Qua eten niet hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
word ie ook wel flink verwend zeker
Altijd nog beter dan CKV.quote:
laat me raden je hebt een laptopquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:32 schreef Enfermera het volgende:
Zo, ik ben maar weer eens even op de bank gaan zitten. Was mn bed ff zat
Heel de dag al op bed, dat houdt ik ook nooit vol hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:32 schreef Enfermera het volgende:
Zo, ik ben maar weer eens even op de bank gaan zitten. Was mn bed ff zat
Als je ziek bent dan kan je vaak niet anders hequote:Op maandag 30 augustus 2010 17:41 schreef Ferb het volgende:
[..]
Heel de dag al op bed, dat houdt ik ook nooit vol hoor
ik weiger er een aan te schaffen anders kom ik nooit meer mijn bed uitquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Duh
Geweldige Sony Vaio int wit![]()
Als ik ziek ben houdt ik het ook niet vol.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Als je ziek bent dan kan je vaak niet anders heMaar vandaag is een beetje een rare dag voor me. Half ziek ofzo.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik weiger er een aan te schaffen anders kom ik nooit meer mijn bed uit
Nee? Haha ja bank kan ookquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:42 schreef Ferb het volgende:
[..]
Als ik ziek ben houdt ik het ook niet vol.
En bij mij is het andersom.
Ik lig altijd op de bank
Als ik op mezelf woonde ( Nee, niet op die manierquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Ik vind het geweldig, veel handiger dan een gewone computer. En trouwens, daar hebben we hier in ons huis ook geen ruimte voor nu![]()
[..]
Nee? Haha ja bank kan ookIk lig toch vaak in mn bed hoor, dan
![]()
oow ik kan dagen in bed liggen geen enkel probleem meequote:Op maandag 30 augustus 2010 17:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Ik vind het geweldig, veel handiger dan een gewone computer. En trouwens, daar hebben we hier in ons huis ook geen ruimte voor nu![]()
[..]
Nee? Haha ja bank kan ookIk lig toch vaak in mn bed hoor, dan
![]()
Welke manier?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:44 schreef Ferb het volgende:
[..]
Als ik op mezelf woonde ( Nee, niet op die manier) dan zou ik ook in bed gaan liggen hoor.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow ik kan dagen in bed liggen geen enkel probleem mee
mja ik heb een computerkamertje dus das wel handy
Dat je op jezelf woont.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Welke manier?A dirty mind is a joy forever, zo lijkt het
Ja idd, toen ik nog thuis woonde lag ik ook vaker op de bank dan nu.
[..]Handyyy
toen ik nog thuis woonde had ik periodes dat ik er vrijwel nooit wasquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Welke manier?A dirty mind is a joy forever, zo lijkt het
Ja idd, toen ik nog thuis woonde lag ik ook vaker op de bank dan nu.
[..]Handyyy
quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:51 schreef Ferb het volgende:
[..]
Dat je op jezelf woont.
Op je eigen lichaam..
Heb je em?
Eetzequote:
Biwquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]Dat zeg ik ja, a dirty mind is a joy forever XD
[..]
Eetze
Zo, das snelquote:
Lekker!quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:30 schreef TJDoornbos het volgende:
chinese broodjes besteld dus kan overleven tot 21:00 op werk.
Ik had ook chinese broodjesquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:30 schreef TJDoornbos het volgende:
chinese broodjes besteld dus kan overleven tot 21:00 op werk.
Lekker tochquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zo, das snelMijn vent is nog niet thuis, ik verwacht 'm elk moment, dan gaan wij ook ff koken. Al heb ik nog steeds niet zo'n trek. Heb alleen maar slechte dingen gegeten vandaag. Koekjes, nootjes, chocola
[..]
Lekker!
heb je ook wel eens dat je uit verveling maar gaat eten?quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zo, das snelMijn vent is nog niet thuis, ik verwacht 'm elk moment, dan gaan wij ook ff koken. Al heb ik nog steeds niet zo'n trek. Heb alleen maar slechte dingen gegeten vandaag. Koekjes, nootjes, chocola
[..]
Lekker!
Ja, dat welquote:
Ja, inderdaad. Dat.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb je ook wel eens dat je uit verveling maar gaat eten?
wat ga je koken bij de weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |