Het is wel de bedoeling dat de persoon die het topic sluit ook het nieuwste deel opent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe dry gehaald.Love will tear us apart (Joy Division)
Deze Vans heb ik een week of 3 geleden ook aangeschaft in het donkerblauw. Inmiddels zijn ze al helemaal gebeatquote:
Handig met aan en uit doenquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:25 schreef wolvendagen het volgende:
Er moet alleen een andere riem om
Er zitten lusjes aan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:49 schreef eenbeetjevreemdmaarlekker het volgende:
[..]
Handig met aan en uit doen
Waarom zal je een riem over je jas doen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:25 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Die jas!
Er moet alleen een andere riem om, maar het gaat om het idee nu.
Er zat er 1 aanvast, ja. Maar die ga ik vervangen door een bruine riem.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:08 schreef eenbeetjevreemdmaarlekker het volgende:
Zit het aan de jas vast?
Omdat het model zo bij de Zara hing.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Waarom zal je een riem over je jas doen?
Toffe mutsquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:25 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Die jas!
Er moet alleen een andere riem om, maar het gaat om het idee nu.
Het kan. Ik zou iig een v-hals doen, maar het hangt ook af van de rest van de outfit.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
Vraagje; wat vinden jullie van een normaal tshirt (eventueel met opdruk) voor onder een blazer? Gewoon casual.
Okequote:Op zaterdag 4 september 2010 18:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Het kan. Ik zou iig een v-hals doen, maar het hangt ook af van de rest van de outfit.
Oke, thanks. Zal ff rondkijkenquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:12 schreef don-diablo het volgende:
Zwarte blazers zijn kut, want daar wordt je al snel gedwongen om het te combineren met iets wit.
Kijk hier rond voor inspiratie. [PICS ONLY] #46 Wat draag jij vandaag Komen meerdere outfits met blazers voorbij. Ik draag er doorgaans nette (beetje smalle en puntige) schoenen onder of plimsoles.
Leuke riem!quote:Op donderdag 9 september 2010 21:04 schreef Natalie78 het volgende:
Online besteld bij H&M, ik wacht met smart.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Marktplaatsquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:41 schreef Nashje het volgende:
Waar heb je die trui gehaald voor dat spotprijsje dan?Wel tof man.
Bij de verse mannen-H&M in Utrecht gehaald , ik gok derhalve van nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:27 schreef Mylene het volgende:
Zijn dat niet gewoon dameshandschoenen?
Toffe handschoenenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:05 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
^ i likez dat shooto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja ik had zin om foto's te maken
Leuk jurkje.quote:
je hebt wel smaak zo te zienquote:
bloot!quote:Op maandag 10 januari 2011 22:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Even mijn hoofd eraf geknipt![]()
[ link | afbeelding ]
Leuk!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Nieuwe broek en colbertje gekocht![]()
[ afbeelding ]
Is iofffer wel een betrouwbare site? Hoor er niet altijd de beste dingen over, en als ik dat vast wil bestellen staat er 11 dollar verzendkosten en vervolgens 40. En mag ik vragen hoe lang en zwaar je bent en welke maat je gekozen hebt? Mijn vriend wil hem namelijk ook al een hele tijd maar zit te twijfelen over de maat.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:01 schreef Klaasvaak87 het volgende:
Besteld via internet:
[ afbeelding ]
Moet hem alleen nog ontvangen
Kleding van Yesstyle waar die jas/trui van is, schijnt niet zo best te zijn.. zijn veel discussies over op internet te vinden.. kwaliteit is heel slecht, en het ziet er bij jou nooit zo uit als wat op de foto's word weergegeven (tenzij je misschien net als die mannequin's een perfect bovenlijf hebt)quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:01 schreef Klaasvaak87 het volgende:
Besteld via internet:
[ afbeelding ]
Moet hem alleen nog ontvangen
die broek zie ik echt elke chick ermee lopenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:36 schreef Danielle83 het volgende:
Nog niet heel veel leuke dingen gezien, maar dit online besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die dingen zijn al meer dan twee jaar te krijgen op oa eBay, toen ook zoiets gekocht en ja, de pasvorm en materiaal zuigen hard.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:40 schreef TwztId het volgende:
[..]
Kleding van Yesstyle waar die jas/trui van is, schijnt niet zo best te zijn.. zijn veel discussies over op internet te vinden.. kwaliteit is heel slecht, en het ziet er bij jou nooit zo uit als wat op de foto's word weergegeven (tenzij je misschien net als die mannequin's een perfect bovenlijf hebt)
Zie bijvoorbeeld dit plaatje van een aantal andere produkten
[ afbeelding ]
Ik wou deze kleding zelf ook kopen, want het ziet er verdomd goed uit maar omdat ik dit over het hele internet terugvind doe ik het toch maar niet
Nicequote:Op zondag 23 januari 2011 00:07 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Die dingen zijn al meer dan twee jaar te krijgen op oa eBay, toen ook zoiets gekocht en ja, de pasvorm en materiaal zuigen hard.
Besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
graf lelijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:14 schreef Skv het volgende:
Twee nieuwe paren schoenen gekocht:
[ afbeelding ]
#1: Van Bommels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#2: Boss stappertjes.
Ben er wel tevreden mee!
huh?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:32 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dit bloemetje kom je nu echt heel veel tegen in de winkels.Moet er erg aan wennen.
Die laatste is leuk, waar is die van?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:36 schreef Danielle83 het volgende:
Nog niet heel veel leuke dingen gezien, maar dit online besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee dat geloof ik niet aan de foto te zien.quote:
Broek is idd van Zaraquote:Op maandag 31 januari 2011 19:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik niet aan de foto te zien.
Toevallig welquote:Op maandag 31 januari 2011 21:02 schreef n8n het volgende:
Nice
Wel een panty met zo'n naad op de achterkant?![]()
Die broek is absurt lelijk.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:24 schreef mark2010 het volgende:
[ afbeelding ]
Stoer, sjiek of fout/ net te gewaagd?
zo wat een wanstaltig schoeisel zeg! En dat voor een dergelijke prijs!quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:14 schreef Skv het volgende:
Twee nieuwe paren schoenen gekocht:
[ afbeelding ]
#1: Van Bommels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#2: Boss stappertjes.
Ben er wel tevreden mee!
Zo'n broek heb ik ook een keer gepast, toen ik in de spiegel keek heb ik mezelf een beetje bevlekt van het lachenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:24 schreef mark2010 het volgende:
[ afbeelding ]
Stoer, sjiek of fout/ net te gewaagd?
Zeer nicequote:Op vrijdag 1 april 2011 19:59 schreef Sinji het volgende:
Cali, post ook even in de denim topic!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |