neem aan dat je Kees ook nog wilde typenquote:
quote:Do you remember the 21st night of?
Love was changing the minds of pretenders
While chasing the clouds away
heb je al gematst met Baars, dus deze moest wel even, vond ik (op zijn allerminst een f erachteraan)quote:
quote:We danced until the night became a brand new day
Two lovers playing scenes from some romantic play
quote:Op woensdag 1 september 2010 10:37 schreef Grobbel het volgende:
Iets met Oktober dus? Ongetwijfeld een plaat waar ik nog nooit van heb gehoord, maar ik gok maar even op iets dat jij waarschijnlijk niet eens kent (October Swimmer van jj72).
zondag 31 oktober...quote:Op woensdag 1 september 2010 12:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kijk, Grobbel wint een muziekquizje op FOK en waant zich gelijk alleenheerser
Gelukkig ben jij er nog om me weer heel klein te laten voelen.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kijk, Grobbel wint een muziekquizje op FOK en waant zich gelijk alleenheerser
Grobbel is geboren na 1980, dus waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:09 schreef Burnett het volgende:
[..]
zondag 31 oktober...
www.denationalepopquiz.nl
Komt Grobbel ook...?
Gossie..quote:Op woensdag 1 september 2010 13:12 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er nog om me weer heel klein te laten voelen.
Ik won mijn eerste popquiz toen ik net 20 was..., leeftijd is niet belangrijk...quote:Op woensdag 1 september 2010 13:12 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Grobbel is geboren na 1980, dus waarschijnlijk niet.
Ik heb veel te weinig kennis èn interesse om oude hitparadeplaten van pakweg voor 1992 te (leren) kennen. Misschien dat ik een goede aanvullende kracht ben, maar de Nationale Popquiz is me toch iets te veel oude meuk.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:15 schreef Burnett het volgende:
[..]
Ik won mijn eerste popquiz toen ik net 20 was..., leeftijd is niet belangrijk...
TSE is geboren in 1980 en is er ook. Weliswaar meer voor de gezelligheid en de teamspirit dan voor de antwoorden, maar toch.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:12 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Grobbel is geboren na 1980, dus waarschijnlijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |