Dat was geloof ik de portretmeeting die uit een rel geboren was, als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben 1 x naar n fotomeet geweestjaren terug
kan welquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:13 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat was geloof ik de portretmeeting die uit een rel geboren was, als ik me niet vergis.
liegebeestquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Thanksik ken nml echt niemand daar nog
vandaar dat ik maar even in dit topic mee ga doen haha
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:46 schreef oh-oh het volgende:Je kent meer Maastrichtenaren Sjengen dan ik
en Milfquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:40 schreef oh-oh het volgende:
Ho ho, ik ben geen Sjeng, wel een Maastrichtenaar
Zonder kinderen zekerquote:
Ik was al hard aan het nadenken... maar ik kwam niet verder dan de honden en de kinderen van je zusquote:
Verder hoop ik zelf ook niet te komenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik was al hard aan het nadenken... maar ik kwam niet verder dan de honden en de kinderen van je zus
Dan komt er nooit een Raviquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Verder hoop ik zelf ook niet te komen
Nee, hopenlijk wel nog es een Jean Marie ( poedel ) en een Teddy ( chineesje ) of een Jeroen ( chihuahua )quote:
Ga maar niet naar Kerkrade dan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:30 schreef numero_uno het volgende:
Vandaag een dagje de collega's in Heerlen uithelpen... voel me net in het buitenland![]()
In ieder geval goed voor mijn Duits
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:30 schreef numero_uno het volgende:
Vandaag een dagje de collega's in Heerlen uithelpen... voel me net in het buitenland![]()
In ieder geval goed voor mijn Duits
en dan ben ik al zo'n importer uit Nijmegenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das ook echt een wereld van verschil ja, sterkte
Nijmegenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:55 schreef numero_uno het volgende:
[..]
en dan ben ik al zo'n importer uit Nijmegen
Vetquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nijmegen![]()
Daar heb ik gestudeerd en ik vind het zooooooo een leuke stad
Ik heb 2 jaar op Vossenveld gewoond, helemaal geweldig ( Hatert de geksteeequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:59 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Vet, Nijmegen idd leuke stad maar op dit moment zit ik liever in Maastricht
Als ik daarvan iets zie, begint het steeds weer te kriebelen...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar op Vossenveld gewoond, helemaal geweldig ( Hatert de geksteee) en 1.5 jaar op Plein 44, dat was echt helemaal tha bomb natuurlijk.
En ik krijg altijd heimwee als ik de Vierdaagse op tv zie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |