nou al die tijd gesmokkeld?"
Henkie: "fietsen".
pi_85906238
Waarom stopt een belg eens in de week z'n pikkie in een pot met pindakaas?
Daar wordt ie groot en sterk van.
pi_85906276
Wat is het verschil tussen Willem Alexander en (destijds dus) Wim Kok

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_85906319
Ken je die mop van de mummie?
"nee"
Ingewikkeld hé..
pi_85912055
Hoelang is een chinees?
pi_85912397
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:17 schreef DroogDok het volgende:
Oh ik weet er nog meer :P

het is groen en het drijft?
Andrijvie.

Het is oranje en weet het niet zeker?
Een misschienasappeltje

Het is groen en hangt onder je auto?
Een spruitlaat

Het is bruin en glijd van de berg?
Een skiwi

Waarom heeft een belg een hamer in de auto?
Voor als hij wil afslaan

Waarom heeft een belg een krant in de auto?
Kan hij lekker scheuren
Je vergeet
Waarom heeft een belg een mes in de auto?
Om de bocht mee af te snijden _O-
pi_85913615
De moppen van mijn meester in klas 4/5 waar hij zelf het hardst om moest lachen:

Twee dieven willen ontsnappen uit de gevangenis. Zegt de ene dief: "ik heb een plan. We nemen een aanloop, rennen naar het hek en klimmen er over. Als er een bewaker aankomt doen we alsof we een hond zijn, oké?" De ander vindt het een geniaal plan. Zo gezegd zo gedaan, dief 1 neemt een aanloop, springt en RAMMELDERAMMEL! het hek rammelt. Komt er een bewaker aangesneld die roept: "Wie is daar?" Dus die dief doet een hond na: "WOEF! WOEF!" Bewaker gerustgesteld en loopt verder. Dan neemt dief 2 een aanloop, springt en RAMMELDERAMMEL! het hek rammelt. Komt die bewaker er weer aanrennen en roept: "Wie is daar?" Zegt die dief: "Nog een hond!"

Uiteindelijk zijn ze toch ontsnapt en staan ze op de bus te wachten. Maar helaas, ze hebben maar één buskaartje. Zegt dief 1: "Ik heb een jutezak meegesmokkeld. Ga jij daar in zitten, dan gooi ik je over m'n schouder en we doen alsof jij papier bent." De ander vindt het een geniaal plan. Dief 2 in de zak, de bus komt er aan en dief 1 stapt in met die zak over z'n schouder. De chauffeur stempelt het kaartje af en vraagt nieuwsgierig: "Wat zit er in die zak?" Zegt dief 2 vanuit de zak: "RITSEL RITSEL!"

Ritsel ritsel. En dan die man zelf helemaal in een stuip. Ik vergeet ze nooit meer :')
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_85928507
Er komt een man bij de dokter. Zegt ie: Dokter, ik heb zo'n pijn als ik hier druk, en hier, en hier, en hier, en...
Dokter: Laat maar, ik zie het al, u heeft uw vinger gebroken.

Het is groen en het trilt?
Een krokodildo

Er lopen twee leeuwen door de Kalverstraat. Zegt de een tegen de ander: Wat is het hier rustig he?
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_85931163
Patient: Dokter, ik heb mijn arm op meerdere plaatsen gebroken.
Dokter: Dan moet u niet naar die plaatsen toegaan.
pi_85931365
Jantje moet voor school 3 engelse woorden zoeken.
als hij thuiskomt is zijn moeder bezig met het avondeten. jantje vraagt aan zijn moeder:'mama, ken jij een engels woord?'
moeder snijdt net in haar vinger en zegt:'Shit!!!'
jana noteert in zijn schrift: shit
vervolgens gaat jantje naar zijn broertje die met de action mens aan het spelen is.
hij vraagt: 'Seg, kent gij een engels woord?
waarop zijn broertje hevig uitroep: 'Action Men!!'
jantje noteert in zijn schrift: Action men
tenslotte gaat jantje naar zijn vader.
vander zit op de bank en volgt een voetbalmatch.
jantje vraagt:'kent u ee egels woord, vader?'
een voetbalploeg scoort juist en vader roept: 'Yes!!'
de volgende dag op school...

meester:'Jantje noem je 3 engelse woorden eens!'

Jantje: 'shit'

meester: ' wie denkt ge wel dat ge zijt??'

Jantje: 'Action Men'

Meester: 'naar de directeur!!!'

Jantje: 'Yes!!!'

Jantje zit in de klas hij let niet goed op wat de juf aan het vertellen is opeens vraagt jantje juf mag ik naar de wc? nee jantje wacht maar. jantje vraagt het nog een keer juf mag ik dan nu naar de wc? nee jantje. opeens vraagt de juf dan waar ligt de noordzee? waarop jantje antwoord onder mijn stoel juf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')