quote:Do you remember the 21st night of?
Love was changing the minds of pretenders
While chasing the clouds away
heb je al gematst met Baars, dus deze moest wel even, vond ik (op zijn allerminst een f erachteraan)quote:
quote:We danced until the night became a brand new day
Two lovers playing scenes from some romantic play
quote:Op woensdag 1 september 2010 10:37 schreef Grobbel het volgende:
Iets met Oktober dus? Ongetwijfeld een plaat waar ik nog nooit van heb gehoord, maar ik gok maar even op iets dat jij waarschijnlijk niet eens kent (October Swimmer van jj72).
zondag 31 oktober...quote:Op woensdag 1 september 2010 12:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kijk, Grobbel wint een muziekquizje op FOK en waant zich gelijk alleenheerser
Gelukkig ben jij er nog om me weer heel klein te laten voelen.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kijk, Grobbel wint een muziekquizje op FOK en waant zich gelijk alleenheerser
Grobbel is geboren na 1980, dus waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:09 schreef Burnett het volgende:
[..]
zondag 31 oktober...
www.denationalepopquiz.nl
Komt Grobbel ook...?
Gossie..quote:Op woensdag 1 september 2010 13:12 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er nog om me weer heel klein te laten voelen.
Ik won mijn eerste popquiz toen ik net 20 was..., leeftijd is niet belangrijk...quote:Op woensdag 1 september 2010 13:12 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Grobbel is geboren na 1980, dus waarschijnlijk niet.
Ik heb veel te weinig kennis èn interesse om oude hitparadeplaten van pakweg voor 1992 te (leren) kennen. Misschien dat ik een goede aanvullende kracht ben, maar de Nationale Popquiz is me toch iets te veel oude meuk.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:15 schreef Burnett het volgende:
[..]
Ik won mijn eerste popquiz toen ik net 20 was..., leeftijd is niet belangrijk...
TSE is geboren in 1980 en is er ook. Weliswaar meer voor de gezelligheid en de teamspirit dan voor de antwoorden, maar toch.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:12 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Grobbel is geboren na 1980, dus waarschijnlijk niet.
Ik ken (heb?!) de hoes ook...quote:Op woensdag 1 september 2010 15:13 schreef Pink_Floyd het volgende:
post-rock dan? maar wat ook alweer...heel frustrerend dit
Beide geweldige bands, hoes komt me ook vaag bekend voor maar het kwartje wil niet vallen.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:50 schreef Burnett het volgende:
Link te maken met Mogwai en The God machine
ik heb er ook al een heleboel de lucht ingegooid, maar niks nogquote:Op woensdag 1 september 2010 16:08 schreef bartrid het volgende:
[..]
maar het kwartje wil niet vallen.
Waarom heb jij nog zoveel kwartjesquote:Op woensdag 1 september 2010 16:20 schreef Pink_Floyd het volgende:
ik heb er ook al een heleboel de lucht ingegooid, maar niks nog
voor gelegenheden als ditquote:Op woensdag 1 september 2010 16:26 schreef ranja het volgende:
[..]
Waarom heb jij nog zoveel kwartjes
Tempo hangt er lekker bij ja.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
past mooi bij die 12,5 van de vorige..
quote:"I tried to write that song for a year, and couldn't. I went to write it at the studio and passed out. I woke up two hours later and sat down and wrote the whole end of the song, like, just off the top of my head. It was like, don't even know what's coming out, man, but it's coming. I think one of the best things that I've ever written was maybe the end segment of the song "". It just poured out."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |