Aardig van ze dat ze zich willen onderscheiden van de restquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:16 schreef o.us het volgende:
De meeste breezers zijn idd vestendragers van her merk Adidas. Zonde.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:19 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn zusje heeft er drie, in het paars, roze en babyblauw. Standaardklederdracht voor 13 jarigen.
Jij bent 13?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:21 schreef Aapvis het volgende:
[..]
![]()
Ik zie het al voor me als ik 6 september (op me verjaardag) weer naar school ga...
alle meiden met een roze Adidas vest
Ja, alle kakkers bij mij op school lopen er mee rond...helaas zit ik op een kakkerschoolquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:14 schreef Aapvis het volgende:
Hallo mensen.
Ik kom net terug van 3 weken zeilen met een maat.
We waren vandaag even naar de stad gegaan zonder eigenlijk een reden te hebben().
Zien wij ineens alle meiden met Adidas vesten rondlopen.
Hebben wij iets gemist ofzo?
Wij vinden het maar niets![]()
Zijn dit breezers 2.0?
Bedankt voor uw aandacht
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:22 schreef xyzyx het volgende:
Ik vind die adidas vestjes best sexy bij sommige
Ik vind het zo goedkoop staan, die dingen kopen omdat al je chickies ermee lopen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:22 schreef xyzyx het volgende:
Ik vind die adidas vestjes best sexy bij sommige
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:17 schreef Synthesist het volgende:
[ afbeelding ]
in GB heten ze "chavs"
hier gewoon pauperhoeren
jaquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:14 schreef Aapvis het volgende:
Hallo mensen.
We waren vandaag even naar de stad gegaan zonder eigenlijk een reden te hebben().
Zijn dit breezers 2.0?
Bedankt voor uw aandacht
quote:Op woensdag 1 september 2010 11:15 schreef stef040 het volgende:
Soms staat het wel leuk, een blauwe met een wit t-shirt eronder.
Alleen is het allemaal TE op het moment, bijna elk meisje van 13/14/15 heeft er wel 1 a 2.
quote:Op woensdag 1 september 2010 11:15 schreef stef040 het volgende:
Alleen is het allemaal TE op het moment, bijna elk meisje van 13/14/15 heeft er wel 1 a 2.
Driemaal gequote voor de waarheid.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:15 schreef stef040 het volgende:
Het valt me nu pas opquote:Op woensdag 1 september 2010 14:51 schreef John_Q het volgende:
Dit is toch echt al een paar jaar zo?
quote:Op woensdag 1 september 2010 17:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik draag een zilver/zwart adidas vest met skinny's en vans, maakt dit mij breezer?
quote:Op woensdag 1 september 2010 17:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
ik draag zelf tommy hilfiger , levi's maakt dit mij een player?
Het schijnt... dat ik je het best wil vergeven, kan niets beloven.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik draag een zilver/zwart adidas vest met skinny's en vans, maakt dit mij breezer?
quote:Op woensdag 1 september 2010 12:16 schreef GuitarJJ het volgende:
[ http://img217.imageshack.us/img217/1483/yessirbybeautyneverdiesht3.jpg&t=1]afbeelding ]
nee, maar je bent wel onderdeel van onzeker puberend nederland.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
gayquote:Op woensdag 1 september 2010 18:58 schreef nullicedo het volgende:
All
Day
I
Dream
About
Sex
Dat verklaard waarom al die breezah <3 meiden een adidas willen past bij de imago
Alsof daar wat mis mee is. Vrouwen doen dat net zo veel als mannen.quote:
ik ben niet onzekerquote:Op woensdag 1 september 2010 18:52 schreef denneboom het volgende:
[..]
nee, maar je bent wel onderdeel van onzeker puberend nederland.
Beter tochquote:Op woensdag 1 september 2010 21:21 schreef Pencile het volgende:
Hier heb je ze ook. Valt me op dat het vooral meisjes van 13/14 zijn, en dan heb je zeg maar een paar categoriën, superknap normaalknap en lelijk, en de normaalknappe dragen het. Jaja daar heb ik eventjes opgelet hoor.
Nee, maar wel een debiel die graag op internet opschept over wat hij draagt.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
ik draag zelf tommy hilfiger , levi's maakt dit mij een player?
Inderdaad, meer een verkapte 'kijk mij stoer zijn met m'n tommy hilfiger kleding'quote:Op donderdag 2 september 2010 19:10 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nee, maar wel een debiel die graag op internet opschept over wat hij draagt.
Adidas vuilniszakjasje + adidas trainingsbroek + opvallende kleur hoge adidas schoenen is megacool.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:18 schreef R4m0n_46 het volgende:
Maar sowieso, waarom zou je met een trainingspak aan naar school gaan?
Hier moet ik spontaan van huilen,quote:Op vrijdag 3 september 2010 02:00 schreef Zwappel het volgende:
Krijgen ze van de winter dan bontkraagtrainingspakken met uggs?
Nou ik vind het niet erg leuk als ik een zee van adidas zie lopenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:27 schreef Frankii het volgende:
Ik zie ze nu ook inneens massaal rondlopen. Op zich heeft het wel iets, maar ik hoop toch dat deze hype snel over is
Nee hoor... nog nooit gehoord van Tjaps? Of Tjappies? Dat zijn de nike-petje dragende + airmax schoenen types... Vaak praten ze marokkaanse of antilliaanse slang ook al komen ze uit 't gooi (quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:36 schreef Panzermaus het volgende:
Chavs zijn het inderdaad.
[ afbeelding ]
Nederlanders noemen ze vaak 'petjes'.
Een tjap/sjap betekent hier vaak een dom persoon.quote:Op zaterdag 4 september 2010 09:35 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Nee hoor... nog nooit gehoord van Tjaps? Of Tjappies? Dat zijn de nike-petje dragende + airmax schoenen types... Vaak praten ze marokkaanse of antilliaanse slang ook al komen ze uit 't gooi (![]()
![]()
) en hebben ze een grote bek...
Gewoon moderne sjohnnies, en dit jaar is 't geen nike meer, maar adidas
quote:
Wtf is ift voor shit?quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:10 schreef Thas het volgende:
[..]
vind deze leuker, veel natuurlijker![]()
[ afbeelding ]
Topic heet "Meiden met Adidas", plaatje bevat er een, lijkt me niet heel ingewikkeldquote:
Heerlijke varkenskop heeft zequote:Op zaterdag 4 september 2010 19:10 schreef Thas het volgende:
[..]
vind deze leuker, veel natuurlijker![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig ben ik ze nog nooit tegengekomenquote:Op zondag 5 september 2010 15:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
En als klap op de vuurpijl zitten ze heeeeerrrlijk
petjesvolk dragen die slippers áltijdquote:Op zondag 5 september 2010 15:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Vandaag zag ik een tjappie met witte sokken in die dingen.
Maarja, Zoetermeer he.
heb nu ook witte sokken aanquote:Op zondag 5 september 2010 15:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Vandaag zag ik een tjappie met witte sokken in die dingen.
Ja.quote:Op zondag 5 september 2010 15:51 schreef robr0 het volgende:
[..]
jij vindt het geen porum alsof er mensen in de wereld zijn die zich daar druk om maken
maar ik bedoel..quote:Op zondag 5 september 2010 16:16 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik wijs je vriendelijk op de PI van die post
Protip - PI duidt op "Posticon", oftewel, dat icoontje naast haar postquote:Op zondag 5 september 2010 16:48 schreef Aapvis het volgende:
[..]
maar ik bedoel..
Ze zien er niet bepaald girly en/of stylish uit.
Tenzij dat je doel juist is natuurlijk
Dat is sexy, zeker die rode met witte strepenquote:Op maandag 6 september 2010 00:14 schreef Benjakees het volgende:
En de jongens dan die die jasjes dragen wat is daar mee dan
moewhahahaa ik heb het jasje en de slippersquote:Op maandag 6 september 2010 00:30 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat is sexy, zeker die rode met witte strepen
Als je op breezersletjes en hun spange stylo valt wel jaquote:Op maandag 6 september 2010 16:32 schreef PlayingWithFire het volgende:
eigenlijk is het best wel mooi
sowieso de nieuwe breezertjes,quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:14 schreef Aapvis het volgende:
Hallo mensen.
Zijn dit breezers 2.0?
Bedankt voor uw aandacht
Als je Ronnie, Rodney of Danny heet dan mag het wel. Anders zou ik het apart vinden.quote:Op maandag 6 september 2010 00:14 schreef Benjakees het volgende:
En de jongens dan die die jasjes dragen wat is daar mee dan
helemaal mee eens, van die nike blazers. in kleurtjes. van die meisjes die NTB HVJ WJNMK NWLY boven hun hyves foto´s zetten. meestal maken ze ook foto´s van zichzelf in dit soort kleren. die ze vervolgens helemaal verlichten zodat je alleen nog maar het adidas merk ziet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:35 schreef n8n het volgende:
Ik krijg oogaids als ze er ook halfhoge nike's onder dragen met een 'Men at Work'-skinnyjeans
Faal van mezelf weerquote:Op zondag 5 september 2010 17:52 schreef Thas het volgende:
[..]
Protip - PI duidt op "Posticon", oftewel, dat icoontje naast haar post
Adidas+Air Max = perfectquote:Op woensdag 8 september 2010 20:22 schreef tomaat52 het volgende:
Of meiden met nike air max..Ze lijken dan vaak op een hoer.
Voor meiden niet. Ik vind ze zelf ook niet mooi.quote:
hij lijkt op mondwater-reclamequote:Op vrijdag 10 september 2010 00:47 schreef VOFTW het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, en dit dan:
[ afbeelding ]
lolledquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:47 schreef VOFTW het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, en dit dan:
[ afbeelding ]
die dude is lelijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:47 schreef VOFTW het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, en dit dan:
[ afbeelding ]
ben zelf 13 en heb er zo 20 op school zittenquote:Op zondag 12 september 2010 14:16 schreef honda1990 het volgende:
Van die schreeuwlelijke onnozele bakvissen van 13 die met koopavond door de stad lopen te gillen
Ik ben 12quote:Op zondag 12 september 2010 14:21 schreef Plassertje97 het volgende:
[..]
ben zelf 13 en heb er zo 20 op school zitten
zal wel goed geld opleverenquote:
Heb je hem ook?quote:Op zondag 12 september 2010 19:44 schreef Guitar93 het volgende:
burn Justin bieber day
Morgen 15:00 @ mijn tuin.
gratis bier (zo lang vooraad strekt)
Dat logo vind ik het enige positieve, als ik aan het huidige addidas merk denk, dan denk ik aan zo'n low budget actie sport merk met alleen maar saaie dingen zoals geheel witte t-shirt en sokken zeg maar. Dat oude logo heeft iets old-skools / retro waardoor het nog wel grappig is.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:50 schreef Schpast het volgende:. Gewoon
.
Ik had er gister zelfs nog een discussie over met mijn nichtje. Zij is ook dertien en heeft haar hele kast volgehangen met die dingen. Claimt ze dat die dingen ''nieuw'' en ''hip'' zijn.. Dat zijn dezelfde vestjes die Adidas in haar beginjaren ook al had, comleet met logo etc. erbij.
Niet als iedereen er mee looptquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:57 schreef ooge het volgende:
[..]
Dat logo vind ik het enige positieve, als ik aan het huidige addidas merk denk, dan denk ik aan zo'n low budget actie sport merk met alleen maar saaie dingen zoals geheel witte t-shirt en sokken zeg maar. Dat oude logo heeft iets old-skools / retro waardoor het nog wel grappig is.
nieuwe lonsdale denk ik niet dat het gaat wordenquote:Op maandag 20 september 2010 12:58 schreef Hoerigegnoe het volgende:
Krijg een beetje het idee dat het het nieuwe lonsdale word.
PS. Een sport werk dat trouwens vooral gedragen word tijdens het nuttigen van alcohol is naar mijn mening nogal falend.
en dan in plaats van dronken zijn, een dikke sugarrush hebbenquote:Ehm word meer Cola sletje 2.0 op die manier.
iddquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:58 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ja
net als KLB 2.0 net iets verpauperder
In de discotheek bij mij inde buurt is het al verboden om adidas te dragenquote:Op maandag 20 september 2010 12:59 schreef Bart_de_Baksteen het volgende:
[..]
nieuwe lonsdale denk ik niet dat het gaat worden
maar het is wel breezer 2.0
Wat?quote:Op maandag 20 september 2010 13:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
In de discotheek bij mij inde buurt is het al verboden om adidas te dragenkunnen wapens inzitten ofzo, wtf
Airmax is hier ook overal verboden..quote:
Wilje dat voor mij een keer doen?quote:Op maandag 20 september 2010 13:55 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Airmax is hier ook overal verboden..
Een keer als een gek naar binnen rennen met Airmax en Adidas
Wat schuift het?quote:Op maandag 20 september 2010 13:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wilje dat voor mij een keer doen?
en film het dan
quote:Op maandag 20 september 2010 13:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
In de discotheek bij mij inde buurt is het al verboden om adidas te dragenkunnen wapens inzitten ofzo, wtf
Dan een kusje opje zere plekjes.quote:Op maandag 20 september 2010 14:29 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Een vergoeding![]()
Waarschijnlijk kom ik er niet heelhuids mee weg.
Klinkt aantrekkelijk.quote:Op maandag 20 september 2010 14:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan een kusje opje zere plekjes.
huhuhuhuquote:Op maandag 20 september 2010 14:46 schreef Zwappel het volgende:
Hopen dat ik mijn ballen niet schaaf dan.
breezersletjes, paupers, en petjesvolkquote:Op maandag 20 september 2010 15:25 schreef Zwappel het volgende:
Maar ik snap serieus niet wat voor soort volk discotheken aan willen trekken.
Kantoormensjes ofzo strak in pak?![]()
Lijkt me sterk als ze Airmax, Adidas, Leren jassen etc weigeren.quote:Op maandag 20 september 2010 15:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
breezersletjes, paupers, en petjesvolk
oja..quote:Op maandag 20 september 2010 15:30 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als ze Airmax, Adidas, Leren jassen etc weigeren.
Ja, maar waarom doen ze het dan?quote:Op maandag 20 september 2010 15:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oja..
Maar dan hebje nog altijd wannabe breezer, pauper, petjesvolk met scapino schoenen etc
en boeren
die bewakers kunnen de echte niet van de neppe onderscheiden.quote:Op maandag 20 september 2010 15:35 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ja, maar waarom doen ze het dan?![]()
Als dat volk dan toch wel binnen komt.
Moeten ze chinezen inhuren, die kunnen dat al te goed.quote:Op maandag 20 september 2010 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
die bewakers kunnen de echte niet van de neppe onderscheiden.
Ik moest lachenquote:Op maandag 20 september 2010 15:42 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Moeten ze chinezen inhuren, die kunnen dat al te goed.
Maar toch is het wel zo.quote:
Ik denk dat we maar moeten ophouden met slowchatquote:Op maandag 20 september 2010 15:47 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Maar toch is het wel zo.
Lijkt me wel lachen om te zien, zo'n brede neger en dan zon chinees botje ernaast die met zijn spleetoog iedereen er tussenuit plukt
Okquote:Op maandag 20 september 2010 15:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik denk dat we maar moeten ophouden met slowchat
een ex van mij droeg die vesten in 2007/2008 al.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:21 schreef Aapvis het volgende:
[..]
![]()
Ik zie het al voor me als ik 6 september (op me verjaardag) weer naar school ga...
alle meiden met een roze Adidas vest
ik ben je ex.quote:Op maandag 20 september 2010 15:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
een ex van mij droeg die vesten in 2007/2008 al.
Die dingen zijn ook altijd al verkrijgbaar sinds ik me kan herinneren. Vroeger met voetbal had ik altijd al een zwart/witte.quote:Op maandag 20 september 2010 15:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
een ex van mij droeg die vesten in 2007/2008 al.
quote:
bedoelde alleen dat het toen wellicht al mode was bij de doelgroep 15-20quote:Op maandag 20 september 2010 15:54 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Die dingen zijn ook altijd al verkrijgbaar sinds ik me kan herinneren. Vroeger met voetbal had ik altijd al een zwart/witte.
Dat kan, maar nu is het best wel uit de hand gelopen zeg maar.quote:Op maandag 20 september 2010 15:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
[..]
bedoelde alleen dat het toen wellicht al mode was bij de doelgroep 15-20
quote:Op maandag 20 september 2010 15:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
* ziet fobo.
laat maar zitten.
waar heb je die gezien dan ?quote:Op maandag 20 september 2010 13:50 schreef Zwappel het volgende:
Ik vind deze 2 toch best vet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Types in de bovenste zie ik liever nietquote:Op maandag 20 september 2010 13:50 schreef Zwappel het volgende:
Ik vind deze 2 toch best vet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waarom niet ???quote:Op maandag 20 september 2010 16:18 schreef trolololo het volgende:
[..]
Types in de bovenste zie ik liever niet
dat is waar.quote:Op maandag 20 september 2010 16:22 schreef trolololo het volgende:
[..]
T zijn meestal dit soort types die ze dragen
[ afbeelding ]
Wie niet?quote:Op maandag 20 september 2010 16:26 schreef hekkelman het volgende:
[..]
dat is waar.
aan dat soort type's heb ik een gigantische hekel
Nou ik vind het er meestal verschrikkelijk hoerig uitzien.quote:Op maandag 20 september 2010 16:35 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Meestal zijn het smatjes die ze dragen hoor.
Staat leuk bij je username.quote:Op maandag 20 september 2010 16:39 schreef Hoerigegnoe het volgende:
[..]
Nou ik vind het er meestal verschrikkelijk hoerig uitzien.
tvp voor die foto, die gast daarachter is pikzwartquote:Op maandag 20 september 2010 16:22 schreef trolololo het volgende:
[..]
T zijn meestal dit soort types die ze dragen
[ afbeelding ]
jeej ik ben een breezer hoer en pauper omdat ik al 2 jaar deze adidas vest hebquote:Op maandag 20 september 2010 16:39 schreef Hoerigegnoe het volgende:
[..]
Nou ik vind het er meestal verschrikkelijk hoerig uitzien.
god de klere, goed lichaam zegquote:Op maandag 20 september 2010 16:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jeej ik ben een breezer hoer en pauper omdat ik al 2 jaar deze adidas vest heb
[ afbeelding ]
'meestal'quote:Op maandag 20 september 2010 16:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hmm..quote:Op maandag 20 september 2010 16:54 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
'meestal'
Hoeft niet te betekenen dat het bij jou ook 't geval is.
Dat wisten we toch alquote:Op maandag 20 september 2010 16:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Joh, ik ben zelf ook hoerigquote:Op maandag 20 september 2010 16:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hmm..
Ik voelde me beledigd
deze adidas vestquote:Op maandag 20 september 2010 16:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je ziet geen moerquote:Op maandag 20 september 2010 16:54 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
god de klere, goed lichaam zeg
Kijken, kijken niet kopen zekerquote:Op maandag 20 september 2010 17:07 schreef Bart_de_Baksteen het volgende:
Je ziet echt niks meer, volgende keer gewoon leuk strak truitje aan doen of zoiets.
zeker wel kijken, kijken, niet kopen.quote:Op maandag 20 september 2010 17:09 schreef Hoerigegnoe het volgende:
[..]
Kijken, kijken niet kopen zeker.
Geef dat anker terug aan de overburenquote:Op maandag 20 september 2010 16:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb die foto minstens 10x gezien, maar die zwarte gast valt me nu pas opquote:Op maandag 20 september 2010 16:53 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
tvp voor die foto, die gast daarachter is pikzwart
JDSportsquote:
Ik woon hier nietquote:Op maandag 20 september 2010 17:18 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Geef dat anker terug aan de overburen
En dan ook nog die anker meenemenquote:Op maandag 20 september 2010 17:27 schreef Hoerigegnoe het volgende:
[..]
Zullen je buren fijn vinden als je bij hun in de tuin gaat staan.
lkkr kontje :$ :$ :$quote:Op maandag 20 september 2010 16:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lkkr meisjequote:Op maandag 20 september 2010 16:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe de test. Plaats drie Adidas-chicks tegelijk in een bak met water. Wanneer ze zinken, dan hebben ze het virus. Slijp dan je houten staken en ga ze te lijf, zo red je waarschijnlijk de mensheid.quote:Op maandag 20 september 2010 19:36 schreef FlorisVanVlaanderen het volgende:
Op m'n school is het virus ook aan t verspreiden. Vorige week waren het er nog maar een drietal nu al een stuk of dertig. Maar wat bezielt die wijven om allemaal dezelfde kleren aan te doen ? Normaal is het toch not done om in dezelfde outfit te komen (voor zo ver ik iets van vrouwen versta)?
wat aap je mijn post nou na dan!!11quote:Op maandag 20 september 2010 21:12 schreef trolololo het volgende:
[..]
Lkkr meisje [ afbeelding ]
xjkmn
hvj wjnmk zoab ntb
pepperspray werkt ook heb ik horen zeggen, dan moet je in ieder geval wel zeker zijn dat je goed richt.quote:Op maandag 20 september 2010 21:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Doe de test. Plaats drie Adidas-chicks tegelijk in een bak met water. Wanneer ze zinken, dan hebben ze het virus. Slijp dan je houten staken en ga ze te lijf, zo red je waarschijnlijk de mensheid.
Eerst inbrengen die bus, daarna de trekker overhalen. Ze zullen nooit meer kleren willen dragen.quote:Op maandag 20 september 2010 21:57 schreef Hoerigegnoe het volgende:
[..]
pepperspray werkt ook heb ik horen zeggen, dan moet je in ieder geval wel zeker zijn dat je goed richt.
We hebben morgen paintball als sportdag (samen met zeerafting i.p.v searafting ) dus als ze hun sportieve jasje zullen aandoen.quote:Op maandag 20 september 2010 22:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Eerst inbrengen die bus, daarna de trekker overhalen. Ze zullen nooit meer kleren willen dragen.
Yay, hoeven ze geen adidas jasje meer aan te hebben om blauw te zijnquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:12 schreef FlorisVanVlaanderen het volgende:
[..]
We hebben morgen paintball als sportdag (samen met zeerafting i.p.v searafting ) dus als ze hun sportieve jasje zullen aandoen.
Kzal proberen een jachttrofee mee te brengen.![]()
zij draagt kappa volgens mijquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:17 schreef Synthesist het volgende:
[ afbeelding ]
in GB heten ze "chavs"
hier gewoon pauperhoeren
Alles aan die foto is foutquote:
Die kerel zit bij mij op schoolquote:Op woensdag 22 september 2010 17:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een Tijmen terug.
[ afbeelding ]
http://tijm-3n.hyves.nl/fotos/1106006697/0/VBaY/
wat een Kankerkop.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een Tijmen terug.
[ afbeelding ]
http://tijm-3n.hyves.nl/fotos/1106006697/0/VBaY/
Ik kom hem ook tegen als ik de gemiddelde Romy op Hyves bekijk.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die kerel zit bij mij op school
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik kom hem ook tegen als ik de gemiddelde Romy op Hyves bekijk.
mooi kind. xd [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:03 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
Quincy sahbi, niet fokke!
[ afbeelding ]
Niet fokke met babyface sahbi
Explicit Lyrics?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:03 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
Quincy sahbi, niet fokke!
[ afbeelding ]
Niet fokke met babyface sahbi
Ik heb geen woorden voor dit fenomeen, waar komt deze hele hype weg man.quote:
Ik zeg jou sahbi niet fokkequote:Op woensdag 22 september 2010 17:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alles aan die foto is fout
zijn kleding combinatie,
zijn behang,
de belichting,
zijn gezichtsuitdrukking,
zijn wijsvinger,
zijn 'wiettasje'.
etc etc etc.
Vast ouder dan dat meisje met 'she the best a ever head !', angelapietronella (new pf).quote:Op woensdag 22 september 2010 17:15 schreef ThePianoMan het volgende:
Ik shine harder als de zon, hoe oud is die wel niet dan.
Marshall Mathers?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
even een complicasie
[ afbeelding ]
Gaat wel weer overquote:Op woensdag 22 september 2010 17:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb geen woorden voor dit fenomeen, waar komt deze hele hype weg man.
De Hyve waar random mensen om 'R+R' van andere randomers kunnen vragen is nog zieliger.
En die 13-jarige kiddos met teksten zoals 'i have a game, its called love'. Het is gewoon tenenkrommend.
Hahahaha volgensmij is dat een collega van mij.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:18 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik zeg jou sahbi niet fokke
[ afbeelding ]
HAHAHAH BEN JIJ DATquote:Op woensdag 22 september 2010 17:33 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
kom hate & kom prate! ik pak jullie aan
wij hebben dezelfde drogerquote:Op woensdag 22 september 2010 17:33 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
kom hate & kom prate! ik pak jullie aan
niks mis met diesel.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:35 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
HAHAHAH BEN JIJ DAT![]()
![]()
edit: haha, met dat lelijke Diesel horloge erbij ook![]()
haha, is toch alleen maar fame voor die jongen?!quote:Op woensdag 22 september 2010 19:32 schreef Panzermaus het volgende:
Wil Benjamin zich melden? Ene Benjamin heeft dit topic gelezen en net een reactie bij Tijmen gedropt over dat hij op FOK! staat.
Ik weet het niet.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:37 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
haha, is toch alleen maar fame voor die jongen?!
Hij roept mensen in ieder geval op hun fake vrienden van social networking sites te deleten, terwijl hij als 16 jarig knulletje blijkbaar 700 echte vrienden heeft dan.quote:What's on my mind: How to Refresh Your Life?
1st step:
Throw your ulgy clothes away!
It's a good reason to buy new clothes!
Step 2:
Delete Fake Friends and Haterz!
On Hyves Facebook msn Twitter Myspace
All of the community site's!
Step 3:
Refresh your profile
Throw away embarrasing pictures
Old Blogs
Stupid Background
You know what to do!
Step 4:
Go to the Barber or just let it grow!
Create Your Own hairStyle
it's not that hard!
Step 5:
Refresh your music
on your ipod, computer, blackberry, iphone, mp3 mp4, or anywhere else!
If you did al of these things, Your can change yourself Just like the way you want to
Good luck :-d
Over mij: Vanaf Nu Laat Ik:
Haters Haten
Praters Praten
Lovers Loven
Stalkers Stalken
Hijgers Hijgen
Zwijgers Zwijgen
ik ben van '92, ben hem gelukkig net ontsprongenquote:Op woensdag 22 september 2010 19:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
[..]
Hij roept mensen in ieder geval op hun fake vrienden van social networking sites te deleten, terwijl hij als 16 jarig knulletje blijkbaar 700 echte vrienden heeft dan.
Mijn god, wat is deze generatie man.
Klopt, mijn broertje (1994) doet er ook redelijk aan mee maar mijn zusje (zit nu de 2e klas) zit er midden in.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:55 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
ik ben van '92, ben hem gelukkig net ontsprongen![]()
het is gestart bij mensen van vanaf '94.
deze sub-cultuur is overgewaaid uit de noordelijke landenquote:Op woensdag 22 september 2010 19:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klopt, mijn broertje (1994) doet er ook redelijk aan mee maar mijn zusje (zit nu de 2e klas) zit er midden in.
Adidasvestjes, getuite lipjes, <whatever> met de liefsten/geksten, 'focking niet te breeken' en 'het leven is hard maar ik ben harder'. Het enige waar die meisjes nog goed voor zijn is bij het uitgaan, daar zeggen ze niet zoveel.
http://benjafuckyou.hyves.nlquote:Op woensdag 22 september 2010 19:32 schreef Panzermaus het volgende:
Wil Benjamin zich melden? Ene Benjamin heeft dit topic gelezen en net een reactie bij Tijmen gedropt over dat hij op FOK! staat.
quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:01 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
deze sub-cultuur is overgewaaid uit de noordelijke landenAls je een vriendin/vriend hebt daar, kan je even goed lachen
![]()
[ http://i690.photobucket.com/albums/vv261/Baretooken/fjortis.jpg&t=1]afbeelding ]
JAAAAA HUP SVERIGE OG DANMARK
Ze heeft een foto van een paard op hyves en dat maakt haar in 1 klap cooler als iedereen met een oh oh cherso UI.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
1 rianne voor jou
[ afbeelding ]
tl;drquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
1 rianne voor jou
[ afbeelding ]
Paarden....quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:36 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ze heeft een foto van een paard op hyves en dat maakt haar in 1 klap cooler als iedereen met een oh oh cherso UI.
inderdaadquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:20 schreef Shispeed het volgende:
terechte klacht![]()
chique/fijn geklede meisjes zijn zoveel leuker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 september 2010 11:53 schreef Maharajah het volgende:
Niks mis met ADIDAS...EenschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze merken het vast niet als er eentje mist, dat is dan weer het voordeel.quote:Op zondag 26 september 2010 21:56 schreef tomy800 het volgende:
Eerst waren het een paar, nu zijn het er tientallen en ze straln het ook lekker uit, ik zeg nee, dit is gewoon niet leuk als je hetzelfde exemplaar elke 5 minuten nog eens ziet voorbijkomen
quote:Op zondag 26 september 2010 21:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze merken het vast niet als er eentje mist, dat is dan weer het voordeel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loost_zin
Ja.quote:Op maandag 27 september 2010 17:34 schreef Micson het volgende:
Ben ik de enige die die jasjes wel geil vind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
Neequote:Op maandag 27 september 2010 17:34 schreef Micson het volgende:
NEEN. Ik wil die bitches kenkerhard geven.quote:Op maandag 27 september 2010 17:34 schreef Micson het volgende:
Maar jij geeft dat hoofdje van postalgold ookquote:Op maandag 27 september 2010 19:25 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
NEEN. Ik wil die bitches kenkerhard geven.
Jij geeft jokertje ook.quote:Op maandag 27 september 2010 19:30 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Maar jij geeft dat hoofdje van postalgold ook
Die mag jij anaal gaan inbrengenquote:Op maandag 27 september 2010 19:38 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Anaal. Dus wat heeft dat met nekwervels te maken?
Ik bedoel dat jij hem Anaal neemt (met je pik, niet met je hooft). Dat heeft niks met nekwervels te maken.quote:Op maandag 27 september 2010 19:40 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Die mag jij anaal gaan inbrengen
Nee, ik geef Jokertje nieuwe nekwervels omdat hij daar behoefte aan heeftquote:Op maandag 27 september 2010 19:45 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ik bedoel dat jij hem Anaal neemt (met je pik, niet met je hooft). Dat heeft niks met nekwervels te maken.
Stoer dat jij dat doet. Ik weet zeker dat hij breder is dan jij.quote:Op maandag 27 september 2010 19:46 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Nee, ik geef Jokertje nieuwe nekwervels omdat hij daar behoefte aan heeft
Jokertje lijkt volkomen tevreden te zijn met zichzelf. Wie ben jij om hem nieuwe nekwervels voor te schrijven?quote:Op maandag 27 september 2010 19:46 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Nee, ik geef Jokertje nieuwe nekwervels omdat hij daar behoefte aan heeft
Volgens OMGWTF~ moest ik hem iets geven, dus koos ik voor datquote:Op maandag 27 september 2010 19:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jokertje lijkt volkomen tevreden te zijn met zichzelf. Wie ben jij om hem nieuwe nekwervels voor te schrijven?
Groningen snapt het,quote:Op maandag 27 september 2010 20:10 schreef Djordjevic het volgende:
In Groningen kom je sommige uitgaansgelegenheden niet meer in met een Adidas jack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |