ahha daar ben ik ook mee bezigquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:42 schreef Jorwol het volgende:
Speel met Aston Villa, probeer 100% Engels te gaan, alleen Gareth Bale is niet Engels, de rest wel
Ben nu ook Engelse bondscoach maar krijg meteen gezeik omdat ik mijn ploeg zou voortrekken
Kan er ook niets aan doen dat 10 van de 26 internationals bij mij spelen!
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:11 schreef Scorpie het volgende:
Ik zal zo even mijn afgelopen seizoen posten, getiteld 'Absolute Dominantie'.
Kom even niet op zijn naam en zit niet achter FM.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:40 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Wie was nou trouwens die VC van 30 jaar die je gehaald had dan?
Martin Jiranek? Al is die Tsjechisch international. Zal zo anders niet weten wie je bedoeld.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kom even niet op zijn naam en zit niet achter FM.
VC van 30 jaar in seizoen 2. Russisch international met 20 bij invloed
Hij was van CSKA zie ik netquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:54 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Martin Jiranek? Al is die Tsjechisch international. Zal zo anders niet weten wie je bedoeld.
Forum Managers United en dan Heins Doelpuntenkermisquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Na 4 seizoenen in FM2009 nog altijd niet naar de bundesliga gepromoveerd met Fortuna Dusseldorf. Na een promotie (2e) in het eerste seizoen, zit ik al drie seizoenen vast in de 2e Bundesliga... 11e, 12e en nu 7e... Tijd om de sleur eens te doorbreken!
Dat kan niet normaal gesproken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:37 schreef Anarkhia het volgende:
Ik zit voor het eerst een beetje met de data editor the kloten. Nu had ik Ajax 2 in de jupiler league gezet en ze zijn daar eerste geworden ( ik had het seizoen door gesimuleerd) maar nu zijn ze niet gepromoveerd naar de eredivisie, kan dat niet of ben ik misschien iets vergeten te veranderen?
hmm. Bedanktquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat kan niet normaal gesproken.
In de 3. Bundesliga speelt ook bijvoorbeeld Bayern Munchen II. Wanneer hun kampioen zouden worden dan mogen ze ook niet promoveren.
Que?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Forum Managers United en dan Heins Doelpuntenkermis
Wedden dat je promoveert
Zit er op dit moment ook aan te denken om mijn Ajax 2 in Jupiler League te gaan stoppen, wordt er beetje moe van om steeds al die talenten onder te brengen bij satellietclubs of ze te verhuren aan clubs die ze maar een paar wedstrijden in de basis zetten. Ajax 2 haalt bij mij elk jaar ook met gemak de kwartfinales van de beker.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:37 schreef Anarkhia het volgende:
Ik zit voor het eerst een beetje met de data editor the kloten. Nu had ik Ajax 2 in de jupiler league gezet en ze zijn daar eerste geworden ( ik had het seizoen door gesimuleerd) maar nu zijn ze niet gepromoveerd naar de eredivisie, kan dat niet of ben ik misschien iets vergeten te veranderen?
Ik woon in Amersfoort.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:45 schreef enforcermoh het volgende:
Leuk dat je met Roda 46 speelt, ik woon in LeusdenEn je doet het ook nog aardig
1-0 winnen van Bayern Munchen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:26 schreef de_boswachter het volgende:
Wat vinden jullie van mijn prestaties met Leverkusen in seizoen 2?
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:15 schreef Enjoirobbin het volgende:
Heeft iemand wat toekomst screens van Diego Renan?
Het regent bij jou inderdaad doelpunten ja. Mooie uitslagenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:26 schreef de_boswachter het volgende:
Wat vinden jullie van mijn prestaties met Leverkusen in seizoen 2?
[ afbeelding ]
al bij de options in de game gekeken?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:18 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Het regent bij jou inderdaad doelpunten ja. Mooie uitslagen
Sinds vanmiddag kan ik ineens Football manager niet meer op volledig scherm spelen, elke keer komt het in een soort Windows scherm te staan (minimaliseren, verkleinen of sluiten). Iemand hier een oplossing voor? Foutmelding zit hem ergens in de graphics map geloof ik.
Dat hele gebeuren van tactiek copy pasten... Ik hou er eerlijk gezegd niet zo van. Ik lees er wel es wat, maar dat doe ik vooral om tactieken in het algemeen en hun invloed op het spel beter te begrijpen. Ik kijk het liefst wat voor spelersmateriaal ik krijg, maak een mooie opstelling en probeer zelf dmv fine tuning het systeem zo optimaal mogelijk te krijgen. Dáárom speel je toch voetbalmanager? Wat is er tof aan een tactiek importeren, ook nog de individuele settings per speler overnemen, en dan gaan zitten gamen? De enige bijdrage die je dan aan je team levert, is dat je de juiste speler scout en opstelt. Dan kun je beter Football Scout 2010 spelen, niet Football Manager 2010.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Forum Managers United en dan Heins Doelpuntenkermis
Wedden dat je promoveert
Daar ben ik het wel mee eens. De uitdaging is niet groot als je gewoon een tactiek kopieert. Ik maak ook altijd mijn eigen taktiek. Nu ook met Bayer 04 Leverkusen. De eerste 4 seizoenen wel kampioen geworden van Duitsland, maar nog nooit de Champions League gewonnen (2e ronde, verder kom ik gvd niet!quote:Op donderdag 2 september 2010 14:45 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Dat hele gebeuren van tactiek copy pasten... Ik hou er eerlijk gezegd niet zo van. Ik lees er wel es wat, maar dat doe ik vooral om tactieken in het algemeen en hun invloed op het spel beter te begrijpen. Ik kijk het liefst wat voor spelersmateriaal ik krijg, maak een mooie opstelling en probeer zelf dmv fine tuning het systeem zo optimaal mogelijk te krijgen. Dáárom speel je toch voetbalmanager? Wat is er tof aan een tactiek importeren, ook nog de individuele settings per speler overnemen, en dan gaan zitten gamen? De enige bijdrage die je dan aan je team levert, is dat je de juiste speler scout en opstelt. Dan kun je beter Football Scout 2010 spelen, niet Football Manager 2010.
Edit: als je de reacties op die tactiek ook leest (http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=31272)... Iedereen wordt kampioen met NEC / Heerenveen / RBC en haalt binnen 5 jaar CL-winst... Leuk johGoede managers, stuk voor stuk.
Dat dus. Eerste twee seizoenen gaan bij mij ook altijd relatief ruk omdat ik dan nog bezig ben met het afstellen van de ploeg en allerlei aankopen aan elkaar moeten wennen. Daarna begint het pas echt lekker te draaien. Het plezier zit juist in het succesvol afstemmen van het team.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:05 schreef Moron het volgende:
Maar in de competitie gaat het nog niet lekker (sta 4e), en dan is het juist leuk om te puzzelen hoe je je team moet verbeteren.
Foeiquote:Het enige wat ik wel importeer zijn de trainingenKomt omdat ik het altijd te zwaar deed, waardoor ze gingen mauwen. Mietjes..
Als 'ie goed heeft gelezen, had ie gezien dat ik het over FM09 hadquote:Op donderdag 2 september 2010 14:46 schreef VonHinten het volgende:
[..]
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=31272
Die bedoelt die.
Ja al bij gekeken is het ook niet, deze fout krijg ik:quote:Op woensdag 1 september 2010 23:11 schreef Bow het volgende:
[..]
al bij de options in de game gekeken?
misschien stomme vraag, maar je weet het maar nooit
Waarschijnlijk komt het door net geinstalleerde kitpack of facepack ofzo. Gewoon even het laatste wat je in de graphics map veranderd hebt terugzetten.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:04 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ja al bij gekeken is het ook niet, deze fout krijg ik:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee?
Heb laatst wel weer paar faces erbij in gezet ja, weet zo alleen niet meer welke maar daar komen we gauw genoeg achter. Bedankt alvastquote:Op donderdag 2 september 2010 17:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt het door net geinstalleerde kitpack of facepack ofzo. Gewoon even het laatste wat je in de graphics map veranderd hebt terugzetten.
Geen dank. succes.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:20 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Heb laatst wel weer paar faces erbij in gezet ja, weet zo alleen niet meer welke maar daar komen we gauw genoeg achter. Bedankt alvast
Nadat ik met Engeland eerst wereldkampioen en daarna Europees kampioen werd heb ik ontslag genomen en ben ik aangenomen als vervanger van Mike Zonneveld als bondscoach van Nederland. Mijn 1e doel: plaatsen voor het WK en stijgen op de wereld ranglijst. 18e is namelijk veels te laagquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:09 schreef Pinterman het volgende:
Nederland heeft bij mij op het WK 2014 zojuist met 3-0 de finale verloren van Argentinië door een hattrick van Tevez
Trauma
Het meeste wat ik voor je kan doen is vertellen hoe ik het heb:quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:05 schreef Snuf. het volgende:
Kan iemand mij helpen? Ik speel met Sparta en ik doe het wel aardig alleen ik krijg echt de helft van de tegengoals tegen uit corners... Ik scoor zelf ook wel aardig vaak uit corners en heb ook redelijk wat lange spelers, maar hoe kan ik zorgen dat ik minder goals uit corners tegenkrijg?
Edit: Godverdomme zeg ik word hier helemaal gestoord van. Nu 60 minuten gespeeld tegen AZ, 3-0 voor AZ, 3 keer uit een corner. WAAROM KUNNEN DIE KLOTE VERDEDIGERS NIET GEWOON NORMAAL VERDEDIGEN
Hehe na dit seizoen is er dus geen bal meer aanquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:10 schreef de_boswachter het volgende:
Met nog 13 wedstrijden te gaan 21 punten voorsprong in de Bundesliga
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevez is een beest! Onder mij bij Man City:quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:09 schreef Pinterman het volgende:
Nederland heeft bij mij op het WK 2014 zojuist met 3-0 de finale verloren van Argentinië door een hattrick van Tevez
Zal ik zo ff doenquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:36 schreef Happel het volgende:
2025, hoe houd je het vol?
Screen van je prijzenkast?
Nadeel vd NL competitie is dat ie zo makkelijk is. Alleen Europese wedstrijden zijn op den duur nog maar een uitdaging, en daar speel je er zo weinig van.quote:
In FM11 zal dit minder makkelijk gaan. De reputatie van de Eredivisie zal (door Ajax) groeien en geeft bijvoorbeeld Vitesse de mogelijkheid om betere spelers te halen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:15 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Nadeel vd NL competitie is dat ie zo makkelijk is. Alleen Europese wedstrijden zijn op den duur nog maar een uitdaging, en daar speel je er zo weinig van.
Ook, maar ik heb rond 2020/2021 een lading talentvolle spelers gehaald die toen pas 14 waren en die ik graag tot bloei wil zien komen. Daarna ga ik wel een all-Nederlands elftal opstellen, want het Nederlands voetbal (waar ik bondscoach van ben) is zwaar afgetakeldquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:10 schreef Happel het volgende:
Eredivisie gaat wel lekker, maar Europees kan nog wel beter zie ik. Is dat ook je doel? Of speel je nu gewoon verder omdat het lekker loopt?
Je krijgt net zoveel prijzengeld als realistisch is voor de Nederlandse competitie. Nederlandse clubs verdienen geld aan transfers, niet aan prijzengeld.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:33 schreef Doublepain het volgende:
Een groot nadeel is dat niemand naar de Nederlandse Competitie wil, ik krijg veel te weinig prijzen geld.. Ik heb al 4x de CL gewonnen en krijg nog steeds 5 milen dat er TEVEEL buitenlanders naar Nederland komen en daarmee bedoel ik Brazilianen
Maar als ik de beste club ben ter wereld moet er ook wel meer interesse zijn in mijn club en dus meer televisie geld toch?quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:37 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Je krijgt net zoveel prijzengeld als realistisch is voor de Nederlandse competitie. Nederlandse clubs verdienen geld aan transfers, niet aan prijzengeld.
Dat is in FM2011 wel zo, nu niet.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar als ik de beste club ben ter wereld moet er ook wel meer interesse zijn in mijn club en dus meer televisie geld toch?
Klopt.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:39 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hehe na dit seizoen is er dus geen bal meer aan
quote:Op zondag 5 september 2010 15:09 schreef VonHinten het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke stats voor een ventje van 15 jaar en 10 maanden. 'Promising striker' die potentie heeft om beter te worden dan Tevez. Nice.
Voor een 2,9 moet een spelen 2 of 3 fatale fouten maken die tot tegendoelpunten leiden? Ik heb nog nooit lager dan een 3,5 gezien, toen had mijn verdediger 2 tegendoelpunten veroorzaakt.quote:Op zondag 5 september 2010 15:27 schreef Happel het volgende:
Ok, wat ging hier mis...
Nog nooit gehad dat mijn elftal zo afgrijselijk slecht was. Wedstrijden ervoor scoren ze nagenoeg allemaal een 7 gemiddeld. Gevalletje teveel vertrouwen?
[ afbeelding ]
Altijd een waarschuwing gevenquote:Op zondag 5 september 2010 23:34 schreef Happel het volgende:
Altijd leuk als, bij het uitdelen van een boete, vanwege de rode kaart van een speler, de hele selectie pissig op je wordt.
En het ging nog wel zo goed.
Ja zoiets zal het wel moeten zijn, tegenstander heeft wel eens een 2,4 gehaald bij mijquote:Op zondag 5 september 2010 23:50 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Voor een 2,9 moet een spelen 2 of 3 fatale fouten maken die tot tegendoelpunten leiden? Ik heb nog nooit lager dan een 3,5 gezien, toen had mijn verdediger 2 tegendoelpunten veroorzaakt.
MIjn DM (Vukojevic) haalt gemiddeld een gele kaart per wedstrijd. Op zich prima, typetje Mark van Bommel die ik gewoon nodig heb om de tegenstander te breken, maar laatst kreeg hij weer eens een rode kaart, de tweede van het seizoen alweer. Ik waarschuw daar altijd voor, en zo ook deze keer, maar toen kreeg hij de wedstrijd erop meteen wéér een directe rode kaartquote:Op zondag 5 september 2010 23:34 schreef Happel het volgende:
Altijd leuk als, bij het uitdelen van een boete, vanwege de rode kaart van een speler, de hele selectie pissig op je wordt.
En het ging nog wel zo goed.
Geven jullie wel eens waarschuwingen/boetes voor slechte prestaties trouwens?quote:Op maandag 6 september 2010 14:58 schreef Pinterman het volgende:
[..]
MIjn DM (Vukojevic) haalt gemiddeld een gele kaart per wedstrijd. Op zich prima, typetje Mark van Bommel die ik gewoon nodig heb om de tegenstander te breken, maar laatst kreeg hij weer eens een rode kaart, de tweede van het seizoen alweer. Ik waarschuw daar altijd voor, en zo ook deze keer, maar toen kreeg hij de wedstrijd erop meteen wéér een directe rode kaart
Toen gaf ik 'm een boeten van een week, wat mij erg terecht leek, maar dat nam hij me niet in dank afKlojo
Doe ik nooit. Alleen bij teambespreking zeggen dat het teleurstellend was. Spelers die een cijfer lager dan een zes hebben is altijd teleurstellend.quote:Op maandag 6 september 2010 15:01 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Geven jullie wel eens waarschuwingen/boetes voor slechte prestaties trouwens?
Ik heb dat te lang nagelaten, en nu zeuren de spelers over 'lack of discipline'... Vierde rode kaart in zeven wedstrijden, getverredemme.quote:Op maandag 6 september 2010 15:01 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Geven jullie wel eens waarschuwingen/boetes voor slechte prestaties trouwens?
Hee heel erg bedankt! Ik heb nu 45 minuten met deze instellingen gespeeld en daarin 2 corners tegen gekregen (stond eerst garant voor minstens 1 goal) en beide prima uitverdedigd. Je ziet gewoon dat elke tegenstander gewoon een mannetje bij zich heeft en beide palen bezet zijn. Daarnaast heb ik nog 2 jongens die er gewoon tussen lopen en ballen weg kunnen koppen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:54 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Het meeste wat ik voor je kan doen is vertellen hoe ik het heb:
Je beste koppers (lengte/springen/koppen) zet je op 'Man'. In totaal een stuk of 4 of 5. Sowieso moet je niemand instellen dat ze lange spelers dekken ('Tall' in het engels), dat zorgt bij mij voor rare situaties. Ik heb één iemand op de binnenste paal staan, en één iemand op de buitenste paal. Dat zijn gemiddelde koppers, in mijn geval mijn fullbacks. Twee snelle dribbelaars laat ik voor: in mijn geval zijn dat m'n wingers. De keeper staat op default, en alles wat nu nog geen rol heeft zet ik op 'Back', ofwel: gewoon ergens in de box.
Het idee is: je moet een paar spelers op 'back' hebben staan, en niet op 'man' of 'tall' omdat anders iedereen uit positie wordt getrokken als het geheel gaat lopen. Je moet ook niet meer dan twee spelers voorin laten want anders heb je minder man dan de tegenstander in de box. Ik heb nog nooit een nuttig resultaat gezien van een speler die druk zet op de cornervlag, dus dat doe ik niet.
Edit: plaatje:
[ afbeelding ]
Bedenk wel, je bent Sparta, dus tegengoals ga je in het eerste seizoen sowieso krijgen... Zorg gewoon dat je er meer maakt dan de tegenstander
Leuke, originele opstelling.quote:Op maandag 6 september 2010 16:05 schreef VonHinten het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn (onorthodoxe) opstelling van dit seizoen. Een verdedigend blok van 5 man dat alleen dient om de bal af te pakken en dan zsm in te leveren bij de twee dichtsbijzijnde creatieve spelers, de MC en de AMC. Helemaal voorin 3 aanvallers geselecteerd op dribbling, off the ball, acceleration, pace en finishing. Ben benieuwd of ik met deze tactiek wederom kampioen kan worden, ik creëer iig een stuk meer kansen
Het is nog wel ff wennen. Veel afstandschoten, minder uitgespeelde kansen. Weinig ruimte voorin met 3 spitsen en 1 AMC erachter. Met een 1-0 voorsprong is het makkelijker voetballen en score uitbouwen, maar de 0-0 staat nu vaak wel langer op het bord. Mijn nieuwe aankopen moeten natuurlijk ook nog aan elkaar wennen, dus het kan alleen maar beter worden.quote:
Milevskyiquote:Op maandag 6 september 2010 18:32 schreef Zocalo het volgende:
Wat is het toch een gek spel.
Ik zit in een hele slechte periode in de eredivisie, nadat ik gelijk speelde tegen Roda en ADO enverloor van Utrecht. Dat ik nog derde sta mag een wonder heten.
In de CL ging het niet veel beter. Ik ging kansloos met 4-1 ten onder tegen Roma, en met 6-1 tegen Werder (vanwege blessures met een A-junior op doel). Met de laatste wedstrijd tegen Roma in het vooruitzicht leek het dan ook kansloos te zijn. Ik heb al veel aankopen gedaan voor de winterstop (Mathijsen, Milevskyi, Rudol en Neymar). Vervolgens win ik echter wel met met 2-0 van Roma, en ik ga nu dus gewoon door naar de volgende ronde
quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:02 schreef de_boswachter het volgende:
9 wedstrijden voor het einde kampioen met Leverkusen
28 pnt. voorsprong
oe.. en ik maar denken dat ik met veel punten verschil de titel paktequote:
Ajax altijdquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:16 schreef Lindgren. het volgende:
Ajax-PSV 4-1.
Ooijer, El Hamdaoui 2x, Suarez. - Toivonen.
Toch lekker. Eriksen viel goed in met 'n assistje. Mounir en Luis hadden beiden ook een assist. Tainio was de bewaker op het middenveld en m'n 3 verdedigers (Ooijer, Vertonghen en Alderweireld) hielden de boel mooi schoon. Super!
Metallurg sowieso helemaal leegscouten. Zieke talenten daar.quote:
Best wel ongelofelijk eigenlijk dat dit spel je gewoon een jaar lang weet te boeien.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:09 schreef Jorwol het volgende:
Ben 2010 helemaal zat, Aston Villa ben ik het plezier ook alweer een beetje mee kwijt, heb al zo'n beetje de beste Engelse spelers (die ook nog een beetje toekomst hebben, Gerrard of Lampard koop ik niet meer) en heb geen zin om door te spelen tot ik CL weer win... 2011 moet gewoon even komen
Talentje van 11,5 miljoenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:35 schreef Moron het volgende:
Heb een talentje gekocht voor aan de rechterkant. Ben er wel zeer content mee!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:35 schreef Moron het volgende:
Heb een talentje gekocht voor aan de rechterkant. Ben er wel zeer content mee!
[ afbeelding ]
Herkenbaar, ja.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:32 schreef VonHinten het volgende:
Er loopt in mijn competitie zo'n verschrikkelijke KUTspits rond bij Sheffield United. Stats van likmevesje, maar hij scoort als een malle. Ook tegen mij, een 'dramatic equaliser' in de 89e minuut. Sterf!
Inderdaad.. ook heel frustrerend ja..quote:Op donderdag 9 september 2010 16:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Herkenbaar, ja.
Of van die spelers die voor het eerst in het seizoen een doelpunt maken, uitgerekend tegen jou.
Daar hoorde ik mijn broertje ook al over klagenquote:Op donderdag 9 september 2010 16:25 schreef VonHinten het volgende:
Niet gelogen: ik kan pas nú - in de 32e speelronde van de PRM League - voor het eerst in mijn sterkste, favoriete opstelling spelen. Ik had steeds te maken met blessures en veel, véél schorsingen. Die kaartenregen zal te wijten zijn aan mijn 3-2-1-1-3 opstelling, waardoor mijn verdedigers en DMC's het nogal druk hebben.
Gert-Jan Tamerus, krijg nog steeds de bibbers van 'mquote:Op donderdag 9 september 2010 16:17 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Inderdaad.. ook heel frustrerend ja..
Maar ik heb ook altijd van die angstgegners.. Zo scoren Koen van der Laak en Johnny van Burgerking vaak tegen mijMaar gelukkig zit ik nu zo ver in de game dat die 2 gestopt zijn
Of thuis verliezen van de nummer 16.. om een week later thuis met 5-2 van Feyenoord te winnen..
Nou, ik heb maar gereject... Vage shizzle.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:52 schreef VonHinten het volgende:
Engeland wil me als manager in mijn 4e seizoen bij Man City. Ik accepteer hun offer, maar het offer blijft steeds terugkomen en ik ben nog steeds geen manager. Nu al voor de 4e keer geaccepteerd. Weird. Bug ofzo?
en als je gelijk weer solliciteerd?quote:Op donderdag 9 september 2010 23:26 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Nou, ik heb maar gereject... Vage shizzle.
Gewoon updaten en hij doet het.. Dat was een bug ofzoquote:Op donderdag 9 september 2010 23:26 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Nou, ik heb maar gereject... Vage shizzle.
Gedaan, ff afwachten.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:38 schreef Bow het volgende:
[..]
en als je gelijk weer solliciteerd?
Is een bug.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:52 schreef VonHinten het volgende:
^--- SjezusNice hoor
Engeland wil me als manager in mijn 4e seizoen bij Man City. Ik accepteer hun offer, maar het offer blijft steeds terugkomen en ik ben nog steeds geen manager. Nu al voor de 4e keer geaccepteerd. Weird. Bug ofzo?
Netjes, op een gegeven moment had ik dat ook met Leeds en met Feyenoord en dan is er gewoon geen zak meer aan... Wat ga je hierna doen?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
Nog 1 wedstrijd in Bundesliga en wanneer ik win haal ik de magische grens van 100 punten.
33 overwinningen en 1 gelijkspel
Geen idee. Zit al 10 wedstrijden op de automatische piloot te spelen. Heb al geprobeerd om de poten onder de stoel van Wenger bij Arsenal weg te zagen, maar dat wil nog niet lukken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:04 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Netjes, op een gegeven moment had ik dat ook met Leeds en met Feyenoord en dan is er gewoon geen zak meer aan... Wat ga je hierna doen?
Ik ken het.. zo zit ik nu met PSV.. al 12 seizoenen op rij kampioen, in seizoen 13 sta ik ook al weer ver voor, 4x de CL gewonnen en 4x Werledkampioen voor clubs.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:04 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Netjes, op een gegeven moment had ik dat ook met Leeds en met Feyenoord en dan is er gewoon geen zak meer aan... Wat ga je hierna doen?
De tactiek die ik gebruik is volgens mij beter voor topclubs.. maar heb het nog niet echt geprobeerd bij kleine clubs..quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
Kun je met die cornertaktiek ook easy een hoofdklasser kampioen van NL laten worden binnen paar seizoenen?
Deel hem eensquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:54 schreef MMUFC het volgende:
[..]
De tactiek die ik gebruik is volgens mij beter voor topclubs.. maar heb het nog niet echt geprobeerd bij kleine clubs..
Cornertactiek?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:15 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik ken het.. zo zit ik nu met PSV.. al 12 seizoenen op rij kampioen, in seizoen 13 sta ik ook al weer ver voor, 4x de CL gewonnen en 4x Werledkampioen voor clubs.
Overigens is dit seizoen voor het eerst een speler van mijn PSV uitgeroepen tot wereld voetballer van het jaar
In de tussentijd ook nog wereld en europees kampioen met Engeland.
Speel momenteel alleen nog om het record aantal duels van Van der Kuijlen door Afellay te laten breken
Heb verder namelijk alle doelen bereikt die ik wilde bereiken.. De titel, de dubbel, de treble, de 3e ster eerder hebben dan Ajax, de wereldtitel voor clubs. Balazs Dzsudzsak heeft Van der Kuijlen ingehaald als clubtopscorer.
Heb voor deze game welliswaar een corner-tactiek gebruikt. Maar dat wilde ik gewoon eens uitproberenSerieuze games speel ik zonder de corner tactiek
Ach, in FM2011 hoeft dat geen probleem meer te zien ivm dynamische league reputatiesquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:15 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik ken het.. zo zit ik nu met PSV.. al 12 seizoenen op rij kampioen, in seizoen 13 sta ik ook al weer ver voor, 4x de CL gewonnen en 4x Werledkampioen voor clubs.
Overigens is dit seizoen voor het eerst een speler van mijn PSV uitgeroepen tot wereld voetballer van het jaar
In de tussentijd ook nog wereld en europees kampioen met Engeland.
Speel momenteel alleen nog om het record aantal duels van Van der Kuijlen door Afellay te laten breken
Heb verder namelijk alle doelen bereikt die ik wilde bereiken.. De titel, de dubbel, de treble, de 3e ster eerder hebben dan Ajax, de wereldtitel voor clubs. Balazs Dzsudzsak heeft Van der Kuijlen ingehaald als clubtopscorer.
Heb voor deze game welliswaar een corner-tactiek gebruikt. Maar dat wilde ik gewoon eens uitproberenSerieuze games speel ik zonder de corner tactiek
Een spits geef ik weinig/geen tijd. Die moet er gewoon direct staan, en meestal staat ie er ook. Bestudeer de kwaliteiten van de speler en geef hem een rol mee die bij hem past. Scoren doet Neymar dan ook wel.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:37 schreef Zocalo het volgende:
Hoe lang geven jullie je aankopen de tijd?
Ik heb Neymar gekocht, maar hij presteert nog voor geen meter. Scoort amper en 6,6 gemiddeld. Eigenlijk wil ik hem weg doen, maar ik weet dat hij in potentie een topper is.
Vrije trappen en corners?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:37 schreef Happel het volgende:
Komt ook een set pieces creator in FM2011. Lijkt me ook een leuke toevoeging voor het spel.
1 seizoen sowieso, zeker als het een buut'nlandert is.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:37 schreef Zocalo het volgende:
Hoe lang geven jullie je aankopen de tijd?
Ik heb Neymar gekocht, maar hij presteert nog voor geen meter. Scoort amper en 6,6 gemiddeld. Eigenlijk wil ik hem weg doen, maar ik weet dat hij in potentie een topper is.
Dit is aan begin van het spelquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:11 schreef MeneerBob het volgende:
Moet toch even doorspelen voor al die talentjes, zolang suarez me niet teleursteld gaat ie lekker.
Vorige pagina?quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:23 schreef Ormasia het volgende:
Trouwens: De nieuwste dataupdate kan je vinden:
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=34447
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik won net met 10-0 van Deltasport.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:21 schreef Ormasia het volgende:
Win met 5-1 van Red Bull Salzburg CL 1e seizoen.
4x De Zeeuw
1x Mounir
Kan ik ookquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik won net met 10-0 van Deltasport.
Ja nice!quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit is aan begin van het spel
Heb nu deze gekocht, 275k.
[ afbeelding ]
Ik zet 'm op een goede training en laat zo'n jongen (14, 15 jaar) toch nog wel bij m'n onder 19 lopen. Als hij dan 16, 17 is laat ik 'm minuutjes maken in het eerste en vanaf 18 mag hij standaard bij m'n reserves als ie zich goed ontwikkelt. Verder koppel ik 'm aan een eerste elftalspeler.quote:Op zondag 12 september 2010 11:04 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ja nice!
Hoe doen jullie dat met dergelijke jonge spelers? Laten jullie ze gelijk meedraaien met het eerste, of eerst nog 2-3 jaar bij U19 en reserves laten spelen?
Ik drop ze in mijn eerste, laat ze alles met het reserveteam meevoetballen en standaard elke wedstrijd van hoofdteam minimaal een kwartiertje meevoetballen. Mijn ervaring is dat als je dat vanaf hun 15/16e doet, de stats (zeker de mental stats) op hun 19/20e enorm snel oplopen.
Zo gaat het altijd in FM als je tegen topploeg speelt verlies je met 3-1 van Chelsea door 2 solo's vanaf de middenlijn van Pato en en afstandsschot van Lampard.quote:Op zondag 12 september 2010 16:56 schreef VonHinten het volgende:
Ik lijd in mijn 13e competitiewedstrijd mijn eerste nederlaag, en wat voor in: 1-5 tegen Chelsea. Alles ging mis deze pot. Zij scoren 3 onmogelijke afstandschoten, en krijgen 2 penalties. Op 0-5 krijg ik ook nog een rode kaart.
Je wint met ajax met 4-0 van roma, uit. De eerstvolgende eredivisiewedstrijd tegen vvv venlo ga je met 3-1 de boot in.quote:Op zondag 12 september 2010 18:55 schreef VonHinten het volgende:
Ik verlies nu drie wedstrijden op rij waarin ik meer balbezit, schoten en uitgespeelde kansen heb. Grrrrrmbl
Uit counters?quote:Op zondag 12 september 2010 22:55 schreef Happel het volgende:
Tot nu toe negen wedstrijden op rij ongeslagen. Sta tweede. Krijg alleen veel te veel doelpunten tegen.Negen tot nu toe.
Hehe ja... die krijgen onredelijk veel kredietquote:Op zondag 12 september 2010 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben jullie ook altijd een soort van troetelkind in de selectie?
Ik wil altijd een jeugdspeler zo goed mogelijk laten worden door hem bijv. sneller te laten debuteren, eerder bij de 1. selectie op te nemen etc.
Varieert. Wel regelmatig uit hoekschoppen, al wat aan proberen te veranderen. Tot nu toe zonder echt veel resultaat.quote:Op zondag 12 september 2010 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uit counters?
Zet al je verdedigers eens twee streepjes terug bij verdedigen.
Heb het juist met een oudere speler. Eigenlijk niet goed genoeg, maar tegelijkertijd een icoon bij de club. Is dus aanvoerder en favoriet van de club. Blijf hem dus ook opstellen, terwijl er betere spelers voor zijn positie zijn.quote:Op zondag 12 september 2010 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben jullie ook altijd een soort van troetelkind in de selectie?
Ik wil altijd een jeugdspeler zo goed mogelijk laten worden door hem bijv. sneller te laten debuteren, eerder bij de 1. selectie op te nemen etc.
Die keept ook bij mijn Man Cityquote:Op zondag 12 september 2010 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb nu ene Parnic van 20jr. bij Leverkusen centraal gezet en pfieuw zijn stats schieten omhoog.
En dat terwijl de scout aangeeft dat het maar een goede speler in de Bundesliga kan worden. Ik geloof in hem
Had eerst Lucas Bender, maar die heb ik moeten verpatsen omdat hij een conflict had met Adler.. En Adler doe je niet zomaar weg.
Ik speel momenteel met 3 verdedigers, 2 defensive midfielders ervoor, dan 2 attacking midfielders en dan dus drie aanvallers. Ik had de 'wideplay' van alle AMC's en strikers al op 'hug touchline' gezet, maar ze gingen niet genoeg naar buiten. Bij elke aanval was er 1 persoon aan het dribbelen en de rest stond gewoon stil, of buitenspel. Nu dus twee aanvallers in het hoekje geplaatst ('Wingers' op 'attack') en nu is er véééél meer ruimte voor het vijandelijke doel voor mijn ene spits en de twee AMC's daarachterquote:Op maandag 13 september 2010 07:56 schreef Snuf. het volgende:
Heey welke formatie speel je dan? Ik heb hetzelfde probleem, rond de 16 meter is het net de koopgoot op zondagmiddag.
Oh ik heb juist Bender nog en Adler verpatst aan Bayern voor 15 miljoen. 2 betere keepers voor datzelfde bedrag teruggekochtquote:Op zondag 12 september 2010 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb nu ene Parnic van 20jr. bij Leverkusen centraal gezet en pfieuw zijn stats schieten omhoog.
En dat terwijl de scout aangeeft dat het maar een goede speler in de Bundesliga kan worden. Ik geloof in hem
Had eerst Lucas Bender, maar die heb ik moeten verpatsen omdat hij een conflict had met Adler.. En Adler doe je niet zomaar weg.
quote:Op maandag 13 september 2010 18:41 schreef Lindgren. het volgende:
En met 4 wedstrijden voor het einde kan Katwijk niet meer ingehaald worden.Kampioenûh! Terwijl de doelstelling linkerrijtje was, lekker.
Balen van die vastloper dus.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:59 schreef VonHinten het volgende:
2-0 winnen bij koploper, vastloper, 0-2 verliezen 2-2 gelijkspelen bij koploperTwee mirakeldoelpunten in de 85/86e minuut
Normaal gesproken geen last van vastlopers, maar er zit sinds kort een huge virus op. Hij is alweer vastgelopenquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:17 schreef Moron het volgende:
[..]
Balen van die vastloper dus.![]()
Heb ik ook weleens.. Heb net een prachtige serie gewonnen, loopt ie vast![]()
Tegenwoordig sla ik gewoon voor elke wedstrijd me game op, kan ik nooit veel wedstrijden kwijtraken als ie een keer vastloopt.
Gewoon naar huis sturen die pc van je, als hij op de club blijft dan is de kans op besmetting voor je andere hardware te groot.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:22 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Normaal gesproken geen last van vastlopers, maar er zit sinds kort een huge virus op. Hij is alweer vastgelopen
Weet niet in welke seizoen je zit, maar ik had Mathias Jorgensen gekocht voor niet zo heel veel. Staat als een huis die kerel!quote:Weet iemand trouwens nog een verdedigend talentje of een must-buy als VC?
En dan geen spelers van 15 miljoen e.d. Ik heb in ieder geval Bruma binnen gehaald voor 500k, maar die staat er niet nog direct.
Het heeft weinig zin om constant van tactiek te veranderen, hè. Een team moet 'binden' met elkaar, dus het heeft baat om lange tijd met een tactiek te blijven spelen.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:37 schreef Zocalo het volgende:
Ik ga het maar opgeven voor dit seizoen en wacht op FM11.
Het wil maar niet lopen, en nu ook al verloren van VVV, Groningen en NAC. Welke taktiek ik ook probeer, het wil niet werken. Jammer, want ik heb een super sterke selectie. Maar wel weer goed voor mijn studie
Ik word een tactiek snel zatquote:Op donderdag 16 september 2010 10:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Het heeft weinig zin om constant van tactiek te veranderen, hè. Een team moet 'binden' met elkaar, dus het heeft baat om lange tijd met een tactiek te blijven spelen.
Je kan dus beter bepaalde zaken binnen de tactiek te tweaken. Dan zou de kans op succes ook groter moeten worden.
Ja, ok. Maar ik vermoed dat hij in een seizoen meerdere keren van tactiek verandert. Dat gaat niet echt werken voor je selectie.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:41 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik word een tactiek snel zatBen nu drie keer op rij kampioen geworden met 3 verschillende tactieken. Nu op naar seizoen 4, met jawel, weer een andere tactiek
Bij elke competitie moet je toch spelers registreren om mee te spelen in de competitie!? Tjah, in de volgende transferwindow kun je weer spelers registreren.. Maarja, ik weet niet of je DMC er bij mee is om een half jaar buiten de selectie te zittenquote:Op donderdag 16 september 2010 23:09 schreef VonHinten het volgende:
Godsamme, ik word hier strontziek van. In Engeland moet je een bepaalde selectie opgeven die je op kunt stellen voor de competitie. Dat doe je dan keurig, maar kennelijk (via een bug ofzo) wordt dat dan half teruggedraaid. En nu valt er dus ineens een belangrijke DMC buiten mijn selectie. Wat moet ik nu doen? Teruggaan naar een savegame en 6 uur gamen verneuken![]()
Hmm, ik vind het wel meevallen. Ik ben nu in november 2011, en heb elke tactiek minstens een half jaar de tijd gegeven. Als je dan van degradatiekandidaten blijft verliezen houdt het wel een keer op. Maar ik zal deze tactiek nog wel even de tijd geven... wie weet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar ik vermoed dat hij in een seizoen meerdere keren van tactiek verandert. Dat gaat niet echt werken voor je selectie.
Na een seizoen wisselen, kan inderdaad wel. Daar heb je de voorbereiding om de spelers te laten wennen aan een tactiek.
2 Weeks Fine. Doe dan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:47 schreef MMUFC het volgende:
Net met 9-1 van FC Omniworld gewonnen, 9 goals van mijn spits Josh Walker. Wat een egoïst
Nouja.. ik denk gewoon ontslag.. 3 dagen later maakte hij in het beker duel tegen Elinkwijk namelijk 7 goals. Werd 12-0.. dus hij liet 3 goals over aan medespelers en 2 spelers van Elinkwijk werkte een schot van Walker achter de eigen keeperquote:
Zo loop je te mekkeren en zo win je met 3-0 van Inter met je B-selectie en hun op volle sterkte.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:43 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Hmm, ik vind het wel meevallen. Ik ben nu in november 2011, en heb elke tactiek minstens een half jaar de tijd gegeven. Als je dan van degradatiekandidaten blijft verliezen houdt het wel een keer op. Maar ik zal deze tactiek nog wel even de tijd geven... wie weet.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:50 schreef Jorwol het volgende:
Ik snap niet dat iedereen zo'n probleem heeft met tactieken maken, ik heb zelden problemen met tactieken.
1. Kijk naar je selectie: wat voor spelers heb je?
2. Welke formatie past het beste bij jouw spelers, terwijl dat toch nog in balans blijft? (dus niet te aanvallend en niet te verdedigend, in FM gaat dat zelden goed). Ga als je een serieuze game speelt niet te riskant spelen, houd het simpel!
3. Analyseer wat er fout gaat! Teveel afstandsschoten? Is een speler niet goed genoeg?
Als het toch nog fout gaat zijn er hier altijd mensen die je willen helpen!
Ongeveer 2 weken voor de release, dus rond 22 oktoberquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:19 schreef Ymntle het volgende:
Iemand al iets vernomen van de datum waarop de fm2011 demo komt?
Schalkequote:Op zaterdag 18 september 2010 22:13 schreef Haantje_de_voorste het volgende:
Ik ga ook weer es opnieuw beginnen, maar ik weet niet welke club...
Zo goed ben ik niet dus het liefst een goede haalbare doelstelling met een kwalitatief sterk team.
Suggesties?
danku
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:35 schreef Haantje_de_voorste het volgende:
[..]
morgen maar even beginnen
dankje
Raul heet die.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
JE VERGEET DIE SPANJAARD VAN MADRID DIE IS BAAS DER BAZEN![]()
![]()
![]()
SCHALKE
Och ik herinner me nog het Real Madrid van CM2000/2001.. Dat was echt de ultieme angstgegner met die gore Raulquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
JE VERGEET DIE SPANJAARD VAN MADRID DIE IS BAAS DER BAZEN![]()
![]()
![]()
SCHALKE
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Raul heet die.
--
[ afbeelding ]
Aanvallend lef tonen wordt beloond
--
Edit: Gaat écht weer lekker, heb echt een superleuke game![]()
[ afbeelding ]
Bestuur is blij, ik ben blij.Keurige 10de plaats in debuutseizoen. Voor het eerst een profclub geworden dus ben daar uiterst content over. Eens kijken of we door kunnen bouwen nu.
Nu weer Veendam met 4-0 opgerold. Katwijk aan de top!
![]()
quote:Op zondag 19 september 2010 12:50 schreef Captain_Zappa het volgende:
Woohoo na 9 seizoenen de CL gewonnen met Sparta
Arsenal 0 - 4 Man Cityquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:26 schreef VonHinten het volgende:
Nog twee wedstrijden te gaan, 2 punten achter op Liverpool, maar ook 1 wedstrijd minder gespeeld. 2x winst betekent opnieuw kampioen van Engeland... Spann0nd.
Ik moet zeggen dat ik em voor een 20-jarige vrij slecht vindt. Ik denk dat zijn potentieel alleen volledig eruit te halen is als hij vanaf het begin goed getraind (als in: door 4-5 sterren coaches) wordt. En dat het liefst vanaf een jaar of 17-18.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:46 schreef Cara het volgende:
Hier is Gary Leach:
[ afbeelding ]
En hier zijn schema:
[ afbeelding ]
Any must have tips of ideeen? Dank u!
Ben het grotendeels met je eens, maar ik heb ook wel eens dat een speler op z'n 24ste zo'n beetje pas echt goed wordt, vaak heb ik 'm dan op een redelijk hoge leeftijd pas gehaald.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:46 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik em voor een 20-jarige vrij slecht vindt. Ik denk dat zijn potentieel alleen volledig eruit te halen is als hij vanaf het begin goed getraind (als in: door 4-5 sterren coaches) wordt. En dat het liefst vanaf een jaar of 17-18.
Maar misschien zit ik mis en is dit nog allemaal in te halen met goede training vanaf zijn 20e... Anderen iets over te zeggen?
Eerlijk gezegd denk ik dat ie al iets te oud is om nog 198 current te krijgen... Ik vraag me ook ten zeerste af hoe goed Tomasson bij jou is.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:46 schreef Cara het volgende:
Tijdens mijn spel met Feyenoord in 2010 werd mij door mijn topscout de 19 jarige regen Gary Leach aangeraden, spelend voor, jawel - Ashantigold Sporting Club uit Ghana. Mij werd geadviseerd dat deze speler een verplichte aankoop zou zijn die 2x beter zou kunnen worden als mijn beste spits Tomasson voor de schandalige verkoopprijs van 50.000 euro!
Na het kopen heb ik uit nieuwsgierigheid deze beer van 1 meter 93 en 89 kg hierna opgezocht in FM Scout, waarna hij een potential rating bleek te hebben van 198!![]()
Alleen.. heb ik totaal geen verstand van het trainen van regens en bijvoorbeeld de off the ball stat staat op een nietige 7 en zijn decisions zijn maar 6. Kan ik er voor zorgen dat de paar eigenschappen die nodig omhoog moeten makkelijker omhoog gaan dan de rest?
Hier is Gary Leach:
[ afbeelding ]
En hier zijn schema:
[ afbeelding ]
Any must have tips of ideeen? Dank u!
Ik denk het wel. Ligt er natuurlijk ook aan welke clubs een manager zoeken. Maar je bent aardig succesvol geweest bij Bayer Leverkusen, dus ik gok dat je snel een aanbieding krijgt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:51 schreef de_boswachter het volgende:
Zit nu in eindfase 3e seizoen met Bayern Leverkusen.
Eerste twee seizoenen twee titels en twee bekers behaald.
Dit seizoen alweer landskampioen geworden, speel de beker tegen Nurnberg en nog een CL-finale tegen AC Milan.
Na dit seizoen neem ik ontslag. Begint saaite worden nl.
Weet iemand of ik met deze palmares snel aanbiedingen krijg?
en bij de 2-0 staat hij bij de achterlijn doodleuk een dansje te doen terwijl zijn teamgenoten richting de middenlijn lopen..quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:33 schreef Kn0x het volgende:
Die neger heeft wel een aparte speelstijl. 11 seconden, mid-boven in beeld
Football Manager is niet te vergelijken met Hattrick.org, Football Manager is veelzijdiger, completer, mooier en eigenlijk gewoon ook beter!quote:Op maandag 27 september 2010 19:10 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Ik zit er aan te denken om Football Manager tegaan spelen.![]()
Maar zouden jullie gaan voor Hattrick.org of Football Manager en waarom?
Is het tactieken gedeelte moeilijk voor iemand die nog nooit eerder Football Manager heeft gespeeld?
quote:Op maandag 27 september 2010 19:10 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Is het tactieken gedeelte moeilijk voor iemand die nog nooit eerder Football Manager heeft gespeeld?
Komt op gast, een spel als Hattrick gaan vergelijken met Football Manager, dat is net zoals een spel op www.spele.nl gaan vergelijken met GTA.quote:Op maandag 27 september 2010 20:29 schreef Dagobert-Duck het volgende:
niemand die serieuse reacties kan posten? dit haat ik van dit forum, het is super actief maar de reacties soms
[..]
Nog bedankt voor de tips. Zelf wat aangepast, spel werd er niet beter op. Uiteindelijk wel promotie behaald met Roda '46. Volgend seizoen dus naar de Jupiler League.quote:Op zaterdag 25 september 2010 08:37 schreef Happel het volgende:
Ik heb hulp nodig. Krijg mijn spitsen niet aan het voetballen. Meeste doelpunten komen van mijn centrale middenvelder die veel opkomt. De spitsen scoren bijna elke wedstrijd tussen de 6 en 7, nooit hoger.
Dit is mijn tactiek:
[ afbeelding ]
Linkerspits is poacher, rechter is deep lying forward.
Iemand tips?
Als je niet kon kiezen tussen Football Manager en Fifa Manager.. Oké, maar deze vergelijking is gewoonquote:Op maandag 27 september 2010 20:29 schreef Dagobert-Duck het volgende:
niemand die serieuse reacties kan posten? dit haat ik van dit forum, het is super actief maar de reacties soms
[..]
\quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt het alleen maar zo:
Als je achter/gelijk staat is het na de extra speeltijd dírect over. (bijv 90+3) en als je nipt voorstaat dat er echt gewoon soms doorgespeeld wordt tot 90+5..het valt me echt op..
Zeg maar dag met je transferbudgetquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:19 schreef Cara het volgende:
[..]
Zeg maar dag met je transferbudget![]()
gewoon in de stand op het positienummer drukken waar je staat toch? Kan je ook vergelijken met andere teams..quote:Op woensdag 29 september 2010 20:45 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand of een grafiek bestaat over het positieverloop dit seizoen? Dus per speelronde je positie.. Ben er wel benieuwd naar. Na 10 wedstrijden stond ik 18de ofzo en nu met nog 6 wedstrijden te gaan 2de met kans op kampioenschap
Thanks!quote:Op woensdag 29 september 2010 20:46 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
gewoon in de stand op het positienummer drukken waar je staat toch? Kan je ook vergelijken met andere teams..
Netjes!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:35 schreef Lindgren. het volgende:
Op de slotdag met 2-3 van Almere City verliezen maar je concurrenten ook onderuit zien gaan.![]()
![]()
[ afbeelding ]Katwijk in het 2de seizoen de Eredivisie in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |