Maar iedere kenner van machtsstructuren en organisaties weet ook dat je het daar niet op aan moet klaten komenquote:Op woensdag 1 september 2010 15:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het congres zou daarvoor alsnog een nooduitgang hebben geboden.
Het congres keurt het wel goed, de pro-groep blijkt in alle peilingen groter te zijn dan de anti-groep tot nu toe.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het congres zou daarvoor alsnog een nooduitgang hebben geboden.
Niet mee eens, er was namelijk vooraf de afspraak gemaakt dat het congres zich er over mocht uitspreken. Juist deze onrust met dissidenten en prominenten is schadelijk.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar iedere kenner van machtsstructuren en organisaties weet ook dat je het daar niet op aan moet klaten komen
Dan mogen de 'dissidenten' daar dus hun conclusies aan gaan verbinden, tenminste als ze echt principes hebben.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het congres keurt het wel goed, de pro-groep blijkt in alle peilingen groter te zijn dan de anti-groep tot nu toe.
Betekend dat Klink het CDA uit is gegaan? Toen Wilders de VVD fractie uit was gegaan heette zijn partij ook Groep Wilders..quote:Op woensdag 1 september 2010 15:30 schreef IHVK het volgende:
Ik drop het maar vast even: GROEP KLINK #groepklink #copyright
Rare tweet van een NOS journalist ineens.
Als de discussie puur beperkt tot wat spreektijden op een partijcongres kun je er donder op zeggen dat de partij toch wel voorstemt. Dat begrijpen die lui ook heel goed. Daarom gaan ze niet braaf zitten wachten tot het congres en proberen ze nu al de zaak te beinvloeden.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Niet mee eens, er was namelijk vooraf de afspraak gemaakt dat het congres zich er over mocht uitspreken. Juist deze onrust met dissidenten en prominenten is schadelijk.
en Marja van Bijsterveldtquote:Op woensdag 1 september 2010 15:37 schreef Jojoke het volgende:
Mocht het zover komen dan zullen Ferrier en Koppejan zich waarschijnlijk bij hem voegen, lijkt me. Misschien ook andere mogelijke dissidenten nog? Genoemd zijn: Sabine Uitslag, Sander de Rouwe en Madeleine van Toorenburg.
typisch een grapje van een jongen wiens naam begint met een Xquote:Op woensdag 1 september 2010 15:39 schreef IHVK het volgende:
Die Xander zet 'alvast' een tweet om 'copyright' te krijgen op die term. Een grapje denk ik dus.
Die kans is groot natuurlijk. Zijn 'minute of fame'quote:Op woensdag 1 september 2010 15:39 schreef IHVK het volgende:
Die Xander zet 'alvast' een tweet om 'copyright' te krijgen op die term. Een grapje denk ik dus.
In dat geval mag ook de PVV uit principe zijn mond houden aangezien de meerderheid van de stemmers het ook oneens isquote:Op woensdag 1 september 2010 15:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan mogen de 'dissidenten' daar dus hun conclusies aan gaan verbinden, tenminste als ze echt principes hebben.
Die in ieder geval zeker niet, want die heb ik deze week nog gesproken en ze staat volledig achter Verhagen.quote:
Hebben jullie al een naam voor de CDA-afsplitsing?quote:Op woensdag 1 september 2010 15:45 schreef Mike het volgende:
[..]
Die in ieder geval zeker niet, want die heb ik deze week nog gesproken en ze staat volledig achter Verhagen.
quote:Voor het CDA gaat het nu om veel meer dan alleen de formatie met VVD en PVV. De openlijke strijd tussen machtspoliticus Verhagen en denker Klink gaat over de toekomst van de partij.
Als zij de kant kiest van Klink wordt het wel een erg moeilijk verhaal voor Verhagen.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:45 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Idd, dat lees ik nu ook. Zij is een zeer hoge pief in de fractie en partij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |