Ligt helemaal aan de POPquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:06 schreef Battlefan het volgende:
SatéGing goed hard ook vandaag, meestal valt het met nieuwe broodjes nog een beetje tegen op de 1e dag, nu niet
Verkocht niet genoeg aldus HQquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:24 schreef mstyle het volgende:
Griekse Shaker + Yoghurt uit het assortiment?
Kan je spraakwater bij hem bestellen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:38 schreef Schenkstroop het volgende:
op de coolsingel in rotterdam werkt een chille gast, volgens mij heet hij extince of lijkt hij maar zo?
das een goeie. niet geprobeerdquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:38 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Kan je spraakwater bij hem bestellen?
Uit de OP:quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:36 schreef bierjoost het volgende:
Hoeveel kost zo'n Chicken Sate menu?
'Net zo lekker als bij oma!'quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:40 schreef gewoonfaye het volgende:
Vandaag het oosterse broodje mee naar opa en oma genomen (Eckte indo's) Ze vonden hem wel lekker, maar niet oosters. Maar wat wil je, het is McDonalds? Dat zal nooit oosters worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:46 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
'Net zo lekker als bij oma!'![]()
Aldus de plaatselijke gewoonfaye van hier.oma frituurt der sate niet. en gebruikt varkensvlees en ketjap en ik mis de taugé.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoals het klokje thuis tikt...
Anonimity is a bliss
Die kuttimers wil ik niet in mijn huisquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:04 schreef mstyle het volgende:
Dat klokje van bij jouw thuis is niks vergleken met al die timers in de keuken![]()
Nou, onze burgers worden nog net gegrilled... Nee, we zijn wel gewoon echt Macquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:26 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Jullie zijn een verkapte Burger King?Eigenlijk is het best slecht dat het bij jullie wel kan, want dat schept verwarring onder de gasten, of overal wel doen of overal niet doen
En dat gillend gek worden, neehoor!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:29 schreef Battlefan het volgende:
[..]
... anders wordt je gillend gek bij de grill
Ja,maar ik neem aan dat jullie een redelijk drukke McD zijn dan? Bij ons sta je het grootste deel van de dag alleen bij de grill, of grill en BOP, als je dan zo'n dwaas krijgt die extra kaas wilt dan mept dat heel je schema door elkaar, daarom heb ik ook een hekel aan gewone specialsquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:55 schreef Krimpen het volgende:
En dat gillend gek worden, neehoor!
Het is net als de andere specials... ze kunnen gewoon mee hoor, bonnetje erbij en dat loopt wel. In principe voegen we geen andere ingrediënten toe hè! Dus ik zie niet echt het verschil tussen geen uitjes of wat extra uitjes doen op een hamburger...
Daarbij Is het zichzelf ook wel regulerend, extra kan dan ook echt EXTRA worden.
En eigenlijk de McCicken met extra Kaas en McFlurry met extra saus (caramel)/"nootjes" komen voorbij... Deze producten hoeven dus niet speciaal gemaakt te worden...
In welk restaurant werk je?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:38 schreef sbk het volgende:
Vandaag 4de werkdag en tevens laatste training, moest op het BOP station. Vond 't niet zo, heb niks met heletijd heen en weer roepen. Ik sta liever bij HB of friet![]()
Als 't goed is krijg ik binnenkort m'n rooster
Kassa is het leukstquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:38 schreef sbk het volgende:
Vandaag 4de werkdag en tevens laatste training, moest op het BOP station. Vond 't niet zo, heb niks met heletijd heen en weer roepen. Ik sta liever bij HB of friet![]()
Als 't goed is krijg ik binnenkort m'n rooster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |