quote:AMSTERDAM - Eindelijk geeft zanger Thomas Berge toe dat hij kampte met een verslaving. Begin dit jaar vocht hij tegen een drugs- én een drankprobleem.
In maart zwelden de geruchten over privéproblemen van de zanger aan. Hij verliet spoorslags huis en haard om 'geïnfecteerde stembanden' rust te geven. "Waar hij zich op dit moment bevindt, laten we in het midden", vertelde zijn woordvoerder toen. "Wel willen we kwijt dat we hem uit al zijn invloedssferen hebben gehaald. Dat hebben we gedaan zodat hij dus niet hoeft te praten. Want als hij nog in zijn woonplaats Haaksbergen rond zou huppelen, zou hij alleen maar antwoord moeten geven op allerlei vragen."
De geruchten gingen toen al dat Thomas was opgenomen in de afkickkliniek van Keith Bakker. Dat blijkt nu dus ook waar te zijn, zo meldt RTL Boulevard.
Dapper maar niet voor mijquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er zit bij mij iemand in de klas van jouw leeftijd. Die is 32 jaar geleden begonnen met een studie en wilde het nu weleens afmaken
Oh was dat het? Net in de auto hoorde ik al een aankondiging daarover maar toen was ik op de plaats van bestemming en heb het verhaal gemistquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:00 schreef Loveless85 het volgende:
Joehoe Greys, ben je nog ergens. Het is eindelijk duidelijk waarom Thomas Berge zo raar keek bij de Beste Zangers
[..]
Bijlesquote:
Enne?quote:
Ik zie het net bij de aankondiging van Boulevardquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:00 schreef Loveless85 het volgende:
Joehoe Greys, ben je nog ergens. Het is eindelijk duidelijk waarom Thomas Berge zo raar keek bij de Beste Zangers
[..]
Woeoeoeoeoe!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb woensdag instaptoets Nederlands, om m'n niveau te bepalen
Hij liep keihard te spacen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie het net bij de aankondiging van Boulevard
Hij moest ook weer ff aandacht
Ja het idee is dat je niet voorbereid eigenlijk, maar dan faal ik jammerlijk met d'tjes en t'tjesquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Woeoeoeoeoe!![]()
Vraag maar raak jongen.
Ik zet m'n geld op 21:45, wat jij?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:30 schreef Greys het volgende:
WTF, had dat CDA dat niet gewoon weken geleden kunnen bedenken dat ze het alsnog niet willen? Hebben ze nou voor de kat z'n kut (how very F&F!) zitten onderhandelen al die weken?
Faal.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het idee is dat je niet voorbereidT eigenlijk, maar dan faal ik jammerlijk met d'tjes en t'tjes
Ow, zijn ze uitgeluld en is de partij geklapt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:30 schreef Greys het volgende:
WTF, had dat CDA dat niet gewoon weken geleden kunnen bedenken dat ze het alsnog niet willen? Hebben ze nou voor de kat z'n kut (how very F&F!) zitten onderhandelen al die weken?
Zo ongeveer. Er is er eentje uit de kamer gestapt (die eigenlijk toch al niet meer in de kamer zatquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, zijn ze uitgeluld en is de partij geklapt?
Je zin is al raar.quote:
*pakt popcorn*quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo ongeveer. Er is er eentje uit de kamer gestapt (die eigenlijk toch al niet meer in de kamer zat) en NAAR HET SCHIJNT wil de nummer 2 (Klink) er niet meer mee verder.
En er is noodoverleg in het weeshuis CDA-HQ
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je zin is al raar.![]()
'niet voorbereid bent' of '; je je niet voorbereidt'. Kies maar iets leuks.
Nog niet, maar dat komt vanavond wel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, zijn ze uitgeluld en is de partij geklapt?
Een voltooid deelwoord (is geweest, heeft verdiend) is nooit met dt.quote:
Neeeeeeee, je zult zien dat ze hierna weer allerlei eisen op tafel gaan leggen met wie ze dan WEL willenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ik mag toch hopen dat die hele partij er hierna gewoon mee kapten iig de volgende poging ZONDER het CDA is. Of het dan over links, rechts, onder of boven is maakt me al niet zoveel meer uit
Weet je dat ik het woord concullega HAAT?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:40 schreef Greys het volgende:
Wie wil er een affairette?
Het klinkt zo leuk!
PVV-leider fuseert geregeld met concullegae
Rutte zelf zei er op camera over dat hij 'BNN nog ouderwetser vindt dan Omroep Max, als je van BNN niet zonder partner kunt/mag zijn'.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:40 schreef Cat22 het volgende:
'Ja Ik Wil... Rutte' scoort niet
Blij dat ik voor 10 minuten een bijdrage heb kunnen leveren.Peggy.
Ik ga mijn ID vast zoeken. Wie start de 'we gaan weer stemmen' belboom op?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ik mag toch hopen dat die hele partij er hierna gewoon mee kapten iig de volgende poging ZONDER het CDA is. Of het dan over links, rechts, onder of boven is maakt me al niet zoveel meer uit
Ik ook, ik heb de TT dan ook niet verzonnenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weet je dat ik het woord concullega HAAT?
Ongetwijfeld ja... Ze zullen dan wel weer op dat middenkabinet uitkomen aangezien over links nou ook niet echt een hele reele optie is volgens mij. En de CDA hoorde toch ook bij dat middenkabinet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeee, je zult zien dat ze hierna weer allerlei eisen op tafel gaan leggen met wie ze dan WEL willen
Nou..... nee eigk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb de TT dan ook niet verzonnen
Maar zeg nou zelf... affairette klinkt toch als iets dat je zou willen?
PMquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb de TT dan ook niet verzonnen
Maar zeg nou zelf... affairette klinkt toch als iets dat je zou willen?
+1 voorspelbaarquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:55 schreef Loveless85 het volgende:
Nou waarom moet dat nou weer meteen met die ''
Laat dat denigrerende gedoe nou toch eens. Nergens voor nodig
Wanneer heb jij hem gemaild?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:56 schreef Qwea het volgende:
die kloothommel die mijn boeken zou willen, mailt niet terug
Is Die Van jou nog steeds weg?quote:
NEE!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Wanneer heb jij hem gemaild?
Misschien is hij een dagje gewoon even niet bij zijn computer?
Rond 13u. Dat zei MM ook al,maar het is een icter. Die zijn altijd bij hun pc's. En hij heeft die boeken nodig, want anders heeft ie een probleemquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Wanneer heb jij hem gemaild?
Misschien is hij een dagje gewoon even niet bij zijn computer?
Nouquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
+1 voorspelbaar
Dat was alleen de eerste keer leuk
Nee hoor. Ja nu ff, maar verder nietquote:
En nog ben je zo......quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou![]()
[..]
Nee hoor. Ja nu ff, maar verder niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |