Fles zoekt maar naar Dr_Chickquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
misschien als je DaChick gevonden krijgt
wel vrij laatquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
voor een bewoner een afspraak voor der maken bij de oogarts
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik lig lekker in bed, komt onze knorrepot net bij me liggen
[ afbeelding ]
Ahquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nouja, tis ook vooral tegen etenstijd hoor, dat ie aardig doetquote:
Mijne komt heell soms.quote:
Hier komt ie altijd bedelen voor vissen voerquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nouja, tis ook vooral tegen etenstijd hoor, dat ie aardig doetNormaal krijgt ie rond een uur of 6 eten, en omdat ie nu op wat minder voer staat (hij was wat te dik
), komt ie nog eerder zeuren XD
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:38 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hier komt ie altijd bedelen voor vissen voer
Inderdaad.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]lol!
Bij ons komt ie aanrennen als er blikjes opengaan, af en toe krijgt ie als verwennerij nat voer ipv brokjes (niet meer ofzo, maar hij vindt het wel stukken lekkerder). Maar dan komt ie dus ook als ik een blik tomaten opentrekDan laat ik 'm ruiken en dan denkt ie echt: Ohnee.
![]()
Dat moet ik niet.
XD
En kip natuurlijk, en vis enzo, dat vindt ie ook helemaal geweldig.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:41 schreef Ferb het volgende:
[..]
Inderdaad.
Of als je een bakje vla hebt.
En soms is het yoghurt, dat vindt ie ook niks
Verrassing? Ja. Ze is immers bezet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat zo'n verrassing dan?.
[..]
MPGay![]()
.
Die van ons is nu 9 jaar, hij is een keertje ziek geworden en 't ging niet zo goed.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, sowieso, vleeswaar, is allemaal erg aantrekkelijk. Eigenlijk alles nu ie op dieet staatMaar het was wel een beetje nodig, toen we 'm vorig jaar oktober uit het asiel haalden was ie 5kg, een maand terug 7kg.
Dus dat is wel iets teveel aangekomen, al was ie wel wat aan de dunne kant toen we 'm uit het asiel haalden vond ik, zat in een hok met allemaal hele dominante katten.
Nouja, nu gaat het super met 'm.
ik ben niet zo into katten vind honden leukerquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:49 schreef Ferb het volgende:
[..]
Die van ons is nu 9 jaar, hij is een keertje ziek geworden en 't ging niet zo goed.
Na een operatie en was slangetjes in zijn buik ging het weer goed.
En zijn bak is altijd vol, hij eet nooit te veel ofzo.
Zelfs niet als je iets super lekkers geeft zoals iets van vleeswaar.. Dan heeft ie na een tijdje genoeg en slaapt ie weer verder
Ik was eerst ook niet zo van de katten, eerst hadden we een idee om een konijn (wat ik geweldige beeste vind) en een kat te nemen, als dat zou lukken, samen opgroeien enzoquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben niet zo into katten vind honden leuker
wel coolquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik was eerst ook niet zo van de katten, eerst hadden we een idee om een konijn (wat ik geweldige beeste vind) en een kat te nemen, als dat zou lukken, samen opgroeien enzoMaar mijn man wilde erg graag een kat dus zijn we rond gaan kijken op www.ikzoekbaas.nl en daar zagen we onze Pukkel
Haha!
Ja, dat is ook wel zo. Maar die worden altijd wel geplaatst, dat is geen probleem. Wij wilden juist een kat die volwassen was, en we hadden al foto's gezien van Puk op internet en waren verkocht. We wilden wel even het contact irl afwachten, maar van onze kant klikte dat iig erg goed.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
wel cool
een vriend van me heeft kittens en dat vind ik dan wel weer schattig
word ie ook wel flink verwend zekerquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo. Maar die worden altijd wel geplaatst, dat is geen probleem. Wij wilden juist een kat die volwassen was, en we hadden al foto's gezien van Puk op internet en waren verkocht. We wilden wel even het contact irl afwachten, maar van onze kant klikte dat iig erg goed.En inmiddels is meneer wel gewend aan zijn leven hier en heeft het erg naar z'n zin volgensmij
Qua eten niet hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
word ie ook wel flink verwend zeker
Altijd nog beter dan CKV.quote:
laat me raden je hebt een laptopquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:32 schreef Enfermera het volgende:
Zo, ik ben maar weer eens even op de bank gaan zitten. Was mn bed ff zat
Heel de dag al op bed, dat houdt ik ook nooit vol hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:32 schreef Enfermera het volgende:
Zo, ik ben maar weer eens even op de bank gaan zitten. Was mn bed ff zat
Als je ziek bent dan kan je vaak niet anders hequote:Op maandag 30 augustus 2010 17:41 schreef Ferb het volgende:
[..]
Heel de dag al op bed, dat houdt ik ook nooit vol hoor
ik weiger er een aan te schaffen anders kom ik nooit meer mijn bed uitquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Duh
Geweldige Sony Vaio int wit![]()
Als ik ziek ben houdt ik het ook niet vol.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Als je ziek bent dan kan je vaak niet anders heMaar vandaag is een beetje een rare dag voor me. Half ziek ofzo.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik weiger er een aan te schaffen anders kom ik nooit meer mijn bed uit
Nee? Haha ja bank kan ookquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:42 schreef Ferb het volgende:
[..]
Als ik ziek ben houdt ik het ook niet vol.
En bij mij is het andersom.
Ik lig altijd op de bank
Als ik op mezelf woonde ( Nee, niet op die manierquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Ik vind het geweldig, veel handiger dan een gewone computer. En trouwens, daar hebben we hier in ons huis ook geen ruimte voor nu![]()
[..]
Nee? Haha ja bank kan ookIk lig toch vaak in mn bed hoor, dan
![]()
oow ik kan dagen in bed liggen geen enkel probleem meequote:Op maandag 30 augustus 2010 17:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Ik vind het geweldig, veel handiger dan een gewone computer. En trouwens, daar hebben we hier in ons huis ook geen ruimte voor nu![]()
[..]
Nee? Haha ja bank kan ookIk lig toch vaak in mn bed hoor, dan
![]()
Welke manier?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:44 schreef Ferb het volgende:
[..]
Als ik op mezelf woonde ( Nee, niet op die manier) dan zou ik ook in bed gaan liggen hoor.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow ik kan dagen in bed liggen geen enkel probleem mee
mja ik heb een computerkamertje dus das wel handy
Dat je op jezelf woont.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Welke manier?A dirty mind is a joy forever, zo lijkt het
Ja idd, toen ik nog thuis woonde lag ik ook vaker op de bank dan nu.
[..]Handyyy
toen ik nog thuis woonde had ik periodes dat ik er vrijwel nooit wasquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Welke manier?A dirty mind is a joy forever, zo lijkt het
Ja idd, toen ik nog thuis woonde lag ik ook vaker op de bank dan nu.
[..]Handyyy
quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:51 schreef Ferb het volgende:
[..]
Dat je op jezelf woont.
Op je eigen lichaam..
Heb je em?
Eetzequote:
Biwquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]Dat zeg ik ja, a dirty mind is a joy forever XD
[..]
Eetze
Zo, das snelquote:
Lekker!quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:30 schreef TJDoornbos het volgende:
chinese broodjes besteld dus kan overleven tot 21:00 op werk.
Ik had ook chinese broodjesquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:30 schreef TJDoornbos het volgende:
chinese broodjes besteld dus kan overleven tot 21:00 op werk.
Lekker tochquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zo, das snelMijn vent is nog niet thuis, ik verwacht 'm elk moment, dan gaan wij ook ff koken. Al heb ik nog steeds niet zo'n trek. Heb alleen maar slechte dingen gegeten vandaag. Koekjes, nootjes, chocola
[..]
Lekker!
heb je ook wel eens dat je uit verveling maar gaat eten?quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zo, das snelMijn vent is nog niet thuis, ik verwacht 'm elk moment, dan gaan wij ook ff koken. Al heb ik nog steeds niet zo'n trek. Heb alleen maar slechte dingen gegeten vandaag. Koekjes, nootjes, chocola
[..]
Lekker!
Ja, dat welquote:
Ja, inderdaad. Dat.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb je ook wel eens dat je uit verveling maar gaat eten?
wat ga je koken bij de weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |