quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:26 schreef SnuggLe het volgende:
Als er maar gekozen wordt voor 1 bron.
Dat vind ik altijd nog beter dan het per situatie te bezien. Oftewel: willekeur.
Dan kan je daarna gaan discussieren over WELKE bron.
Ik zou ook gewoon zeggen: eredivisie.nl
Wat dit doelpunt betreft geen gezever: dit houden we aan in de wedstrijd Feyenoord - Vitesse (4-0) van afgelopen zondag 29 augustus:quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Eredivisie.nl bestond nog niet een paar jaar geledenDus het is historisch zo gegroeid om van die site VI.nl uitslagen over te nemen.
Uiteraard zullen we, wat JJdJ al zegt, aan het eind van dit seizoen evalueren. Tussentijds de regels aanpassen is eigenlijk not done. Mocht blijken dat Eredivisie.nl aanmerkelijk grote verschillen vertoont met VI.nl, dan zullen we dat zeker meenemen.
Neemt overigens niet weg dat we als managercrew ons het recht voorbehouden om in onze ogen redelijke beslissingen te nemen indien de spelregels er niet uitkomen; zoals vorig seizoen alsnog nog op basis van tv-beelden een assist toekennen, bijvoorbeeld.
Correspondentie over dit onderwerp is niet meer mogelijkquote:• 20. Leerdam (kopbal)
assist: Fer
• 31. Fer (intikker)
assist: Bruins
• 74. Castaignos (volley)
assist: Leerdam
• 83. Wijnaldum (strafschop)
Goed ideequote:
Waarom twijfel je daaraan?quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 00:42 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Dan vind ik die strenge hand nog wel wat hebben
Ik heb ze zojuist gemaildquote:Op woensdag 1 september 2010 17:59 schreef SnuggLe het volgende:
Prima oplossing. Als VI Leerdam aangeeft: houden zo.
Wijzigen ze dat: dan ook hier wijzigen!
Klopt. Het is ook alleen maar de geschiedenis van je wissels.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:56 schreef sasquatsch het volgende:
Is er ook een pagina / calculator waar ik de punten die een speler per ronde gescoord heeft kan zien?
Als ik in mijn persoonlijk profiel kijk zie ik wel de scores van de eerste ronde, maar in de tweede ronde alleen van mijn wissels en niet van al mijn spelers.
Je kunt de spelers in je team aanklikken en dan kun je zien wat ze gescoord hebben per ronde of totaal.quote:En kan ik ergens ook de totale score van alle spelers zien?
In de vorige voetbalmanager kon dit allebei wel.
Heb 1x meegedaan, denk 3 jaar terug, toen heel lang eerste gestaan, maar aan het eind teveel wezen 'wisselen om het wisselen', waardoor ik net buiten de boot viel. De jaren erna volgens mij wel aangemeld, maar vanwege de wanorde telkens afgehaakt. Dit jaar weer overgehaald door Dubnobasswithmyheadman omdat het spel vernieuwd en waterdicht zou zijn. Maar of het nu van weleer is of niet, een topper ben ik sowieso. Herken idd ook veel namen van toenquote:Op woensdag 1 september 2010 20:42 schreef SnuggLe het volgende:
Hoop dat ze het aanpassen!![]()
Heb ik ook weer meer punten![]()
Zeg DeVinger, hoor jij eigenlijk ook niet bij "Toppers van Weleer"? Ooit in de top 20 gezeten? Kom je naam ook al een aantal jaren tegen.
Jammer dat het niet in een overzicht is, maar het is te doen.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt. Het is ook alleen maar de geschiedenis van je wissels.
[..]
Je kunt de spelers in je team aanklikken en dan kun je zien wat ze gescoord hebben per ronde of totaal.
Een overzicht van alle spelers en wat ze gescoord hebben is er nog niet
OK, ik geef mij gewonnen.quote:Beste Ivo,
Reagerend op je mail over de 1-0 van Feyenoord tegen Vitesse:
Omdat de KNVB om wat de redactie van VI betreft onlegitieme redenen het doelpunt aan Smolov toekent houden wij Leerdam aan. Hij was het immers die de bal overduidelijk binnenknikte.
Even ter duidelijkheid: de KNVB houdt het wedstrijdformulier aan, maar als daar foutieve gegevens op staan worden die dus ook verwerkt. Tenzij een van de betrokkenen (in dit geval de scheidsrechter, Smolov of Leerdam) daartegen bezwaar aantekent. In dit geval is dat niet gebeurd, waardoor het doelpunt nog steeds op de naam van Smolov staat.
Vorig seizoen zijn op die manier ook al enkele foutieve gegevens door de KNVB doorgedrukt, zoals bij de eigen goal van Ooijer (PSV-Ajax) die toch op de naam van Suarez kwam. Toen hielden wij ons nog aan de feiten van de KNVB, maar vanaf dit seizoen doen wij dat dus niet als we zelf volledig overtuigd zijn van ons gelijk.
Ik hoop je zo voldoende opheldering te hebben gegeven, mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
Groeten,
Tim Vos
Database-redacteur Voetbal International
Misschien moet die Tim Vos eens Leerdam bellen, die zegt zelf ook dat hij hem niet scoorde maar Smolov. (gehoord van een regelmatige bezoeker van trainingen van Feyenoord)quote:Op donderdag 2 september 2010 10:00 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Had jij niet ooit profcoach gemaild i.v.m. onrechtmatig doelpunt van Kwakman
Héy, dankjewel voor het (toch wel privé-)antwoordquote:
Wat een kul zeg, gelukkig hou je het alleen bij rekenen want elke rechtszaak zou je verliezen. (kortom er zit geen steekhoudelijk argument in je betoog)quote:Op donderdag 2 september 2010 14:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Héy, dankjewel voor het (toch wel privé-)antwoord![]()
Als crew moeten we ook ergens een grens trekken, en als dat in het geval van VI.nl het wedstrijdformulier van de KNVB is, dan denk ik dat we een niet-onaardig besluit hadden genomen om VI aan te houden voor de officiële uitslagen.
Andere websites (ik zal geen namen noemen verder maar ik ken er meerdere) hebben soms alleen al zulke slechte spelling en taal in hun nieuwsberichten staan, dat zelfs ik mijn twijfels heb om op zo'n moment als dit dan af te gaan op de statistieken van die sites.
Ik zet net 3 van diegenen die jij eruit haalt er net in waarschijnlijk, ha!quote:Op woensdag 8 september 2010 14:17 schreef DeVinger het volgende:
ERUIT:
Jong-a-Pin
Immers
Fernandez
Tadic
Kieftenbeld
Ivens
Smolov
Laten staan: 4 stuks
Nieuw: gaat jullie niets aan.
Is dat niet hetzelfde dan?quote:Op woensdag 8 september 2010 18:46 schreef SnuggLe het volgende:
Je kan beter vragen: hoeveel sta je na de volgende ronde op me voor?
quote:Op woensdag 8 september 2010 18:46 schreef SnuggLe het volgende:
Je kan beter vragen: hoeveel sta ik je na de volgende ronde op joume voor?
Die deed het net zo lekker.quote:
Lekker? HIj schopte er geen drol in, ondanks 100 kansen.quote:
Nee, ik heb er nu 2 middenvelders van ADO staanquote:Op woensdag 8 september 2010 22:28 schreef SnuggLe het volgende:
Ik zou zeggen: kijk eerst eens goed naar het programma en vraag jezelf dan nog eens af of je die 2 ADO-spelers wil wisselen.
Boeiend of hij er deze ronde wel ineens ballen tegen de netten knalt, ze komen uiteindelijk toch niet op zijn naamquote:Op donderdag 9 september 2010 16:12 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Lekker? HIj schopte er geen drol in, ondanks 100 kansen.
Ik ga hem er ook uit halen. Wedden dat hij er deze ronde 2-3 in legt?
Grappig ja. Het loont dus om lang te wachten. Was dat altijd al zo eigenlijk of nu deze keer omdat er vrijdag niets gespeeld wordt?quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:57 schreef Bayswater het volgende:
Dan heb je nu nog 2 minuten. Wel handig dat je al wat opstellingen kan zien.
Zelfs mijn opvulspeler pakt nog de volle winst. Cheap-ass excelsior dude.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:08 schreef Lastpost het volgende:
Oeps, vergeten.
Daar gaat de topklassering haha.
Ik durfde het niet aan, vond het teveel risico. Kan goed uitpakken met thuis excelsior nog voor de boeg dan!quote:Op maandag 13 september 2010 14:12 schreef Bayswater het volgende:
Van 35 naar 16, dus ook dik tevreden na een valse start. Blij dat ik die 6 Groningers heb laten staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |