Het is wel de bedoeling dat de persoon die het topic sluit ook het nieuwste deel opent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe dry gehaald.Love will tear us apart (Joy Division)
Deze Vans heb ik een week of 3 geleden ook aangeschaft in het donkerblauw. Inmiddels zijn ze al helemaal gebeatquote:
Handig met aan en uit doenquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:25 schreef wolvendagen het volgende:
Er moet alleen een andere riem om
Er zitten lusjes aan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:49 schreef eenbeetjevreemdmaarlekker het volgende:
[..]
Handig met aan en uit doen
Waarom zal je een riem over je jas doen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:25 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Die jas!
Er moet alleen een andere riem om, maar het gaat om het idee nu.
Er zat er 1 aanvast, ja. Maar die ga ik vervangen door een bruine riem.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:08 schreef eenbeetjevreemdmaarlekker het volgende:
Zit het aan de jas vast?
Omdat het model zo bij de Zara hing.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Waarom zal je een riem over je jas doen?
Toffe mutsquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:25 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Die jas!
Er moet alleen een andere riem om, maar het gaat om het idee nu.
Het kan. Ik zou iig een v-hals doen, maar het hangt ook af van de rest van de outfit.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
Vraagje; wat vinden jullie van een normaal tshirt (eventueel met opdruk) voor onder een blazer? Gewoon casual.
Okequote:Op zaterdag 4 september 2010 18:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Het kan. Ik zou iig een v-hals doen, maar het hangt ook af van de rest van de outfit.
Oke, thanks. Zal ff rondkijkenquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:12 schreef don-diablo het volgende:
Zwarte blazers zijn kut, want daar wordt je al snel gedwongen om het te combineren met iets wit.
Kijk hier rond voor inspiratie. [PICS ONLY] #46 Wat draag jij vandaag Komen meerdere outfits met blazers voorbij. Ik draag er doorgaans nette (beetje smalle en puntige) schoenen onder of plimsoles.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |