Dup heeft toch een nieuwe?quote:Op woensdag 1 september 2010 00:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Van wie is die url not found UI?
Waarom niet gewoon namen? Dat is net zo hendig!quote:Op woensdag 1 september 2010 00:59 schreef Swine het volgende:
[..]
Dup heeft toch een nieuwe?
Die Jari moet er echt eens uitgesloopt worden
Dan maar niets!quote:Op woensdag 1 september 2010 01:05 schreef swarmahoer het volgende:
wie is jari
en namen is kut, doe dan niks, ik herken mensen aan hun avator
quote:Op woensdag 1 september 2010 01:15 schreef Merel1808 het volgende:
Zo, even vet goed nieuwe leden gewerfd in de Nereus-kroeg
quote:Op woensdag 1 september 2010 01:34 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wil je ook lid worden bij Orionis?
Hoi!quote:Op woensdag 1 september 2010 01:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoi. Ik ga binnenkort in Nijmegen op kamers.
Biologie.quote:
watquote:
Maar het is echt heel leuk! Bootje varen, biertje drinken! Lage contributie, leuke mensen, leuke kroeg, geen verplichte avonden en de jaarclubstructuur! En dan mag je ook nog superveel zeilen voor lage prijzen! Alleen maar voordelen!quote:
Die is vernieuwd en verbeterd! Nu nog minder waar voor hetzelfde geld! De avatars kwamen al lang niet meer overheen met de daadwerkelijke posters, dubbele link naar de statistieken et cetera. Maar dat is het voordeel van wiki OP's leef je uit, Hosti en maak er een waar kunstwerk van!quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 11:35 schreef IrishBastard het volgende:
Die 'eerstvolgende meet!' in de OP
Verder vind ik 'm best netjes zo
Hosti fixt het verder af! Dus dat komt goed!quote:
Waar was het avondje nu?quote:Op woensdag 1 september 2010 13:35 schreef Editeur het volgende:
Nou dat avondje met Equus Albus was redelijk geslaagdAlleen daarna uit was een faal, het was te vol. Dikke rij in de kou, toch maar naar huis gegaan
Brandpunt heette het volgens mij!quote:Op woensdag 1 september 2010 13:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar was het avondje nu?
Dikke rij in de kou -> naar huis ja!
Haha goed bezig!quote:Op woensdag 1 september 2010 13:44 schreef Editeur het volgende:
[..]
Brandpunt heette het volgens mij!
Enfin, al met al heb ik mijn colleges vanmorgen gemist en moet ik nu bijblokken. Snel douchen en TVA 3 induiken
Sterrenkunde?quote:Op woensdag 1 september 2010 14:01 schreef IrishBastard het volgende:
Ik net helemaal haasten om op tijd in college te zijn, is het super druk. Ik dus zo een extra stoel neerzetten, en midden in het gangpad gaan zitten (in de eerste vijf minuten van het college, stoorde lichtelijk dus), kijk ik eens rustig rond, zie ik geen studiegenoten
Kijk ik even verder, staat er Sterrenkunde op het bord
Oh, ik had pas om 15.45 college
Bwhehe, ik had vooral niet verwacht dat er 50+ eerstejaars van dat vak zouden zijnquote:Op woensdag 1 september 2010 14:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sterrenkunde?
College 2: Rode reuzen, bruine sterren en zwarte gaten![]()
Nieuw rooster is altijd wennen!
50+ Eerstejaars? Heb je toch mooi tegen je pensioen je master op zak?quote:Op woensdag 1 september 2010 14:04 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Bwhehe, ik had vooral niet verwacht dat er 50+ eerstejaars van dat vak zouden zijn
Ik maak daar ook altijd ruzie. Doorgaans omdat mijn eten ontbreekt of te koud is!quote:Op woensdag 1 september 2010 14:51 schreef Swine het volgende:
Op naar van Buren, ruzie maken over geld
Kan, geen idee meer wat prijzen waren. UIteindelijk kan het ook daar allemaal nog een duur geintje worden. Maar net wat je wilt hebben allemaal.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Weet iemand of je bij de copyshop ook zooi kan laten inbinden en wat dat kost?
[..]
Ik maak daar ook altijd ruzie. Doorgaans omdat mijn eten ontbreekt of te koud is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |