Verhagenquote:Op woensdag 1 september 2010 13:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het er juist alle schijn van dat het balletje richting Verhagen rolt.
Nergens op, puur gevoelquote:Op woensdag 1 september 2010 13:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op?
Frits Wester is doorgaans goed ingelicht, en als dit dus waar is vind ik dat echt schandalig. Afschaffen dat koningshuis..quote:Nog een pikant detail: volgens CDA'ers heeft fractie Lubbers NOOIT voorgesteld als informateur, maar heeft hij zichzelf opgedrongen bij HM
http://www.joop.nl/opinie(...)_voor_geert_wilders/quote:Op woensdag 1 september 2010 13:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op?
quote:@ronfresen: #Klink bevestigt dat ie vanmorgen op partijbureau was. Ontboden. En Ferrier en Koppejan waren er ook. Verhagen niet.
Wat een gezwets van Fritsquote:Op woensdag 1 september 2010 13:18 schreef Holograph het volgende:
Frits Wester twittert:
[..]
Frits Wester is doorgaans goed ingelicht, en als dit dus waar is vind ik dat echt schandalig. Afschaffen dat koningshuis..
quote:fritswester (frits wester)
CDA vergadering even geschorst voor 1 op 1 gesprekken
8 minutes ago from web
CDA-Limburg eist aanstaande zaterdag congres als onderhandelingen met VVD en PVV worden afgebroken.
7 minutes ago from web
Nog een pikant detail: volgens CDA'ers heeft fractie Lubbers NOOIT voorgesteld als informateur, maar heeft hij zichzelf opgedrongen bij HM
14 minutes ago from web
Dat is nog geen garantie dat Lubbers zichzelf niet heeft opgedrongen. Lubbers kan ook voor dat hij 'gevraagd' werd met de koningin het een en ander besproken hebben.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:21 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Wat een gezwets van FritsHet is toch bekend dat Beatrix Ruud heeft gevraagd en dat het CDA er niks mee te maken had. Frits heeft een zeer kort geheugen.
Snap niet waarom ze die man uberhaupt op de lijst hebben gezet. Echt zo'n figuur die alleen maar problemen veroorzaakt.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:19 schreef Jojoke het volgende:
Ik zie Klink wel inbinden, Ferrier misschien ook. Koppejan echter staat bekend om zijn koppigheid.
Frits schrijft: "Nog een pikant detail: volgens CDA'ers heeft fractie Lubbers NOOIT voorgesteld als informateur, maar heeft hij zichzelf opgedrongen bij HM".quote:Op woensdag 1 september 2010 13:27 schreef Holograph het volgende:
[..]
Dat is nog geen garantie dat Lubbers zichzelf niet heeft opgedrongen. Lubbers kan ook voor dat hij 'gevraagd' werd met de koningin het een en ander besproken hebben.
Nee, zijn website verwijst er blijkbaar ook naar.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:31 schreef Klaudias het volgende:
http://twitter.com/adkoppejan
is dit een fake account?
Die wist dat zijn politieke carrière erop zit met deze stap en deed het toch, als ik tussen de regels lees.quote:Zojuist naar de kapper geweest en daar een schokkende ervaring opgedaan; een eerste grijze haar ontdekt. Hoe zou dat nu komen?
In de kerk ging de preek over het maken van de juiste keuzes in je leven en de bereidheid om daarvoor persoonlijke offers te brengen.
Thuis gezellig geborreld met de familie Weisglas. Echte liberalen en christen-democraten verstaan elkaar.
quote:Voorzitter Henk Bleker #CDA noemt de individuele gesprekken een 'ultieme poging' om eensgezindheid te bereiken. een laatste poging dus.
Het congres zou daarvoor alsnog een nooduitgang hebben geboden.quote:Op woensdag 1 september 2010 08:59 schreef Reya het volgende:
Dit lijkt me een wat te voorbarige uitspraak; je weet niet hoe de onderhandelingen tot nu toe zijn gelopen, en op welke punten PVV en VVD voor het CDA ontoelaatbare posities innemen.
Maar iedere kenner van machtsstructuren en organisaties weet ook dat je het daar niet op aan moet klaten komenquote:Op woensdag 1 september 2010 15:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het congres zou daarvoor alsnog een nooduitgang hebben geboden.
Het congres keurt het wel goed, de pro-groep blijkt in alle peilingen groter te zijn dan de anti-groep tot nu toe.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het congres zou daarvoor alsnog een nooduitgang hebben geboden.
Niet mee eens, er was namelijk vooraf de afspraak gemaakt dat het congres zich er over mocht uitspreken. Juist deze onrust met dissidenten en prominenten is schadelijk.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar iedere kenner van machtsstructuren en organisaties weet ook dat je het daar niet op aan moet klaten komen
Dan mogen de 'dissidenten' daar dus hun conclusies aan gaan verbinden, tenminste als ze echt principes hebben.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het congres keurt het wel goed, de pro-groep blijkt in alle peilingen groter te zijn dan de anti-groep tot nu toe.
Betekend dat Klink het CDA uit is gegaan? Toen Wilders de VVD fractie uit was gegaan heette zijn partij ook Groep Wilders..quote:Op woensdag 1 september 2010 15:30 schreef IHVK het volgende:
Ik drop het maar vast even: GROEP KLINK #groepklink #copyright
Rare tweet van een NOS journalist ineens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |