Je mouwen zijn net iets te lang jah.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal eens kijken of dat hier in de buurt kan.
[..]
Jij bedoelt ook de mouwen neem ik aan?
Stropdas kwam ik achter, nadat ik me alweer had omgekleed
ga je snowboarden?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:38 schreef VeerEli het volgende:
Alvast een nieuwe winterjas
[ afbeelding ]
Wat een afschuwelijke jas.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:38 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt op van die kamperjasjesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:38 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Hahah die reacties. Valt niet zo in de smaak dusquote:
Toffe afdruk op de truiquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:58 schreef snader666 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit dus
Worden er maar 91 gemaakt dus moet snel zijn woensdagquote:Infamously, the broadcast of the 1991 League Cup final caused controversy with Wednesday fans in the Yorkshire Television region. Instead of showing the post-match celebrations (as other ITV regions did), Yorkshire Television decided to cut the broadcast short in order to show a programme titled 'War of the Monster Trucks'.
This incident is now part of Sheffield Wednesday folklore and even inspired the title of a 1990's fanzine.
Now it has also inspired this limited edition tee from cult SWFC shirt makers, East Bank Gentlemens Club - who make their first shirt to be officially sold by the club.
Tofquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:36 schreef Stickvis het volgende:
Als ik op tijd ben haal ik deze
[ afbeelding ]
[..]
Worden er maar 91 gemaakt dus moet snel zijn woensdag
fitpicquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:40 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
eindelijk een écht leren jasje
Hij is getailleerd, al kun je dat niet zo goed zien op de foto
een witte riem bij een man vind ik echt niet kunnen, lenny is wel okquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:17 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
een witte riem bij een man vind ik echt niet kunnen, lenny is wel ok
Mooi! Waar vandaan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:40 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
eindelijk een écht leren jasje
Hij is getailleerd, al kun je dat niet zo goed zien op de foto
Van waar is die trui?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:58 schreef snader666 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |