Ik had vandaag vrij. Morgen weer binnendienst dus ik kom weer niet bij je baas aan de deurquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, Ultra Ivo, was jij dat zojuist nog zo laat op de maandag met mijn cd's???
dat dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Mooi is het vandaag hequote:
pff sinds vanochtend 6.30 op kantoor.. was goed koud op de fiets vanochtendquote:
En toch verheug ik me daar ook wel weer op, bedacht ik me net, vroeg de deur uit in de kou. En sowieso weer in een normaal ritme komen, wel weer genoeg van dat vakantieroosterquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:53 schreef numero_uno het volgende:
[..]
pff sinds vanochtend 6.30 op kantoor.. was goed koud op de fiets vanochtend
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:19 schreef Knevelt het volgende:
Ik voel liefde de liefde opbloeien in dit topic.
Ik begin zelfs al te stotteren.quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:49 schreef oh-oh het volgende:![]()
Nou, mn hart is alweer gebroken hoor...
Maar het leek wel alsof het vannacht gevroren had.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:52 schreef oh-oh het volgende:En me dan ook nog keihard uitlachen ook!
Tssssssssss...
Die zon die gaat steeds meer schijnen he
Ja maar we leven niet vannacht, we leven nu, en nu is het mooiquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:56 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Maar het leek wel alsof het vannacht gevroren had.
quote:
Ik zit niet bij pakketservice. Een nieuwe cam ben ik gisteren zelf gaan halen, in Aken. Kan ik tenminste weer fatsoenlijk fotograferen in de Muziekgieterij en het Landbouwbelang.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:31 schreef oh-oh het volgende:
Hallooooooo![]()
Jammer dat je vandaag niet langs komt Ivo, anders was je mijn nieuwe cam komen brengen![]()
Ik ben binnen geweest bij Mosko.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:34 schreef oh-oh het volgende:
Laat die nazomer maar lekker lang blijven![]()
Overigens vond ik het zondag ook heerlijk hoor.
Wij zijn van de Heeg naar Cadier en Keer gewandeld met de honden, dik twee uur uitgewaaid, heerlijk herfstig was het, en de regen begon psies toen we weer binnenkwamen
Wanneer?quote:
Ik ben zondag net op tijd de stand van Moods ingedoken, niet meer weggegaan ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:34 schreef oh-oh het volgende:
Laat die nazomer maar lekker lang blijven![]()
Overigens vond ik het zondag ook heerlijk hoor.
Wij zijn van de Heeg naar Cadier en Keer gewandeld met de honden, dik twee uur uitgewaaid, heerlijk herfstig was het, en de regen begon psies toen we weer binnenkwamen
OMG volgens mij was je het echt dan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wanneer?
Stalker!
(...)
Net ff heerlijk de honden laten rennen op het grasveld bij Café Zuid
Neuh, ik was alleen hoor, en ik ben de enige van mijn leeftijd die hier werkt, de andere dames zijn 50 plus hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:46 schreef Knevelt het volgende:
[..]
OMG volgens mij was je het echt dan.!!!!!!
Heb twee vrouwen gezien van jouw leeftijd. Eentje donkerblond, langer haar? Huidtype 2.
Kut, toch verkeerd gegokt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neuh, ik was alleen hoor, en ik ben de enige van mijn leeftijd die hier werkt, de andere dames zijn 50 plus hoor![]()
Ik ben tamelijk herkenbaar aan de honden
Enge stalkerdquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:51 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Kut, toch verkeerd gegokt.![]()
In werkelijkheid zit ik nog achter de kompjoeter op mijn werk.
Omdat ik verhalen verzin?quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:54 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Omdat ik verhalen verzin?Maar ik ga je nog weel een keer echt stalken hoor.
Is m'n collega langsgeweest?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zit ff met mn netgebrachte nieuwe camera te spelen
Nee joh, tis een simpel dingetje, maar wel goede deal hoor, kodak easyshare Z950, was in de aanbieding bij Bol voor 99 euro.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:24 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Is m'n collega langsgeweest?
En wat voor een camera is 't? (kun je 'm gelijk hier showen: [centraal] Pats hier met je nieuwe fotomeuk #26)
hoiquote:Op woensdag 1 september 2010 08:34 schreef oh-oh het volgende:En weer mooi weer
![]()
Geen jas aan vanmorgen
quote:
Mogge mop!quote:
quote:
Succes. Ik zal aan je denken als ik hier al fokkend! mijn werkdag doorkom.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:45 schreef oh-oh het volgende:Nee tis fijn weer
![]()
Ik ga ff heel hard werken vandaag
quote:Op donderdag 2 september 2010 09:53 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Succes. Ik zal aan je denken als ik hier al fokkend! mijn werkdag doorkom.![]()
Ga je met me mee?quote:Op donderdag 2 september 2010 09:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik doe vandaag ff de maandafsluiting, dan Fok! ik morgen lekker met je mee, ok?
stoere foto!quote:Op donderdag 2 september 2010 15:54 schreef oh-oh het volgende:Maandafsluiting is al klaar
![]()
Gisteren maakte ik trouwens deze met mn nieuwe cam:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:56 schreef numero_uno het volgende:
[..]
stoere foto!
Zo eentje wil ik altijd nog op canvas letten printen maar dat is vrij duur
Op de website van Knevelt kun je canvas laten drukken.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:56 schreef numero_uno het volgende:
[..]
stoere foto!
Zo eentje wil ik altijd nog op canvas letten printen maar dat is vrij duur
quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:03 schreef Dries.v.Agt het volgende:
[..]
Op de website van Knevelt kun je canvas laten drukken.
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Korting vragen bij Knevelt!
Ik bestel altijd bij Herinnering op Linnen, das helemaal niet zo duur hoor!
Excuses. U was mij voor.quote:
nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:33 schreef oh-oh het volgende:Het lijkt er op dat de zon zo gaat doorbreken
Nou het leek er toen wel ff opquote:
Nu gebeurt het dan toch echt.quote:
Hier lekker heul wel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:14 schreef oh-oh het volgende:
Heul nie![]()
Wij hebben net een vleermuis gevonden in de goot
Curieus want dan heb jij een ondoorbroken lucht en zit ik in het zonnetjequote:Op vrijdag 3 september 2010 14:14 schreef oh-oh het volgende:
Heul nie![]()
Wij hebben net een vleermuis gevonden in de goot
dan zal die vleermuis ook wel weg zijnquote:
Die zit in t donker in een doosquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:44 schreef numero_uno het volgende:
[..]
dan zal die vleermuis ook wel weg zijn
Niet aanstellen. Ik fietste een half uur eerder in korte broek naar m'n werk.quote:Op zaterdag 4 september 2010 09:25 schreef numero_uno het volgende:
Donders wat is het koudmoest vanochtend om 6.30 op kantoor zijn en stond bijna op het punt om terug te gaan om handschoenen te halnen
Postbodes zijn het gewendquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:54 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Niet aanstellen. Ik fietste een half uur eerder in korte broek naar m'n werk.
Ik ben het wel van plan. Was liever naar Sungrazer en die andere band erna gegaan maar het werk liep wat uit, probeer over een klein uurtje op de Markt te zijn.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:29 schreef oh-oh het volgende:Maar nu is het best lekker,wij gaan zo nog een stuk lopen met de honden
![]()
Gaat dr iemand naar Deus vanavond op de markt?
Conny die vaker met Sungrazer speelt heb ik al heel vaak voor de lens gehad, Sungrazer 1x, op hun CD presentatie. Deus vond ik wat tegenvallen, ben na een minuut of 40 weggegaan. Oi Va Voi die voor hen spelden was dan weer heel prettig luisteren.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:05 schreef oh-oh het volgende:
Rutger van Sungrazer is een ex collega van me![]()
Ik ben benieuwd hoe Deus was, daar was ik vroegah echt fan van ...
Wij hebben echt een heerlijke wandeling gemaakt, en veel roofvogels en mooie luchten gezien![]()
Van 18.30 tot 21.00.
Mooie foto'squote:Op zondag 5 september 2010 11:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb Sungrazer zelf nog nooit gezien, alleen op tv op Pinkpop.
Rutger werkte ook bij Virgin vroegah in those good old days![]()
Jammer dat Deus niet zo goed was, speelden ze nieuwere nummers of de oude hits?
Ik heb niks gehoord hier, alleen vuurwerk wat vroeger op de avond, zo rond 8 uur half 9?
Wij waren op onze heuvel![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geulhem? Is niet echt te lopen meer te fietsen of richting Mheer fiets ik ook graagquote:Op zondag 5 september 2010 12:17 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat lullige Suske en Wiske wolkje vond ik echt megacute![]()
Vandaag is het weer heerlijk wandelweer, ff denken waar we vandaag naartoe zullen
Daar was het drukquote:Op zondag 5 september 2010 12:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga gewoon te voet vertrekken hier in de heeg, lekker met de honden, mss loop ik wel naar de stad of zo.
Het was het eerste concert van Deus waar ik bij was, ben er helemaal blanco naartoe gegaan. Of het oude of nieuwe nummers waren weet ik dus totaal niet.quote:Op zondag 5 september 2010 11:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb niks gehoord hier, alleen vuurwerk wat vroeger op de avond, zo rond 8 uur half 9?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, en die pannenkoekentoestand van die tv man, is die al open?quote:Op maandag 6 september 2010 02:12 schreef Privado het volgende:
Maastricht !![]()
Binnekort een Burger King op de markt.
Rob de Geusquote:Op maandag 6 september 2010 08:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, en die pannenkoekentoestand van die tv man, is die al open?
Burger King is wel cool, niet dat ik nou zo vaak naar de Mac of Kentucky ga![]()
Fris vanmorgen, maar het wordt vanmiddag wel heerlijk denk ik.
En druk op de weg en in de bus, met de schoolkids weer allemaal, ff wennen hoor
ik voel me ook niet echt top hoorquote:Op maandag 6 september 2010 09:49 schreef oh-oh het volgende:
Pannenkoeken eten vind ik altijd zo zonde geld, die kan ik zelf wel beter bakken en dat kost niks![]()
OMG echt, gelijk vanuit de bar naar je werk zonder te slapen![]()
Dat heb ik al lang niet meer gedaan, ik word echt oud!
Rotterdamquote:Op maandag 6 september 2010 12:58 schreef rubje het volgende:
zit nu al een minuutje of wat hier in het centrum van Maastricht op een terrasje maarre wat een uitgestorven stad is dat zeg,heel anders dan het energieke metropool rotterdamn
Cafe Zuid zit ook echt altijd afgeladen vol, ik heb nu de zitzakken naar buiten gedonderd en zit lekker in het zonnetje te arbeitenquote:Op maandag 6 september 2010 13:39 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou ik kwam net al langs volle terrassen, bij café Zuid en Coffee Lovers zat het helemaal vol![]()
Rob de Geus schijnt vaker bij de Super de Boer in de Heeg te komen, hoorde ik een hele poos terug![]()
Vroeger hadden wij ook altijd leuke sponsordealtjes met Virgin, leverden wij de muziek en dan mochten wij overal gratis eten en drinken
Jouw Signature vrolijkt mij op,quote:
Oh crap, ik zal ff een nieuwe makenquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:37 schreef Dries.v.Agt het volgende:
[..]
Jouw Signature vrolijkt mij op,![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh crap, ik zal ff een nieuwe maken
quote:
de crossweij?quote:Op zondag 5 september 2010 11:38 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Wasdatdan???????quote:
Ja heerlijk is het !quote:
Geen idee, tis wel balen dat ie dicht is hoor, ik ga nu niet ff lekker tussen de middag naar het park, want over de andere brug is het net verder en ook veel drukker en zoquote:Op donderdag 9 september 2010 17:19 schreef Sjeen het volgende:
Wat zijn ze eigenlijk aan de Hoeg Brögk aan het doen?
En wie gaat er naar het Parcours dit weekend?
Oeh, moet ik heen... kijken of ik die Reinier kan strikken, die doet het toch met iedereenquote:Op donderdag 9 september 2010 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Tis ook weer Flikkendag binnenkort he, las ik.
Op het Preuv had hij iig genoeg aandacht van dames/ meisjesquote:Op donderdag 9 september 2010 17:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Oeh, moet ik heen... kijken of ik die Reinier kan strikken, die doet het toch met iedereen
.
Zitterd? Dat verklaart heel veel, daar woont alleen maar uitschotquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:29 schreef oh-oh het volgende:
Geleen.
Das toch wel met stip een van de dufste stadjes ever he![]()
( ja ik kom oorspronkelijk oet Zitterd )
Zeg sneu figuur, ga ergens anders stoer lopen doenquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:38 schreef Swedencalling het volgende:
[..]
Zitterd? Dat verklaart heel veel, daar woont alleen maar uitschot
Take that bitch, Geleen, Zweden en Australia ggwn de best (y)
Ik heb tenminste zelfkennisquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:55 schreef Swedencalling het volgende:
'sneu'.. dat zegt iemand die zichzelf gevaarlijk noemt..
Sure..
Heb je eigenlijk wel goed gekeken in welk topic je postquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:37 schreef Swedencalling het volgende:
hahahahahahaa
wat zijn jullie zielig
ik snap niet wat mis is met geleen?
Behalve dat alles hier wegword gehaalt voor sittard wat een bodemloze put blijkt te zijn
De faciliteiten zijn 0 en dus word van zo'n weareldsjtad als geleen alles afgenomen.
Jaloers, jaloers..
Kunnen jullie niks aan doen, in sittard zijn ze allemaal hatelijk en jaloers omdat ze zelf niks hebben
veel plezier nog in jullie vuilnisbelt
Inderdaad... De planning is hier ook aangepast, we zijn de woonkamer maar aan het verven... Geen Parcours vandaag voor mijquote:Op zondag 12 september 2010 13:09 schreef oh-oh het volgende:
Wat een pisweer vandaag.
Er is hier van alles te doen voor kinderen, rommelmarkt, kermisje en zo, nou, tis meer buitenzwemmenmetklerenaan geloof ik
Ik heb ze alleen maar ff grof bekeken, er zitten een aantal goede tussen. Straks maar eens bewerken, heb toch lang weekend.quote:
Ik gooi ze iig op m'n fotodump en op facebook.quote:Op maandag 13 september 2010 11:06 schreef oh-oh het volgende:
Ben benieuwd, ik neem aan dat je ze wel met ons deelt toch?
Lang weekend, heerlijk hoor. Het weer lijkt alweer wat te betrekken...
Nee, ik ben alleen bij dit concert geweest, was wat laat op gang. Rebzjie heb ik een paar maanden geleden gezien, in de muziekgieterij. Ze moeten nog iets rijpen maar hebben potentie. Zeker nu Pikkatrilaz er mee ophoudt.quote:Op maandag 13 september 2010 14:24 schreef oh-oh het volgende:Mooie plaatjes!
Ben je toevallig niet bij Repzije , of hoe ze ook psies heten geweest, in den Himmel?
Das de zoon van een collega van me
Dat mag in grote letters hoor, hai !quote:
Aangepastquote:Op maandag 13 september 2010 15:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat mag in grote letters hoor, hai !
Ja! Houden die ermee opquote:Op maandag 13 september 2010 15:38 schreef oh-oh het volgende:
Pikkatrillaz vind ik dan wel weer echt supertof
Nee hoor!quote:Op maandag 13 september 2010 15:59 schreef ultra_ivo het volgende:
zo te horen ken jij de halve Maastrichtse muziekscene.
Zitzakken naar buiten en werken is ook een optiequote:Op maandag 20 september 2010 13:39 schreef Sjeen het volgende:
Heerlijk weer, alleen zo jammer dat ik binnen zit
Ik hoop het! Moet nu elke ochtend een pokkestuk omfietsen!quote:Op maandag 20 september 2010 13:39 schreef oh-oh het volgende:Ja wat een weer he
![]()
Tis echt geweldig buiten.
Ik hoorde net dat de hoeg bröck woensdag alweer klaar zou moeten zijn!
Wat een takkeherrie maken ze daar, ik hoop dat die mevrouw gelijk had![]()
Kan ik mn raam weer open zetten op mn werk.
en waar ga je wonen?quote:Op maandag 20 september 2010 18:26 schreef Stereotomy het volgende:
Vanaf oktober woon ik erHeb er nu al zin in.
Dankquote:Op maandag 20 september 2010 19:07 schreef numero_uno het volgende:
[..]
en waar ga je wonen?
daarnaast welkom!
Vergeet niet des avonds door te zakken in de Take One (Rechtstraat) indien je van speciaal bier houdt.quote:Op maandag 20 september 2010 19:23 schreef Stereotomy het volgende:
ThanksMoet wel elke dag naar Randwyck fietsen maar een beetje beweging is goed he.
quote:Op maandag 20 september 2010 19:46 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Vergeet niet des avonds door te zakken in de Take One (Rechtstraat) indien je van speciaal bier houdt.
quote:Op maandag 20 september 2010 19:47 schreef numero_uno het volgende:
[..]Leuk als je daar voor de eerste keer binnenkomt
quote:Op maandag 20 september 2010 19:52 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Heb je al eens uit het 'slubberbekske' moeten drinken?
De deuren staan hier lekker openquote:
Tot 30 oktober las ik in een van de vele weekblaadjes die hier binnenstromen...quote:Op donderdag 23 september 2010 08:50 schreef oh-oh het volgende:
Nog steeds mooi weer he, en de brug is nog steeds dicht helaas
Oh maar van de week vertelde iemand dat ze m eigenlijk gisteren weer open wilden gooien. Ik ben es benieuwd dan.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:29 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Tot 30 oktober las ik in een van de vele weekblaadjes die hier binnenstromen...
Bronquote:Vanwege de noodzakelijke reconstructie is de brug sinds 30 augustus volledig afgesloten. Volgens schema is het groot onderhoud op 30 oktober voltooid en kan de brug weer open.
Weer is kutquote:
Nou, t wordt ook steeds kutter he.quote:
Daar zit ik weleens een boekje te lezen als ik 'n weekend in Maastricht ben.quote:
Het is ook een heerlijke plekquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:48 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Daar zit ik weleens een boekje te lezen als ik 'n weekend in Maastricht ben.
Haha, inderdaad. Daar leerde ik altijd voor m'n eindexamenjaar.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:32 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Het is ook een heerlijke plek
Als je echt op een koningsplek een boek wilt lezen moet je naar de bovenste verdieping van de bibliotheek aan plein 1992. Daar heb je echt een geweldig uitzicht over Maastricht + de Maas.
Was voor mij anders veelte druk.... pfffquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:34 schreef jeoff het volgende:
vandaag toch maar naar Flikkendag geweest. We zijn alleen op de Markt en het Vrijthof geweest, maar ik vond het goed te doen met de drukte. Ons zoontje vond het iig geweldig
Foto's?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:34 schreef jeoff het volgende:
vandaag toch maar naar Flikkendag geweest. We zijn alleen op de Markt en het Vrijthof geweest, maar ik vond het goed te doen met de drukte. Ons zoontje vond het iig geweldig
Koud iddquote:Op maandag 27 september 2010 08:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Foto's?
Wat hebben jullie allemaal gezien?
Ik was toch maar naar de hondenshow de hele dag zaterdag, was zeer leuk ende gezellig![]()
Wat een mooie lucht vanmorgen he![]()
En wat is het ineens koud
Hier staan wat foto'squote:Op maandag 27 september 2010 08:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Foto's?
Wat hebben jullie allemaal gezien?
Heerlijk.. de deuren open en lang leve de herfst!quote:
Ik weet niet of je Maastricht met België moet/kunt vergelijken maar het is zeker een heerlijke stadquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:55 schreef Stereotomy het volgende:
Vanavond mijn eerste overnachting hier. Wat een mooie stad is dit toch. België in Nederland.
Rond zonsondergang vanaf de stationkant de Servaasbrug opfietsen is
Ah Perroen, die op de hoek toch? Nice, dank.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:38 schreef jeoff het volgende:
Restaurant De Perroen doet altijd zijn best om de lekkerste te zijn van het Vrijthof omdat hij wat minder in het zicht zit. Sowieso een gezellige zaak.
www.perroen.nl (site heeft mijn vrouw ooit nog gemaakt trouwens)
Een ander favoriet restaurant van mij is Petit Bonheur. Heel gezellig binnen terras met een glazen dak. Je waant je echt in Frankrijk.
Python is wel gezellig..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:24 schreef Knevelt het volgende:
Hej Mestreechtenere, ik zoek een bruin café waar je tevens kunt poolen. Heb goeie dingen over El Python op de Wijckerbrugstraat gehoord. Is die leuk, of zijn er nog andere leuke(re)?
Python it is then, dankjewel voor je reactie.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:42 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Python is wel gezellig..
Ik ken trouwens ook niet zoveel cafe's met een pooltafel.
Daarnaast lekker gegeten net bij Cafe Zuiddie clubsandwich is gruwelijk lekker
Zou heel goed het huidige Fameuse geweest kunnen zijn.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:08 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kan me ook herinneren dat (een jaartje of drie geleden nog) bij een van de café's aan het Vrijthof er enorm lekkere chocolademelk te krijgen was. Men serveerde een mok hete melk, en daarin mocht je zelf je chocolade dopen.
Binnenin was het modern ingericht, met blauw neonlicht.
Ik liep gisteren langs het Vrijthof maar kon de zaak niet meer identificeren, dat moet verbouwd zijn denk ik. Weet iemand waar ik het over heb, en/of de zaak nog steeds chocolademelk op deze manier serveert?
Niet op het Vrijthof, maar wel enorm lekkere chocolademelk! The Chocolate Company op het OLVquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:08 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kan me ook herinneren dat (een jaartje of drie geleden nog) bij een van de café's aan het Vrijthof er enorm lekkere chocolademelk te krijgen was. Men serveerde een mok hete melk, en daarin mocht je zelf je chocolade dopen.
Binnenin was het modern ingericht, met blauw neonlicht.
Ik liep gisteren langs het Vrijthof maar kon de zaak niet meer identificeren, dat moet verbouwd zijn denk ik. Weet iemand waar ik het over heb, en/of de zaak nog steeds chocolademelk op deze manier serveert?
Hmm, lekker, die gaat mee het boekje in.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Niet op het Vrijthof, maar wel enorm lekkere chocolademelk! The Chocolate Company op het OLV
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Niet op het Vrijthof, maar wel enorm lekkere chocolademelk! The Chocolate Company op het OLV
[ link | afbeelding ]
Ziet er super uitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Nou ik vanochtend met een sjaal om mn nekquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:10 schreef oh-oh het volgende:Ja, ik liep vanmiddag om 16.00 op de slippers zonder mouwen in het veld
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Afgelopen weekend in Maastricht geweest, Master open dag, en besloten dat ik een master ga volgen daar per februari, dus nu druk op zoek naar een kamer/studio of andere woonruimte![]()
Best spannend weer allemaal, maar ook wel erg leuk, tis n mooie en fijne stad daar houd ik t wel n jaar uiten wie weet blijf ik wel plakken
hahaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb een piepklein kamertje over, hoe lang moet je blijven?
Nou ja mocht je een slaapplek nodig hebben en geen hekel hebben aan veel honden, ik heb een logeerkamerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hahavind t wel spannend allemaal weer, Friesland (geboren en getogen- Bachelor Utrecht- Master Maastricht
Maar ga me er prima vermaken gok ik zo (en een lush![]()
)
thanksquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja mocht je een slaapplek nodig hebben en geen hekel hebben aan veel honden, ik heb een logeerkamer
Laat maar weten , mijn aanbod staatquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
thanksmisschien dat t n keer nodig is ivm kamers kijken ofzo. Limbug blijf n end reizen
Thanksquote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Thanksik ken nml echt niemand daar nog
vandaar dat ik maar even in dit topic mee ga doen haha
Dat zou ik best es willen proberen ja!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:19 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik weet niet of ik MM ooit op een fot meet heb ontmoet. Kan best zijn. Een tip, op maandagavond is het lekker, gezellig en goedkoop eten in het Landbouwbelang.
het was geen fokquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:19 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik weet niet of ik MM ooit op een fot meet heb ontmoet. Kan best zijn. Een tip, op maandagavond is het lekker, gezellig en goedkoop eten in het Landbouwbelang.
gewoon ff naar hun site gaan en je opgeven. Op de bonnefooi is wat riskant, de wachtlijst is altijd overvol. Of mij een week van tevoren een seintje geven, dan reserveer ik ff in het boek.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zou ik best es willen proberen ja!
ik heb jou dan ook nooit gemeetquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:25 schreef ultra_ivo het volgende:
Nee, VBL meets was ik nooit, wel FOT en TRV.
ok, ik wist alleen dat je af en toe op de foto ging bij FOT-ers, dus de kans zat erin.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb jou dan ook nooit gemeet
ik ben 1 x naar n fotomeet geweestquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:33 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
ok, ik wist alleen dat je af en toe op de foto ging bij FOT-ers, dus de kans zat erin.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
5jaar VBL (van fok) meet was t toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:52 schreef numero_uno het volgende:
[..]
jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was geloof ik de portretmeeting die uit een rel geboren was, als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben 1 x naar n fotomeet geweestjaren terug
kan welquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:13 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat was geloof ik de portretmeeting die uit een rel geboren was, als ik me niet vergis.
liegebeestquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Thanksik ken nml echt niemand daar nog
vandaar dat ik maar even in dit topic mee ga doen haha
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:46 schreef oh-oh het volgende:Je kent meer Maastrichtenaren Sjengen dan ik
en Milfquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:40 schreef oh-oh het volgende:
Ho ho, ik ben geen Sjeng, wel een Maastrichtenaar
Zonder kinderen zekerquote:
Ik was al hard aan het nadenken... maar ik kwam niet verder dan de honden en de kinderen van je zusquote:
Verder hoop ik zelf ook niet te komenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik was al hard aan het nadenken... maar ik kwam niet verder dan de honden en de kinderen van je zus
Dan komt er nooit een Raviquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Verder hoop ik zelf ook niet te komen
Nee, hopenlijk wel nog es een Jean Marie ( poedel ) en een Teddy ( chineesje ) of een Jeroen ( chihuahua )quote:
Ga maar niet naar Kerkrade dan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:30 schreef numero_uno het volgende:
Vandaag een dagje de collega's in Heerlen uithelpen... voel me net in het buitenland![]()
In ieder geval goed voor mijn Duits
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:30 schreef numero_uno het volgende:
Vandaag een dagje de collega's in Heerlen uithelpen... voel me net in het buitenland![]()
In ieder geval goed voor mijn Duits
en dan ben ik al zo'n importer uit Nijmegenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das ook echt een wereld van verschil ja, sterkte
Nijmegenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:55 schreef numero_uno het volgende:
[..]
en dan ben ik al zo'n importer uit Nijmegen
Vetquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nijmegen![]()
Daar heb ik gestudeerd en ik vind het zooooooo een leuke stad
Ik heb 2 jaar op Vossenveld gewoond, helemaal geweldig ( Hatert de geksteeequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:59 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Vet, Nijmegen idd leuke stad maar op dit moment zit ik liever in Maastricht
Als ik daarvan iets zie, begint het steeds weer te kriebelen...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar op Vossenveld gewoond, helemaal geweldig ( Hatert de geksteee) en 1.5 jaar op Plein 44, dat was echt helemaal tha bomb natuurlijk.
En ik krijg altijd heimwee als ik de Vierdaagse op tv zie
Oh stoer zegquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:17 schreef Sjeen het volgende:
8 keer gestart, 7 uitgelopen... die ene keer moesten ze 'm zonodig afgelasten
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:15 schreef Sjeen het volgende:
De Kennedymars, nee, da's niet voor mijBen een keer gestart bij de Nacht van Gulpen, maar na 40 km ben ik linksaf geslagen en in bed gaan liggen
I knowquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Kennedymars is 80.
En twas zo gezellig dat ik het niet eens door had
Oh ja heuvels zijn vreselijkquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
I knowNacht van Gulpen 70 (heuvel op, heuvel af) Maar het tempo lag te hoog voor mij. De eerst 60 loop je in groep, was niet fijn...
Das wel de leukste dag om te gaan kijkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:27 schreef numero_uno het volgende:
7 heuvelenweg is ook kut met de 4-daagse
tegenwoordig alleen maar een week lang tanken
Sadist!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das wel de leukste dag om te gaan kijken
Zuiplapquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:46 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Sadist!
Het leukste moment om te kijken vind ik nog steeds als ik rond 4.00 een kroeg uitgerold kom en dan naar de start van de 50 ga kijken
Alsof die Sjengen niet de hele nacht doorzuipen met carnavalquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zuiplap![]()
Bijnaaaaaaaaa weeeeeeeeeeekeeeeend
Nogmaals, ik ben geen Sjengquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:13 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Alsof die Sjengen niet de hele nacht doorzuipen met carnaval![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:13 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Alsof die Sjengen niet de hele nacht doorzuipen met carnaval![]()
Heer heeft altijd zijn arme en rijke kanten gehad.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:41 schreef .ZilveR. het volgende:
Ben ik de enige die vind dat Heer sterk aan het verpauperen is?
Ik vind Eyldergaard + Heer in t algemeen behoorlijk achteruitgegaan, totaalbeeld zeg maar.quote:
Ik doelde meer op het type mensen wat ik steeeeeeds vaker rond zie lopen....No offence...Maar de buurt lijkt in 2 jaar tijd sterk verandert.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 05:25 schreef ultra_ivo het volgende:
Dat kan er natuurlijk aan liggen dat in Eyldergaard de bomen gerooid zijn, onder druk van de autobezitters.
Truequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:11 schreef numero_uno het volgende:
Ik heb 4 jaar in Limmel gewoond dus in welke wijk ik ook ging wonen ik kon er alleen maar op vooruit gaan
Maar zelfs Limmel heeft zijn charmesquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:11 schreef numero_uno het volgende:
Ik heb 4 jaar in Limmel gewoond dus in welke wijk ik ook ging wonen ik kon er alleen maar op vooruit gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |