Ik ben het wel van plan. Was liever naar Sungrazer en die andere band erna gegaan maar het werk liep wat uit, probeer over een klein uurtje op de Markt te zijn.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:29 schreef oh-oh het volgende:Maar nu is het best lekker,wij gaan zo nog een stuk lopen met de honden
![]()
Gaat dr iemand naar Deus vanavond op de markt?
Conny die vaker met Sungrazer speelt heb ik al heel vaak voor de lens gehad, Sungrazer 1x, op hun CD presentatie. Deus vond ik wat tegenvallen, ben na een minuut of 40 weggegaan. Oi Va Voi die voor hen spelden was dan weer heel prettig luisteren.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:05 schreef oh-oh het volgende:
Rutger van Sungrazer is een ex collega van me![]()
Ik ben benieuwd hoe Deus was, daar was ik vroegah echt fan van ...
Wij hebben echt een heerlijke wandeling gemaakt, en veel roofvogels en mooie luchten gezien![]()
Van 18.30 tot 21.00.
Mooie foto'squote:Op zondag 5 september 2010 11:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb Sungrazer zelf nog nooit gezien, alleen op tv op Pinkpop.
Rutger werkte ook bij Virgin vroegah in those good old days![]()
Jammer dat Deus niet zo goed was, speelden ze nieuwere nummers of de oude hits?
Ik heb niks gehoord hier, alleen vuurwerk wat vroeger op de avond, zo rond 8 uur half 9?
Wij waren op onze heuvel![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geulhem? Is niet echt te lopen meer te fietsen of richting Mheer fiets ik ook graagquote:Op zondag 5 september 2010 12:17 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat lullige Suske en Wiske wolkje vond ik echt megacute![]()
Vandaag is het weer heerlijk wandelweer, ff denken waar we vandaag naartoe zullen
Daar was het drukquote:Op zondag 5 september 2010 12:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga gewoon te voet vertrekken hier in de heeg, lekker met de honden, mss loop ik wel naar de stad of zo.
Het was het eerste concert van Deus waar ik bij was, ben er helemaal blanco naartoe gegaan. Of het oude of nieuwe nummers waren weet ik dus totaal niet.quote:Op zondag 5 september 2010 11:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb Sungrazer zelf nog nooit gezien, alleen op tv op Pinkpop.
Rutger werkte ook bij Virgin vroegah in those good old days![]()
Jammer dat Deus niet zo goed was, speelden ze nieuwere nummers of de oude hits?
Ik heb niks gehoord hier, alleen vuurwerk wat vroeger op de avond, zo rond 8 uur half 9?
Wij waren op onze heuvel![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, en die pannenkoekentoestand van die tv man, is die al open?quote:Op maandag 6 september 2010 02:12 schreef Privado het volgende:
Maastricht !![]()
Binnekort een Burger King op de markt.
Rob de Geusquote:Op maandag 6 september 2010 08:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, en die pannenkoekentoestand van die tv man, is die al open?
Burger King is wel cool, niet dat ik nou zo vaak naar de Mac of Kentucky ga![]()
Fris vanmorgen, maar het wordt vanmiddag wel heerlijk denk ik.
En druk op de weg en in de bus, met de schoolkids weer allemaal, ff wennen hoor
ik voel me ook niet echt top hoorquote:Op maandag 6 september 2010 09:49 schreef oh-oh het volgende:
Pannenkoeken eten vind ik altijd zo zonde geld, die kan ik zelf wel beter bakken en dat kost niks![]()
OMG echt, gelijk vanuit de bar naar je werk zonder te slapen![]()
Dat heb ik al lang niet meer gedaan, ik word echt oud!
Rotterdamquote:Op maandag 6 september 2010 12:58 schreef rubje het volgende:
zit nu al een minuutje of wat hier in het centrum van Maastricht op een terrasje maarre wat een uitgestorven stad is dat zeg,heel anders dan het energieke metropool rotterdamn
Cafe Zuid zit ook echt altijd afgeladen vol, ik heb nu de zitzakken naar buiten gedonderd en zit lekker in het zonnetje te arbeitenquote:Op maandag 6 september 2010 13:39 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou ik kwam net al langs volle terrassen, bij café Zuid en Coffee Lovers zat het helemaal vol![]()
Rob de Geus schijnt vaker bij de Super de Boer in de Heeg te komen, hoorde ik een hele poos terug![]()
Vroeger hadden wij ook altijd leuke sponsordealtjes met Virgin, leverden wij de muziek en dan mochten wij overal gratis eten en drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |