combobreakerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een diepzinnige praat hier toch altijd
Generaliseren!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een diepzinnige praat hier toch altijd
Ik zat er ook over te denkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Generaliseren!
Als ik morgen vrij had ging ik vannacht naar die lelie kijken die nu bloeit
In Artis is een reuzenwaterlelie die eens in het jaar 2 nachten bloeit. Gisternacht is ie begonnen, dus vandaag ookquote:
Neem de iTampon mee dan, tegen het bloeienquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In Artis is een reuzenwaterlelie die eens in het jaar 2 nachten bloeit. Gisternacht is ie begonnen, dus vandaag ook
Goed plan!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neem de iTampon mee dan, tegen het bloeien
Ja, romantisch in je eentjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:09 schreef Greys het volgende:
Wel kinda romantic, 's avonds/'s nachts naar een zeldzame waterlelie gaan gluren
Ik doe het zo hoor!quote:
wat?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:25 schreef Qwea het volgende:
Serieus wat een kutzooitje op die school.Ik stond ten eerste niet aangemeld om een opleiding te doen, ten tweede hebben ze met tot 3x toe een verkeerd rooster gegeven, daarna mij in de verkeerde klas ingedeeld, en als klap op de vuurpijl mij een maand geleden een verkeerde boekenlijst gedaan zodat ik met verkeerde boeken zit nu.
Werkelijk wat een kneuzen.
En 3 roostersquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat?
Idd wat een kneuzen... Waarom sturen ze dan een boekenlijst als je niet ingeschreven staat?
Misschien dat je nu wel een beter rooster krijgt mbt Baloequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:25 schreef Qwea het volgende:
Serieus wat een kutzooitje op die school.Ik stond ten eerste niet aangemeld om een opleiding te doen, ten tweede hebben ze met tot 3x toe een verkeerd rooster gegeven, daarna mij in de verkeerde klas ingedeeld, en als klap op de vuurpijl mij een maand geleden een verkeerde boekenlijst gedaan zodat ik met verkeerde boeken zit nu.
Werkelijk wat een kneuzen.
Nou, iddquote:
Ik heb nu best wel een relax rooster idd.Maandag laatste 4u vrijgdag vrij, zo op het 1ste ooh hoef ik alleen op donderdag iemand voor boe te zoeken.Maar als het goed is is dat wel geregeld.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien dat je nu wel een beter rooster krijgt mbt Baloe
Oh, dat bovenste is wel fijn jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb nu best wel een relax rooster idd.Maandag laatste 4u vrijgdag vrij, zo op het 1ste ooh hoef ik alleen op donderdag iemand voor boe te zoeken.Maar als het goed is is dat wel geregeld.
Maar wat een zooitje zeg.
ik heb geen flauw ideequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
Hoeveel waren je boeken totaal eigenlijk Qtje?
jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
Nee tis altijd aardig aan de prijs
Dank je, ik hoop dat jij vanaf donderdag ook weer beter gaat!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 04:02 schreef trovey het volgende:sterkte
![]()
, hopelijk valt het mee alhoewel die pijn geen goed teken is, ik hoopte dat er nu eens vooruitgang in het proces zou zitten maar dit klinkt niet goed
![]()
Ik ga slaappoging nummer 2 doen....hopelijk donderdag van de pijn af als ik weer mijn eigen fysio heb en gekraakt kan worden want het gaat niet lekker met al die pijnstillers.
![]()
Nogmaals sterkte Strega
Gaat dat wel lukken met je mond?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 07:13 schreef ferrari_rood het volgende:
aw balen Strega. Hopelijk niets ernstigs sterkte ermee.
Ik ga zo met zus en haar oppas kindjes naa het dolfinarium ook echt goed getimed van mij![]()
En het ws wel wennen dat de wekker om 06:00 ging en ik er ook uitmoest.
Ow, die heb ik ook altijd zo graag in het echt willen zien!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In Artis is een reuzenwaterlelie die eens in het jaar 2 nachten bloeit. Gisternacht is ie begonnen, dus vandaag ook
Q, die hele school lijkt me niet uit te munten in student vriendelijk beleid.quote:
Tis een rocquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:05 schreef Strega het volgende:
[..]
Q, die hele school lijkt me niet uit te munten in student vriendelijk beleid.
Is het een hele grote MBO instelling?
Begint iig niet lekker zo.
Tja ik vind het sowieso al niks, die enorme MBO fabrieken van tegenwoordig.quote:
Tjah die hele ombouw van MAVO -> VMBO en MBO naar van die ROC's heeft het volgens mij weinig goed gedaan. Als je zo de ervaringen hoort dan, zelf niet mee te maken gehad. Zou haast gelukkig zeggen als je zo die verhalen als van Q hoortquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja ik vind het sowieso al niks, die enorme MBO fabrieken van tegenwoordig.
Er zit bij mij iemand in de klas van jouw leeftijd. Die is 32 jaar geleden begonnen met een studie en wilde het nu weleens afmakenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:55 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
School? Ik hoef niet meer![]()
Onze lieve Bob is vandaag naar de beautysalon geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |