we hebben een 121 fan in ons gezelschap!quote:Op woensdag 1 september 2010 15:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde van dat lelijke hok?
Euj, het is geen BXquote:
BX met draaiende motor?quote:Op woensdag 1 september 2010 16:29 schreef 2cv het volgende:
Die gaan gewoon in de pers ja. Met draaiende motor. Klinkt vast leuk.
Hij bedoelt, denk ik, dat ze vast niet met draaiende motor de pers in gaanquote:Op woensdag 1 september 2010 17:08 schreef 2cv het volgende:
De 5714,7km die het ding in de vakantie afgelegd heeft was echt niet op een aanhanger ofzo hoor.
ik zit eind september, begin oktober in die omgeving.. eigenlijkiets zuidwestelijkerquote:
Oke. Mooi. Dus je komt ook.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:42 schreef lipje het volgende:
[..]
ik zit eind september, begin oktober in die omgeving.. eigenlijkiets zuidwestelijker
kommaar naar daar... ik zit in Hambachtal, met subtropisch zwembadquote:
Owquote:Op woensdag 1 september 2010 17:50 schreef lipje het volgende:
[..]
kommaar naar daar... ik zit in Hambachtal, met subtropisch zwembad
quote:
whut ?? Da's 99¤ p.p. of voor het hele zooitje ??quote:Op woensdag 1 september 2010 18:06 schreef lipje het volgende:
och 99 euri voor vrijdag tot en met maandag
en 4 personen
Vroegah ging ik daar elke maand heen. Toevallig begon een vriendinnetje daar afgelopen weekend weer over. Dus ik denk dat ik er binnenkort weer eens heen ga.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:35 schreef Duvel het volgende:
Center Porks, daar ben ik al sinds m'n 10e of 11e niet meer geweest geloof ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |