Aardig van ze dat ze zich willen onderscheiden van de restquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:16 schreef o.us het volgende:
De meeste breezers zijn idd vestendragers van her merk Adidas. Zonde.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:19 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn zusje heeft er drie, in het paars, roze en babyblauw. Standaardklederdracht voor 13 jarigen.
Jij bent 13?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:21 schreef Aapvis het volgende:
[..]
![]()
Ik zie het al voor me als ik 6 september (op me verjaardag) weer naar school ga...
alle meiden met een roze Adidas vest
Ja, alle kakkers bij mij op school lopen er mee rond...helaas zit ik op een kakkerschoolquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:14 schreef Aapvis het volgende:
Hallo mensen.
Ik kom net terug van 3 weken zeilen met een maat.
We waren vandaag even naar de stad gegaan zonder eigenlijk een reden te hebben().
Zien wij ineens alle meiden met Adidas vesten rondlopen.
Hebben wij iets gemist ofzo?
Wij vinden het maar niets![]()
Zijn dit breezers 2.0?
Bedankt voor uw aandacht
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:22 schreef xyzyx het volgende:
Ik vind die adidas vestjes best sexy bij sommige
Ik vind het zo goedkoop staan, die dingen kopen omdat al je chickies ermee lopen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:22 schreef xyzyx het volgende:
Ik vind die adidas vestjes best sexy bij sommige
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:17 schreef Synthesist het volgende:
[ afbeelding ]
in GB heten ze "chavs"
hier gewoon pauperhoeren
jaquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:14 schreef Aapvis het volgende:
Hallo mensen.
Ik kom net terug van 3 weken zeilen met een maat.
We waren vandaag even naar de stad gegaan zonder eigenlijk een reden te hebben().
Zien wij ineens alle meiden met Adidas vesten rondlopen.
Hebben wij iets gemist ofzo?
Wij vinden het maar niets![]()
Zijn dit breezers 2.0?
Bedankt voor uw aandacht
quote:Op woensdag 1 september 2010 11:15 schreef stef040 het volgende:
Soms staat het wel leuk, een blauwe met een wit t-shirt eronder.
Alleen is het allemaal TE op het moment, bijna elk meisje van 13/14/15 heeft er wel 1 a 2.
quote:Op woensdag 1 september 2010 11:15 schreef stef040 het volgende:
Alleen is het allemaal TE op het moment, bijna elk meisje van 13/14/15 heeft er wel 1 a 2.
Driemaal gequote voor de waarheid.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:15 schreef stef040 het volgende:
Het valt me nu pas opquote:Op woensdag 1 september 2010 14:51 schreef John_Q het volgende:
Dit is toch echt al een paar jaar zo?
quote:Op woensdag 1 september 2010 17:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik draag een zilver/zwart adidas vest met skinny's en vans, maakt dit mij breezer?
quote:Op woensdag 1 september 2010 17:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
ik draag zelf tommy hilfiger , levi's maakt dit mij een player?
Het schijnt... dat ik je het best wil vergeven, kan niets beloven.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik draag een zilver/zwart adidas vest met skinny's en vans, maakt dit mij breezer?
quote:Op woensdag 1 september 2010 12:16 schreef GuitarJJ het volgende:
[ http://img217.imageshack.us/img217/1483/yessirbybeautyneverdiesht3.jpg&t=1]afbeelding ]
nee, maar je bent wel onderdeel van onzeker puberend nederland.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
gayquote:Op woensdag 1 september 2010 18:58 schreef nullicedo het volgende:
All
Day
I
Dream
About
Sex
Dat verklaard waarom al die breezah <3 meiden een adidas willen past bij de imago
Alsof daar wat mis mee is. Vrouwen doen dat net zo veel als mannen.quote:
ik ben niet onzekerquote:Op woensdag 1 september 2010 18:52 schreef denneboom het volgende:
[..]
nee, maar je bent wel onderdeel van onzeker puberend nederland.
Beter tochquote:Op woensdag 1 september 2010 21:21 schreef Pencile het volgende:
Hier heb je ze ook. Valt me op dat het vooral meisjes van 13/14 zijn, en dan heb je zeg maar een paar categoriën, superknap normaalknap en lelijk, en de normaalknappe dragen het. Jaja daar heb ik eventjes opgelet hoor.
Nee, maar wel een debiel die graag op internet opschept over wat hij draagt.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
ik draag zelf tommy hilfiger , levi's maakt dit mij een player?
Inderdaad, meer een verkapte 'kijk mij stoer zijn met m'n tommy hilfiger kleding'quote:Op donderdag 2 september 2010 19:10 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nee, maar wel een debiel die graag op internet opschept over wat hij draagt.
Adidas vuilniszakjasje + adidas trainingsbroek + opvallende kleur hoge adidas schoenen is megacool.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:18 schreef R4m0n_46 het volgende:
Maar sowieso, waarom zou je met een trainingspak aan naar school gaan?
Hier moet ik spontaan van huilen,quote:Op vrijdag 3 september 2010 02:00 schreef Zwappel het volgende:
Krijgen ze van de winter dan bontkraagtrainingspakken met uggs?
Nou ik vind het niet erg leuk als ik een zee van adidas zie lopenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:27 schreef Frankii het volgende:
Ik zie ze nu ook inneens massaal rondlopen. Op zich heeft het wel iets, maar ik hoop toch dat deze hype snel over is
Nee hoor... nog nooit gehoord van Tjaps? Of Tjappies? Dat zijn de nike-petje dragende + airmax schoenen types... Vaak praten ze marokkaanse of antilliaanse slang ook al komen ze uit 't gooi (quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:36 schreef Panzermaus het volgende:
Chavs zijn het inderdaad.
[ afbeelding ]
Nederlanders noemen ze vaak 'petjes'.
Een tjap/sjap betekent hier vaak een dom persoon.quote:Op zaterdag 4 september 2010 09:35 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Nee hoor... nog nooit gehoord van Tjaps? Of Tjappies? Dat zijn de nike-petje dragende + airmax schoenen types... Vaak praten ze marokkaanse of antilliaanse slang ook al komen ze uit 't gooi (![]()
![]()
) en hebben ze een grote bek...
Gewoon moderne sjohnnies, en dit jaar is 't geen nike meer, maar adidas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |