abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 oktober 2010 @ 14:13:11 #201
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_87131497
Zelfde brood en vlees als wat op een Sensation gaat :)
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_87138501
En er word al reclame voor gemaakt.. en hij is er geen eens en er word dus tevens ook om gevraagd..
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:10:55 #203
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_87139109
Net met Yannick even wezen kijken bij de nieuwe McDonald's in Nieuwegein (Blokhoeve). Toch schokkend hoe traag mensen kunnen zijn, na maar liefst 3 kwartier waren we aan de beurt *O* En ze hadden in de tussentijd de Drive dicht gedaan omdat de rij in de lobby te lang werd -O- En hoe doen ze een Drive dicht? Gewoon de BMW van de Franchisenemer er in parkeren :')

Maar, mooi was ie wel, en ze hebben ook een mooi koffieapparaat :')
- Walt Disney
pi_87140485
Dat koffiezetapparaat was mooi ja, met touchscreen :9
Je kon wel zien dat het net open was, zooitje ongeregeld e.d. :')
Maarja. Na 45 minuten kreeg ik eindelijk mijn milkshake O+
pi_87143887
Vandaag was het zo superdruk bij ons.
Koopzondag, een of andere duitse feestdag, Guns n Roses int Gelredome, de bijekorf metzn dolle dwaze acties en de kinderbijslag is weer binnengeharkt.
Om 11 uur stonden de mensen serieus al voor de deur te wachten. Toen was het nog in een lekker tempo te doen zegmaar. Alles was nog steeds netjes, maar vanaf 12 uur tot 18.30 is het gewoon één grote rush geweest, niet normaal.

Wel altijd vervelend dat je dan van die mensen aan je kassa hebt die na een half uur wachten nog steeds niet weten wat ze willen hebben. En dan nog vervelender als ze met deze mededeling komen: "Ik wil graag een voordeelmenu, een happymeal en een mcflurry." Na dat ik dat zo'n zes keer had aangehoord ben ik heel koppig random dingen gaan aanslaan toen iemand vroeg of ze 3 flurries mocht.
"Oh, je wou geen m&m? Dat dacht ik..."

Kom maar niet aan mijn kassa, ik ben gemeen
Anonimity is a bliss
pi_87146417
_O_

Heb ook een haat aan die mensen die het nog niet weten en die het zo 'standaard' opzegt.. Ook wel mensen gehad die zeiden dat ze een voordeel menu wouden en dan vraag je welke en dan kijken ze je aan met daarna een vraag: "Voordeelmenu is toch met al die burgers?" :')

Gelukkig sta ik nu zowat elke week in de rush bij de Kiosk :P
pi_87147428
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:25 schreef gewoonfaye het volgende:
Vandaag was het zo superdruk bij ons.
Koopzondag, een of andere duitse feestdag, Guns n Roses int Gelredome, de bijekorf metzn dolle dwaze acties en de kinderbijslag is weer binnengeharkt.
Om 11 uur stonden de mensen serieus al voor de deur te wachten. Toen was het nog in een lekker tempo te doen zegmaar. Alles was nog steeds netjes, maar vanaf 12 uur tot 18.30 is het gewoon één grote rush geweest, niet normaal.

Wel altijd vervelend dat je dan van die mensen aan je kassa hebt die na een half uur wachten nog steeds niet weten wat ze willen hebben. En dan nog vervelender als ze met deze mededeling komen: "Ik wil graag een voordeelmenu, een happymeal en een mcflurry." Na dat ik dat zo'n zes keer had aangehoord ben ik heel koppig random dingen gaan aanslaan toen iemand vroeg of ze 3 flurries mocht.
"Oh, je wou geen m&m? Dat dacht ik..."

Kom maar niet aan mijn kassa, ik ben gemeen
Daarom kom ik zo graag bij jullie. Die klantvriendelijkheid...
pi_87148510
Het mooiste vandaag vond ik een meisje met deze bestelling: ik wil graag een bigmacmenu en een cola.
Dus ik vroeg natuurlijk of ze die in haar menu wou of apart.
Ze keek me glazig aan en sprak de legendarische woorden: "In een menu zit toch alleen de burger?"

Frietsaus erbij? Ja. lekker. Goeiemorgen zeg..
Anonimity is a bliss
pi_87148786
Ik stond laatst achter in de rij bij een onwijze mongool. Echt zo'n kerel die zichzelf de soepelste van de groep voelde, maar eigenlijk altijd de nerd van de groep was en het vijfde wiel aan de wagen.

Vraagt de plaatselijk gewoonfaye aan hem of ie medium wilde. Zegt hij heel bijdehan: nee, well-done. Ik weet nog steeds niet of hij nou grappig probeerde te zijn of gewoon een complete klapmongool, maar wilde die gast echt een Big Tasty in zijn gezicht duwen, met zijn irritante bek. En ik werk er niet eens.
pi_87149554
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:51 schreef bierjoost het volgende:
de plaatselijke gewoonfaye
:')
pi_87150973
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:01 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

:')
Ik moest lachen.
Anonimity is a bliss
  maandag 4 oktober 2010 @ 08:07:53 #212
293215 mstyle
Ik trok een streep...
pi_87158801
Beste "BierJoost"

Citaat:
Dit is geen zeurtopic voor gasten, die mogen verder in het topic in CUL!
pi_87162484
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 08:07 schreef mstyle het volgende:
Beste "BierJoost"

Citaat:
Dit is geen zeurtopic voor gasten, die mogen verder in het topic in CUL!
Ja ik weet het. Maar het was niet echt zeikerig bedoeld maar meer om jullie medewerkers een hart onder de riem te steken. Ik snap trouwens ook niet echt waarom er twee topics zijn. Ik volg juist de topics om te weten te komen of er nog nieuwe acties en dergelijke aankomen, maar nu moet ik dus twee topics volgen.
pi_87164415
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:14 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Ja ik weet het. Maar het was niet echt zeikerig bedoeld maar meer om jullie medewerkers een hart onder de riem te steken. Ik snap trouwens ook niet echt waarom er twee topics zijn. Ik volg juist de topics om te weten te komen of er nog nieuwe acties en dergelijke aankomen, maar nu moet ik dus twee topics volgen.
Omdat 'wij' (personeel) actief waren in dat andere topic, en dat werd door sommige volgers niet op prijs gesteld. Dus daarom zitten we nu in een 'aparte' reeks ;)

En hierbij, vers van de pers c_/
pi_87165811
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:21 schreef Yannick567 het volgende:

En hierbij, vers van de pers c_/
"Goeie toko hè, is dit" _O-

Hoe gaat de saus eigenlijk op het broodje?
Zeker met zo'n 'knijptube-ding,' die saus lijkt me te watering voor een pistool of zo'n ketchup/mosterd dispenser... ???
pi_87167477
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:59 schreef Krimpen het volgende:

[..]

"Goeie toko hè, is dit" _O-

Hoe gaat de saus eigenlijk op het broodje?
Zeker met zo'n 'knijptube-ding,' die saus lijkt me te watering voor een pistool of zo'n ketchup/mosterd dispenser... ???
Hij gaat in een ketchupdispenser :9
pi_87167868
weer geen warme satesaus ;(
pi_87168775
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 13:45 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Ok, danku!

Vrees dat het dan aan het einde van de avond een stinkende, dikke, bruine plak saus zal worden, arme schoonmakers :')

Maargoed, bij ons zat de salsa saus voor de Salsa Wrap eerst ook in een ketchup-dispenser. Nadat ik hier op FOK gelezen had dat jullie de dispenser van de McFlurry Magnum saus ervoor gebruikten, heb ik dat ook voorgesteld. Sinds die dag heb ik de ketchupdispenser niet meer terug gezien bij BOP. :D
Dus ik heb stille hoop :P
pi_87170174
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:22 schreef Krimpen het volgende:

[..]

Ok, danku!

Vrees dat het dan aan het einde van de avond een stinkende, dikke, bruine plak saus zal worden, arme schoonmakers :')

Maargoed, bij ons zat de salsa saus voor de Salsa Wrap eerst ook in een ketchup-dispenser. Nadat ik hier op FOK gelezen had dat jullie de dispenser van de McFlurry Magnum saus ervoor gebruikten, heb ik dat ook voorgesteld. Sinds die dag heb ik de ketchupdispenser niet meer terug gezien bij BOP. :D
Dus ik heb stille hoop :P
Als het goed is hebben ze daar bij HQ ook van geleerd, vandaar dat de chilisaus nu ook in een knijptube zit :9
Werkt veel makkelijker, en scheelt ruimte op de dresstafel :)
pi_87181375
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 13:45 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

De blauwe dan toch wel met 4 gaatjes he :P

Hij lijkt mij erg lekker te gaan worden, kliederboel met de satésaus valt wel mee....het bijvullen is alleen wel wat lastiger. (al krijgen we nu geloof ik niet meer de emmers die we eerst kregen maar een andere verpakking)
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:05:09 #221
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_87181429
Die blauwe weer ja, en het zit nu in flessen, stuk makkelijker :P
- Walt Disney
pi_87181862
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:05 schreef Battlefan het volgende:
Die blauwe weer ja, en het zit nu in flessen, stuk makkelijker :P
Mooi, het was echt verschrikkelijk om saus vanuit die emmers in de dispenser te doen zonder de helft ernaast te laten lopen :')
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_87185718
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:14 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Mooi, het was echt verschrikkelijk om saus vanuit die emmers in de dispenser te doen zonder de helft ernaast te laten lopen :')
En het feit met open emmertjes enzo, geen succes. Er zat dan wel een deksel bij maar toch :9
Bleef lastig.
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:40:35 #224
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_87186214
quote:
Op woensdag 1 september 2010 03:13 schreef Hansieworst het volgende:
Wanneer zien we eindelijk de McMerseyside in Nederland?

[ afbeelding ]
wauw :@
maareh, ik vind die langwerpige broodjes zo eh.. wat is het woord.. not what it seams..
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_87186560
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:40 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

wauw :@
maareh, ik vind die langwerpige broodjes zo eh.. wat is het woord.. not what it seams..
Die berichten van hem altijd met zijn zogenaamde broodjes :')
Lange broodjes zijn niet zo'n probleem, enige 'langwerpige' broodje wat ik ken is de McRib, en die is :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')