Ermmm... hetemail neem ik aan ??quote:Op woensdag 1 september 2010 12:38 schreef PeuRac het volgende:
@SD, als je het zo graag wilt weten, mag je me toevoegen op msn, mn nick AT homomail com
Ik wist het!quote:
Gmailquote:Op woensdag 1 september 2010 12:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ermmm... hetemail neem ik aan ??
Zonder rondjes rijden is het ook leukquote:Op woensdag 1 september 2010 12:36 schreef Sounddragon het volgende:
Eigenlijk wel grappig om zo terug te lezen; er moet een Ringmeet komen, de helft heeft geen auto, de andere helft loopt te draaikonten over meerijden, en dan nog gaat 3/4 van degenen die gaan, géén rondje rijden
Klinkt als een successtory
De wens is de moeder van de gedachtequote:
Ik heb nog nooit een lang stuk met blote voeten gereden eigenlijk, alleen wat verplaatsingen op een camping...quote:Op woensdag 1 september 2010 12:51 schreef Alexxxxx het volgende:
KOmt duvel ineens op blote Frodovoeten uit zijn megane stappen in Nürburg
Niet geinteresseerd in Alex zijn sexleven, maar wel in die van peu? Wtf!quote:Op woensdag 1 september 2010 12:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ermmm... hetemail neem ik aan ??
Alex 'doet' heksen, en Peu aast op studentes.. duh ??quote:Op woensdag 1 september 2010 13:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet geinteresseerd in Alex zijn sexleven, maar wel in die van peu? Wtf!
En waar denk jij dat we mee over de Ring zijn geweestquote:Op woensdag 1 september 2010 13:14 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vind het eigenlijk behoorlijk kansloos om naar de Ring te gaan en niet zelf een rondje te doenMaakt geen kont uit in wat voor auto je gaat, ze rijden daar met vanalles en nogwat, ik heb zelfs wel eens een eend rondjes zien maken, autobussen bij de vleet, een tankauto, Suzuki Alto, you name it.
Het is gewoon een stuk tolweg, wat je kúnt gebruiken als circuit, maar als je een beetje rechts houdt, kun je er vrij veilig overheen met alles wat een motor heeft.. MITS je dat niet op een weekenddag doet uiteraard, want dan wordt het wel een beetje listig ivbm drukte![]()
Het is ook een misvatting dat je bakken met PK's nodig hebt om daar hard te kunnen; hard rijden is geen kwestie van paardjes.. hard rijden is een kwestie van vaart maken en niet remmen als dat niet nodig is
quote:Op woensdag 1 september 2010 13:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alex 'doet' heksen, en Peu aast op studentes.. duh ??
Een vliegende bezem?quote:Op woensdag 1 september 2010 13:17 schreef Anne het volgende:
[..]
En waar denk jij dat we mee over de Ring zijn geweest?
Je driewielert ??quote:Op woensdag 1 september 2010 13:17 schreef Anne het volgende:
[..]
En waar denk jij dat we mee over de Ring zijn geweest?
Snap ik wel, maar dat ding van mij is zo langzamerhand echt te onbetrouwbaar...quote:Op woensdag 1 september 2010 13:14 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vind het eigenlijk behoorlijk kansloos om naar de Ring te gaan en niet zelf een rondje te doenMaakt geen kont uit in wat voor auto je gaat, ze rijden daar met vanalles en nogwat, ik heb zelfs wel eens een eend rondjes zien maken, autobussen bij de vleet, een tankauto, Suzuki Alto, you name it.
Da's goed te doenquote:
Daar kun je wat aan doen toch ?? op de openbare weg (is de Ring ook) moet hij toch ook in orde zijn lijkt me..quote:Op woensdag 1 september 2010 13:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Snap ik wel, maar dat ding van mij is zo langzamerhand echt te onbetrouwbaar...
Nieuwe kopen?quote:Op woensdag 1 september 2010 14:12 schreef Anne het volgende:
Ik kan trouwens ook niet mee, want ik heb dan waarschijnlijk geen auto meer.
Ja, daar heb je ook gelijk in.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar kun je wat aan doen toch ?? op de openbare weg (is de Ring ook) moet hij toch ook in orde zijn lijkt me..
Repareren is geen optie ? Ik heb de dag voor vertrek ook een nieuwe aandrijfas in dat hok van mij geschroefd.quote:Op woensdag 1 september 2010 03:29 schreef Barcaconia het volgende:
Auto weer kapot, vakantie gecancelled, kutzooi
Hij is bang dat ik me dood rijd op de ring. En eerlijk gezegd zit die kans er best in. Maar volgens mij heb ik allang beloofd dat ik de ring niet op ga. Als ik me dood rijd, rijd ik ook m'n auto aan gort en dat is zonde.quote:Op woensdag 1 september 2010 08:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waarom mag het niet?
Ik zou het met mijn auto niet eens willen.
Wat is de toegevoegde waarde van dat lelijke hok?quote:Op woensdag 1 september 2010 14:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Mazda 121
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 7 juni 2010
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |