combobreakerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een diepzinnige praat hier toch altijd
Generaliseren!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een diepzinnige praat hier toch altijd
Ik zat er ook over te denkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Generaliseren!
Als ik morgen vrij had ging ik vannacht naar die lelie kijken die nu bloeit
In Artis is een reuzenwaterlelie die eens in het jaar 2 nachten bloeit. Gisternacht is ie begonnen, dus vandaag ookquote:
Neem de iTampon mee dan, tegen het bloeienquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In Artis is een reuzenwaterlelie die eens in het jaar 2 nachten bloeit. Gisternacht is ie begonnen, dus vandaag ook
Goed plan!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neem de iTampon mee dan, tegen het bloeien
Ja, romantisch in je eentjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:09 schreef Greys het volgende:
Wel kinda romantic, 's avonds/'s nachts naar een zeldzame waterlelie gaan gluren
Ik doe het zo hoor!quote:
wat?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:25 schreef Qwea het volgende:
Serieus wat een kutzooitje op die school.Ik stond ten eerste niet aangemeld om een opleiding te doen, ten tweede hebben ze met tot 3x toe een verkeerd rooster gegeven, daarna mij in de verkeerde klas ingedeeld, en als klap op de vuurpijl mij een maand geleden een verkeerde boekenlijst gedaan zodat ik met verkeerde boeken zit nu.
Werkelijk wat een kneuzen.
En 3 roostersquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat?
Idd wat een kneuzen... Waarom sturen ze dan een boekenlijst als je niet ingeschreven staat?
Misschien dat je nu wel een beter rooster krijgt mbt Baloequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:25 schreef Qwea het volgende:
Serieus wat een kutzooitje op die school.Ik stond ten eerste niet aangemeld om een opleiding te doen, ten tweede hebben ze met tot 3x toe een verkeerd rooster gegeven, daarna mij in de verkeerde klas ingedeeld, en als klap op de vuurpijl mij een maand geleden een verkeerde boekenlijst gedaan zodat ik met verkeerde boeken zit nu.
Werkelijk wat een kneuzen.
Nou, iddquote:
Ik heb nu best wel een relax rooster idd.Maandag laatste 4u vrijgdag vrij, zo op het 1ste ooh hoef ik alleen op donderdag iemand voor boe te zoeken.Maar als het goed is is dat wel geregeld.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien dat je nu wel een beter rooster krijgt mbt Baloe
Oh, dat bovenste is wel fijn jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb nu best wel een relax rooster idd.Maandag laatste 4u vrijgdag vrij, zo op het 1ste ooh hoef ik alleen op donderdag iemand voor boe te zoeken.Maar als het goed is is dat wel geregeld.
Maar wat een zooitje zeg.
ik heb geen flauw ideequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
Hoeveel waren je boeken totaal eigenlijk Qtje?
jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
Nee tis altijd aardig aan de prijs
Dank je, ik hoop dat jij vanaf donderdag ook weer beter gaat!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 04:02 schreef trovey het volgende:sterkte
![]()
, hopelijk valt het mee alhoewel die pijn geen goed teken is, ik hoopte dat er nu eens vooruitgang in het proces zou zitten maar dit klinkt niet goed
![]()
Ik ga slaappoging nummer 2 doen....hopelijk donderdag van de pijn af als ik weer mijn eigen fysio heb en gekraakt kan worden want het gaat niet lekker met al die pijnstillers.
![]()
Nogmaals sterkte Strega
Gaat dat wel lukken met je mond?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 07:13 schreef ferrari_rood het volgende:
aw balen Strega. Hopelijk niets ernstigs sterkte ermee.
Ik ga zo met zus en haar oppas kindjes naa het dolfinarium ook echt goed getimed van mij![]()
En het ws wel wennen dat de wekker om 06:00 ging en ik er ook uitmoest.
Ow, die heb ik ook altijd zo graag in het echt willen zien!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In Artis is een reuzenwaterlelie die eens in het jaar 2 nachten bloeit. Gisternacht is ie begonnen, dus vandaag ook
Q, die hele school lijkt me niet uit te munten in student vriendelijk beleid.quote:
Tis een rocquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:05 schreef Strega het volgende:
[..]
Q, die hele school lijkt me niet uit te munten in student vriendelijk beleid.
Is het een hele grote MBO instelling?
Begint iig niet lekker zo.
Tja ik vind het sowieso al niks, die enorme MBO fabrieken van tegenwoordig.quote:
Tjah die hele ombouw van MAVO -> VMBO en MBO naar van die ROC's heeft het volgens mij weinig goed gedaan. Als je zo de ervaringen hoort dan, zelf niet mee te maken gehad. Zou haast gelukkig zeggen als je zo die verhalen als van Q hoortquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja ik vind het sowieso al niks, die enorme MBO fabrieken van tegenwoordig.
Er zit bij mij iemand in de klas van jouw leeftijd. Die is 32 jaar geleden begonnen met een studie en wilde het nu weleens afmakenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:55 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
School? Ik hoef niet meer![]()
Onze lieve Bob is vandaag naar de beautysalon geweest
quote:AMSTERDAM - Eindelijk geeft zanger Thomas Berge toe dat hij kampte met een verslaving. Begin dit jaar vocht hij tegen een drugs- én een drankprobleem.
In maart zwelden de geruchten over privéproblemen van de zanger aan. Hij verliet spoorslags huis en haard om 'geïnfecteerde stembanden' rust te geven. "Waar hij zich op dit moment bevindt, laten we in het midden", vertelde zijn woordvoerder toen. "Wel willen we kwijt dat we hem uit al zijn invloedssferen hebben gehaald. Dat hebben we gedaan zodat hij dus niet hoeft te praten. Want als hij nog in zijn woonplaats Haaksbergen rond zou huppelen, zou hij alleen maar antwoord moeten geven op allerlei vragen."
De geruchten gingen toen al dat Thomas was opgenomen in de afkickkliniek van Keith Bakker. Dat blijkt nu dus ook waar te zijn, zo meldt RTL Boulevard.
Dapper maar niet voor mijquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er zit bij mij iemand in de klas van jouw leeftijd. Die is 32 jaar geleden begonnen met een studie en wilde het nu weleens afmaken
Oh was dat het? Net in de auto hoorde ik al een aankondiging daarover maar toen was ik op de plaats van bestemming en heb het verhaal gemistquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:00 schreef Loveless85 het volgende:
Joehoe Greys, ben je nog ergens. Het is eindelijk duidelijk waarom Thomas Berge zo raar keek bij de Beste Zangers
[..]
Bijlesquote:
Enne?quote:
Ik zie het net bij de aankondiging van Boulevardquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:00 schreef Loveless85 het volgende:
Joehoe Greys, ben je nog ergens. Het is eindelijk duidelijk waarom Thomas Berge zo raar keek bij de Beste Zangers
[..]
Woeoeoeoeoe!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb woensdag instaptoets Nederlands, om m'n niveau te bepalen
Hij liep keihard te spacen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie het net bij de aankondiging van Boulevard
Hij moest ook weer ff aandacht
Ja het idee is dat je niet voorbereid eigenlijk, maar dan faal ik jammerlijk met d'tjes en t'tjesquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Woeoeoeoeoe!![]()
Vraag maar raak jongen.
Ik zet m'n geld op 21:45, wat jij?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:30 schreef Greys het volgende:
WTF, had dat CDA dat niet gewoon weken geleden kunnen bedenken dat ze het alsnog niet willen? Hebben ze nou voor de kat z'n kut (how very F&F!) zitten onderhandelen al die weken?
Faal.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het idee is dat je niet voorbereidT eigenlijk, maar dan faal ik jammerlijk met d'tjes en t'tjes
Ow, zijn ze uitgeluld en is de partij geklapt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:30 schreef Greys het volgende:
WTF, had dat CDA dat niet gewoon weken geleden kunnen bedenken dat ze het alsnog niet willen? Hebben ze nou voor de kat z'n kut (how very F&F!) zitten onderhandelen al die weken?
Zo ongeveer. Er is er eentje uit de kamer gestapt (die eigenlijk toch al niet meer in de kamer zatquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, zijn ze uitgeluld en is de partij geklapt?
Je zin is al raar.quote:
*pakt popcorn*quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo ongeveer. Er is er eentje uit de kamer gestapt (die eigenlijk toch al niet meer in de kamer zat) en NAAR HET SCHIJNT wil de nummer 2 (Klink) er niet meer mee verder.
En er is noodoverleg in het weeshuis CDA-HQ
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je zin is al raar.![]()
'niet voorbereid bent' of '; je je niet voorbereidt'. Kies maar iets leuks.
Nog niet, maar dat komt vanavond wel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, zijn ze uitgeluld en is de partij geklapt?
Een voltooid deelwoord (is geweest, heeft verdiend) is nooit met dt.quote:
Neeeeeeee, je zult zien dat ze hierna weer allerlei eisen op tafel gaan leggen met wie ze dan WEL willenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ik mag toch hopen dat die hele partij er hierna gewoon mee kapten iig de volgende poging ZONDER het CDA is. Of het dan over links, rechts, onder of boven is maakt me al niet zoveel meer uit
Weet je dat ik het woord concullega HAAT?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:40 schreef Greys het volgende:
Wie wil er een affairette?
Het klinkt zo leuk!
PVV-leider fuseert geregeld met concullegae
Rutte zelf zei er op camera over dat hij 'BNN nog ouderwetser vindt dan Omroep Max, als je van BNN niet zonder partner kunt/mag zijn'.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:40 schreef Cat22 het volgende:
'Ja Ik Wil... Rutte' scoort niet
Blij dat ik voor 10 minuten een bijdrage heb kunnen leveren.Peggy.
Ik ga mijn ID vast zoeken. Wie start de 'we gaan weer stemmen' belboom op?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ik mag toch hopen dat die hele partij er hierna gewoon mee kapten iig de volgende poging ZONDER het CDA is. Of het dan over links, rechts, onder of boven is maakt me al niet zoveel meer uit
Ik ook, ik heb de TT dan ook niet verzonnenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weet je dat ik het woord concullega HAAT?
Ongetwijfeld ja... Ze zullen dan wel weer op dat middenkabinet uitkomen aangezien over links nou ook niet echt een hele reele optie is volgens mij. En de CDA hoorde toch ook bij dat middenkabinet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeee, je zult zien dat ze hierna weer allerlei eisen op tafel gaan leggen met wie ze dan WEL willen
Nou..... nee eigk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb de TT dan ook niet verzonnen
Maar zeg nou zelf... affairette klinkt toch als iets dat je zou willen?
PMquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb de TT dan ook niet verzonnen
Maar zeg nou zelf... affairette klinkt toch als iets dat je zou willen?
+1 voorspelbaarquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:55 schreef Loveless85 het volgende:
Nou waarom moet dat nou weer meteen met die ''
Laat dat denigrerende gedoe nou toch eens. Nergens voor nodig
Wanneer heb jij hem gemaild?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:56 schreef Qwea het volgende:
die kloothommel die mijn boeken zou willen, mailt niet terug
Is Die Van jou nog steeds weg?quote:
NEE!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Wanneer heb jij hem gemaild?
Misschien is hij een dagje gewoon even niet bij zijn computer?
Rond 13u. Dat zei MM ook al,maar het is een icter. Die zijn altijd bij hun pc's. En hij heeft die boeken nodig, want anders heeft ie een probleemquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Wanneer heb jij hem gemaild?
Misschien is hij een dagje gewoon even niet bij zijn computer?
Nouquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
+1 voorspelbaar
Dat was alleen de eerste keer leuk
Nee hoor. Ja nu ff, maar verder nietquote:
En nog ben je zo......quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou![]()
[..]
Nee hoor. Ja nu ff, maar verder niet
Je weet dat dat soort gedrag ontoelaatbaar is vanaf 25 hequote:
Ik ben 24quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je weet dat dat soort gedrag ontoelaatbaar is vanaf 25 he
Hebben we het nog over Nederlands?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:15 schreef tombolafan het volgende:
![]()
En Ll ik ben ook goed in bijles toevallig hoor
Maar morgenquote:
Ja natuurlijk!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hebben we het nog over Nederlands?
Ben ik bijna 30quote:
Ja weet ik veel wat al jouw talenten zijnquote:Ja natuurlijk!Waar anders over?
Da's best zielig, nu al dement.quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:36 schreef Strega het volgende:
Grieperig, koorts, gisteren zo ineens twee keer een knappend geluid in m'n voet, zat gewoon. Middenvoetsbeentjes doen nu vreselijk zeer. Hoop niet dat er spontaan iets weer is gebroken.
quote:
Shut up ouwetjesquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij moet véél water drinken.
Ipv Spa Appel
Zou dat nog helpen denk je?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij moet véél water drinken.
Ipv Spa Appel
Hallucinaties.quote:
Ik heb zalm gekocht. Voor op toastjes. Stervens de kut duur. 2,50 voor 100gr !!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:30 schreef Loveless85 het volgende:
Wel lief van die Klink dat hij op de avond dat ik Katjangnootjes heb gekocht deze soap laat plaatsvinden
Nou kweet niet, maar tis niet goed.quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou kweet niet, maar tis niet goed.
Oh, ik heb er heel veelquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:20 schreef Loveless85 het volgende:
Ja weet ik veel wat al jouw talenten zijn
Tja, daar zit ik dus over te dubben, ga ik bellen voor een extra foto?, terwijl de chirurg er toch weinig aan kan doen (nix denk ik). Hij wil liever niet weer de voet openmaken, risico op inwendige infectie is te groot en dan is het einde oefening en poot eraf. Ik kijk het dus denk ik nog maar ff aan, veel rust, voet omhoog enz.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een ellende.
Gaan ze daar dan een foto van maken om te kijken wat er precies voor schade is?
Cutebaaaaaaai! How is the new job?quote:
Klote zeg, sterkte dan maarquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:04 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, daar zit ik dus over te dubben, ga ik bellen voor een extra foto?, terwijl de chirurg er toch weinig aan kan doen (nix denk ik). Hij wil liever niet weer de voet openmaken, risico op inwendige infectie is te groot en dan is het einde oefening en poot eraf. Ik kijk het dus denk ik nog maar ff aan, veel rust, voet omhoog enz.
Haai GB, is je nieuwe baan nog goed te doen?quote:
Halloooooquote:
Zeker, ben er wel helemaal blij mee nu! Had vandaag een kort voortgangsgesprekje en ze zijn ook blij met mij.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:05 schreef Strega het volgende:
[..]
Haai GB, is je nieuwe baan nog goed te doen?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zeker, ben er wel helemaal blij mee nu! Had vandaag een kort voortgangsgesprekje en ze zijn ook blij met mij.![]()
Ach er zijn van die dagen dat ik in frustratie roep "Laat ie die voet er gelijk maar afhakken", dan ben ik al die ellende kwijt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hallooooo![]()
Strega, wat balen van je voet zeg!
Mooi! Collega's ook prettig? Stiekem mis ik m'n werk ook wel hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zeker, ben er wel helemaal blij mee nu! Had vandaag een kort voortgangsgesprekje en ze zijn ook blij met mij.![]()
Zul je zien dat je fantoompijn krijgtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach er zijn van die dagen dat ik in frustratie roep "Laat ie die voet er gelijk maar afhakken", dan ben ik al die ellende kwijt.![]()
Maar ik probeer zo veel mogelijk toch positief te blijven!
Nicequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gij optimist!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zul je zien dat je fantoompijn krijgt![]()
Ik ga even eten!
Klinkt goed idd.quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:10 schreef Greys het volgende:
Fijn dat het goed gaat GB!![]()
En Strega, ik kan me voorstellen (nee, dat kan ik niet... maar probeer ik) dat je af en toe tegen de muren opvliegt van frustratie. Ik vind je een bikkel. Enorm. Echt. Je hebt er geen reet aan, maar toch.
Wij ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zul je zien dat je fantoompijn krijgt![]()
Ik ga even eten!
Mwo, pijnstillers zijn nog niet overbodig!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gij optimist!![]()
En Strega.Heb je nu nog zo'n last van je middenvoetsbeentjes of gaat het iets beter?
Ik kan het me goed voorstellenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach er zijn van die dagen dat ik in frustratie roep "Laat ie die voet er gelijk maar afhakken", dan ben ik al die ellende kwijt.![]()
Maar ik probeer zo veel mogelijk toch positief te blijven!
Oh dat biedt toch een beetje hoop!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:41 schreef nokwanda het volgende:
Even wat fauna maar: Poeska pieste. Grote hoeveelheden in de gang, keuken en hobbykamer.
We vonden eindelijk uit wie het was. Op heterdaad. Pies opgezogen en in een potje gedaan en laten onderzoeken. Niets aan de hand.
Maar ja... wat dan wel... Gister deed ze weer net alsof ze het wilde gaan doen. We bleven beide op de uitkijk staan en manouvreerden haar naar een bak. Ze koos niet de open grote hoge die het makkelijkst is, maar de kleinste hoge bak. Ook niet een van de twee overdekte bakken. Daarna hebben we haar snoepjes gegeven. Vandaag zagen we dat loopje een uur na het eten weer. Zelfde tijdstip. En ja hoor... na een blik op ons ging ze toch maar op de bak. Deze keer wel de gemakkelijke grote. Weer snoepjes gegeven. Blijkbaar heeft ze toen ze met de giardia zat en haar kont kaal moest en schraal was een slechte ervaring gehad. Toen is het begonnen. Nu kan ze weer leren om het gewoon op de bak te doen. Ze heeft nu wel weer een paar successen geboekt.
Wat fijn dat het nu goed gaatquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:41 schreef nokwanda het volgende:
Even wat fauna maar: Poeska pieste. Grote hoeveelheden in de gang, keuken en hobbykamer.
We vonden eindelijk uit wie het was. Op heterdaad. Pies opgezogen en in een potje gedaan en laten onderzoeken. Niets aan de hand.
Maar ja... wat dan wel... Gister deed ze weer net alsof ze het wilde gaan doen. We bleven beide op de uitkijk staan en manouvreerden haar naar een bak. Ze koos niet de open grote hoge die het makkelijkst is, maar de kleinste hoge bak. Ook niet een van de twee overdekte bakken. Daarna hebben we haar snoepjes gegeven. Vandaag zagen we dat loopje een uur na het eten weer. Zelfde tijdstip. En ja hoor... na een blik op ons ging ze toch maar op de bak. Deze keer wel de gemakkelijke grote. Weer snoepjes gegeven. Blijkbaar heeft ze toen ze met de giardia zat en haar kont kaal moest en schraal was een slechte ervaring gehad. Toen is het begonnen. Nu kan ze weer leren om het gewoon op de bak te doen. Ze heeft nu wel weer een paar successen geboekt.
Het zou zomaar kunnenquote:
Heropvoedingquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:41 schreef nokwanda het volgende:
Na je werk gelijk sportschool? adhd of zo?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:49 schreef Goodbye het volgende:
Daar ben ik weer, uitgegeten en ben ook maar even onder de douche gesprongen aangezien ik net van de sportschool kom.
Straks FlashForward kijken!
Nee, ik wilde gaan voordat het té druk werd. Vanaf een uur of acht is het daar spits zo ongeveerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Na je werk gelijk sportschool? adhd of zo?
He bah.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Mwo, pijnstillers zijn nog niet overbodig!
Done!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:58 schreef Greys het volgende:
Catje, kijk eens in het FV topique alsjeblieft?
quote:
quote:
Ik heb nietquote:
Onomnomnomnomnomnomnom!quote:
Daaaag Tombolastem!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb niet
Dus ik ga naar zusje nu![]()
Tot morgen allemaal, welterusten alvast!![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
dusss, morgen om 5 uur m'n bed uit om de trein naar Ommen te halen
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
Voor je introductie? Jottem. Veel plezier danquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
5 uur als in: 5 AM?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
Awwww!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
ja, voor het thema circus neem ik 100 ballonnen mee en ga ik ballondieren maken
ik wist niets beters
jup, en dat vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
5 uur als in: 5 AM?En what the hell moet je in Ommen?
Ach, er zit nix goed in die voet, maar ziekenhuis nu heeft ook weinig zin.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik kan het me goed voorstellen
Maar kan het geen verkramping zijn geweest van de spieren rondom die botjes? En dat dat dan ineens loslaat waardoor... "krrrakkkk"?
Leuk thema, vergeet je Dracula tanden en elvenoren niet!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
ja, voor het thema circus neem ik 100 ballonnen mee en ga ik ballondieren maken
ik wist niets beters
Woensdag gehaktdag.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:55 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Ynske, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Fijne dag ge haaktwenst.
jij ook gefeliquote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 00:10 schreef Greys het volgende:
Ll, van harte, jij kwartje!
Dat we nog maar vele jaren ruzie mogen maken
Jennyquote:Op woensdag 1 september 2010 09:14 schreef Muis006 het volgende:
Lekkere Lenny van harte!en Ynske ook!
![]()
En nog een paar![]()
![]()
![]()
voor het ontzettend goede nieuws van Pagan en Strega!
En dat met 2 jarigenquote:Op woensdag 1 september 2010 09:56 schreef Cat22 het volgende:
Feli Loveless en Ynske!![]()
![]()
![]()
*kijkt rond*
Geen taart?
quote:Op woensdag 1 september 2010 10:25 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor Tombo;
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op woensdag 1 september 2010 11:19 schreef Ynske het volgende:
hier staat een tomaten foccacia met verse knoflooksaus klaar
Op je verjaardag?quote:
Ja, dan kan de serveerster je toezingenquote:Op woensdag 1 september 2010 11:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Op je verjaardag?
Niet naar Bram?
quote:Op woensdag 1 september 2010 11:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, dan kan de serveerster je toezingen
Is toch leuk?quote:
Broodje?quote:Op woensdag 1 september 2010 11:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is toch leuk?
Met een kaarsje in je broodje
Owquote:Op woensdag 1 september 2010 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Broodje?
Serveerster?
Ik denk dat jullie iets te hoog over de Bram Ladage denken
Ja, of super lekkere patat.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow
Broodje kroket zullen ze toch wel hebben?
Nouhou, ik bedoelde voor je kaarsje een broodje kroketquote:Op woensdag 1 september 2010 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
Het is gewoon een vreetschuur. In de meeste heb je niet eens tafeltjes ofzo hoor. Je bestelt gewoon je eten bij die miep en die geeft het en je vreet het maar staand op (of neemt het mee terug naar kantoor)
En ik eet geen broodjes kroket/frikandel.
Patat zonder, met een kipcorn
En koos je friet of patat?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:00 schreef Muis006 het volgende:
Ik eet vanavond friet/patatik mocht kiezen
quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 10:25 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor Tombo;
[ afbeelding ]
Kijk, dat zijn nog eens feestjes!quote:Op woensdag 1 september 2010 11:19 schreef Ynske het volgende:
hier staat een tomaten foccacia met verse knoflooksaus klaar
Ja d'oh! Friet natuurlijk!quote:
Chemdry?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kijk, dat zijn nog eens feestjes!![]()
![]()
Hier staat alles op zijn kop. Grote poets op kantoor met diepreiniging van tapijten en al.
Owquote:Op woensdag 1 september 2010 12:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja d'oh! Friet natuurlijk!![]()
Hoe ist met Muizel?
Jij snapt 'mquote:Op woensdag 1 september 2010 12:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja d'oh! Friet natuurlijk!![]()
Hoe ist met Muizel?
What is this chemdry you speak of?quote:
Gaan ze je lang houden?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij snapt 'mmijn mede-provinciaaltje
Nerveus, moet morgenmiddag opgenomen worden!
quote:Op woensdag 1 september 2010 12:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij snapt 'mmijn mede-provinciaaltje
Spannend! En stoer.quote:Nerveus, moet morgenmiddag opgenomen worden!
Ik heb vroeger gewerkt voor Chemdry, tapijtreinigers. Maar die pretenderen geur- en geluidloos te werken, dus dat zullen ze niet zijnquote:Op woensdag 1 september 2010 12:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
What is this chemdry you speak of?
Ik weet alleen dat ik me op kantoor verschanst heb met de deur dicht tegen de stank en het lawaai. Tot ze hier komen reinigen.![]()
Goede reden voor een kort werkdagje, me dunkt.
+1 scherpquote:Op woensdag 1 september 2010 12:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat weet je anders goed te verbloemen
Wat gaat er gebeuren?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geen idee, ze ontslaan meestal niet in het weekend dus ik hou sowieso rekening met maandag.
Pics?quote:
Ik ben ook 24quote:Op woensdag 1 september 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Fail. Dat soort grappen zijn zó 24
Ik dacht van AA naar GGZ.quote:
Toen ik vanmorgen wegging wel goei. Hoest met jou? Afgezien van dat je opgenomen moet worden.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kijk nou is meteen je dag weer goed![]()
Hoe is het met Baloe?
Ook goei hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 12:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Toen ik vanmorgen wegging wel goei. Hoest met jou? Afgezien van dat je opgenomen moet worden.
Ja mooi hea?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Thanks.
En fijn weer dat
gedoe
Hoe bewijst een foto nou dat ik 24 ben?quote:
Je idkaart.dohquote:Op woensdag 1 september 2010 12:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe bewijst een foto nou dat ik 24 ben?
quote:Op woensdag 1 september 2010 12:26 schreef Muis006 het volgende:
Zeg Tombo, doe je in deze SC ook aan lapo-hunten?
Ik ben geen 24quote:Op woensdag 1 september 2010 12:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je idkaart.doh
Denk dat ik lekker met baloe naar quelderduyn ga als ik thuis ben.
Wel mooi trouwens heb mn boeken verkocht voor 170 had.voor alles 160 betaald kwam ik achter.Heb dus 6 euro winst en 4 boeken gratis.Had er 10 en 6 verkocht.En een ander boek op de boekenlijst kost 45 euro maar we moesten 2003 ipv 2008 hebben. Die is nieuw 60 maar 2de hands 15heb al besteld
LIEGERquote:Op woensdag 1 september 2010 13:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben geen 24
En ik ga echt mijn id-kaart niet op de foto zetten
quote:
Het is geen compliment om ruim 10 jaar ouder geschat te wordenquote:Op woensdag 1 september 2010 13:40 schreef trovey het volgende:
Je weet dat ik al ouder ben hè....het is juist een compliment.
![]()
![]()
![]()
Zonder foto kan ik er helemaal niet van zeggenquote:Op woensdag 1 september 2010 13:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is geen compliment om ruim 10 jaar ouder geschat te worden
Is ie naar de kapper geweest dan?quote:Op woensdag 1 september 2010 13:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kijk! Hij mag dan zijn wilde haren kwijt zijn, de humor is nog steeds aanwezig.
quote:
Nu nasi en straks gefrituurde aardappel?quote:
Jaquote:Op woensdag 1 september 2010 14:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nu nasi en straks gefrituurde aardappel?
Ik zou jou adopteren, maarre... wil jij niet adopteren misschien? Dalussikook!quote:
Er is nog over dus kom maarquote:Op woensdag 1 september 2010 14:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou jou adopteren, maarre... wil jij niet adopteren misschien? Dalussikook!
Ik ben nu nog aan het werkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |