Ik ben niet eens zo zeer verrast, ik had na hun aankondiging donderdag meteen al meer concerten verwacht.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 11:21 schreef Poppejans het volgende:
De 3 concerten zijn al helemaal uitverkocht inmiddels
Sta echt beetje verbaasd eigenlijk
Dit.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 11:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben niet eens zo zeer verrast, ik had na hun aankondiging donderdag meteen al meer concerten verwacht.
Hun teksten zijn vaak sterk, iedereen kan de songs meezingen en een trip down memory lane doet het vaak ook goed.
En hoewel niet iedereen de humor van Thomas kan waarderen, als zangduo hebben ze wel een grote gun factor…
Het is dat ik op die data in oktober niet kan, anders had ik er ook wel bij willen zijn…
Een theatertour als vervolg zou fijn zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 11:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
Ik hoop ook echt dat het hier niet bij blijft.
True, Ren Lenny Ren in Arnhem gezien (Frank Lammers deed ook mee), was geweldigquote:Op zaterdag 25 maart 2023 11:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een theatertour als vervolg zou fijn zijn.
Heb ze meerdere keren in het theater gezien en dat vind ik bij hun toch iets prettiger dan in een zaal met 16.000 personen.
Tuurlijk, das wel intiemerquote:Op zaterdag 25 maart 2023 11:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een theatertour als vervolg zou fijn zijn.
Heb ze meerdere keren in het theater gezien en dat vind ik bij hun toch iets prettiger dan in een zaal met 16.000 personen.
Ik ook, al is het maar omdat Tribe hetzelfde kunstje (heeft ge)flikt bij o.a. The Streamers. Eerst één concert aankondigen waar een stormloop op komt, dan "overdonderd" reageren en direct een extra concert aankondigenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 11:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben niet eens zo zeer verrast, ik had na hun aankondiging donderdag meteen al meer concerten verwacht.
Als ik nu kijk via de officiële site lijkt het er op dat er nog steeds tickets te koop voor de donderdag-show, dus je kunt je kans nog wagen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:33 schreef Madhouse11 het volgende:
Ook misgegrepen, dan maar hopen op theatertour.
Zeker! En als ze op de radio gedraaid worden zijn het de usual suspects, zoals Zonnestralen of Kapitein deel 2.quote:Wel gaaf dat ze nog zo populair zijn, ik dacht altijd dat ik de enige was die nog veel naar hun luisterde.
Je hoort ze ook veel te weinig op de radio.
Oeh dat is wel balen! Wellicht komt er wel een livestream?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 08:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik baal enorm dat het niet een paar weken later is, ik heb 9 dagen daarvoor een operatie en dan ben ik de 28ste nog niet voldoende hersteld
Wachten op de volgende dus.
Eens, is toch wel typische Nederlandse diarree muziek.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 11:37 schreef Paul het volgende:
Ik ga de zaterdag, maar idd bizar hoe snel de concerten uitverkocht zijn
quote:De trein rijdt naar het strand
En jij hebt 'm net gemist
Je sleutels liggen nooit waar je verwacht
Als je eten wil gaan halen
Gaan de winkels altijd dicht
Murphy heeft die wet voor jou bedacht
zat er ook over te denken om in december te gaan, maar heb besloten om misschien tegen die tijd een ticketje te kopen via ticketswap, wordt beetje duur allemaalquote:Op donderdag 30 maart 2023 13:31 schreef Madhouse11 het volgende:
Wel gelukt on kaartjes voor December te scoren
December? Wanneer?quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:31 schreef Madhouse11 het volgende:
Wel gelukt on kaartjes voor December te scoren
ik ga morgenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:00 schreef DustinHenderson het volgende:
*schop
Er zijn gisteren vast al mensen geweest hier. Of vandaag/morgen
Graag verslag
Ik ook!quote:
oooooooh waar sta/zit jijquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:49 schreef DustinHenderson het volgende:
[..]
Ik ook!
De setlist is echt top wmb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |