Doet 'ie knap, op z'n 42equote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Schuettler - Paire is ook een lekker potje36 36 64 63 00
En hij gaat hem nog verliezen ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:40 schreef Ambrosius het volgende:
Schuettler moet wel een beslissinde tie-break spelen, tegen Paire.
Schwank is natuurlijk wel een routinier op hardcourtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ginepri 0-2 in sets tegen Schwank
Hoeft helemaal niet, gewoon een bo3 nog zo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:09 schreef Salamando het volgende:
Djoko gaat het nog moeilijk krijgen
Wellicht omdat ze kwartfinalisten waren vorig jaar?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:24 schreef Ambrosius het volgende:
Set Troicki!
Waarom spelen K. Bondarenko en Li trouwens op zo'n grote baan.
Ginepri is Amerikaan en stond een paar jaar terug in de halve.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Wellicht omdat ze kwartfinalisten waren vorig jaar?
Hij is al op de helftquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:45 schreef Norrage het volgende:
Als hij die 5e ook met 6-0 wint dan is Fish officieel de grootste held ooit.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:46 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom is Djokovic trouwens in hemelsnaam weggegaan bij Adidas en naar deze vreselijk lelijke kledingsponsor gegaan..?
ik wilde geen "dan eet ik mijn schoen op" opmerking maken want ik heb zo'n gevoel dat het hem nog gaat lukken ookquote:
Dat vroeg ik me net na die verandering al af. Tacchini heeft echt gigantisch lelijke kleding.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:46 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom is Djokovic trouwens in hemelsnaam weggegaan bij Adidas en naar deze vreselijk lelijke kledingsponsor gegaan..?
Da's gewoon een Wilson met een paintjob joh...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:52 schreef Norrage het volgende:
Djokovic maakt wel vaker rare switches..sinds hij bij Head zit met zijn racket is ie ook al niet meer de oude geweest...niet dat je kleding uitmaakt voor je spel, maar hij is wel een rare snuiter...
denk je? met een ander merk erop?? Dat je binnen Wilson je oude wilsons paintjobt okee...maar met een ander merk?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:54 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Da's gewoon een Wilson met een paintjob joh...
Ja, dat gebeurt vaker. Beckter deed dat volgens mij vroeger al.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
denk je? met een ander merk erop?? Dat je binnen Wilson je oude wilsons paintjobt okee...maar met een ander merk?
Maar dat Djoko slechter speelt sinds hij met "head" speelt is wel algemeen geaccepteerd geloof ik...zo'n paintjob maakt je racket natuurlijk misschien wel iets zwaarderquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt vaker. Beckter deed dat volgens mij vroeger al.
De problemen met dat Head-racket zitten tussen zijn orenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar dat Djoko slechter speelt sinds hij met "head" speelt is wel algemeen geaccepteerd geloof ik...zo'n paintjob maakt je racket natuurlijk misschien wel iets zwaarder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:05 schreef Nalbandian het volgende:
Wie kan zich die wereldpartij van Djoko tegen Stepanek van enkele jaren geleden nog herinneren?7-6 6-7 7-6 5-7 7-6 of iets dergelijks tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
sig verwijderd door FA
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:05 schreef Nalbandian het volgende:
Wie kan zich die wereldpartij van Djoko tegen Stepanek van enkele jaren geleden nog herinneren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die was goed ja..zeker omdat Djoko vervolgens doorstootte naar de finale...na een 1e ronde 5 setter
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
6-7 (4), 7-6 (5), 7-5, 5-7, 7-6 (2)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
7-6 6-7 7-6 5-7 7-6 of iets dergelijks toch?
de wedstrijd van Fishquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:09 schreef Federer-fan het volgende:
Ginepri![]()
Baghdatis![]()
Hewitt![]()
Djokovic![]()
Dit toernooi tot nu toe![]()
Het leven
We zijn toch allemaal FOK!-vriendjes van jequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:09 schreef Federer-fan het volgende:
Ginepri![]()
Baghdatis![]()
Hewitt![]()
Djokovic![]()
Het leven
Serieus maar 1 keer 7-5? Dacht echt dat het maar één game van het maximum was.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:10 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
6-7 (4), 7-6 (5), 7-5, 5-7, 7-6 (2)
Bijna goed Ambro!
Je geheugen is duidelijk nog in perfecte staat als je die wedstrijd nog weetquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Huh?
Over Stippel gesproken, in grote problemen tegen Benny.
Ja hoor.quote:
Jullie zijn mijn leven.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:13 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
We zijn toch allemaal FOK!-vriendjes van je!
Was wel te verwachtenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Huh?
Over Stippel gesproken, in grote problemen tegen Benny.
Ah, op die manier. Heb die match ook nog helemaal gezien, daarom zal 'ie me wel zijn bijgebleven denk ik.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:18 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Je geheugen is duidelijk nog in perfecte staat als je die wedstrijd nog weet.
Problemen met de verbinding, maar ze zijn weer terug.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:26 schreef Outlined het volgende:
waarom laat eurosport djokovic niet zien ?
Inderdaadquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:28 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zit al klaar voor Ferrer - Dolgo, dat wordt me wat!
Dat kan nog best een zware kluif worden voor Verdascoquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:36 schreef TheGeneral het volgende:
Fognini loopt weer als een gangster lekker achteloos over de baan
Ik heb je back vriend.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:09 schreef Federer-fan het volgende:
Ginepri![]()
Baghdatis![]()
Hewitt![]()
Djokovic![]()
Het leven
Fixed..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:28 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zit al klaar voor Ferrer - Dolgo, dat wordt me wat!
Net als Troicki - Djoko, dat wordt ook echt overwinning voor Djokotron nog.quote:
Laten we het niet hopen...quote:
Ongelofelijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:42 schreef danusz1986 het volgende:
En Monaco geeft set weg na 5-2 voor te hebben gestaan in de tie-break. 2-0 in sets achter
tegen petz en youz ja, beide keren 1-6 verlies van de eerste en daarna won hij. Vul de 1-6 dus maar vast inquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Laten we het niet hopen...
Was laatst volgens mij ook een wedstrijd van hem waarbij de odds flipten maar er uiteindelijk niets aan de hand bleek te zijn.
Dolgo een fixer?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
tegen petz en youz ja, beide keren 1-6 verlies van de eerste en daarna won hij. Vul de 1-6 dus maar vast in
Staat hij om bekend ja. Echt gaar want het is zo'n fantastische spelerquote:
Hm zonde, wat is er nu aan de hand dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Staat hij om bekend ja. Echt gaar want het is zo'n fantastische speler![]()
Je krijgt bijna geen cent meer voor een overwinning van Ferrer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Hm zonde, wat is er nu aan de hand dan?
Omdat het een mietje is. Troicki ook trouwens, die had gewoon moeten winnenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:23 schreef Outlined het volgende:
Troicki laat hem lopen, waarom kan djoko trouwens niet tegen de hitte ?
Volgens mij heeft 'ie altijd last van z'n ademhaling. Daarnaast is het ook niet makkelijk om op het heetst van de dag tegen de 30 graden in de volle zon 4 uur te ballen imo. Voor niemand.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:23 schreef Outlined het volgende:
Troicki laat hem lopen, waarom kan djoko trouwens niet tegen de hitte ?
Noord-Korea praktijkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:25 schreef Tim86 het volgende:
Als Troicki volksheld Djoko verslaat wordt hij eigenhandig gelynched door de minister van sport
In 3 sets verliezen van een matige Canadees?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Omdat het een mietje is. Troicki ook trouwens, die had gewoon moeten winnen
Monaco overigens nog maar net terug van een polsblessure die hem er sinds Roland Garros uitgehouden heeft, die heeft imo wel een behoorlijk excuus ...
heeft astma toch? Of een andere soortgelijke aandoeningquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij heeft 'ie altijd last van z'n ademhaling. Daarnaast is het ook niet makkelijk om op het heetst van de dag tegen de 30 graden in de volle zon 4 uur te ballen imo. Voor niemand.
Die statistieken van Winners/UEquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:34 schreef Chriz2k het volgende:
Re-break Fognini! Wat een waardeloze partij
!
worden stats niet bijgehouden daar? Beide dames 0 aces en 0 winnersquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:27 schreef Ambrosius het volgende:
Kirilenkogaat iig goed, set en break voor.
Zal wel aan de baan liggen, of de statbijhouders hebben maar 1 hand vrij.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:37 schreef franklop het volgende:
[..]
worden stats niet bijgehouden daar? Beide dames 0 aces en 0 winners
Ambro tochquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zal wel aan de baan liggen, of de statbijhouders hebben maar 1 hand vrij.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:50 schreef Chriz2k het volgende:
De commentatoren hebben duidelijk Di Mauro - Marko Djokovic niet gezien.
Te warm voor Djoko, dat gaat hem toch nooit lukken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:53 schreef Norrage het volgende:
Djoko is trouwens heel goed in het winnen van een eerste ronde in 5 sets, en het vervolgens halen van de halve of de finale van een grand slam!Dus hopelijk kan hij zich nu ook verbeteren! Die partij tegen Stepanek is een voorbeeld, maar ook afgelopen Wimbledon tegen Rochus
waar hij zo slecht speelde, maar vervolgens een verdienstelijk toernooi afwerkte.
gaat mij altijd wel makkelijk af, wel zonnebrand op doen natuurlijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij heeft 'ie altijd last van z'n ademhaling. Daarnaast is het ook niet makkelijk om op het heetst van de dag tegen de 30 graden in de volle zon 4 uur te ballen imo. Voor niemand.
quote:Op woensdag 1 september 2010 00:33 schreef TheGeneral het volgende:
"En 4 uur ballen in de hitte, kom op zeg, zij zijn er voor getraind!"
Daar ben ik het mee eens. Op de rest ga ik maar niet in.
Echt mooi om te zienquote:Op woensdag 1 september 2010 00:44 schreef TheGeneral het volgende:
Die returns van Groth zijn soms echt snoeihard zeg
Jaquote:Op woensdag 1 september 2010 01:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
FOGNINI
Was dat nou *4-1 voor Nando net?
Gewoon eruit geknikkerd voor Murray volgens mij.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:46 schreef TheGeneral het volgende:
Volgens mij is het echt een andere. Zou ook wel triest zijn als je destijds aan gaat geven dat je problemen hebt met je nieuwe racket als het gewoon dezelfde zou zijn. Alhoewel, het is wel Djokovicquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:54 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Da's gewoon een Wilson met een paintjob joh...
quote:Op woensdag 1 september 2010 03:27 schreef Chriz2k het volgende:
Ergens gun je het zo'n eeuwig kneusje als De Knoest wel om één keer eens in de spotlights te staan, maar dit wordt hem weer niet.
Rik de Voestquote:Op woensdag 1 september 2010 03:27 schreef Chriz2k het volgende:
Ergens gun je het zo'n eeuwig kneusje als De Knoest wel om één keer eens in de spotlights te staan, maar dit wordt hem weer niet.
Ja, da's waar, maar dat geldt oook voor Djokovic en die hoort nog bij de grote vier.quote:Op woensdag 1 september 2010 08:35 schreef luckass het volgende:
Nalby. Gelukkig wel door maar wat een moeizame pot zeg.
Zo zonde is dat, anders had ze vorig jaar (?) van Serena gewonnen op de Australian Open.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:49 schreef wimderon het volgende:
Ze heeft vanaf het begin al totaal geen power, dit is niet de eerste keer dat ze niet tegen de hitte bestand blijkt.
Inmiddels afgevoerd in een rolstoel.
Ivanovicquote:Op woensdag 1 september 2010 18:06 schreef TheGeneral het volgende:
Het lijkt ook weer beter te gaan met Ivanovic![]()
Nu 6-3 *3-0 voor tegen Zheng.
Photoshopquote:Op woensdag 1 september 2010 18:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ivanovic
[ afbeelding ]
even opgescharreld uit mijn foto-archief
[ afbeelding ]
Indeedquote:
Zo is het altijd met hem..2 titels dit jaar, maar naast die titels heeft ie maar 1 wedstrijd gewonnen ofzo :/quote:Op woensdag 1 september 2010 18:38 schreef TheArt het volgende:
Stakhovsky, na zo'n goede vorige week, staat nu te kutten tegen Luczak
6-3 4-6 7-5quote:Op woensdag 1 september 2010 18:51 schreef Szura het volgende:
Wat zit die site van de US Open te kutten
wat is de stand bij Querrey?
dat muziekjequote:
De muziekquote:
BrianHafthorquote:
#quote:Op woensdag 1 september 2010 19:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
BrianHafthor
17 minuten geleden
She has a nice ass.....
OMGquote:Op woensdag 1 september 2010 19:33 schreef Chriz2k het volgende:
http://www.youtube.com/user/sexywimbledon2010
What the fuck?!
Wel leuk, die Harrison is wel een coole gast! En een onwijs talent...En Berdych heeft sinds Wimby al niet meer goed gespeeld.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:01 schreef luckass het volgende:
Ljubicic mag ook bijna inpakken, Bartoli verliest set 1.
Nou dit jaar viel het wel mee, integendeel..hij was best constantquote:Op woensdag 1 september 2010 20:43 schreef Marcoss het volgende:
Gelukkig is Berdych helemaal niet wisselvallig..
Hopelijk niets ernstigs.quote:"Victoria Azarenka retired from her match with headache-like symptoms. She was taken to a nearby hospital for diagnostic testing. Out of respect to her privacy, we cannot give any more details. However, we can say that this does not seem to be primarily a heat-related illness."
op Fed en Nad na eigenljikquote:Op woensdag 1 september 2010 20:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nou dit jaar viel het wel mee, integendeel..hij was best constantalleen 1 blessuretje ergens was wat vervelend...maar goed, nu na Wimby is het niet veel soeps meer...
aan de andere kant, op Wimby had ie er ook in de 3e ronde uit kunnen liggen in straights, maar toen wist hij net op tijd het tij te keren...tsja, gewoon een slecht begin van het toernooi...Het is deze USO wel heel sterk, alle topspelers (of in ieder geval gevestigde spelers) hebben het echt moeilijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |