Je weet dat dat soort gedrag ontoelaatbaar is vanaf 25 hequote:
Ik ben 24quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je weet dat dat soort gedrag ontoelaatbaar is vanaf 25 he
Hebben we het nog over Nederlands?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:15 schreef tombolafan het volgende:
![]()
En Ll ik ben ook goed in bijles toevallig hoor
Maar morgenquote:
Ja natuurlijk!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hebben we het nog over Nederlands?
Ben ik bijna 30quote:
Ja weet ik veel wat al jouw talenten zijnquote:Ja natuurlijk!Waar anders over?
Da's best zielig, nu al dement.quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:36 schreef Strega het volgende:
Grieperig, koorts, gisteren zo ineens twee keer een knappend geluid in m'n voet, zat gewoon. Middenvoetsbeentjes doen nu vreselijk zeer. Hoop niet dat er spontaan iets weer is gebroken.
quote:
Shut up ouwetjesquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij moet véél water drinken.
Ipv Spa Appel
Zou dat nog helpen denk je?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij moet véél water drinken.
Ipv Spa Appel
Hallucinaties.quote:
Ik heb zalm gekocht. Voor op toastjes. Stervens de kut duur. 2,50 voor 100gr !!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:30 schreef Loveless85 het volgende:
Wel lief van die Klink dat hij op de avond dat ik Katjangnootjes heb gekocht deze soap laat plaatsvinden
Nou kweet niet, maar tis niet goed.quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou kweet niet, maar tis niet goed.
Oh, ik heb er heel veelquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:20 schreef Loveless85 het volgende:
Ja weet ik veel wat al jouw talenten zijn
Tja, daar zit ik dus over te dubben, ga ik bellen voor een extra foto?, terwijl de chirurg er toch weinig aan kan doen (nix denk ik). Hij wil liever niet weer de voet openmaken, risico op inwendige infectie is te groot en dan is het einde oefening en poot eraf. Ik kijk het dus denk ik nog maar ff aan, veel rust, voet omhoog enz.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een ellende.
Gaan ze daar dan een foto van maken om te kijken wat er precies voor schade is?
Cutebaaaaaaai! How is the new job?quote:
Klote zeg, sterkte dan maarquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:04 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, daar zit ik dus over te dubben, ga ik bellen voor een extra foto?, terwijl de chirurg er toch weinig aan kan doen (nix denk ik). Hij wil liever niet weer de voet openmaken, risico op inwendige infectie is te groot en dan is het einde oefening en poot eraf. Ik kijk het dus denk ik nog maar ff aan, veel rust, voet omhoog enz.
Haai GB, is je nieuwe baan nog goed te doen?quote:
Halloooooquote:
Zeker, ben er wel helemaal blij mee nu! Had vandaag een kort voortgangsgesprekje en ze zijn ook blij met mij.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:05 schreef Strega het volgende:
[..]
Haai GB, is je nieuwe baan nog goed te doen?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zeker, ben er wel helemaal blij mee nu! Had vandaag een kort voortgangsgesprekje en ze zijn ook blij met mij.![]()
Ach er zijn van die dagen dat ik in frustratie roep "Laat ie die voet er gelijk maar afhakken", dan ben ik al die ellende kwijt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hallooooo![]()
Strega, wat balen van je voet zeg!
Mooi! Collega's ook prettig? Stiekem mis ik m'n werk ook wel hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zeker, ben er wel helemaal blij mee nu! Had vandaag een kort voortgangsgesprekje en ze zijn ook blij met mij.![]()
Zul je zien dat je fantoompijn krijgtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach er zijn van die dagen dat ik in frustratie roep "Laat ie die voet er gelijk maar afhakken", dan ben ik al die ellende kwijt.![]()
Maar ik probeer zo veel mogelijk toch positief te blijven!
Nicequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gij optimist!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zul je zien dat je fantoompijn krijgt![]()
Ik ga even eten!
Klinkt goed idd.quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:10 schreef Greys het volgende:
Fijn dat het goed gaat GB!![]()
En Strega, ik kan me voorstellen (nee, dat kan ik niet... maar probeer ik) dat je af en toe tegen de muren opvliegt van frustratie. Ik vind je een bikkel. Enorm. Echt. Je hebt er geen reet aan, maar toch.
Wij ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zul je zien dat je fantoompijn krijgt![]()
Ik ga even eten!
Mwo, pijnstillers zijn nog niet overbodig!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gij optimist!![]()
En Strega.Heb je nu nog zo'n last van je middenvoetsbeentjes of gaat het iets beter?
Ik kan het me goed voorstellenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach er zijn van die dagen dat ik in frustratie roep "Laat ie die voet er gelijk maar afhakken", dan ben ik al die ellende kwijt.![]()
Maar ik probeer zo veel mogelijk toch positief te blijven!
Oh dat biedt toch een beetje hoop!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:41 schreef nokwanda het volgende:
Even wat fauna maar: Poeska pieste. Grote hoeveelheden in de gang, keuken en hobbykamer.
We vonden eindelijk uit wie het was. Op heterdaad. Pies opgezogen en in een potje gedaan en laten onderzoeken. Niets aan de hand.
Maar ja... wat dan wel... Gister deed ze weer net alsof ze het wilde gaan doen. We bleven beide op de uitkijk staan en manouvreerden haar naar een bak. Ze koos niet de open grote hoge die het makkelijkst is, maar de kleinste hoge bak. Ook niet een van de twee overdekte bakken. Daarna hebben we haar snoepjes gegeven. Vandaag zagen we dat loopje een uur na het eten weer. Zelfde tijdstip. En ja hoor... na een blik op ons ging ze toch maar op de bak. Deze keer wel de gemakkelijke grote. Weer snoepjes gegeven. Blijkbaar heeft ze toen ze met de giardia zat en haar kont kaal moest en schraal was een slechte ervaring gehad. Toen is het begonnen. Nu kan ze weer leren om het gewoon op de bak te doen. Ze heeft nu wel weer een paar successen geboekt.
Wat fijn dat het nu goed gaatquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:41 schreef nokwanda het volgende:
Even wat fauna maar: Poeska pieste. Grote hoeveelheden in de gang, keuken en hobbykamer.
We vonden eindelijk uit wie het was. Op heterdaad. Pies opgezogen en in een potje gedaan en laten onderzoeken. Niets aan de hand.
Maar ja... wat dan wel... Gister deed ze weer net alsof ze het wilde gaan doen. We bleven beide op de uitkijk staan en manouvreerden haar naar een bak. Ze koos niet de open grote hoge die het makkelijkst is, maar de kleinste hoge bak. Ook niet een van de twee overdekte bakken. Daarna hebben we haar snoepjes gegeven. Vandaag zagen we dat loopje een uur na het eten weer. Zelfde tijdstip. En ja hoor... na een blik op ons ging ze toch maar op de bak. Deze keer wel de gemakkelijke grote. Weer snoepjes gegeven. Blijkbaar heeft ze toen ze met de giardia zat en haar kont kaal moest en schraal was een slechte ervaring gehad. Toen is het begonnen. Nu kan ze weer leren om het gewoon op de bak te doen. Ze heeft nu wel weer een paar successen geboekt.
Het zou zomaar kunnenquote:
Heropvoedingquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:41 schreef nokwanda het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |