quote:Vervang dit door je naam en team
De snelste coureur in vrije training 1 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 2 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 3 (1 punt)
-
De top 3 in de kwalificatie (na eventuele straffen, excl. motorwissels) (max 12 punten)
1:
2:
3:
De pole position tijd (van Q3) (max 3 punten)
-
Het team met de hoogste topsnelheid (1 punt)
-
De top 10 in de uitslag van de race (max 52 punten)
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
De coureur die de snelste ronde tijdens de race rijdt (3 punten)
-
Het team met de snelste pitstop (excl. drive through penalties) (2 punten)
-
Het team dat als eerste 1 wagen langs de kant heeft (2 punten)
-
Zeker de moeite om een keer live te bezoeken. De sfeer het park, helemaal geweldig.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:50 schreef Burnie88 het volgende:
TVP --> Toch wel één van de mooiste races van het jaar altijd.
GNAGNAGNAHAhahahahahahaquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:15 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ben nu gewoon te laat. Was te druk met andere dingen
Sorry teamgenoot. De voorspelling komt er aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
PSM.... wat voer je onze tactiek toch weer perfect uitquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:15 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ben nu gewoon te laat. Was te druk met andere dingen
Sorry teamgenoot. De voorspelling komt er aan
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Sorry maar weer Schunkel, al betwijfel ik of je die 12 puntjes die ik steeds haal echt zal missen
'LET OP DE F1 manager?' het systeem daarvoor *is* ingebouwd, maar omdat het niet werkte, moest het even uitgeschakeld worden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:32 schreef GotenSSJ het volgende:
En weer vergeten, is het geen idee om een "LET OP DE F1 MANAGER" functie in Fok in te bouwen![]()
Sorry maar weer Schunkel, al betwijfel ik of je die 12 puntjes die ik steeds haal echt zal missen
Ik bedoelde inderdaad de predictionsquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:26 schreef Sally het volgende:
[..]
'LET OP DE F1 manager?' het systeem daarvoor *is* ingebouwd, maar omdat het niet werkte, moest het even uitgeschakeld worden.
Nu is het zover dat het weer werkt in de programmeercode, maar dat was net te laat voor de (nieuwe) FOK! Voetbalmanager 2010/2011, en voor de FOK! Formule 1-manager 2010 kon het al niet meer teruggedraaid worden.
Maar eh, bedoel je niet een waarschuwingssysteem voor de F1 Predictions? Dat had je maar met je teammate moeten afspreken![]()
![]()
kijk je nooit in je Myat? Ik doe altijd netjes een link in het vorige topic naar de nieuwe.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik bedoelde inderdaad de predictions
PM en SMS schijnen goed te werken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:26 schreef Sally het volgende:
[..]
...
Maar eh, bedoel je niet een waarschuwingssysteem voor de F1 Predictions? Dat had je maar met je teammate moeten afspreken![]()
![]()
Ik ben er blij mee. Anders was ik nu vierde.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:36 schreef Peterselieman het volgende:
Balen van het te late inleveren, anders was ik mede rondewinnaar geworden
Thanksquote:Op woensdag 15 september 2010 17:33 schreef ColtZ40 het volgende:
Let op GotenSSJ!![]()
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/20
5 races knallenquote:Op woensdag 15 september 2010 19:15 schreef Tarado het volgende:
McLaren komt onder druk, ik zelf trouwens ook, gefeliciteerd Moppie en Ferrari![]()
Het wordt tijd voor een eindsprint teammaat
Deze race was voor de Fellali-lovels... De Red Bulls komen nog wel weerquote:Op donderdag 16 september 2010 11:49 schreef sasquatsch het volgende:
Slechts 4 punten. Dat moet wel een all-time low zijn.
Volgende keer moet toch beter gaan.
Zeker weten? voorlopig lijkt het meer aangeschoten wildquote:Op donderdag 16 september 2010 17:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Deze race was voor de Fellali-lovels... De Red Bulls komen nog wel weer![]()
Goede 'diesellocs', en: die rooie stieren hebben vleugels, he! ^^
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeker weten? voorlopig lijkt het meer aangeschoten wild
Nee, die Lotussen dan die steeds met kapotte versnellingsbakken en ander technisch leed kampen, en een dom blondje van een Italiaan hebben rijden die ook allang zijn tijd heeft gehad, met naast hem een half ijskonijn van een dom blondje dan? Die gaan lekkerquote:Op donderdag 16 september 2010 17:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeker weten? voorlopig lijkt het meer aangeschoten wild
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, die Lotussen dan die steeds met kapotte versnellingsbakken en ander technisch leed kampen, en een dom blondje van een Italiaan hebben rijden die ook allang zijn tijd heeft gehad, met naast hem een half ijskonijn van een dom blondje dan? Die gaan lekker![]()
Je kunt het niet hebben dat een gerenommeerd team in het spel door een nieuwkomer achter zich gelaten wordt?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, die Lotussen dan die steeds met kapotte versnellingsbakken en ander technisch leed kampen, en een dom blondje van een Italiaan hebben rijden die ook allang zijn tijd heeft gehad, met naast hem een half ijskonijn van een dom blondje dan? Die gaan lekker![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |